Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 28. 1. 2019 (1.06)
    Trvalý odkaz

    máte někdo to nájemní bydlení od Ekonomek, kdy platíte nájem a dům si pak odkoupíte?

    Reagovat
    • 7. 2. 2019 (23.07)
      Trvalý odkaz

      To neznám. A nepřijde mi to moc zajímavé. Mě láká nulová hotovost nebo mladá rodina.

      Reagovat
      • 27. 2. 2019 (20.35)
        Trvalý odkaz

        Já si nechám poradit raději až v ekonomkách. Co zhruba chceme ví, příjmy a výdaje mám sepsané a a plány do budoucna také :-)

        Reagovat
    • 26. 2. 2019 (22.17)
      Trvalý odkaz

      ne ale zní to víc než zajímavě
      nám es dokončují dům
      nemůžeme se dočkat až se přestěhujeme

      Reagovat
    • 21. 3. 2019 (13.49)
      Trvalý odkaz

      Ne, nechali jsme si od ES postavit nový a je to jako splněný sen :-)

      Reagovat
      • 27. 3. 2019 (22.58)
        Trvalý odkaz

        Vždy jsem chtěl dům přesně podle mých představ a proto jsme upravili typový dům,se kterým jsem nadmíru spokojený.

        Reagovat
    • 22. 3. 2019 (18.22)
      Trvalý odkaz

      Zní to zajímavě, ale já radši půjdu do klasické hypotéky. Noa a samozřejmě s Ek. stavbami.

      Reagovat
  • 27. 1. 2019 (23.58)
    Trvalý odkaz

    Když začínáte s ES stavět máte nějakou vlastní hotovost (myslím statisíce) nebo jedete na tu nulovou hotovost, kterou mají v nabídce? My máme úspory malý, ale máme byt ve vlastnictví, který potom pronajmeme nebo prodáme, to se ještě domluvíme, než zahájíme stavbu. Zatím sondujmeme jaký jsou možnosti a za jaké peníze.

    Reagovat
  • 26. 1. 2019 (23.17)
    Trvalý odkaz

    Klasika nebo extra velká moderna? Jak to máte vy? Můžeme si postavit na pozemku cokoliv chceme nebo musíme mít povolení od úřadů a musí se to nějak shodovat s tím, co už tam postaveno je? Je na to nějaký zákon? Prosím o radu.

    Reagovat
  • 25. 1. 2019 (14.16)
    Trvalý odkaz

    Kamarádka už má taky postaveno a taky chválí Ekonomky kudy chodí. My ještě zkušenost nemáme, ale spolupráci plánujeme. :D:D:D Snad budeme taky patřit mezi ty chválící spokojený zákazníky. :D:D:D

    Reagovat
  • 24. 1. 2019 (23.13)
    Trvalý odkaz

    Heeej lidi, kdo s nima teď stavíte? Chtěl bych to vidět na živo, klidně za flašku něčeho dobrýho. Ozvete se mi někdo pls? Dejte sem mail nebo tlf ozvu se vám. Díkec

    Reagovat
  • 23. 1. 2019 (14.52)
    Trvalý odkaz

    Nejlepší reference pro váš všechny je to, že vidíte postavený dům firmou, se kterou chcete stavět. Tak třeba tady si můžete vybrat dům nebo místo a hned si usnadníte rozhodování jestli je ES dobrá stavební firma nebo ne. https://www.ekonomicke-stavby.cz/atlas-referenci. Na diskuzi toho asi moc nezjistíte. Noname texty vs realita, to je trochu rozdíl nemyslíte?

    Reagovat
    • 26. 1. 2019 (23.36)
      Trvalý odkaz

      Využili jsme. Super služba. Doporučuje všem co chtějí před podpisem vidět, jak Ekonomky staví. Snadno se pak rozhoduje. :-P

      Reagovat
    • 31. 3. 2019 (22.33)
      Trvalý odkaz

      Možnost vidět dům naživo je super,využili jsme před stavbou :)

      Reagovat
  • 21. 1. 2019 (10.25)
    Trvalý odkaz

    Ahoj,
    Potřebujete naléhavou půjčku k vyřešení vašich finančních potřeb, nabízíme půjčky od 10 000,00 Euro do 100 000 000,00 Euro, spolehlivé, efektivní, rychlé a dynamické se 100% zárukou (Euro, libra a dolar)) zájem o úrokovou sazbu pro všechny úvěry (2%).

    E-mail: (Bryanloaners@gmail.com)

    Dík.

    Reagovat
  • 20. 1. 2019 (19.56)
    Trvalý odkaz

    Jak se vám staví přes zimu???? Dělají nebo ne? My nemáme uzavřenou hrubou stavbu, u nás ne :(, co u vás? Ať už je jaro, chcem bydlet!!! :D

    Reagovat
    • 27. 2. 2019 (21.22)
      Trvalý odkaz

      U nás se maká, ale je jiné období, zima, ale krásně teplo :-) Es jsou boží :-)

      Reagovat
  • 20. 1. 2019 (0.55)
    Trvalý odkaz

    Nezáviďte, v dobrým ani zlým, zkuste se poptat v ES jestli můžete stavět u nich i vy a pokud jo, tak směle do toho. Vlastní dům je víc než vlastní byt.

    Reagovat
  • 17. 1. 2019 (11.30)
    Trvalý odkaz

    Měl jste někdo program Děkujeme https://www.ekonomicke-stavby.cz/program-dekujeme? Manžel je lékař, tak snad se to na něj taky stahuje, když jsou tam sestry a zdravotníci záchranky. Výhody se mi líbí. Nebo je lepší ta Mladá rodina? Ta se mi s těma výhodama také líbí. Myslíte, že nám to na konzultaci propočíají co je pro nás výhodnější nebo to musíme sami?

    Reagovat
  • 15. 1. 2019 (16.10)
    Trvalý odkaz

    Naše stavba probíhá bez problémů. Sice se teď přes zimu dělá míň, ale to nevadí, bydlení už bude brzo jenom naše. Těšíme se hodně moc.

    Reagovat
    • 24. 1. 2019 (23.19)
      Trvalý odkaz

      A na čem se prosím dělá? V jaké fázi stavby jste? Moc díky za odpověď, tak plánujeme stavbu a taky nám vychází stavba přes zimu.

      Reagovat
    • 27. 1. 2019 (13.43)
      Trvalý odkaz

      A v jaké fázi stavby jste že se stavba zpomalila? Asi ještě venku že? Protože u nás Ekonomky stavbu v zimě dokončovali a vůbec žádné zvolnění tempa jsem nezaznamenal.

      Reagovat
  • 15. 1. 2019 (13.58)
    Trvalý odkaz

    Schůzka probíhá z velké části tak jak chcete vy. Říkáte vaše představy o domu, říkáte jak jste na tom s penězma, s dluhama, s možností splácet. ES vám k tomu poví svoje, pomůžou vám najít dům, nebo poví kolik bys táli úpravy vámi vybraného, umí propočítat spátky hypotéky, vyberete vhodný program,pořešíte pozemek. PRostě je toho hodně o čem se dá mluvit abste se pak mohli rozhodovat co a jak dál.

    Reagovat
    • 31. 3. 2019 (23.08)
      Trvalý odkaz

      Prostě vám v ES poradí se vším,jsou kreativní a flexibilní.

      Reagovat
  • 14. 1. 2019 (23.28)
    Trvalý odkaz

    Nedělám to často,ale dům je velká věc,která za to stojí.Taky chci udělat dobrou reklamu firmě,která mi postavila krásný a kvylitní dům.Jsou to Ekonom.stavby.

    Reagovat
  • 14. 1. 2019 (13.57)
    Trvalý odkaz

    I náš sen je mít dům. Je jedno jestli nám ho postaví Ekonomický stavby, o kterých tu píšete nebo jiná konkurenční firma, na tom netrváme. Hlavní je, aby to bylo dobrý a bez problémů. Takže pojedeme tak na dvě možná tři schůzky, poslechneem si co nám kde poradí a pak si řekneme, kdo výběrko vyhrál a taky začneme. Teď zatím jen sledujeme dostupné informace.

    Reagovat
    • 18. 1. 2019 (20.46)
      Trvalý odkaz

      A někdo pochyboval že Ekonomky pracují i v zimě? Proč, co je to za blábol?

      Reagovat
    • 21. 1. 2019 (22.54)
      Trvalý odkaz

      No paráda, tak je asi jedno kdy začneme o stavbě jednat, když staví i přes zimu ne? Chápu to dobře? Nebo to má nějaké ale?

      Reagovat
      • 16. 3. 2019 (23.23)
        Trvalý odkaz

        Přes zimu staví jenom tam kde to technologické postupy dovolí. To jsou teda baráky, kdy se dělá vevnitř, protože už se tam nechá topit. Jinak určitě nestaví venkovní zdi nebo nedělají okna nebo střechy, to se čeká pak na jaro. Takže je ideální naplánovat vše, podepsat, vytvořit projekt, získat povolení, vyřídit hypotéku,atd přes podzim nebo zimu a na jaře pak začít stavět. Do konce roku pak bydlíte.

        Reagovat
      • 28. 3. 2019 (22.33)
        Trvalý odkaz

        U Ek. staveb neznám žádné ale apod. Nic není problém (v rozumných mezích samozřejmě). Velmi plodná a příjemná spolupráce. A to člověk ocení, obvzlášť když o tak složitou a náročnou záležitost jako je stavba domu.

        Reagovat
  • 12. 1. 2019 (0.14)
    Trvalý odkaz

    Pusťte se do toho bez obav, není proč stresovat, když zvolíte Ekonomky, bude to na pohodu, zkušenost máme, předáváme ji dál.

    Reagovat
    • 17. 1. 2019 (22.33)
      Trvalý odkaz

      Pohodovou stavbu bych chtěl, to je fakt,takže do Ekonomických staveb zavolám a uvidím.

      Reagovat
      • 20. 4. 2019 (8.18)
        Trvalý odkaz

        Pohodová stavba s ekoomkama to bude v každém případě ne? :-)

        Reagovat
    • 31. 3. 2019 (23.14)
      Trvalý odkaz

      Zkušenost s ES máme taky dobrou,takže bez obav.Jsem ráda,že jsme nevybrali jinou firmu

      Reagovat
  • 10. 1. 2019 (23.53)
    Trvalý odkaz

    Dneska jsem prohledávala internet a našla jsem tolik pozitivních recenzí na Ekonomické stavby že jsem měla radost a rovnou objednala schůzku ve firmě. :)

    Reagovat
    • 31. 3. 2019 (23.17)
      Trvalý odkaz

      To jste udělala dobře,s ES určitě nebudete litovat,je to flexibilní a kvalitní firma stavící rodinné domy

      Reagovat
  • 9. 1. 2019 (23.28)
    Trvalý odkaz

    Chtěl jsem postavit dům a tak jsem taky udělal.Díky Ekonomickým stavbám se to povedlo.

    Reagovat
    • 28. 1. 2019 (0.14)
      Trvalý odkaz

      Já bych taky chtěl, ale hlavní problém u nás v rodině je pozemek neboli místo kde bychom chtěli stavět a s tím nevím jestli nám ekon. stavby pomůžou…

      Reagovat
  • 9. 1. 2019 (14.02)
    Trvalý odkaz

    Máme po schůzce, jsme plni dojmů, desky plné materiálu, ještě to doma doproberem a pak padne finální rozhodnutí. Vy se taky chystáte teď ve 2019 stavět? Je tu někdo takový? Jaká pobočka?

    Reagovat
    • 26. 1. 2019 (22.17)
      Trvalý odkaz

      My máme zatím jen katalog, informace z internetu a nadšení do práce… schůzka v ekonomkách domluvená :-)

      Reagovat
  • 2. 1. 2019 (23.36)
    Trvalý odkaz

    Letos chceme se ženou postavit dům.Vybrali jsme Ekonomické stavby a víme moc dobře,že je to nejlepší firma.

    Reagovat
    • 4. 1. 2019 (23.27)
      Trvalý odkaz

      A od koho to víte,že jsem tak smělá? Ráda bych měla doporučení od někoho blíkého,od někoho komu důvěřuji.

      Reagovat
    • 10. 1. 2019 (22.07)
      Trvalý odkaz

      Potřebuju nejlepší firmu, mám náročnou práci, hodně aktivit a rodinu. Zbývá mi nula času a chci krásně bydlet. Doufám tedy, že Ekonomické stavby budou ta pravá volba!?

      Reagovat
  • 1. 1. 2019 (21.51)
    Trvalý odkaz

    Mám jedno velký novoroční předsevzetí: postavit v roce 2019 dům s EKonomickýma stavbama!

    Reagovat
  • 1. 1. 2019 (0.49)
    Trvalý odkaz

    Silvestrovská party v domě, to je jiný kafe ež v bytě !!! Díky ES a všem všechno nejlepší do roku 2019!!!

    Reagovat
    • 8. 1. 2019 (22.39)
      Trvalý odkaz

      Přeji všechno dobré všem a na spolupráci s ES se v tomto roce těším, už se to blíží!

      Reagovat
  • 31. 12. 2018 (16.08)
    Trvalý odkaz

    MÁTE NĚKDO DŮM OD EKONOM.STAVEB V PROGRAMU CHYTRÝ NÁJEM? https://www.ekonomicke-stavby.cz/program-chytry-najem MOC SE MI TO LÍBÍ, JEN VŮBEC NEVÍM NA KOLIK TAKOVÝ DŮM PO ZAPLACENÍ VŠECH TĚCH PLATEB VYJDE. JAK MOC JE TO DRAHÉ V POROVNÁNÍM S NORMÁNÍ STAVBOU NA KLÍČ TŘEBA V PROGRAMU MLADÁ RODINA, NEVÍTE NĚKDO?

    Reagovat
    • 14. 1. 2019 (23.34)
      Trvalý odkaz

      Já postavil se ženou s pogramem Mladá rodina a cenové vám to srovnají nejlíp na ES pobočce.

      Reagovat
    • 31. 12. 2018 (20.27)
      Trvalý odkaz

      Počtu si o ES pěkně říkáte? Tak jdu na to, když od nich chci příští rok dům ;-)

      Reagovat
      • 6. 1. 2019 (22.44)
        Trvalý odkaz

        o a já už se chystám o ekonomkách nejen číst
        držte palce at mi to dopadne stejně skvěle jako vám

        Reagovat
        • 13. 1. 2019 (23.20)
          Trvalý odkaz

          S Ekonomkama to vyjde všem, určitě i mě, určitě i vám ;-)

          Reagovat
          • 15. 1. 2019 (22.59)
            Trvalý odkaz

            Jste si tím jistý? Já se sama přesvědčím až si s ekonomkama promluvím. Doufám, že si nebudou myslet, že jsem s manželem troufala, když od nich budeme chtít dům.

          • 16. 4. 2019 (22.43)
            Trvalý odkaz

            A proč by taky ne, to by byl maxi pech, ale od Ekonomek bych botu nečekala! ;)

        • 16. 1. 2019 (21.02)
          Trvalý odkaz

          u Ekonomek to dopadne asi vždycky skvělě ne? to se palce ani držet nemusí :-) i když štěstí je vždycky důležitý, podělat se může vždycky něco…třeba počasí :-)

          Reagovat
      • 7. 1. 2019 (18.19)
        Trvalý odkaz

        No to byste možná měla, i když spoustu lidí jde možná na schůzku a nechá si to naservírovat všechno až od ekonomek osobně a taky dobře ;-)

        Reagovat
        • 9. 1. 2019 (15.09)
          Trvalý odkaz

          Já půjdu na první schůzku s ES rozhodně připravená. Dům chci já, na manželovi to nenechám a aspoň budu vědět na co se ptát atd.

          Reagovat
          • 17. 1. 2019 (10.21)
            Trvalý odkaz

            Ale vemte k Ekoomkám i mažela, určitě tam bude co platý ;-) Je lepší když tam jdete alespoˇdva ;-) Taky jsem na pár věcí při první schůzce zapomněla (mažel musel pracovně odjet a nemohl se zúčastnit) a potom jsme šli skoro zbytečně na další, už se mohly věci posunout dřív dál :-)

  • 27. 12. 2018 (23.46)
    Trvalý odkaz

    Větší dárek jsem si nemohla přát,dostala jsem projekt od Ekonomických staveb, tedy od manžela :-D

    Reagovat
    • 28. 12. 2018 (12.58)
      Trvalý odkaz

      Ty jo, to je bomba! A trefil se Vám do vkusu? Nebo to není definitivní a vyřašíte si to až v ek. stavbách osobně?

      Reagovat
      • 31. 12. 2018 (23.13)
        Trvalý odkaz

        Ty jo to musela být bomba překvapení :-) Mě by se mažel do vkusu trefil, to vím, jsme spolu jedenáct let, ale to by nejdřív musel chtít dům :-/ U ás doma si ho přeji jen já…

        Reagovat
        • 10. 1. 2019 (0.05)
          Trvalý odkaz

          Já jsem se taky rozhoupávál dlouho,třeba ho ještě přesvědčíte.Bydlet v domě je nesrovnatelně lepší,než v bytovce.Ekonomické stavby vám postaví dům na přání.

          Reagovat
  • 27. 12. 2018 (21.33)
    Trvalý odkaz

    Když jsem hledal na internetu nabídku Ekonomických staveb tak jsem krom jejich stránek našel i spoustu diskusních stránek a tenhle web: http://www.chameleon-diskuze.cz/. Myslím, že to určitě stojí za pročtení.

    Reagovat
    • 14. 1. 2019 (23.36)
      Trvalý odkaz

      Číst se mi nic nechce,jen přidám kladnou recenzi ES,za náš krásný a kvalitní dům.

      Reagovat
      • 31. 3. 2019 (23.21)
        Trvalý odkaz

        Také přidávám kladnou recenzi ES,za náš krásný a kvalitní dům.

        Reagovat
  • 26. 12. 2018 (22.26)
    Trvalý odkaz

    Vánoce jsou pro mě tím nejkrásnějším časem v roce a díky Ekonomickým stavbám ještě o kousek krásnější. V novém domě se může sejít celá naše rodina a to jsou teprv ty pravé nejkrásnější Vánoce :-*

    Reagovat
    • 31. 12. 2018 (18.25)
      Trvalý odkaz

      To jo, když neni rodina rozhádaná jako u nás…Aspoň, že s ekonomkama všechno klape :-) Šťastný nový rok všem :-)

      Reagovat
    • 7. 1. 2019 (22.42)
      Trvalý odkaz

      Tak tohle budu psát doufám, za rok, ekonomky začínáme, ať nám to klape ;-)

      Reagovat
  • 26. 12. 2018 (19.39)
    Trvalý odkaz

    Já nemám strach z toho že by ES neplnily to co slíbí. Četla jsem už spoustu příspěvků na spoustě diskuzí a přesvěčily mě okamžitě, takže s nima budeme stavět také. Věřím, že i já za pár měsíců (beru to s nadsázkou) budu moci hlásat do světa slávu jako vy a taky přidám na tyto stránky něco pozitivního.

    Reagovat
  • 25. 12. 2018 (22.01)
    Trvalý odkaz

    Stavbu našeho bungalovu jsme navštěvovali poměrně často. Ne sice denně ale tak často, jak jen nám to zaměstnání dovolilo. Bylo jsme tam i mimo předání jednotlivých dokončených etap. Vždycky jsme tam vyřešili co jsme potřebovali a tím jsme předešli problémům. Nechtěli jsme nechat nic náhodě, a proto jsme si sjednali i vlastní stavební dozor, abychom měli k dispozici názor nezávislé osoby. Stavba byla plynulá až na zimu. To se zastavily práce kvůli mrazům, jinak běželo všechno jako po másle. Takže naše spolupráce s Ekonom.stavbama byla opravdu velmi vydařená.

    Reagovat
  • 25. 12. 2018 (20.39)
    Trvalý odkaz

    Přesně proto jsme si Ekonomky taky zvolili. Zajistili všechen servis kolem domu a my měli čas na vydělávání peněz na splátky hypotéky. A tak to podle mě má být. Každý se má věnovat tomu, co umí.

    Reagovat
  • 21. 12. 2018 (15.12)
    Trvalý odkaz

    My máme menší dům – jen 8 na 9,5 metrů a jsme celkem spokojeni. Je ale fakt, že máme ještě nahoře tři menší obyvatelné místnosti – lonžici, a dva pokojíčky a sprchu se záchodem. Dole pak máme taky malou koupelnu. Ale taky nám to stačí a hlavně dosáhneme i na splátky hypotéky, takže jsme maximálně spokojeny.

    Reagovat
    • 27. 12. 2018 (14.57)
      Trvalý odkaz

      A který domeček jste od ES vybrali? My bychom chtěli také jen menší, ale nějak se mi nedaří nají ten ideální :D K vánocům jsem dostala katalog, tak vybíráme

      Reagovat
      • 14. 1. 2019 (23.47)
        Trvalý odkaz

        Projekt si můžete domluvit s úpravou.Nám se taky líbily domy dva a udělali jsme takový kompromis obou.

        Reagovat
    • 29. 12. 2018 (0.37)
      Trvalý odkaz

      Nám by taky stačil – malý, ale náš. A postavený od ekonomek – slyšel jsem na ně samou chválu.

      Reagovat
    • 10. 1. 2019 (0.59)
      Trvalý odkaz

      Není důležitý mít dům velký,ale mít ho. Na spolupráci s ES se těším.

      Reagovat
      • 18. 1. 2019 (19.16)
        Trvalý odkaz

        my ani velkej nechceme, nám stačí takovej ve kt. budeme mít každej svůj malej pokojík a budeme všichni spokojený … a už jsem si u ekonomek jeden takovej předvybrali

        Reagovat
  • 21. 12. 2018 (14.56)
    Trvalý odkaz

    Servisní prohlídky jsou super věc, u nás už je Ekonomické stavby praktikují. Jsem ráda, že patříme mezi ty, jichž se týkají. Nevím jestli je to i pro dloholeté zákazníky nebo jen ty, co nedávno postavili a teprve stavět budou, každopádně my mezi nima jsme. :-D Servis domu v ceně, komu by se to nelíbilo, že? Dana

    Reagovat
  • 20. 12. 2018 (14.27)
    Trvalý odkaz

    Jako Ekonomky mají takovej nepřebernej výběr domů že fakt člověk neví kterej si má vybrat. Já osobně mám v merku asi 5 kousků, takže teď msuím projít ty projekty a prokoumat který by měl ty nejlepší dispozice a případně to nějak zkombinovat a upravit. Jako nápady maj dobrý, to se musí nechat. A když se to někomu hend na úvod nelíbí, enchá se to přeci předělat podle jejich představy.

    Reagovat
    • 27. 12. 2018 (23.54)
      Trvalý odkaz

      Dům za mě vybral manžel,dostala jsem pod stromeček projekt,vybral skvěle.

      Reagovat
  • 19. 12. 2018 (23.31)
    Trvalý odkaz

    Jsme na tom stejně. Dostali jsme na ES typ že jsou dobrý. Šli jsme na schůzku a pak už to bylo rychlý. Smlouva, projekt, povolení, hypotéka, stavba, kolaudace, stěhování. Teď už máme uvnitř hotovo, venku taky. Jsme naprosto spokojeni. Byla to suprová akce s profíkama.

    Reagovat
  • 19. 12. 2018 (14.09)
    Trvalý odkaz

    My uvažujeme o te nabidce v programu chytry najem kdy platite prubezne najemne ale ne nekomu kdo byt pronajima ale rovnou do sveho vlastniho domu. To je fakt parada. Jen o tom vim malo musim se tam nato zeptat.

    Reagovat
  • 18. 12. 2018 (14.42)
    Trvalý odkaz

    Koukám, že Ekonomky teď staví samý pěkný moderní domečky, žádný takový barabizny jako se stavěly dřív. Moderní luxusní domky a za slušný prachy. Co vy na to? Doporučujete je?

    Reagovat
    • 21. 12. 2018 (0.33)
      Trvalý odkaz

      rozhodně ano. Na es je spoleh a mají super nápady :-)

      Reagovat
      • 11. 1. 2019 (21.23)
        Trvalý odkaz

        Jaké super nápady? Vychytávky pro bydlení? To se hodí :-)

        Reagovat
    • 30. 12. 2018 (23.14)
      Trvalý odkaz

      Rozhodně! A nechtěli jsme nic luxusního, i když ekonomky mají luxusní i ty nejmenší domečky :-)

      Reagovat
      • 1. 1. 2019 (0.52)
        Trvalý odkaz

        Malý nebo velký, hlavně že náš a od Ekonomek. Rok 2019 bude ve znamení stvaby :-)

        Reagovat
      • 2. 1. 2019 (22.58)
        Trvalý odkaz

        Malý ale krásný a praktický, já si vybrala Milušku a nechám si doporadit kterou až v ekonomkách osobně…

        Reagovat
        • 14. 1. 2019 (23.49)
          Trvalý odkaz

          Na velikosti domu záleží,když je vás doma hodně.Ale důležitá je volba firma a ES je dobrá volba.

          Reagovat
      • 14. 1. 2019 (22.58)
        Trvalý odkaz

        Krásný projekty mají, neníliž pravda. Vybrala bych si hned. Zatím jen pozoruju, ale jednou snad…

        Reagovat
        • 27. 2. 2019 (16.10)
          Trvalý odkaz

          No to teda maj krásný projekty, ale taky jich maj tolik, že se těžko vybírá. :D Kdyby měli 20 projektů tak máte jasno hned, ale jak jich mají na stovky nebo tisíce tak jste v háji protože se vám líbí každej druhej. Máte to taky tak???

          Reagovat
  • 17. 12. 2018 (19.53)
    Trvalý odkaz

    Se máte, že už máte aspoň vybráno, nebo rozestvěno, my nemáme ještě nic, my se nedokázali ani domluvit na tom, kde vůbec chceme postavit. Máme dvě vesničky, do kterých bysme chtěli, ale nemůžeme se rozhodnout pro tu nebo onu, takže nám to stojí. No, ale já si tu přečtu vašich pár komentářů, jak už se stěhujete a bydlíte a děláte zahrádky, řešíte vánoce v novém a večer taky doma zavelím a snad se to hne. :-DDD

    Reagovat
  • 17. 12. 2018 (16.00)
    Trvalý odkaz

    Prvně jsem uvažovala o dřevostavbě, ale všechny firmy, které jsem si našla, vyžadovaly vlastní přípravu staveniště. Také neposkytovaly téměř žádné služby krom výstavby. Sama bych tohle nezvládla, nemám kdo by mi se stavbou pomáhal, pustila jsem se do ní sama se dvěma synama a proto jsem si vybrala radši klasické provedení domu. ES mi nabídly pomoc se vším co bylo potřeba, takže jsem měla možnost dostat se k vlastnímu domu i bez pomoci chlapa. Teď už je nám hej, když bydlíme a nemusíme řešit žádný problémy.

    Reagovat
  • 14. 12. 2018 (17.17)
    Trvalý odkaz

    Jééé, jsou tu vánoce a spousta lidí stejně sedí u netu a diskuze. Proč? Protože chceme všichni vlastní bydlení? Já na Ekonomické stavby přišla z PPC reklam na googlu, takže jsem si je našla na jejich stránkách, prohlídla domy a musím říct, že jsem se asi na první dojem zamilovala. Moc pěkná práce, takže teď ještě sehnat nějaké informace o mínění lidí na firmu a když to bude dobrý, jdem do toho taky. :-D

    Reagovat
  • 13. 12. 2018 (23.50)
    Trvalý odkaz

    Hledal jsem firmu, která umí nejen slibovat, ale taky poradit, vyřešit povolení, postavit a taky si ručit za svoji práci. A právě takovou jsem našel v Ekonomických stavbách. Jsem rád, že jse to celorepubliková firma, protože tak mám možnost stavět za rozumné peníze i u nás. Kdyby museli dělníci denně dojíždět k nám, bylo by to asi dost finančně drahý.

    Reagovat
    • 30. 12. 2018 (21.18)
      Trvalý odkaz

      Tak to jste hledal správně. My jí nehledali my na ní dostali doporučení. A když jsme oba na téhle diskuzi tak je jasný, že jsme oba stavěli s Ekonomkama.

      Reagovat
      • 5. 1. 2019 (18.07)
        Trvalý odkaz

        Děkuji. Já mám za to, že lepší stavební firmu (než ES) nenajdu, takže v pondělí zavolám tam, ať se konečně věci hnou. Začátek roku je čas se konečeně odhodlat a ne jen o domě mluvit.

        Reagovat
        • 14. 1. 2019 (23.52)
          Trvalý odkaz

          Nemluvte a opravdu tam zavolejte s ES nebudete litovat,taky máme dům.

          Reagovat
  • 13. 12. 2018 (23.34)
    Trvalý odkaz

    Proč si myslíte že nejsou Ekonomické stavby dobrou firmou na klíč? Já jsem slyšel v mém okolí dvě chvály, tak si myslím, že to je v pohodě. Taky se chystáme na konzultaci našich požadavků do firmy, jsem zvědav na kolik nám to tam spočtou a kolik vyjdou splátky. Pak uvidíme, zda přidávat na požadavcích nebo naopak ubírat.

    Reagovat
  • 12. 12. 2018 (23.29)
    Trvalý odkaz

    Ekonomky nám zajistili všechen servis kolem domu a my měli čas na vydělávání peněz na splátky hypotéky. A tak to podle mě má být. Každý se má věnovat tomu, co umí.

    Reagovat
    • 13. 12. 2018 (21.21)
      Trvalý odkaz

      To je vždycky otázka: jestli ušetřit peníze nebo práci nebo čas :-) Já chci taky dům od ES, ušetří mi co potřebuju já ;-)

      Reagovat
      • 28. 12. 2018 (18.46)
        Trvalý odkaz

        Pro mě jasná odpověď. Já nechci nic stavět, radši budu vydělávat na práci někoho, kdo stavět umí a na hypotéku. Stavět neumím, dělat managera jo. Takže za mě jasná volba. :-D

        Reagovat
        • 30. 12. 2018 (21.35)
          Trvalý odkaz

          Nejsem manažer, jsem podnikatel a na stavbu nemám fakt čas. Bydlet v domě chcem, takže stavba na klíč je jediným možným řešením i pro nás. E.S. taky poptáme, zajímá mě rozsah služeb, použité materiály, cena, finanční podmínky pro hypotéky.

          Reagovat
          • 31. 12. 2018 (19.29)
            Trvalý odkaz

            Jestli jste podobná povaha jako já, tak vám ekonomky budou vyhovovat. Jsou vstřícní, při tom věcní a neuvěřitelně kreativní. A spolehlivý samozřejmě.

  • 12. 12. 2018 (0.07)
    Trvalý odkaz

    Alice úplně jako na normální konzultaci. Sdělíte jim vaše představy o domě, o počtu místností, o materiálu a vybavení. Buď už přijdete s nějakým konkrétnim projektem z webu nebo něco podobného vyberete. Projdete nabídku, pořešíte ceny za případné změny v projektu. Prokonzultujete váš plat a splátky hypotéky, abyste věděli, jestli vůbec můžete stavět. Oni navrhnou nějaký řešení a buď se do toho pustíte nebo ne. Takže žádný strachy, jo? :)

    Reagovat
  • 9. 12. 2018 (22.36)
    Trvalý odkaz

    Souhlasím s tvrzením že kdo nemá peníze, není vhodný adept pro stavbu rodinného domu. Tím dávám všem diskutujícím proti ES zapravdu. Ale taky souhlasím s tím, že kdo umí vydělat a hypotéku splatit, ať staví a užije si toho komfortu, který s bydlením v domě souvisí. Takže každý zvažte, jak na tom jste a podle toho jednejte.

    Reagovat
    • 12. 12. 2018 (23.51)
      Trvalý odkaz

      Člověk nemusí vydělávat tak moc, aby mohl s ES stavět. Kdo si není jistý, tomu v ES nebo v bance jeho bonitu vypočítají ;-)

      Reagovat
      • 29. 12. 2018 (19.45)
        Trvalý odkaz

        Je to tak, stačí dva normální příjmy od dvou pracujících manželů, partnerů, nemít moc veliký dluhy a vybrat si normální dům, žádnej extra luxus a bydlení vám bude řikat brzo pane.

        Reagovat
        • 29. 1. 2019 (22.29)
          Trvalý odkaz

          Je to tak. Máme dohromady 58000 čistého, dluhy vůbec, děti malé a hypotéku jsme dostali bez nějakých problémů. Něco našetřeno máme. Byt ani pozemek bohužel, zatím bydlíme pořád v nájmu ale už bydlete nechceme. Potřebujeme mít něco vlastního, ne moc velikýho, tak abysme to uplatili.

          Reagovat
      • 8. 1. 2019 (0.47)
        Trvalý odkaz

        My máme s mužem průměrný příjmy. Dluhy krom koňtáků 10 000 každý nemáme žádný. Děti ještě obě pod 18 a přesto jsme na dům dosáhli. Není to žádná vila, je to střední domek. Zahrada není plantáž na sekání traktorem, ale nevadí, jsme šťastný za to co máme. :)

        Reagovat
        • 14. 1. 2019 (23.53)
          Trvalý odkaz

          Taky máme malou zahradu a dům spíš menší.Ale je kvalitní a je náš.Postavili ho ES.

          Reagovat
        • 22. 1. 2019 (23.07)
          Trvalý odkaz

          I s nějakejma dluhama můžete na hypo dosáhnout ale nesmí být moc veliký. Přeci jen je ta hypotéka velká zátěž pro rodinný rozpočet a hlavně je to na desítky let. my máme hypo na 30 let – 14000 měsíčně a zvládáme to platit. Dům od E.S. máme moc hezký. Stálo nám to za ty dluhy.

          Reagovat
  • 6. 12. 2018 (22.22)
    Trvalý odkaz

    Ty Galileo domy vypadají sexy. S ekonomkama se prý staví skvěle, tak že bychom do toho konečně praštili?

    Reagovat
    • 8. 12. 2018 (21.40)
      Trvalý odkaz

      Svatba, hypotéka, ES dům. To je náš plán na příští rok! :D

      Reagovat
      • 10. 12. 2018 (22.23)
        Trvalý odkaz

        Dobrý plány ;) Máte už aspoň datum svatby a datum schůzky v ES? Jestli ano, tak by vám to mohlo klapnout ;)

        Reagovat
      • 13. 12. 2018 (23.46)
        Trvalý odkaz

        My si krom hypošky nechali zařídit úplně všechno a kdoby to neudělal když za to nedáte ani korunu navíc. V ČR určitě každý. Každá uspořená koruna dobrá na zařizování nemyslíte?

        Reagovat
        • 21. 12. 2018 (17.18)
          Trvalý odkaz

          Máte někdo zkušenost s tou fotovoltaikou na RD co nabízí ES nebo jiné stavební firmy. Koukala jsem na domek od ES a ten je právě má. Prosím o info, jesli je opravdu úspora na splátkách hypo tak významná a pak energetická úspora na vytápění a ohřívání vody oproti klasickému domu bez fotovoltaiky. Chceme stavět ale tohle nám pořád nedá spát. Děkuju.

          Reagovat
    • 10. 12. 2018 (23.07)
      Trvalý odkaz

      Jestli chcete bydlet v krásném domku a užívat si toho pohodlí, co bydlení v RD nabízí, jděte do toho!!!! My už taky stavíme, s Ekonomickýma stavbama, samozřejmě. :)

      Reagovat
  • 30. 11. 2018 (17.36)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo osobní zkušenost s kupováním hotového domu od ES z toho jejich reality webu http://reality.ekonomicke-stavby.cz? Občas se tam nějaký objeví, teď je tam jen jeden v Ostravě. Přijde mi to jednoduší než procházet tou stavbou. Takhle se koupí a jde a je to novostavba, ještě většinou nezařízená, takže ideální varianta.

    Reagovat
    • 30. 11. 2018 (22.08)
      Trvalý odkaz

      Taky bych si přála rovnou hotový dům, ale to by musela být náhoda, aby ES postavili zrovna v lokalitě blízko nás :D

      Reagovat
      • 6. 12. 2018 (0.01)
        Trvalý odkaz

        No chce to ekonomky sledovat a číhat a ne jen z dálky obdivovat ;-)

        Reagovat
        • 7. 12. 2018 (22.07)
          Trvalý odkaz

          My už máme dávno dočíháno, my už bydlíme a budeme zdobit druhý vánoční strom v domku. Krásný pocit to je, když už je hotovo. :)

          Reagovat
          • 8. 12. 2018 (18.08)
            Trvalý odkaz

            Tak to je od vás hezké, že na ekonmky myslíte a vracíte se sem, abyste je po čase pochválila :-) Asi si to zkrátka zaslouží :-)

          • 28. 12. 2018 (0.01)
            Trvalý odkaz

            My bychom se měli stěhovat příští rok v říjnu,tak se budu těšit na další Vánoce v novém domě.

          • 9. 1. 2019 (16.11)
            Trvalý odkaz

            Těžká závist. Už chci mít tu mašinérii za sebou. Čekání na dům v malém panelákovém domě neutíká. Šup šup Ekonomky ;-)

          • 21. 4. 2019 (23.16)
            Trvalý odkaz

            My letos první velikonoce v novém. Veseleé velikonoce všem, i vám Ekonomky ;)

        • 9. 12. 2018 (14.06)
          Trvalý odkaz

          Tak tím jsem se řídil a byl v ekonomkách zblízka – osobně. Domluvil si druhou schůzku a rýsuje se to velmi dobře.

          Reagovat
          • 27. 12. 2018 (0.00)
            Trvalý odkaz

            Tak tu trošku rozepište jak ta první schůzka v Ekonomách probíhala? Ptali jste se na vše co vás zajímalo nebo to byls ze strany Ekonomek monolog?

          • 10. 1. 2019 (14.05)
            Trvalý odkaz

            My byly na třech schůzkách, než jsme všechno doladili k dokonalosti. Jsme trochu moc puntíčkáři, takže jsme chtěli mít jistotu, že děláme dobře. Už stavíme a máme pocit, že to bylo dobré rozhodnutí.

          • 13. 1. 2019 (23.44)
            Trvalý odkaz

            Co všechno na těch schůzkách řešíte? Má to nějaký program nebo si to organizujete sami a řešíte to co zajímá vás? Nemusí se hned něco podepisovat nebo ano? Já bych se chtěla zatím jen ptát.

        • 12. 12. 2018 (0.52)
          Trvalý odkaz

          Zavolejte tam ne? Tím ic nezkazíte. Navštívíte je, zjistíte co pořebujete a rozhodnete se v klidu domova ;-)

          Reagovat
          • 28. 12. 2018 (17.57)
            Trvalý odkaz

            Schůzky se nebojte a jděte do toho. Připravte si otázky, předvyberte si dům, přineste nějaké údaje k výplatám nebo přiznáním a dluhům, ať toho na schůzce vyřešíte co nejvíc. A po tom co vám tam poví pak řešte,co dál. :)

          • 27. 1. 2019 (13.46)
            Trvalý odkaz

            Hlavně nemalovat čerta na zeď. Já jsem si se ženou taky nebyl jistý jestli to všechno s domem klapne a až v Ekonomkách mě uklidnili.

        • 14. 1. 2019 (17.28)
          Trvalý odkaz

          Už neobdivujeme, stavíme, rozhodli jsme se dobře. Předání tak za půl roku, zima nám to prodloužila celkem na rok a 1/4 namísto cca roku od podpisu.

          Reagovat
          • 14. 1. 2019 (23.56)
            Trvalý odkaz

            Počasí neporučít a než technologickou chybu,to ať se radši termín prodlouží.ES jsou fér

          • 20. 1. 2019 (15.55)
            Trvalý odkaz

            Nejlepší jsou papíry (projekty, finance, st.povol.) přes zimu kdy se staví omezeně a pak stava jaro až podzim. Pak se to všechno do roka hravě zvládne. Tak jsme to měli my.

          • 25. 1. 2019 (14.53)
            Trvalý odkaz

            Máte nějaký starosti nebo problémy se stavbou? Hlídáte si nějak tu práci? Nebo jenom čekáte, až bude hotovo a budete se moci přestěhovat? Něco na se při stavbě jako stavebník začátečník máme připravit nebo zaměřit? Za každou radu předem dík.

          • 6. 4. 2019 (21.43)
            Trvalý odkaz

            My stavíme a stále obdivujeme a budeme snad i po dostavění. ES with LOVE

      • 6. 12. 2018 (18.57)
        Trvalý odkaz

        Však oni mají nějaký postavený domy, ne jako vám na zakázku, ale třeba že postaví nějaké rodině a ty mají finanční problémy a dům nedostaví nebo se rozvedeou nebo přestěhujou nebo cokoliv a tpak dům hned prodávají. Takže taková možnost tu taky jen. mají na to web reality es, tak si ho najděte.

        Reagovat
      • 8. 12. 2018 (20.15)
        Trvalý odkaz

        No tak to asi úplně nefunguje, to musí být asi sakra náhoda, že se někdo odstěhuje z novostavby ve vašem okolí. Ale tak možný je všechno. :) My čekat nebudeme, my budeme radši stavět.

        Reagovat
        • 9. 12. 2018 (20.05)
          Trvalý odkaz

          Taky už nechci čekat. Manžel nás objednal na zahajovací schůzku. Napsala jsem si seznam otázek pro ES :-)

          Reagovat
          • 10. 12. 2018 (14.53)
            Trvalý odkaz

            Tak pak napište jak to tam probíhá, my jedeme až po novým roce, teď nemáme čas. Zajímá mě to moc. Díky předem Magdo.

          • 26. 12. 2018 (19.50)
            Trvalý odkaz

            Stavba našeho rodinného domu trvala necelé dva roky, bylo to neskutečně dlouhé a náročné. Sice jsme nemuseli dělat skoro nic, ale i tak jsme museli ES asistovat při řešení sáhodlouhých problémů s pozemkem. Majitel pozemků nám totiž jeden přislíbil, nakonec neprodal. My si mezitím nechali na tento pozemek začít zpracovávat projekt, už jsme totiž měli všechny podklady od pozemku u sebe. No a pak přišla rána, majitel nám přestal brát telefony a komunikovat. Dozvědětli jsme se, že ho prodal někomu jinému. Tak jsme znovu hledali a projekt předělávali. Naštěstí byly ES trpělivé a vydržely to s náma. Teď už 3 měsíce bydlíme a je to naprosto nepopsatelný pocit, prostě nádhera.

          • 27. 12. 2018 (22.15)
            Trvalý odkaz

            Našel sjem další pozitivní reakci na Ekonomické stavby. Sice už docela starou ale i taková se počítá. http://esdomy.tumblr.com/post/67551171040/radost-velkym-krbem. Mylsím si, že Ekonomické stavby dostávají tyhle reference od lidí zaslouženě. I já ji určitě sepíšu až s nima dostavíme. Teď začínáme, takže do finále ještě času moc.

          • 29. 12. 2018 (19.14)
            Trvalý odkaz

            Já dostala pod stromek katalog rodinných domů od Ekonomek, takže my máme teď týden dovolenou a budeme se zabývat vlastním bydlením, cenama, poptávat firmy, srovnávat, koukat po pozemcích, a tak dál. No hezký to bude, těším se na tenhle relax moccc.

          • 17. 1. 2019 (12.37)
            Trvalý odkaz

            My jdeme v únoru, až budeme mít v práci trochu volněji. Těším se moc. Taky si dotazy připravíme a snad do té doby projdeme i domy na stránkách a něco předvybereme. :D

      • 31. 12. 2018 (15.49)
        Trvalý odkaz

        No to teda jo, v těch realitách ES pár domů sem tam mají, ale zatím byly všechny moc daleko od nás. To se nedá čekat, až něco takového někdy bude, to je fakt o štěstí. My už jednáme taky o stavbě, příští rok to dořešíem a taky si necháme postavit.

        Reagovat
        • 14. 1. 2019 (23.59)
          Trvalý odkaz

          Realitka ES je fajn nápad,ale já jsem přeci jen rád,že máme dům podle našich představ.

          Reagovat
          • 15. 4. 2019 (20.24)
            Trvalý odkaz

            Es mají realitku? Jen s jejich domy? a pozemky? Jakou mají www adresu???

        • 16. 1. 2019 (13.31)
          Trvalý odkaz

          Taky chceme stavět, ale ještě nemůžeme. Rozhodli jsme se, že nejdřív doděláme rekonstrukci bytu (už jsme ve 2/3 práce), aby se zhodnotil a líp prodal a pak teprve budeme byt nabízet k prodeji a my se budeme zabývat stavbou RD. Jak jste to dělali vy, když jste přecházeli z bytu do domu? Řešili jste smlouvy přes právníky? A ty smlouvy od ES na dům jste si taky brali k pročtení právníkům nebo ty jsou dobrý?

          Reagovat
          • 20. 1. 2019 (0.27)
            Trvalý odkaz

            Prodej bytu bych určitě řešila přes právníky, radši dár pár tisíc za služby než udělat nějakou botu. Smlouvy od ES jsme si pročetli z části tam, ale pak i doma, tu jsme u právníka neřešili, přišlo nám to jasný. A byt můžete prodat nebo pronajímat, obojí je super. Uvidíte jak vám vyjdou splátky domu, co pro vás bude výhodnější / nutnější.

        • 21. 1. 2019 (22.39)
          Trvalý odkaz

          Já bych radši dům podle našich představ ne dům, který si nechal postavit někdo jinej. Ale chapu jako že pro někoho je jednodušší a míň stresující si koupit hotový dům než projít tou stavební mašinerií.

          Reagovat
          • 22. 1. 2019 (23.47)
            Trvalý odkaz

            máme to stejně taky si radši necháme postavit od ekonomek na míru než bysme kupovali uz postavený dům

  • 30. 11. 2018 (13.58)
    Trvalý odkaz

    To Marková – my Budějovice a jenom 6 dní. Je to asi o momentálních kapacitách a vytíženosti. Teď přes zimu bude možná volněji, myslím. I když zase lidi využívají toho, že se nechá přes zimu úředničit a na jaře stavět. Nezoufejte, 14 dní je nic. :) Stavba bude na rok. :)

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *