Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 19. 4. 2018 (22.45)
    Trvalý odkaz

    Všechno do teď jako po másle, ekonomky vždycky skvěle poradili a vyřešili a já se zaseknu na obkladu do kuchyně pomoooc….

    Reagovat
    • 21. 4. 2018 (22.27)
      Trvalý odkaz

      Tak zase napište jak to ekonomkám, jde, jsem pořád nervózní jak se rozhodnout, stavební firma je fakt důležitá volba.

      Reagovat
      • 6. 12. 2018 (0.08)
        Trvalý odkaz

        No tak na dom je nejdůležitější kdo a jak a za jakých podmínek ho postaví. Ekonomky se mi jeví jako jistota.

        Reagovat
      • 9. 1. 2019 (17.44)
        Trvalý odkaz

        Výběrem Ekonomických staveb rozhodně nic neztratíte! Tedy jen získáte: milý přístup, stavba v příjemném nechaotickém prostředí, kvalitní bydlení, pristě za mě veliká spokojennost, palec nahoru (obrázky tu nemaj :-))

        Reagovat
    • 28. 5. 2018 (22.19)
      Trvalý odkaz

      Člověk to krásně pozoruje a když je rozhodnutí na něm tak je to těžké,já vám rozumím. Mě zase chvilku trvalo se ženou vybrat obklad do kuchyně ;)

      Reagovat
      • 23. 11. 2018 (22.06)
        Trvalý odkaz

        Přece nechcete srovnávat výběr obkladaček s výběrem stavební firmy :D Ale rozumím, tomu, vy už jste vysmátý, když máte vybraný ekonomky :)

        Reagovat
    • 30. 5. 2018 (22.31)
      Trvalý odkaz

      Takže ES mi pomůžou i s výběrem fasády, obkladu, oken atd.?

      Reagovat
      • 20. 6. 2018 (20.40)
        Trvalý odkaz

        Ekonomky poradí spíš technologie a materiály než barvičky ne? Nebo i barevné kombinace? To je hustý a je to super až budu váhat :-)

        Reagovat
      • 9. 10. 2018 (9.22)
        Trvalý odkaz

        Pomůžou ES? Rás bych abychom nebyli doma v zajetí katalogů a doma vedli zbytečn dlouhé debaty a studovali technologie stavby atd.

        Reagovat
        • 23. 3. 2019 (22.50)
          Trvalý odkaz

          Po první schůzce si troufám říct že ano. Schůzka v ES byla konstruktivní a inspirativní….

          Reagovat
      • 30. 1. 2019 (21.14)
        Trvalý odkaz

        v Ekonomických stavbách vám pomůžou se vším a rádi. Konzultace na všechno – skvělý výsledek!

        Reagovat
    • 31. 5. 2018 (10.49)
      Trvalý odkaz

      Je toho moc viďte. Jako projektů u Ekonomek. Ale nakonec jsme vybrali – Dominika. Pro nás ideální cenou a řešením pokojů.

      Reagovat
      • 15. 11. 2018 (22.35)
        Trvalý odkaz

        Mě se od Ekonomek líbí hodně řada Katka a Lukáš. Podle mě velmi povedené, prakticky řešené projekty!

        Reagovat
      • 1. 3. 2019 (0.32)
        Trvalý odkaz

        No já jsem na sebe zvědavá, zatím se mi jich líbí tolik a přeci mi na každém trošku něco vadí…pomůžou mi ekonomky?

        Reagovat
    • 13. 6. 2018 (9.00)
      Trvalý odkaz

      A když říkáte že v ES všechno poradí – poradí mi i jak být co nejekologičtější k životnímu prostředí? Děkuji

      Reagovat
      • 3. 11. 2018 (15.34)
        Trvalý odkaz

        Co se týká stavby tak určitě ano? Es se pohybují v branži dlouho a poství několikset domů ročně

        Reagovat
        • 31. 3. 2019 (15.31)
          Trvalý odkaz

          Ale jsou to i ekologové? Asi ano, když se tak jmenují, ale jde o to, co si pod tím kdo každý představí.

          Reagovat
    • 17. 6. 2018 (12.47)
      Trvalý odkaz

      uááá, to mě čeká, doufám, že ekonomky poradí, jinak se v tom všem vybírání utopím…

      Reagovat
      • 7. 10. 2018 (23.37)
        Trvalý odkaz

        vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby měli Ek. stavby i poradního designéra v ceně domu :-)))

        Reagovat
    • 14. 8. 2018 (21.18)
      Trvalý odkaz

      vaše problémy bych chtěl mít… já trnu jestli s ekonomkama budu vůbec stavět a vy máte tenhle problém/neproblém… :D

      Reagovat
    • 4. 9. 2018 (0.01)
      Trvalý odkaz

      Taková maličkost ;) Doporučuji si vzít nějaký katalog kuchyní pro inspiraci. Úplně si vzpomínám, jak to vyčerpalo mě, když jsem měla všechno do domu vybrat. Výhodu máte tu, že nejste vyčerpaná ze stavby obecně, protože ES všechno jistě zvládají na jedničku že? ;)

      Reagovat
    • 19. 9. 2018 (8.14)
      Trvalý odkaz

      já se zaseknu až na vybavení interiéru. Mam představu zhruba co a jakým stylem, ale nevím jak to dotáhnu do konce.
      chápu dobře tem text dole, že mi s tím ekonomky nebo někdo jiný, jimi doporučený, píchne? ;-)

      Reagovat
      • 19. 3. 2019 (0.05)
        Trvalý odkaz

        no jestli mi ekonomky poradí nebo přímou pomůžou i se zařizováním tak se zblázním radostí!!!

        Reagovat
    • 27. 9. 2018 (23.49)
      Trvalý odkaz

      Já Vám klidně pomohu :-) Vybírat obklady a podlahy mě hrozně bavilo :-) Konečně nějaká pořádná práce, vždt ekonommky udělaly všechno za mě :-)

      Reagovat
      • 12. 10. 2018 (23.14)
        Trvalý odkaz

        Tohle si musí každý sám, poradím vám co radili v Ekon. stavbách me: vybírajte tak,aby se vám to líbilo roky, nic extra výrazného, raději méně barevného, a dobře udržovatelného :-)

        Reagovat
    • 16. 10. 2018 (22.23)
      Trvalý odkaz

      Vyberte něco praktického na údržbu a něco nadčasového k čemu se hodí různé styly i povrchy kuchyní – kuchyni za čas vyměníte a obklad třeba ne. Přesně tohle mi v ekonomkách před časem poradili ;)

      Reagovat
    • 25. 10. 2018 (17.15)
      Trvalý odkaz

      No už abych to psala taky, už se těšim až budu mít tyhle milé starosti. V ekonomkách se mi zatím moc líbí, tak snad to tak zůstane až do konce stavby :-)

      Reagovat
    • 27. 10. 2018 (9.24)
      Trvalý odkaz

      Nemáte náhodou od ekonomek dům z řady Galileo? Mě okouzlil Galileo 7. I s projektem mi ekonomky pomůžou, doporučí?

      Reagovat
      • 29. 1. 2019 (23.29)
        Trvalý odkaz

        krásný dům ale na mě moc drahý, vyberu si od ES nějaký menší a levnější

        Reagovat
    • 4. 11. 2018 (20.55)
      Trvalý odkaz

      Dejte na první dojem, já jsem se s tím moc se ženou nepáral a dopadlo to parádně. Ekonomky poradily se vším.

      Reagovat
    • 8. 12. 2018 (18.21)
      Trvalý odkaz

      vaše strosti bych chtěl mít :D u nás se zasekla hypotéka, to je mnohem, mnohem horší :/ ekonomky chci, tedy dům od nich :) jsem zvědavý jak to celé dopadne :/

      Reagovat
    • 1. 1. 2019 (0.59)
      Trvalý odkaz

      Vaše problémy bych chtěla mít, já se bojím, že se domu od ekonomek nikdy nedočkám…

      Reagovat
    • 31. 3. 2019 (23.59)
      Trvalý odkaz

      takže s ekonomkama to jde všechno hladce? jestli ano, tak to je to co jsem chtěla slyšet ;)

      Reagovat
    • 19. 9. 2018 (10.19)
      Trvalý odkaz

      líbí moc, ale nemáme na něj. Věřím, že v ekonomkách najdeme levnější alternativu

      Reagovat
  • 15. 4. 2018 (19.55)
    Trvalý odkaz

    Plánovat dům je skvělý a s ekonomkama to je dvojnásob užívaná. Je to kreativní a smysluplná spolupráce, jsem rád, že jsem zvolil zrovna je!

    Reagovat
    • 31. 5. 2018 (10.52)
      Trvalý odkaz

      Máte pravdu. Už ten výběr projektu mě v Ekonomkách mě hrozně bavil. Vybrali jsme Dominika.

      Reagovat
  • 13. 4. 2018 (12.12)
    Trvalý odkaz

    Chceme vlastní bydlení, ale jsme v úzkých. Dům nebo byt? Dům je o pozemek dražší, takže tak minimálně o milion. Zase je to lepší bydlení se zahradou a s vlastním klidem, sousedi nejblíž na vedlejším pozemku. To beru jako největší plus přestože mám lidi ráda. Staví ty Ekonomky taky nějaký menší domy, aby to vyšlo podobně jako byt? Díky za info, kdo víte a máte zkušenost.

    Reagovat
  • 13. 4. 2018 (8.05)
    Trvalý odkaz

    Jsme týmem lidí s profesionálně vyškoleným personálem, který se o vás postará finančně. Garantujeme rychlé vypořádání vašeho kreditu s vysokou spokojeností. Naše finanční prostředky jsou plně k dispozici za velmi výhodnou úrokovou sazbu ve výši 3% a splátkový kalendář od 1 do 30 let v závislosti na výši úvěru. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: angelikadenis442@seznam.cz

    Reagovat
  • 12. 4. 2018 (11.12)
    Trvalý odkaz

    Byli jsme na schůzce minulý týden, řešili jsme tam finance a příplatky za dům co máme vybraný a chceme trochu změnit. Propočtou nám to a pošlou. V případě zájmu to tak probereme na další schůzce. Ověříme si to ještě v bance. Prvotní dojem velmi dobrý. Co bude dál rozhodne až banka a jejich předběžné vyjádření k hypotéce na vybraný dům.

    Reagovat
    • 15. 4. 2018 (19.57)
      Trvalý odkaz

      Tak to vám držím palce ať vám to banka přiklepne, s ekonomkama vám to bude skvěle klapat!

      Reagovat
      • 19. 4. 2018 (12.14)
        Trvalý odkaz

        a to je pravda pravdoucí s ekonomkama všechno super super, jsem nadšená!!!

        Reagovat
      • 21. 9. 2018 (22.23)
        Trvalý odkaz

        Držet palce snad ani nemusíte, s ekonomkama je to jistota :-)

        Reagovat
        • 25. 2. 2019 (15.24)
          Trvalý odkaz

          To by bylo hodně palců, víte kolik staví Es najednou domů? Hooodně a jeden náš!

          Reagovat
    • 23. 4. 2018 (20.37)
      Trvalý odkaz

      Takže takhle to funguje? Na první schůzce řeknu svojí představu a už to frčí? Padají z ekonomek nápady? Protože to budu potřebovat…

      Reagovat
    • 25. 8. 2018 (10.21)
      Trvalý odkaz

      A je na téhle první schůzce větší prostor pro naše otázky? Chci se ES osobně zeptat na spoustu věcí abych se mohl v klidu rozhodnout ;)

      Reagovat
    • 14. 4. 2018 (13.49)
      Trvalý odkaz

      No jo ale banka vám půjčí? nebo ekonomky to umí zařídut? ;)

      Reagovat
  • 9. 4. 2018 (12.15)
    Trvalý odkaz

    Podnikatelský úvěr nehledáme, hledáme sponzora. :D :D :D Chceme taky dům, ale bojíme se, že nedokážeme hypotéku tolik let splácet. :( Co když nebude práce? Co když se něco stane? Co když já nevim co? Prostě ten strach tam je ale ta touhla po něčem malém vlastním v klidu v přírodě s kousem zeleně je asi větší. Zkusíme do banky jestli nám poradí zda je hypotéka reálná a když bude zavoláme taky do ES a zkusíme se domluvit na jaký dům bysme měli.

    Reagovat
    • 7. 4. 2018 (14.47)
      Trvalý odkaz

      Mě už nikdo přesvědčovat ani lákat nemusí. Po seznamovací schůzce jsem se ženou rozhodl: nám budou stavět Ekonomické stavby.

      Reagovat
      • 9. 4. 2018 (20.05)
        Trvalý odkaz

        Moje řeč, ekonomky jsem si vybrala a manžela taky přesvědčím, mám na to své zbraně ;-)

        Reagovat
        • 21. 2. 2019 (23.25)
          Trvalý odkaz

          ups, to mě zajímá!!! potřebuji manžela taky přemluvit na domek od E.S.!!!

          Reagovat
      • 13. 4. 2018 (23.44)
        Trvalý odkaz

        seznamovací schůzku s ES myslíte referenční návštěvu nebo schůzku už před podepsáním? ES se mi líbí, ale nechci se unáhlit, děkuji za odpověď.

        Reagovat
    • 10. 4. 2018 (13.29)
      Trvalý odkaz

      Koukali jsme s mužem taky a už jsme byli i v jednom domě na prohlídce naživo. To nám dalo nejvíc. ES nám to s lidma co tam bydlí domluvili. Bylo to přínosné a hlavně pro nás úplně nejvíc rozhodující. Už máme také podepsáno a začínáme na tom všem makat. :)

      Reagovat
      • 11. 4. 2018 (21.33)
        Trvalý odkaz

        Prohlídku domu od es plánujeme a doufám že půjdeme domů se stejně pozitivními pocity jako vy protože jsem si od es už vybrala projekt :)

        Reagovat
        • 18. 4. 2018 (22.04)
          Trvalý odkaz

          Budete nadšení, já jsem odcházela z referenční návštěvy úplně euforická a ten pocit přetrvává a přetrvává a to už ekonomky staví půl roku a domeček se klube do krásy.

          Reagovat
          • 22. 4. 2018 (18.22)
            Trvalý odkaz

            No tak to je prima, já jsem také z Ekonomek nadšená a bála jsem se, aby mě to třeba za pár týdnů nepřešlo :-)

          • 31. 10. 2018 (18.21)
            Trvalý odkaz

            Tomu věřím prožívám to samé, ekonomky ještě nejsou v půlce jako u vás, ae všechno klape a já mám obří radost a celá rodina také.

        • 13. 3. 2019 (10.19)
          Trvalý odkaz

          Já počítám, že budu s manželem odcházet z Es referenčky nadšená !!! :-)))

          Reagovat
      • 29. 11. 2018 (20.05)
        Trvalý odkaz

        J8 na tu referenční návštěvu snad taky půjdu. Vezmu ženu s sebou, to je jasný. Za jak dlouho mě objednají?

        Reagovat
    • 11. 5. 2018 (20.12)
      Trvalý odkaz

      Každá pomoc při rozhodování dobrá: díky a držte palce. Ale myslím, že už jsem se ženou pro ekonomky stejně přesvědčený.

      Reagovat
      • 9. 12. 2018 (20.25)
        Trvalý odkaz

        Ekonomky berte všema deseti, vždyť jsou nás nejlepší ne?

        Reagovat
    • 19. 5. 2018 (23.28)
      Trvalý odkaz

      mě taky nikdo nemusí přesvědčovat, ekonomky jsou podle mě top :-)

      Reagovat
      • 23. 5. 2018 (23.28)
        Trvalý odkaz

        já myslim že kdo ekonomky pozná zamiluje si je
        mluvim z vlastní zkušenosti…snad je to láska na celý život ;)

        Reagovat
      • 14. 1. 2019 (23.26)
        Trvalý odkaz

        Já si tady ty povídání taky nečtu, protože potřbuju přesvědči o kvalitách ES. Jen si čechrám svoje ego když už jsem si ES vybral.

        Reagovat
    • 25. 11. 2018 (22.57)
      Trvalý odkaz

      Mě nejvíc ulehčilo a přesvědčilo když jsem se ženuškou navštívil jejich dům. Byl skoro tři roky starý a vypadal skvěle: fasáda, střecha, okapy, podlahy, chodníky,…

      Reagovat
    • 21. 4. 2019 (23.35)
      Trvalý odkaz

      Za cokoliv co mi pomůže vybrat výbornou stavební firmu jsem vděčný, díky!

      Reagovat
  • 5. 4. 2018 (6.06)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, chci pro své děti to nejlepší a jedna z věcí je žít v rodinném domě. Už nechci abychom prožívali příběhy uřvaných a histerických sousedů, přeji si dům. Jsou Eko. stavby tou pravou volbou? Nekde jsem četla, že zadat firmě stavbu domu na klíč není bez starostí, ale já bych právě takovou stavbu potřebovala ( stavbu bez zbytečných starostí). Děkuji.

    Reagovat
    • 5. 4. 2018 (22.48)
      Trvalý odkaz

      Tak ekonomky oslovte, budete spokojená jako já, teď už řešíme vybavení – kuchyně atd. Do teď jsem o stavbě skoro nevědlěla :-)

      Reagovat
      • 11. 4. 2018 (21.36)
        Trvalý odkaz

        No tak to vám závidím protože nás čeká dlouhá cesta když se budeme teprve u es domlouvat návštěvu jejich předváděcího domu :)

        Reagovat
      • 19. 4. 2018 (17.29)
        Trvalý odkaz

        A to já jsem zase o všem vím, protože jsem se ekonomkám pořád do něčeho motám, pomáhám, ptám… a všechno to snášejí a vzniká defakto společné dílo. Ekonomky skvěle staví a já skvělě radím :D

        Reagovat
    • 16. 4. 2018 (18.34)
      Trvalý odkaz

      Za mě veliká spokojennost, brzy budeme mít hotovo a jak si přejete, s ekonomickými stavbami jen příjemné starosti.

      Reagovat
  • 3. 4. 2018 (7.34)
    Trvalý odkaz

    Hledáte podnikatelský úver, osobní pujcky, bydlení, studentské pujcky studentu, konsolidacní pujcky, nezajištený úverový rizikový kapitál; Atd .. Nebo odmítl úver od banky nebo dohody jeden nebo více financních duvodu. Je pravdepodobné, že vaše duvera Toto rešení! A pastýri soukromí veritelé pujcují spolecnosti a jednotlivce v nízké a cenove dostupné sazbe ve výši 2%. Máš zájem? Kontakt po prepoctu úveru do 48 hodin. KONTAKTUJTE NÁS (peterhashmi19@gmail.com)

    Reagovat
  • 31. 3. 2018 (9.31)
    Trvalý odkaz

    Myslíte že opravdu funguje že když si za něčím jdete tak se vám to splní? Jestli ano tak se mi dům od Es jednou splní |:-) Ale musím si najít druhé zaměstnání :-D

    Reagovat
    • 31. 3. 2018 (16.08)
      Trvalý odkaz

      Když si za něčím jdete, dosáhnete. U baráku musíte mít ale navíc i peníze abyste si ho mohli dovolit. Jinak to nejde. Ekonomky maji ale programy který vám pomůžou. Domluvte se tam s nima na schůzce, co by vám navrhovaly a zda by vám příjmy na dům i pozemek stačili. A hned budeme mít jasno jestli se vám sen splní nebo si musíte vysnít něco míň finančně náročnýho.

      Reagovat
    • 2. 4. 2018 (15.46)
      Trvalý odkaz

      Já myslím že ano, protože ekonomky jsem si vyhlídnul víc jak před rokem, vše jsem si o nich zjistil, zamiloval jsem se do domu od nich i do jejich práce, podrobně si s nimi všechno naplánoval, vyřešil finance, průběh stavby…prostě všechno trpelivě a do detailu a krásně staví, vím o všem co se děje a je to moc příjemná spolupráce.

      Reagovat
    • 2. 11. 2018 (10.53)
      Trvalý odkaz

      Jestli vás to uklidní tak my máme s manželem oba dvě zaměstnání. Jsme v čechách nezapomínejte! Přeji šťastnou ruku ve výběru projektu, firmu ES už jste vybrala nejlíp.

      Reagovat
  • 30. 3. 2018 (21.56)
    Trvalý odkaz

    První velikonoce v domě – macešky v truhlících, vajíčka na stromech… je to nádhera jak se člověk v domě může na výzdobě vyřádit, díky ES a krásné velikonoce ;)

    Reagovat
    • 31. 3. 2018 (19.36)
      Trvalý odkaz

      No teda to je provokace. Já si můžu nechat o kytičkách ještě minimálně rok zdát. Bylo při stavbě všechno v pohodě nebo se museli řešit nějaké starosti? Co E.S.a vy? Šli byste do spolupráci znovu, když už máte teď zkušenost? Napište, my chceme v dubnu začít. Ještrě nic podepsáno nemáme.

      Reagovat
    • 24. 7. 2018 (21.54)
      Trvalý odkaz

      V domě a na zahradě je všechno super. Už se těším až budeme často grilovat, snídat na terase, …. Es jsme si vyhlédli už před léty, teď se sen stává skutečností :-)

      Reagovat
    • 2. 9. 2018 (22.24)
      Trvalý odkaz

      krásná představa – akorát vzhledem k období už ta vánoční, ale s ekonomkama, to zůstává

      Reagovat
  • 29. 3. 2018 (22.12)
    Trvalý odkaz

    Polovina dubna už se blíží.my pak pojedeme na schůzku s manažerem Ekonomek.Budeme řešit co a jak kolem vybraného domu a taky to, jak je to s financema na dům pozemek a vybavení.Co poví to pak rozhodnete o tom co dál.tak snad to bude dobrý.

    Reagovat
    • 5. 4. 2018 (22.12)
      Trvalý odkaz

      No tak napište nějakou zkušenost, všechno o E. stavbách mě zajímá! :D

      Reagovat
      • 5. 4. 2018 (22.54)
        Trvalý odkaz

        My už byli a na pohodu. Prostě se ptáte na to co chcete, řeknete svojí představu o domu, o hypotéce, dodáte nějaká fakta o platech, dluzích a řeší se vše kolem financí, materiálů, stavebních prací. Odjíždíte s hlavou plnou informací, který musíte doma ideálně ještě zpracovat. :) Nám to za to stálo, dům už se nám do konce dubna začne stavět.

        Reagovat
  • 27. 3. 2018 (22.29)
    Trvalý odkaz

    Hodně tu řešíte že nemůžete sehnat pozemek a chcete stavět s ES. Tak to spojte a koukněte sem. To je jejich realitní web a teď momentálně je tam 45 pozemků na prodej z celé ČR. Třeba se bude něco někomu hodit. http://reality.ekonomicke-stavby.cz

    Reagovat
    • 31. 3. 2018 (17.30)
      Trvalý odkaz

      Kecáte, a mají tam taky západní čechy? Jdu na to hned mrknout!

      Reagovat
    • 10. 4. 2018 (17.31)
      Trvalý odkaz

      to je super nápad,ekonomky jiné nemají,my už jsme jejich nabídku využili :-)

      Reagovat
    • 18. 4. 2018 (12.51)
      Trvalý odkaz

      Pozemků je kolem nás dost, ale ty ceny jsou dost vysoké. Takže máme v plánu hledat o kus dál než jsme chtěli. Ceny jsou tam o 1/3 nižší a to už je u pozemku za milion docela znát. Úplně malej nechceme, takže řešíme co s tím. No a stavební firmu už máme vybranou. Ekonomky.

      Reagovat
      • 28. 3. 2019 (22.54)
        Trvalý odkaz

        A s pozemkem vám ES nepomáhají? Já jsem četla, že shání i pozemky a to musí být výhoda, když to dělá jedna a tatáž firma ne?

        Reagovat
    • 28. 4. 2018 (20.16)
      Trvalý odkaz

      trefa do černýho, pozemek mě hodně trápí, takže jestli mi s tím Es píchnout, tak jdu na tuti za nimi, není na co čekat

      Reagovat
    • 20. 6. 2018 (21.21)
      Trvalý odkaz

      No když to vidím tak toho asi využiji protože shánět pozemek je nekonečné. Tak když chci dům od ekonomických staveb tak bude nejspíš nejlepší možnost.

      Reagovat
    • 28. 10. 2018 (9.46)
      Trvalý odkaz

      Tak na to mrknu jinak se nehnu z místa. Dům chci a bez pozemku to nejde. Tak to zkusíme jako variantu obojí od ES.

      Reagovat
    • 1. 4. 2018 (19.33)
      Trvalý odkaz

      Já bych takový domeček od Ekonomek brala i ten červený, je krásný a praktický.

      Reagovat
      • 14. 5. 2018 (19.09)
        Trvalý odkaz

        Projekt od ek. staveb bych si taky vybrala hned, škoda že ten můj nechce. Nevíte jak ho mám přesvědčit?

        Reagovat
        • 24. 9. 2018 (22.31)
          Trvalý odkaz

          Vzít ho na referenční návštěvu ES domu? Já jsem byl mile překvapený, vlastně unešený. Ono to asi bylo také tím jak to měli manželé zařízený, pán jakou měl dílničku – pracovničku… Moc se mi to líbilo a už s tím něco dělám!

          Reagovat
    • 8. 4. 2018 (19.33)
      Trvalý odkaz

      Jů to je roztomilouš :-) U ekonomek bych si vabrala projekt hned :-D Taky jsem slyšela, že staví senzačně :-)

      Reagovat
    • 6. 8. 2018 (21.29)
      Trvalý odkaz

      Ty maličký ekonomkácký domečky jsou ňuňu :* … Třeba se jednou taky dočkam ;)

      Reagovat
      • 26. 11. 2018 (21.04)
        Trvalý odkaz

        Domečky? To je jak kdybyste mluvili o domečkách pro panenky :-) Es staví domy…a staví jich hooodně :-)

        Reagovat
  • 23. 3. 2018 (21.17)
    Trvalý odkaz

    Reakce na: Terina, 20. 2. 2018 (22.51)

    Terino, prosím, jak ta schůzka v Ekonom.st. dopadla? Byli jste spokojení s jejich přístupem? Museli jste podepisovat hned nebo jste se jen ptali? Já mám obavy aby nás nenutili k podpisu. Ja bych chtela jen ujasnit par nasich otázek a pak se v klidu ještě rozhodovat. Je to veliká investice a já z ní mám dost strach. Muž moc ne, ten se nebojí, ale já jsem hodně opatrná. Děkuji všem co už to mají za sebou, ať se mi taky kdyžtak ozvou. Dekuju. Jana

    Reagovat
    • 25. 3. 2018 (21.50)
      Trvalý odkaz

      Nás k podpisu nikdo v ES nenutil, nebojte ;) Schůzka byla velmi příjemná, konstruktivní a optimistická :) A ve stejném duchu probíhá i stavba ;)

      Reagovat
      • 30. 3. 2018 (20.40)
        Trvalý odkaz

        Nikdo vás k podpisu nenutí, fakt se toho nebojte. Schůzka je nezávazná. Zjistíte si co nevíte a zjistíte, jestli vůbec na dům máte nebo ne. Když ne, řeknete si sbohem a tím to končí. Jestli budete chtít spolupracovat, sejdete se znovu na další dotazy nebo podpis. Všechno je na vás!

        Reagovat
        • 27. 11. 2018 (12.15)
          Trvalý odkaz

          A někdo se bojí, že v Ekonomkách bude nátlak? To je tedy pěkná hloupost. Ani v nejmenším jsem nic takového nepocítil!

          Reagovat
      • 6. 4. 2018 (19.46)
        Trvalý odkaz

        proboha a proč by vás taky k něčemu nutili že jo? :D do ES se na první schůzce zamilujete ;)

        Reagovat
        • 24. 11. 2018 (22.02)
          Trvalý odkaz

          moje slova, ekonomk chcete a nikdo vás nepřemluví že ne :-) a je to s nima celý krásný a jako dárek nakonec ještě super dům :-)

          Reagovat
          • 18. 3. 2019 (0.15)
            Trvalý odkaz

            No tak dárek asi ne, když si ho zaplatíte :D Dárek od ekonomek je slušnost, spolehlivost a vyjímečnot :)

      • 23. 6. 2018 (22.54)
        Trvalý odkaz

        A někdo tvrdil že Es nutí lidi k podpisu? To je nesmysl na entou :(

        Reagovat
  • 19. 3. 2018 (15.47)
    Trvalý odkaz

    Ceny domů z katalogu jsou už s daní nebo bez? S pozemkem nebo bez? Díky za info. Lída

    Reagovat
    • 22. 3. 2018 (21.49)
      Trvalý odkaz

      Co blázníte? Ceny jsou za dům bez pozemku, to už byste toho chtěl fakt moc :D

      Reagovat
    • 24. 5. 2018 (20.50)
      Trvalý odkaz

      My si po nastěhování musíme finančně trochu zahojit. Dům bude muset být chvíli dokonalý jen z venku a za to díky E. stavbám :-)

      Reagovat
      • 19. 8. 2018 (16.08)
        Trvalý odkaz

        Budeme na tom stějně jestli vás to uklidní. Hlavně že bude dům hotový a s ekonomkami bude vše vyřízené, potom už jen splátky a šetření na interiér ;)

        Reagovat
    • 20. 3. 2018 (13.49)
      Trvalý odkaz

      Já si za kvalitou jejich práce stojím, dům máme, neplachám jen tak do vzduchu. Stavět umí a ocenění kvalitní firma mají právem.

      Reagovat
      • 2. 11. 2018 (17.20)
        Trvalý odkaz

        NO já jsem talé koukala, kolik už mají Ekonomické stavby ocenění. To mi přijde jako dostatečnýdůkaz o tom, že staví výborně :-)

        Reagovat
        • 3. 11. 2018 (16.57)
          Trvalý odkaz

          Ekonomky mají skoro každý rok ocenění jako stavební firma, dokonce i ze zahraničí!

          Reagovat
    • 31. 3. 2018 (10.37)
      Trvalý odkaz

      Es jsou prostě borci, máme od nich krásný dům – můj ženy splněný sen.

      Reagovat
    • 23. 8. 2018 (10.38)
      Trvalý odkaz

      Takovou informaci je taky fajn vědět. Když si Ek. staveb považují i odborníci tak je to super profi.

      Reagovat
  • 14. 3. 2018 (13.16)
    Trvalý odkaz

    My ani tak dlouho nehledali stavební firmu na internetu, my šli na jistotu. My byli v baráku u známých, E.S. jim stavěly před tak třema rokama. Koukli jsme se jak to u nich vypadá, zeptali se, jak to probíhali, jaký měli podmínky, programy, jak je vyšla hypotéka, co pozemek, no prostě jsme tam pár hodin diskutovali a dopadlo to tak, že už taky jednáme. :-D:-D:-D

    Reagovat
  • 12. 3. 2018 (12.35)
    Trvalý odkaz

    Nevím jestli jsou v katalogu jiný domy jak na stránkách,a le ten katalog je naprosto úžasný. my máme ten letošní 2018 a teda t olistování třeba ve vaně,to je paráda. Snad brzo vybereme, domluvíme podmínky a vyměníneme garsonku za takový akorát domek pro tři. :) Náš sen. Snad se nám jednou taky splní.

    Reagovat
    • 23. 3. 2018 (7.23)
      Trvalý odkaz

      To si budete muset nejspíš přplatit- garsonku za domek asi nevyměníte :D Ale máte pravdu – papírový katalog je ještě lepší než obrazovka PC, ale zase si tam nemůžete nastavit foltr, který bych mimo jiné ještě zpodrobnila – např kuchyně se špajskou, počet koupelen apod. ;)

      Reagovat
      • 17. 4. 2018 (20.49)
        Trvalý odkaz

        No garsonka fakt pro život není, ale pozor ceny garsonek v menším městečku jsou fakkkt vysoký. A takový novobyt 3+1 kolem 95-110m2, to je otázka 2-3 milionů podle lokality. Takže kdo takový byt má a chce radši dům se zahradou, tak tomu se bude stavět snadno. Kámoška to taky takhle udělala a nelituje. Měla Ekonomky a my je budeme mít časem taky. Je to tak otázka půl roku než začneme. A pak to pojede jako na másle, aspoň v to pořád doufám. Maluju si to růžově, tak snad to tak taky bude.

        Reagovat
    • 30. 3. 2018 (14.08)
      Trvalý odkaz

      já myslím, že se shodují, mám doma i papírový katalog ES i internet ;)

      Reagovat
      • 10. 10. 2018 (21.41)
        Trvalý odkaz

        Internet je lepší – můžu si tam dát filtr. Ale mám i katalog ES – ten mám na záchod :D

        Reagovat
    • 26. 10. 2018 (17.03)
      Trvalý odkaz

      Lukáš 26, můj favorit, nádherný domeček. Manžel s tchánem ještě postaví garáž s malou dílnou a budeme nejvíc spokojení!!!

      Reagovat
  • 9. 3. 2018 (20.58)
    Trvalý odkaz

    Jste muž nebo žena, která hledala půjčku? Chcete-li rozšířit své podnikání nebo vytvořit vlastní firmu nebo zaplatit nájemné vašeho dlužníka, tak jsme vaší odpovědí, nabízíme půjčku od 5000 do maximálně 500.000.000,00
    KWD, euro, libra dolarů s jakoukoli dobou trvání, kterou si můžete dovolit, a jakýkoli typ úvěru požadovaný klientem musí být:
    * Osobní půjčka * Podnikatelský úvěr * Soukromý úvěr
    A více ….. 2% úrokové sazby nás kontaktovat přes: dobsonquickloan@gmail.com

    Reagovat
    • 26. 7. 2018 (15.17)
      Trvalý odkaz

      Já se tu chci dozvědět víc o ekonomických stavbách a ne o podnikatelském úvěru :D

      Reagovat
  • 8. 3. 2018 (23.34)
    Trvalý odkaz

    Taky po nich koukáme. Dodrželi všechno co naslibovali? Myslím kvalitu domu, termíny,konečnou cenu a ty služby se kterými vyhrávají nad ostatními konkurenčními nabídkami?Líbí se nám, tak mě zajímá jestli je to všechno dobrý nebo spíš skutek utek.

    Reagovat
    • 19. 3. 2018 (13.33)
      Trvalý odkaz

      U nás vše ok, takže odpovídám ANO, DODRŽELI. Dům je podle našich představ a projektu, žádný problémy nemáme.

      Reagovat
    • 23. 4. 2018 (21.53)
      Trvalý odkaz

      Tak kvalita stavby je snad samozřejmností ne? Ekonomické stavby patří mezi dlouholetou seriózní stavební firmu, tak jak se můžete o tomhle bavit :-)

      Reagovat
  • 8. 3. 2018 (11.55)
    Trvalý odkaz

    Potřebujete naléhavé financování? platí nyní – Nabízíme Vám soukromé, komerční a osobní financování pro vaši firmu, splácet své účty, rozdáváme vzdělávací fondy, obchodní fondy, domácí fondy, zemědělské fondy, osobní fondy, fondy a jiné dobré důvody, můžeme také investovat velké částky peněz v tomto projektu, které potřebují peníze na zřízení s minimálně 2% úrokovou sazbou v délce 1 – 30 let v závislosti na výši fondu, kterou potřebujete. Pro více informací kontaktujte nás. Kontaktujte nás dnes. E-mail: (dobsonquickloan@gmail.com) Vám odpovíme, jakmile obdržíte níže uvedené údaje o žádosti o úvěr. (dobsonquickloan@gmail.com) pro okamžitou pozornost. Kontaktujte nás a získejte okamžitý úvěr během dvou (2) dnů !!! Pozdravy.

    Reagovat
      • 8. 3. 2018 (22.43)
        Trvalý odkaz

        Peníze už máme předřešený, zajímá mě kvalita stavby a dodržení termínu dokončení stavby, odpoví mi někdo?

        Reagovat
        • 13. 3. 2018 (12.05)
          Trvalý odkaz

          Já si ověřila že ok a teď řeším peníze? Úvěr od banky nebo přímo od ES? A jde to vůbec?

          Reagovat
        • 2. 9. 2018 (23.58)
          Trvalý odkaz

          Na odpověď si také počkám. Jsou Ek. stavby u nás nejlepší???

          Reagovat
        • 24. 10. 2018 (19.11)
          Trvalý odkaz

          Píšete správně, Ekonomky vám vaše požadavky bezesporu splní. es = love.

          Reagovat
    • 10. 3. 2018 (21.12)
      Trvalý odkaz

      Tak to vypadá,že nám by taky mohl domek vyjít. Pořád se toho bojíme. Jde to nějak ověřit v bance? Jako že si vyberu dům za 3 miliony a k tomu pozemek třeba za 1 milion a vezmu příjmy a banka mi spočítá jestli to vyjde nebo ne?Nebo jak se to přesně dělá?

      Reagovat
    • 13. 3. 2018 (14.34)
      Trvalý odkaz

      Tak hypotéka jedině od mojí banky, jako dlouholetýmu klientovi, mi dali skvělý podmínky. Od Ekonomických staveb jsem si nechal vybrat ideální dům ( těch projektů bylo tolik, tak jsem zadal svoje a manželčiny požadavky Ekonomickým stavbám). Je to Lucie 38, ideální dům pro mojí rodinu. Ekonomky vyřizují povolení.

      Reagovat
      • 23. 3. 2018 (20.21)
        Trvalý odkaz

        Tak to my teda pomáhat s výběrem nepotřebovali. My mrkni na jejich web, zadali si podmínku na cenu a počet místností do filtru a už jsme jeli. Nejdřív podle vzhledu, to se nám výběr dost zúžil a pak už podle toho, jak je to uvnitř uspořádaný. To pak rozhodlo, který z nich budeme mít. A výstavba už se řeší, projekt je hotový, povolení stavby bude co nevidět, takže už jen pěkný počasí a začínámeeeeeeeee. ;-)

        Reagovat
        • 26. 3. 2018 (9.24)
          Trvalý odkaz

          Ty jo a v ekonomkách vám to schválili? Nám poradili jiný dům vzhkedem k dispozicím pozemku a světovým stranám, ale jsme spokojení, pomohli nám vybrat skvělou alternativu našeho původního přání.

          Reagovat
    • 29. 6. 2018 (16.42)
      Trvalý odkaz

      No hlavně by bylo dobré si s půjčkou na dům pospíšut – banky zase vymýšlejí nějaký bejkárny s hypotékama a s tím asi ani ekonomické stavby nic nenadělají.

      Reagovat
      • 20. 11. 2018 (21.00)
        Trvalý odkaz

        To asi řídí někdo shora. My už máme půjčku naštěstí vyřízenou a tak mě už tohle nezajímá. Teď už budu jen pozorovat ekonomky … :D

        Reagovat
    • 22. 8. 2018 (17.43)
      Trvalý odkaz

      Na internetu zjistím předběžně jakou půjčku dostanu? To je užitečné. Mrknu na to co nejdřív, slyšela jsem, že na podzim už to bude o dost složitější :/

      Reagovat
      • 6. 11. 2018 (15.19)
        Trvalý odkaz

        Bojím se bojím, jestli příští rok s manželem (budoucím) na nějakou slušnou hypotéku dosáhneme :/ Ekonomky by nám s tím mohli nějak pomoct? :)

        Reagovat
    • 6. 9. 2018 (22.32)
      Trvalý odkaz

      To je šikovný, zjistím si to tam než do ekonomek půjdu, ať zhruba vím co mě tam čeká.

      Reagovat
      • 25. 9. 2018 (23.58)
        Trvalý odkaz

        V ekonomkách vás čekají samý příjemný pocity a nálady.

        Reagovat
      • 8. 4. 2019 (23.39)
        Trvalý odkaz

        Já vám povím co můžete v ES čekat. příjemné prostředí, přijemý „personál“ a příjemné ceny.

        Reagovat
    • 29. 9. 2018 (23.22)
      Trvalý odkaz

      A je to ještě aktuální, vždyť i ekonomky museli zaznamenat zdražení hypoték ne?

      Reagovat
      • 30. 10. 2018 (13.35)
        Trvalý odkaz

        Také by mě zajímalo jestli se u ekonomek nebude zdražovat? Ale obratem mě napadá proč by to dělali když tak zpřísnili banky hypotéky tak to by spíš měli ekonomky vymýšlet slevy a výhody…

        Reagovat
  • 5. 3. 2018 (12.19)
    Trvalý odkaz

    Nechali jste si hypotéku na dům a pozemek vyřídit v E.S. nebo jste si to řešili sami v bance? Kdo má lepší sazby? Je to hodně časově náročné? Máte jednu hypotéku dohromady nebo dvě zvlášť? Díky za vaše příspěvky.

    Reagovat
  • 28. 2. 2018 (14.27)
    Trvalý odkaz

    Váhám. Zděný dům od Ekonomických staveb nebo dřevostavbu HappyBuilding od Accurate? Co je lepší? Vaše názory please?

    Reagovat
    • 4. 3. 2018 (16.16)
      Trvalý odkaz

      Já hlasuji pro zděný dům od ekonomických staveb, ale koukám, že jsem zatím sám :D

      Reagovat
    • 5. 3. 2018 (12.44)
      Trvalý odkaz

      za nás taky es, zkušenost už s nima máme a pro nás je lepší klasika zděná než dřevostavba, nevím proč, já bych dřevo nechtěl

      Reagovat
    • 11. 11. 2018 (10.20)
      Trvalý odkaz

      Kdybyste se zeptala mě tak já bych rozhodně volil zděný – Ekonomické stavby!

      Reagovat
      • 31. 12. 2018 (18.34)
        Trvalý odkaz

        Taky jasná volba – zděný dům od ekonomek, né žádná dřevostavba kdoví od koho.

        Reagovat
    • 4. 12. 2018 (23.42)
      Trvalý odkaz

      Já hlasuju pro Ekonomky, zděný dům je zděný dům a Ekonomky jsou Ekonomky :P

      Reagovat
    • 28. 2. 2018 (13.33)
      Trvalý odkaz

      Už jsem jich viděla víc. Tohle bylo zrovna nějaký pokračování. Staví skvěle, je pěkný koukat, jak to roste. Už je abysme se dokončně i my dokopali akci. Pořád jenom hledáme, koukáme, vybíráme, pročítáme a skutek utek. No ale dočkám se, mám to slíbené. Jen ještě nějaký měsíc asi budu muset počkat.

      Reagovat
    • 2. 3. 2018 (23.22)
      Trvalý odkaz

      Na takové video se rád podívám, Es se mi líbí, děkuji za tip.

      Reagovat
    • 19. 3. 2018 (0.18)
      Trvalý odkaz

      Tohle se mi dost líbí a přijde mi super, že ukazojou lidem jak na domech makají. Super typ reklamy. Vědí jak na přilákání zákazníků i na stavbu. Profíci každým coulem.

      Reagovat
  • 27. 2. 2018 (17.50)
    Trvalý odkaz

    Ohromil mě dům Galileo, který je na obrázku výše? Nevíte kolik stojí? Jsem líný hledat to na netu…

    Reagovat
    • 11. 2. 2019 (21.10)
      Trvalý odkaz

      čtyři padesát to nebude ale na ty stránky mrkněte, můžete si přes filtr vybrat jen řadu Galileo a ta řada projektů stojí celá za to!

      Reagovat
  • 26. 2. 2018 (13.07)
    Trvalý odkaz

    To, že ekonomický stavby staví nízkoenergetický domy ve standardu to vím, ale jak je to s těma pasivníma domama? Ty taky v nabídce mají. Jdou o tolik úspornější? Vyplatí se v podmínkách ČR? Jsou na to nějaký dotace? Jak je získat? A o kolik jsou draží než ty nízkoenergetický? Díky za radu, pokud tomu někdo rozumíme. Já se snažím teprve získávat info o tom, kde se dá, takže pardon za tu spoustu dotazů.

    Reagovat
  • 23. 2. 2018 (22.09)
    Trvalý odkaz

    Lidi nebojte se vyject z těch vašich zaběhnutých kolejí. Jděte do změny nebo budete toho vašeho panelákovýho nebo garsonkovýho bydlení jednou litovat. Takový koupání v zahradním bazénu, grilování na zahradě, party se sousedama, vlastní zahrádka, klid, soukromí……………….. to je taková pohodaaaaaa. :)

    Reagovat
  • 19. 2. 2018 (19.22)
    Trvalý odkaz

    Vy co už jste postavili nebo stavíte, nemáte náhodou na domě ten hnědý jako dřevěný obklad? Z čeho to je? Umělotina nebo pravý dřevo? Jak se to udržuje, už víte? Jakou to má trvanlivost? A kolik to stojí navíc? Nebo je to v ceně jako je na stránkách u domů? Myslim něco takovýho https://www.ekonomicke-stavby.cz/domy/blanka-41.

    Reagovat
    • 17. 4. 2018 (13.40)
      Trvalý odkaz

      Ty jo to je otázek :-) Tak si najděte nějakou diskuzi jako jste si našla tuhle o Ek. stavbách ;-) A věřím, že jste si tu hezky početla, jako já :-)

      Reagovat
  • 16. 2. 2018 (13.09)
    Trvalý odkaz

    Necháte si vyřizovat úvěr na bydlení od E.S. nebo si to řešíte sami ve své bance? Co je výhodnější? Dělali jste si srovnáni?

    Reagovat
    • 22. 2. 2018 (8.16)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den,
      dovolím si vstoupit do této diskuze na základě zkušeností spotřebitelů při poptávání hypoték na výstavbu rodinného domu. Banka ke schválení hypotéky vyžaduje vždy nejprve projekt, rozpočet a stavební povolení. Proto je velmi důležité ověřit možnost Vašeho financování ještě před tím, než začnete připravovat projekt domu. Můžete využít konzultace přímo v bance, nebo využít doplňujících služeb stavebních dodavatelů, kteří nabízejí i různé modely financování a průchodnost hypotéky ověřují. Nicméně je vždy rozhodující slovo bankovní instituce, která hypotéku v návaznosti na projekt schvaluje.

      lucka@spotrebitelskeforum.cz

      Reagovat
      • 16. 3. 2018 (18.18)
        Trvalý odkaz

        Máte pravdu Lucko. My jsme taky šli nejdřív do naší banky, řekli jim kolik chceme na pozemek, kolik na dům, kolik máme uspořeno, kolik máme příjmy, dluhy, dětí a tak, prostě jsme jim zodpověděli spoustu dotazů a oni nám řekli, jestli vůbec nějakou šanci máme nebo ne. A protože jsme odcházeli s informací, že od nich hypotéku nejpíše dostaneme, začali jsme jednat s Ekonomkama o dalším postupu, vybrali dům a začali na jeho projektu pracovat.

        Reagovat
    • 6. 3. 2018 (19.50)
      Trvalý odkaz

      Financování jsme vyřešili s E stavbami, bylo to o pár desetinek méně výhodné než u banky, ale máme jistotu, že stavba poroste plynule bez zbytečných prostojů kvůli financování :-)

      Reagovat
      • 18. 4. 2018 (12.29)
        Trvalý odkaz

        My dostali od ES výhodnější nabídku, ale v jiné bance, než máme účty, takže jsme si nakonec řekli, že si hypotéku sjednáme v naší bance, kam posíláme výplatu už spoustu let. A možná když předložíme ES nabídku, že nám sazbu taky trochu poníží. Přeci jen hypotéka je dobrej bussiness pro každou banku.

        Reagovat
  • 15. 2. 2018 (11.24)
    Trvalý odkaz

    Dělají ekoomické stavby rozdíli mezi movitými klienty a těmi co na to mají s odřenýma ušima? Nerad bych měl špatně postavený dům jen kvůli tomu, že jsem z té druhé skupiny…

    Reagovat
    • 22. 2. 2018 (19.39)
      Trvalý odkaz

      no to doufám, že ne, to by bylo od es nefér a věřím, že to tak nedělají :)

      Reagovat
      • 7. 4. 2018 (19.16)
        Trvalý odkaz

        a proč by to es taky dělali? vždyť obyčejných lidí s hypotékama je velká převaha

        Reagovat
    • 24. 2. 2018 (21.59)
      Trvalý odkaz

      Podle mě mají programy i pro ty „chudší“ i pro ty „milionáře“, takže buďte v klidu. Domluvte si tam schůzku a nezávazně to tam s nima prokonzultujte. Hned budete vědět.

      Reagovat
      • 21. 3. 2018 (22.36)
        Trvalý odkaz

        Ekonomkám je jedno na co vám zbyde po tom co zaplatíte splátku na dům ;) Doufám,že to nezní ošklivě,protože jsem chtěl,aby to vyznělo pozitivně na adresu Ekonomek ;)

        Reagovat
      • 22. 5. 2018 (23.37)
        Trvalý odkaz

        Es mají programy pro „obyčejné lidi“. Milionáři žádné programy nepotřebují!

        Reagovat
    • 27. 2. 2018 (9.27)
      Trvalý odkaz

      A jak to myslíte? Když si movitější klient připlácí na věci v domě tak je to v pořádku, ale pokud by si měl připlácet za lepší kvalitu stavby nebo za vstřícnější přístup to by bylo fuj a doufám, že v ekonomkách to tak nefunguje. A jelikož je moje zkušenost zatím skvělá a nemám si na co stěžovat ( a rozhodně mezi nadprůměrně movitější klienty nepatřím) tak myslím, že v tomhle ohledu bude v ekonomkách snad všechno v pořádku.

      Reagovat
      • 7. 5. 2018 (18.46)
        Trvalý odkaz

        Fuj to by bylo opravdu něco špatně a já jsem také přesvědčený,že tohle ES nedělají. ES jednají se všemi stejně fér.

        Reagovat
        • 17. 5. 2018 (23.47)
          Trvalý odkaz

          úplně zbytečná debata – ES přistupují ke všem klientům stejně
          jsem o tom přesvědčený – ke všem vstřícne, s kvalitou a pokorou

          Reagovat
          • 24. 8. 2018 (10.42)
            Trvalý odkaz

            To jste napsal. Nepatříme k nadprůměrně movitým klientům a Es pro nás pracovali trpělivě a obětavě.

    • 17. 3. 2018 (14.08)
      Trvalý odkaz

      Tak to těžko. Kdo si připlatí má rovnější zeď? To si můžete být jistá, že to tak neni. Necháváme si postavit Kristýnu32, takže jeden z nejlep´vnějších domů a necítím ze strany Ekonomek ani trochu nějakého odfláknutí!

      Reagovat
      • 5. 11. 2018 (11.41)
        Trvalý odkaz

        Jeden z nejlevnějších ale přesto nestojí pět padesát :-) Takže proč by měla stavební firma ohrnovat nos? A ES to určitě nedělají, já jsem to nikdy nezacítila :-)

        Reagovat
        • 1. 1. 2019 (22.08)
          Trvalý odkaz

          To řešíte že by ekonomky měli stavět menší levnější domy nepoctivě? To snad ne, byli by sami proti sobě.

          Reagovat
          • 8. 4. 2019 (23.46)
            Trvalý odkaz

            To je ale blábol. Menší dům u ekonomek stojí míň, protože spotřebují míň materiálu, ne že ho ošidí nebo odfláknou!

      • 27. 2. 2019 (10.45)
        Trvalý odkaz

        Já si také myslím, že Eko. stavby nedělají mezi klienty rozdíl. Když si někdo připlatí luxusnější podlahu ebo kuchyň. Ale stavba bude nejspíš stejně kvalitní :-)

        Reagovat
    • 15. 4. 2018 (21.05)
      Trvalý odkaz

      Tak na tuhle otázku by mě ani snad nenapadlo pomyslet, kde jste na to přišel? Stavět musí stejně kvalitně, jinak by se jim baráky rozpadali a navíc mají přeci dlouhou záruku pro všechny klienty, takže by si tím jen přidělali dost problémů, panebože…

      Reagovat
      • 17. 9. 2018 (22.18)
        Trvalý odkaz

        Co to řešíte proboha? J8 chci dům od nich, strašně si ho přeji.

        Reagovat
    • 19. 2. 2018 (19.48)
      Trvalý odkaz

      Nulovou hotovost nechceme, máme mladou rodinu, pozemek jsme sehnali za vlastní uspořené peníze, super výhodně. Ale dobrej nápad to teda je. Aspoň bude bydlení dostupnější všem.

      Reagovat
      • 25. 2. 2018 (18.40)
        Trvalý odkaz

        Tak takové štěstí mám málokdo. Mít pozemek je velká výhoda do začátku, to jo, ale my ho nemáme, takže ekonomky pozemek + dům. Takhle to nejspíš dopadne.

        Reagovat
        • 25. 2. 2018 (21.24)
          Trvalý odkaz

          My pozemek taky nemáme, ale nehroutíme se z toho. Nějaký levnější si najdeme a koupíme. Ale nejdřív si zjistíme v ES a v naší bance, jestli by nám dali na dům i pozemek a když nám řeknou, že jo, tak to začneme řešit. Kdyby to nemělo klapnout, tak by nám byl pozemk k ničemu. Takže nejdřív zkusíme zjistit co a jak a pak se pustíme do hledání inzerátů na pozemky a vybírání domu.

          Reagovat
        • 25. 4. 2018 (21.12)
          Trvalý odkaz

          My už pozemek máme, ale koupili jsme si ho. Źádný dárek škoda. :) Takže teď máme pozemek a splácíme hypotéku a za měsíc nebo dva se pustíme do vybírání domu a pak do stavby. Snad to bude rychlý a pohodovy jako ta prvni faze s tim pozemkem.

          Reagovat
      • 31. 3. 2018 (9.38)
        Trvalý odkaz

        No s pozemkem bychom to měli o dost jednodušší, banka nám půjčí skoro tři miliony a za to už si u ekonomek vybereme.

        Reagovat
  • 11. 2. 2018 (23.56)
    Trvalý odkaz

    Kamarádka s Ek.st. také teď staví,jsou ale ještě na začátku. Zatím ale mluví o všem v dobrém. My si počkáme ještě pár měsíců, jak jim to půjde a jak se jim bude daři t a když jo, tak se taky domluvíme na schůzce. Jsme opatrnější tak chceme znát zkušensot někoho blízkého. Ta je pro nás nejdůležitější. Časem zase napíšu.

    Reagovat
    • 19. 2. 2018 (15.35)
      Trvalý odkaz

      To je ideální případ jak nic nepo… kéž bych měla také někoho známého kdo che v nejbližší době postavit od ekonomek. My bychom chtěli ideálně začít stavět po svatbě, abychom si mohli vzít hypotéku jako manželé, tedy příští rok :-)

      Reagovat
    • 28. 2. 2018 (8.29)
      Trvalý odkaz

      Super strategie ;) Ale Ekonomky už ověřilo tolik lidí,že se mi to zdá skoro zbytečné ;)

      Reagovat
      • 8. 3. 2018 (23.51)
        Trvalý odkaz

        U nás nikdo známej nestaví s nikým, takže já žádnou osobní referenci nikde neziskam. Hold se budu muset spokojit s referecenama na internetu a možná v tom ukázikovým domu. To se ale musím ještě optat jak to funguje jen jsem slyšela o tom, že to jde, nic víc.

        Reagovat
        • 6. 4. 2018 (13.36)
          Trvalý odkaz

          Ájo, nestresujte. Pokud nemáte přátele co s E.S. staví, jeďte normálně do nějakých toho ukázkovýho domu co nabízí. Mají jich asi stovku, takže když uvidíte jeden dva tři, budete mít určitě hned jasno. :D

          Reagovat
          • 26. 8. 2018 (14.33)
            Trvalý odkaz

            Po třech ukázkových ES domech budu mít určitě jasno, akorát nevím jestli to přežije manžel :D

      • 27. 3. 2018 (16.51)
        Trvalý odkaz

        Moje řeč, vždyť ekonomky postavili tolik domů, co chete ověřovat?

        Reagovat
        • 30. 4. 2018 (22.47)
          Trvalý odkaz

          Někdo se potřebuje stokrát přesvědčit tak je nechte stejně přijdou na to že jinou stavbení firmu lepší než jsou ES nenajdou.

          Reagovat
        • 17. 10. 2018 (22.03)
          Trvalý odkaz

          Někdo vymejšlí hrozný věci :D Já jsem lepší stavební firmu než jsou ek. stavby neobjevil!

          Reagovat
      • 9. 11. 2018 (21.39)
        Trvalý odkaz

        Také se mi zdá skoro zbytečné ekonomky prověřovat :-)

        Reagovat
    • 8. 4. 2018 (20.44)
      Trvalý odkaz

      Nás teprve konzultace ve firmě čeká, tak pak napíšu jak jsme pořídili. Anina

      Reagovat
      • 28. 10. 2018 (19.46)
        Trvalý odkaz

        Vždyť už píšete :D Ale máte pravdu, taky nebudu chválit dne před večerem. Nechám si referát až po schůzce :)

        Reagovat
      • 2. 1. 2019 (23.16)
        Trvalý odkaz

        To napište prosím, třeba na co se mám na první schůzku přpravit, přeci jen jsem trochu rozechvělý, jde o velký krok v lidském životě!

        Reagovat
  • 10. 2. 2018 (18.53)
    Trvalý odkaz

    Dnes jsme si vyzvedli svatební dort: škoda, že sem nejde dát fotka, je na něm velkými písmeny ES – Eliska a Stanislav. Skoro jako reklama na „naší“ stavební firmu. Zdravíme ES i v náš předsvatební den. Love

    Reagovat
    • 9. 3. 2018 (23.05)
      Trvalý odkaz

      Tak jste ho měli vyfotit a někam tu fotku vystavit, es si dobtou reklamu rozhodně zaslouží.

      Reagovat
      • 18. 4. 2018 (20.03)
        Trvalý odkaz

        Mohli bychom založit takový fan klub Ekonomických staveb :-)))

        Reagovat
    • 8. 4. 2018 (21.23)
      Trvalý odkaz

      Tak doufám,že už vám taky staví a budete brzo bydlet. To je pak pozvěte na kolaudačku a dejte si všichni do nosu. :D :D

      Reagovat
  • 6. 2. 2018 (14.19)
    Trvalý odkaz

    Brnkačka to je? Co? No přece stavba s Ekonomkama. Nic jsme pro stavbu neudělali a bydlíme si. No jo udělali, vybrali Ekonomky, podepsali smlouvu,sem tam jeli na kontrolu a máme dům. Takhle by to mělo šlapat i jinde, pak by bylo všechno pohodový.

    Reagovat
    • 6. 2. 2018 (16.14)
      Trvalý odkaz

      no a to je nejdůležitější úkol – vybrat správnou stavební firmu – vybrat ekonomické stavby :-)

      Reagovat
    • 18. 3. 2018 (15.20)
      Trvalý odkaz

      Přál bych si dům od ES a jsem rád, že nejsem jediný. Tolik lidí už od nich dům má a to mi dává záruku, že jsem je vybral dobře.

      Reagovat
      • 16. 4. 2018 (23.12)
        Trvalý odkaz

        No když má někdo tolik spokojených klientů jako ES tak to svědčí o kvalitě ne?

        Reagovat
      • 22. 11. 2018 (20.52)
        Trvalý odkaz

        Beru to stejně. Když postavili ES tolik dobrých domů,tak proč bych měl já být výjimkou?

        Reagovat
  • 4. 2. 2018 (23.04)
    Trvalý odkaz

    VZALI JSME TO Z GRUNTU: NOVÝ DŮM, NOVÝ NÁBYTEK, NOVÁ TELEVIZE. DO NOVÉHU DOMU VŠECHNO NOVÉ. EKONOMKY NA JEDNIČKU.

    Reagovat
    • 15. 2. 2018 (23.04)
      Trvalý odkaz

      Když na to máte tak vám to přeju, my snad na všechno časem našetříme, hlavně, že už se budeme stěhovat do nového. Díky ekonomky za všechno.

      Reagovat
    • 15. 3. 2018 (23.29)
      Trvalý odkaz

      A probíhalo všechno při stavbě podle vaší domluvy a smlouvy? Šli byste do spolupráce ES s odstupem času znovu? Nebo byste volili jinou firmu?

      Reagovat
    • 22. 5. 2018 (23.16)
      Trvalý odkaz

      ES jsem objevila nedávno a jsem celá napjatá při dalším objevování. Moc bych si přála dům právě od nich. Ještě si dám trochu času na průzkum, ale myslím, že to dopadne :-)

      Reagovat
      • 21. 12. 2018 (0.54)
        Trvalý odkaz

        Mě přitahovali Ekonomky od začátku a taky to dopadlo. Stavba byla bezvady a bydlení je ještě lepší.

        Reagovat
  • 4. 2. 2018 (13.44)
    Trvalý odkaz

    Na ekonomických stavbách mě láká, co všechno za mě udělají, hlavně úřadů a vyběhávání různých povolení mě děsí, vůbec tomu nerozumím a tak bych se rád spolehnul na odborníky v oboru.

    Reagovat
  • 2. 2. 2018 (12.32)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, máte zájem o půjčku? nabízíme podnikatelský úvěr, osobní půjčku, půjčku na auto, půjčku na auto, studentský úvěr, podnikatelský úvěr, lian pro obchodní expanzi v rozmezí od jakékoliv částky, kterou potřebujete. Naše nabídka je jednoduchá a rychlá. nabízíme půjčku jak investorům, tak společnostem. Platíte nyní a získáte finanční prostředky do 36 hodin. e-mail: pdfinance4@gmail.com

    Reagovat
  • 31. 1. 2018 (19.34)
    Trvalý odkaz

    Jsem v sedmém nebi – před vánoci jsme volali s mužem do ekonomek, objednali jsme se na schůzku a projekt a vše kolem už jsme domluvili – v březnu začneme stavět, hurááá :D

    Reagovat
    • 3. 2. 2018 (11.20)
      Trvalý odkaz

      hustý – já chci taky :) dům od ekonomek = můj sen :-)

      Reagovat
      • 9. 2. 2018 (14.43)
        Trvalý odkaz

        Můj je to se a už se mi plní :-) S ekonomkama :-) Až dokončí tak to tady klidně shrnu :-)

        Reagovat
        • 19. 9. 2018 (22.55)
          Trvalý odkaz

          No nejlepší by bylo ,kdybyste sem dala fotečky toho vašeho nového ekonomkáckého pokladu :)

          Reagovat
          • 15. 11. 2018 (1.00)
            Trvalý odkaz

            Taky bych se ráda pokochala nějakým čerstvoučkým domečekem od ekonomek. Te náš je sotva z poloviny hotový :)

        • 8. 11. 2018 (21.17)
          Trvalý odkaz

          To se máte že už stavíte. U nás zatím papíry. Ale brzy se s ES dočkám :-)

          Reagovat
      • 15. 2. 2018 (13.25)
        Trvalý odkaz

        CO VÁM V TOM BRÁNÍ? ODVAHA K RISKOVÁNÍ, STRACH ŽE NEBUDE NA SPLÁTKY, NEBO MALÝ PŘÍJMY? PORAĎTE SE VE FIRMĚ, NĚJAKÉ ŘEŠENÍ NA MÍRU VÁM UDĚLAJÍ.

        Reagovat
        • 18. 2. 2018 (21.02)
          Trvalý odkaz

          Kdo má trochu selskýho rozumu a čte si co podepisuje, ten se do problémů nedostane. Když nevím, což je normální, já taky nerozumim všemu, tak jdu prostě za právníkem a zeptám se co si o tom myslim a hodinovou konzultaci si zaplatim. Lepší malá investice než zpackaný život. ES bych se ale nebál, protože kolega s nima už staví a smlouvu podepisoval azatim teda nenaříká.

          Reagovat
      • 25. 5. 2018 (21.06)
        Trvalý odkaz

        Můj sen je to taky a hodlám si to splnit. Do ekonomek se že ženuškou chystám příští týden!

        Reagovat
    • 11. 2. 2018 (17.57)
      Trvalý odkaz

      To je rychlost tedy, tak to má být, ekonomky mě prostě přitahují čím dál víc :-)

      Reagovat
      • 22. 2. 2018 (13.10)
        Trvalý odkaz

        Jak to vypadá s těma Ekonomkama cenově v porovnání s jinejma firmama? Máte někdo cenový nabídky pro srovnání? Je to takhle firma, kterou tu teď často zmiňujete? https://www.ekonomicke-stavby.cz/ My chceme poptat je a ještě další dvě firmy v našem okolí, tak pak uvidíme co kdo za kolik nabídne.

        Reagovat
      • 23. 2. 2018 (21.48)
        Trvalý odkaz

        Rychlý jsou obzvlášť když si vemete program rychlé řešíte, to bydlíte za 3/4 roku se vším všudy. Kdo spěchá ať bere tenhle program.

        Reagovat
    • 4. 1. 2019 (23.41)
      Trvalý odkaz

      A co jste domlouvali přes telefon? Doufám, že všechno tohle se v ekonomkách domlouvá osobně na schůzce?

      Reagovat
  • 30. 1. 2018 (23.54)
    Trvalý odkaz

    Kdo má dům od ES – ten se s ním rád pyšní. Škoda že sem nemůžu dát fotku – pyšnil bych se :-)

    Reagovat
    • 3. 2. 2018 (19.39)
      Trvalý odkaz

      To je opravdu škoda – rád bych se na čerstvý dům od ekonomiclých staveb podíval. Jestli se Vám chce, tak mi je pošlete do mailu: davidfik@seznam.cz díky ;-)

      Reagovat
      • 12. 9. 2018 (23.22)
        Trvalý odkaz

        Referenční návštěvy dělají ekonomky taky v nově postavených domech. Máme jednu referenčku za sebou, byla to nádhera. Žena od té chvíle svítí jako sluníčko.

        Reagovat
    • 11. 2. 2018 (13.07)
      Trvalý odkaz

      A splnili Ek. stavby termín předání klíčů k hotovému domu? Většinou čtu, že ano, tak jak se mám zařídit s pronájmem, když jsme prodali byt…

      Reagovat
      • 15. 3. 2018 (22.07)
        Trvalý odkaz

        Tak na to se u Es můžete spolehnot, nám slíbili předání ve druhé půlce února a přesně tak se také stalo. Všude krabice, ale konečně ve svém díky Es.

        Reagovat
      • 20. 3. 2018 (13.26)
        Trvalý odkaz

        U nás plus mínut pár dní termíny splnili. Ale pokud vám jde o navázání bydlení z pronájmu do domu. Tam musí znát situaci na pozemku, to jestli budete chtí projekt z katalogu nebo vlastní ten trvá dýl, pak taky kdy začnete, estli do toho nevleze zima to se stavba hodně protáhne atd. To se tam domluvte kdy vidít termín dostavby a podle toho pak dojednete i ten podnájem. Radši si dejte o měsíc víc a´t pak neskončíte na ulici kdby se něco protáhlo na stavbě.

        Reagovat
        • 10. 4. 2018 (21.31)
          Trvalý odkaz

          Dneska se to řeší jinak, nikdo na ulici nekončí, ale souhlasím s vámi, že se musí s ekonomkami na termínu domluvit, oni ho pak splní, kdyý nezasáhně vyšší moc.

          Reagovat
    • 14. 3. 2018 (13.10)
      Trvalý odkaz

      My dali náš dům do referenčních návštěv i jsme tam psali pochvalný dopis. Mají ho někde na webu publikovaný. Sem tam k nám někdo přijede na prohlídku. Zájem o ty návštěvy je.

      Reagovat
      • 14. 4. 2018 (17.58)
        Trvalý odkaz

        Jo a to kdybych postavil s ekonomkami a potom nabízel dům k ávštěvám tak z toho budu mít nějaké výhody? Nebo dokonce výplatu? :D

        Reagovat
      • 20. 4. 2019 (8.53)
        Trvalý odkaz

        Ty jo, tak to máte můj obdiv. Já poslala ekonomkám jen fotky domu po zabydlení a kde jsou ani nevím. Poslala jsem jim to z vděčnosti, byla to opravdu fajnová spolupráce :-*

        Reagovat
    • 26. 4. 2018 (11.49)
      Trvalý odkaz

      vy byste se pyšnil a já bych okukoval a záviděl – jsem teprve budoucí majitel E.S. domu
      a fotku můžete možná nahrát E.S. na facebook ;-)

      Reagovat
      • 13. 11. 2018 (23.24)
        Trvalý odkaz

        fotku vašeho domu určitě na FCB nahrajete, škoda – chtěl jsem jí nahrát sem

        Reagovat
  • 30. 1. 2018 (14.29)
    Trvalý odkaz

    Ten program Excelent nemá chybu! Když si budu brát jen částečný úvěr na dům, tak by to mohlo vyjít ne? Lepší je asi zavolat do ES že?

    Reagovat
      • 1. 2. 2018 (23.11)
        Trvalý odkaz

        vždyť je to napsaný nahoře v tom článku tak jak to může být starý? ekonomky se o to starají ne? vždyť mají tak krásně udělaný stránky a reklamu taky :-)

        Reagovat
        • 12. 2. 2018 (14.12)
          Trvalý odkaz

          článek je z roku 2012, takže tenhle program nejspíš zrušili a přidali x nových, to je normálka ne? :D

          Reagovat
  • 29. 1. 2018 (22.56)
    Trvalý odkaz

    Dům je sen, který se dá splnit a to je můj případ. Pro rodinu všechno, když si přejí dům tak šup sem s ním. Ekonomky jsem oslovil, ekonomky mi vycházejí vstříc, s ekonomkami jsem podelsal.

    Reagovat
    • 30. 1. 2018 (22.31)
      Trvalý odkaz

      Za jak dlouho máte slíbeno, že bude hotový projekt a stavba? Vleze se to do roku?

      Reagovat
      • 2. 2. 2018 (10.32)
        Trvalý odkaz

        Nám bylo v ekonomkách řečeno, že záleží v jakém ročním období se začne stavět, podle velikosti projektu a případných změn, podle mnoha věcí se může doba stavby prodloužit nebo zkrátit, takže nevím, ale asi vám údaj někoho jiného nebude asi moc k čemu :-)

        Reagovat
      • 7. 2. 2018 (11.54)
        Trvalý odkaz

        Do 9 měsíců to mají hotové pokud nevznikají na stavbě najaké problémy, které se musí řešit s úřadama, např. problém s přípojkama nebo tak něco. Mohou se opozdit dodávky materiálu, ale to nejde ovlivnit. Může být šílený počasí, to pak stavba taky stojí. Ale jinak tak nějak plus mínus 3/4 rok je normálka. Plus samozřejmě projekt a stavební povolení.

        Reagovat
      • 9. 2. 2018 (17.20)
        Trvalý odkaz

        Vejde, i s tou přípravou. Pokud nebudete zdržovat zbytečně projekt a nebudete mít žádný stavební nepředvídatelný problémy. My to do roka měli. ES dík.

        Reagovat
        • 22. 4. 2018 (9.36)
          Trvalý odkaz

          No to víte, že nevyplácí zbytečně zdržovat nerozhodností. Ideální je podle mě přijít do Ekonomek už s nějakou představou popřípadě si nechat poradit a v rozumné době se rozhodnout ;)

          Reagovat
      • 25. 2. 2018 (21.32)
        Trvalý odkaz

        Podle programu, který si vyberete. Když nějaké to rychlé řešení, tak to máte asi za 7 celé a když nějaký program, kdy si neberete již hotový projekt tak tak za 9 myslim. Jsou relativně rychlý a hlavně šikovný. Ve stavění jsou profíci. Staví už desítku let a lidí mají nespočet.

        Reagovat
      • 14. 6. 2018 (11.10)
        Trvalý odkaz

        Mělo by, pokud nechcete nějakou extra náročnou haciendu, kde se zdržíte stoprocentně při projektování i stavbě. Běžné domy prý staví do 7 měsíců, administrativa kolem do 4-5ti. Takže je to reálné.

        Reagovat
      • 13. 2. 2018 (22.49)
        Trvalý odkaz

        Mě zajímá jak ekonomické stavby komunikují s klientem? Budu jako jejich klient vědět co se na stavbě děje? Co je hotovo? Jestli je nějaká komplikace na stavbě?

        Reagovat
        • 16. 2. 2018 (12.16)
          Trvalý odkaz

          Prosím odepiště někdo kdo máte postaveno s E. stavbami na tento dotaz :-) díky

          Reagovat
          • 21. 3. 2018 (23.13)
            Trvalý odkaz

            Co chcete vědět? Položte dotaz, když budu vědět ráda poradím. My už v domě od nich bydlíme od prosince.

        • 26. 3. 2018 (14.36)
          Trvalý odkaz

          Každej zákazník má svýho manažera se kterým během stavby komunikuje. Něco nevíte, voláte, píšete. Jezdíte na stavbu a případný problémy řešíte s daným manažerem. Pak máte ještě nějaké předávací etapy, kde si odsouhlasujete, že je stavba v pohodě nebo za se tam musí něco dodělat, přědělat. Komunikace je dobrá, když o ní stojíte. Nebo aspoň u nás byla.

          Reagovat
        • 16. 4. 2018 (11.23)
          Trvalý odkaz

          Komunikují,nejen na první schůzce,ale i pak.Řešíte co bude za materiál,co jak chcete,na stavbě pak jednáte s dělníkama a když chcete něco,máte svýho manažera,kterýmu voláte.Ten to pak řeší s vámi nebo se stavební firmou.Máte na stavbě schůzky,tam se odsouhlasují etapy.Maily taky fungují.Je to na vás, jak si to zorganizujete.

          Reagovat
          • 17. 4. 2018 (15.45)
            Trvalý odkaz

            no nazdar, když vidím co dala práce mami naplánovat kuchyně tak se těším na dům, ale jestli je to v pohodě tak se těším

      • 15. 3. 2018 (23.22)
        Trvalý odkaz

        Podepsali jsme smlouvu a teď si z nudy pročítám diskuze a trochu mě z některých příšpěvků mrazí. Jak to teda je? Máme se bát nebo ne? Lidi u manžela ve firmě je chválili. :( Tak napište někdo kdo s nima teď stavíte, jak to probíhá, ano? Děkuju.

        Reagovat
      • 6. 4. 2018 (7.59)
        Trvalý odkaz

        Jasně, jsem rád, že jsem se nenechal odradit některými bubáky na internetu, protože s Ekon. stavbami nám to krásně klape.

        Reagovat
        • 10. 4. 2018 (12.37)
          Trvalý odkaz

          Já ještě nemám moc co chválit, tenhle týden začínají dělat desku, už mají pásy vyhloubené a bude se vylívat betonem. Dosavadní spolupráce zatím bez připomínek.

          Reagovat
    • 10. 2. 2018 (17.43)
      Trvalý odkaz

      Tak napište až s ekonomky i dostavíte, těším se, že napíšete podrobnosti ;-)

      Reagovat
    • 15. 3. 2018 (0.24)
      Trvalý odkaz

      … a já už jsem s ekonomkami postavil – prímová spolupráce ;-)

      Reagovat
      • 29. 3. 2018 (21.47)
        Trvalý odkaz

        Kdy kde co a za kolik? :D Spolupráce teda dobrá jo? A měli jste od nich všechny služby nebo jen stavbu?

        Reagovat
    • 28. 3. 2018 (13.37)
      Trvalý odkaz

      Přesně naše slova Milane. Stavby jsme se báli protože je to dost drahý věc, ale ta vidina vlastního domu daleko od civilizace (nejsme v žádném satelitu, ale kousek od lesa na samotce),to bylo to co nás k tomu hnalo mílovými kroky. Už se dodělávají podlahy, obklady a další věci. Bude to snad brzo. Zatím to vypadá nadějtně i co se termínu týká.

      Reagovat
    • 9. 10. 2018 (13.16)
      Trvalý odkaz

      Já se do Ek. staveb chystám sám,protože chystám překvapení pod stromeček pro rodinku :-) Ooooobr překvapení od Ek. staveb :-)

      Reagovat
  • 29. 1. 2018 (15.39)
    Trvalý odkaz

    Katalog dneska přišel. Jsem zvedavá zda tam nejdeme ještě i jinačí domy než mají na webokách. Koukneme, promyslíme, domluvíme schůzku, podepíšeme smlouvu a pak už to všechno pofrčí. Hurá.

    Reagovat
    • 3. 2. 2018 (20.49)
      Trvalý odkaz

      Ještě nevíte jestli vyberete projekt a už víte,že podepíšete? Vy jste střelkyně tedy :D I když upřímně z takové nabídky snad musí vybrat úplně každý :D

      Reagovat
      • 8. 2. 2018 (19.41)
        Trvalý odkaz

        Tak že budeme stavět s Ekonomkama víme od začátku, zkušenost máme z rodiny, takže víme jak staví, dům už jsme viděli a průběh stavby taky. Teď je řada na nás. Jen nevíme, jaký dům ještě chceme. V nabídce je několik hezkých a mezi těmi se teď rohodujeme.

        Reagovat
        • 13. 2. 2018 (23.00)
          Trvalý odkaz

          Nastavte si hranici max. ceny a zvolte počet místností který chcete a máte jasno, jaký dům vyberete. Vyběhne vám jich pár desítek a to už pak dovybertete podle vzhledu.

          Reagovat
          • 16. 4. 2018 (11.12)
            Trvalý odkaz

            Přesně tak jsme to dělali my. Nastavili filtr a vybrali dům. Teda dva a z toho jsme si projektantem nechali udělat jeden. Takže máme takový originální dům ze dvou katalovových. :D Ale co, nám se líbí a když to udělají v rámci svých služeb, tak proč ne. Ještě čekáme na stavební povolení a dořešení hypotéky a už to pojede. :)

        • 17. 2. 2018 (18.24)
          Trvalý odkaz

          My se nemohli rozhodnout a pomohli nám přímo v ekonomkách, strávili jsme tam tenkrát přes dvě hodiny, bylo to super, dozvěděl jsem hned na začátek spoustu zajímavých věcí o stavbě domu :-)

          Reagovat
          • 20. 2. 2018 (22.51)
            Trvalý odkaz

            Taky už jsme objednaní. Na 28.2.2018. Jsem na to zvědavá. Dotazů už máme asi dvě stránky. TO z nás budou mít radostt. :D

        • 17. 2. 2018 (22.34)
          Trvalý odkaz

          byli jsme rozhodnutí hned problém bylo jen to kde sehant dobrý pozemek pro stavbu, to trvalo nejdýl, ted už to jede, pozemek mame, ekonomky staví, my čekáme

          Reagovat
          • 14. 3. 2018 (23.13)
            Trvalý odkaz

            No my pozemek ještě teda nemáme. Hledáme už přes dva měsíce a nic. V blízkosti 15 km není nic kloudnýho tak řešíme dilema zda se někam přesunout o kus dál a dojíždět nebo ještě počkat. E.S. už jsme taky kontaktovali a čekáme jestli oni někde někde najdou. Přeci jen mají větší možnosti a znalostí realitních webů než co najdeme my přes googlu. Taky s nima chceme stavět, ale zatím se nám s tím pozemkem moc nedaří.

          • 21. 3. 2018 (23.33)
            Trvalý odkaz

            S pozemkama je to te´d bída, buď nejsou nebo jsou extra drahý, milion za malý pozemek je už v dnešní době minimum a málo takový se prodává :( takže to chce hledat a nenechat se tlačit časem jestli to aspoň trochu jde. A pak teprve začít řešit bydlení.

          • 18. 4. 2018 (22.33)
            Trvalý odkaz

            a pomáhali vám pozemek shánět Ekonomické stavby nebo jste to zvládli sami nebo přes realitku? poraďte mi prosím

          • 7. 4. 2019 (23.05)
            Trvalý odkaz

            a proč jste nesháněli pozemek s ek. stavbami? když to umí proč toho nevyužít?

        • 21. 3. 2018 (22.50)
          Trvalý odkaz

          Osobní doporučení super, mě stačilo i to na internetu, zatím Es super.

          Reagovat
          • 3. 4. 2018 (20.23)
            Trvalý odkaz

            My máme doporučení od bráchy, stavbu jsme sledovali celou dobu, jestli to s bráchou kontrolovat, takže vim, že byli moc spokojený. No a my budeme stavět taky brzo a taky s ES.

          • 29. 9. 2018 (23.26)
            Trvalý odkaz

            Takže jste měla i osobní doporučení na ES? To bych si přála, neměla bych už žádné pochybnosti vybrat si tuhle stavební firmu,protože se mi fakt líbí.

    • 6. 2. 2018 (22.14)
      Trvalý odkaz

      Jak dlouho jste na katalog čekali? My už čtyři dny a nic. :( Trvá to dýl?

      Reagovat
      • 7. 2. 2018 (11.11)
        Trvalý odkaz

        Týden nebo dva, buďte v klidu, dorazí. Pokud se vám teda vejde do schránky a nikdo vám ho neveme. Jed docela objemnej. Ale úplně super, určitě si domek vyberte. Nebo možná ne, nebudete totiž vědět, jaký, všechny jsou super. :D

        Reagovat
      • 25. 3. 2018 (21.34)
        Trvalý odkaz

        Jo trvy to dyl budte v klidu, tyden mozna dva, zajem je obrovsky, rozesilavaji porad, ja tam taky kvuli my nedockavosti volala a ujistili me ze tam moji adresu maji a ze katalog urcite dojde, takze jeste cekejte :D

        Reagovat
      • 7. 11. 2018 (18.52)
        Trvalý odkaz

        Čtyři dny vám přijdou moc? Vy jste nedočkavka, dala bych 1-2 týdny :-) A to mi napovídá, že už bych měla napsat taky, když tam s manželem chceme v prosinci zajít. Chtěli bychom na jaře začít stavět :-)

        Reagovat
      • 4. 2. 2019 (23.17)
        Trvalý odkaz

        Vy jste hodně netrpělivý viďte? To se na ten domeček od ek. staveb asi hodně těšíte viďte? Já se vůbec nedivím, taky jsem se těšil.

        Reagovat
    • 8. 2. 2018 (20.03)
      Trvalý odkaz

      Taky nám dorazil a už vybíráme. :) Tak kdo vybere dřív? Dejte vědět co, my se taky ozveme. Mája

      Reagovat
    • 12. 2. 2018 (13.53)
      Trvalý odkaz

      My hledali i na webu i v katalogu. Katalog jsem si brala sebou ,když jsem čekala na děti na kroužku a chtěla si v něčem listovat, na webu jsme používali ty filtry a ono nám to vyplivlo vždy takový dům, jaký jsme hledali. Ty webovky jsou v tomhle lepší, nemusíte dloho studovat co chcete. ALe zase ten papírovej katalog, však to znáte. To je jako knížka vs. čtečka knih.

      Reagovat
      • 15. 2. 2018 (12.46)
        Trvalý odkaz

        Katalog je dobrej, ale web je úspora času. Info stejný, ale máte tam ty filtry a hned vám to ukáže, který dům je pro vás vhodný. Neztrácíte čas prohlížením domů, na který nemáte nebo který jsou pro vás nevhodně postavené (myslím dispozičně,ne kvalitou). Na webu ES už jsou i fotky projektů uvnitř, takže máte představu hned. Doporučuju tenhle způsob a můžete začít hned bez čekání na papírový katalog.

        Reagovat
        • 27. 2. 2018 (14.21)
          Trvalý odkaz

          My katalog taky nepotřebovali, mrkli jsme na web, firmu si ověřili u lidí, co s ní stavěli, domluvili jsme se na schůze, dořešili co jsme nevěděli, podepsali, počkali než postaví a stěhovali se. Takhle to má všude vypadat. ES dobrý jste.

          Reagovat
          • 21. 3. 2018 (15.14)
            Trvalý odkaz

            Taky mame pozitivni reference od lidi co zname, takze my se ekonomek vubec nebojime.

    • 15. 3. 2018 (0.27)
      Trvalý odkaz

      …pofrčí to ano, plánování i stavba samotná utekla časově strašně rychle – ekonomky to mají zmáknutý ;-)

      Reagovat
      • 17. 3. 2018 (22.52)
        Trvalý odkaz

        Pavle kolik času to zabralo od podpisu po dostavbu? Chceme projekt z katalogu takže už vlastně asi hotový, myslíme že bez úprav. Vleze se to do roka?

        Reagovat
        • 23. 3. 2018 (0.07)
          Trvalý odkaz

          Maximálně rok když si vymýšlíte projekt a zdržujete. :) Tak 8 měsíců, když vezmete katalogový projekt. Jasně že to může ovlivnit cokoliv a stavba se může protáhnout, ale takhle je to většinou. U nás byl termín dodržený.

          Reagovat
          • 25. 3. 2018 (22.00)
            Trvalý odkaz

            Na tom projektu se nechá sakra hodně zkejsout. Náš případ. My chtěli individual projekt, takže jsme si vymýšleli od Á do ZET a přišlo nám že to trvá věcnost. KDyž to nakreslili měli jsme zase něco na úpravy a takhle to dělali dvakrát. No bylo nám jich líto, ale jak se vtom plácáte doma a pořád promyšlíte a řešíte coby kdyby tak se nám to pořád nezdálo dobrý a my to chtěli dokonalý. Nám případům teda dělali projekt snad 4 měsíce. :–DD Ale stálo to zato :–DD

    • 19. 4. 2018 (21.41)
      Trvalý odkaz

      Mělo by to souhlasit, na papíře se to vybírá líp než ze svítící obrazovky. Držím palce, ekonomky jsou top ;)

      Reagovat
  • 27. 1. 2018 (5.16)
    Trvalý odkaz

    Hledáte podnikatelský úver, osobní pujcky, bydlení, studentské pujcky studentu, konsolidacní pujcky, nezajištený úverový rizikový kapitál; Atd .. Nebo odmítl úver od banky nebo dohody jeden nebo více financních duvodu. Je pravdepodobné, že vaše duvera Toto rešení! A pastýri soukromí veritelé pujcují spolecnosti a jednotlivce v nízké a cenove dostupné sazbe ve výši 2%. Máš zájem? Kontakt po prepoctu úveru do 48 hodin. KONTAKTUJTE NÁS (valdinesamaraldasilva@gmail.com)

    Reagovat
    • 13. 4. 2018 (18.14)
      Trvalý odkaz

      Nehledáme úvěr, hledáme firmu, která nám postaví na klíč. :) A jak se zdá, tak jsme konečně našli něco zajímavého. Firmu co umí snad všechno co jenom ke stavbě domu patří. :) Jdeme pátrat detailnějc.

      Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *