Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 7. 4. 2013 (8.32)
    Trvalý odkaz

    Troufám si Ekonomické stavby doporučit dále. Naše zkušenost je na 99% kladná, jen jedna reklamace vyřešená po měsíci k naší spokojenosti.

    Reagovat
    • 18. 4. 2013 (7.45)
      Trvalý odkaz

      Co ste reklamovali? Neco zasadniho nebo nejakou prkotinu? Jinak byla spoluprace dobra? Prispevky celkem dobrz, libi se mi to.

      Reagovat
      • 25. 8. 2013 (6.17)
        Trvalý odkaz

        My jednou reklamovali částečně prasklou zeď, obložil se tam dřevěný nosný sloup a jak to dřevo začalo pracovat, tak ta omítka na něm zapracovala taky :-( a vznikla tam veliká prasklina. Volali jsme do Ek.staveb a oni za pár dní poslali řemeslníky, co u nás stavěli, celou tu omítku na té zídce sundali, znovu uděllali a vymalovali a teď už klepu, je klid. Jako asi se to stát může, hlavní však je, jak se k té reklamaci postavili.

        Reagovat
        • 19. 9. 2013 (19.09)
          Trvalý odkaz

          My zatim nereklamovaly u Ekonomek nic,takze spokojenost. Zdi taky praskaji, ale jen v rozích a tam kde je sadrokarton, to obcas pri bileni prestukuju a neresim, by to neopravili jinak.

          Reagovat
  • 23. 3. 2013 (10.56)
    Trvalý odkaz

    Jsou drahý stejně jako jiný firmy co staví baráky, mrkněte na jejich stránky, maj tam ceník domů, velikosti baráků i dispoziční řešení, tak si to pak porovnejte s nějakou jejich konkurencí. Myslím, že za to všechno co nabízejí je ta cena taková normální. Jen si porovnejte vaší představu o vybavení s jejich podmínkama, co si oni představují v tom základu, abyste pak nebyl zklamán.

    Reagovat
    • 16. 4. 2013 (9.32)
      Trvalý odkaz

      Ceny takový normální, to je fakt. Domy pěkný, služby luxusní. Pěkná firma, to teda jo. Chci stavět až příští rok, zatím sonduju ve volném čase co tu na trhu je. Jen nevím, jestli jít do stavby s velkou stavební společností nebo spíš menší nejěkou třeba rodinou firmou. Máte zkušenosti?

      Reagovat
    • 28. 9. 2014 (16.39)
      Trvalý odkaz

      Já si myslim, že 5+1+G za 3.050.000 Kč je solidní nabídka ne? Je to teda cena bez pozemku, ale žádná stavební firma do ceny pozemky nepočítá, takže podle mě nejsou nějaký předražený, jak tu kdosi trvdil.

      Reagovat
  • 22. 3. 2013 (21.26)
    Trvalý odkaz

    Hale Matěji jsou normálně drahý, jako jiný stavební firmy, baráky od 3 mil výš, to je prostě normální. Nabízí všechno na co si snad dokážeš vzpomenout, od vyřizování papírů, po stavbu, po nějaké servisy zdarma po stavbě. A těch programů, co mají to je paráda.

    Reagovat
  • 14. 3. 2013 (11.37)
    Trvalý odkaz

    JAK JE TO S TĚMA EKONOMKAMA TEDA? NABÍZEJÍ VŠECHNY SLUŽBY CO JE MOŽNÉ SE STAVBOU SPOJIT ZA DOBRÝ CENY? NEBO JSOU MOC DRAHÝ?

    Reagovat
    • 29. 3. 2013 (18.02)
      Trvalý odkaz

      Už ti tu někdo odpovídal, mně to přijde takovej standard prostě normální cena. Domy jsou drahé všude, menší dům vyjde na tři miliony, střední tak na 4, ale to je fuk, jestli půjdeš do ES nebo jinam, ceny jsou hodně podobné. Spíš bych hodně hodnotil ty služby co k tomu nabízej.

      Reagovat
  • 6. 3. 2013 (17.04)
    Trvalý odkaz

    To je super hugo, že sjte to našel, tuhle jsem četl na diskuzi o teto firme ze se nekdo bavi o tom, co je a neni v zakladni cene domu a tady je to suprove popsano, preci jen co je psano to je dano. dik.

    Reagovat
    • 14. 10. 2013 (7.56)
      Trvalý odkaz

      To jsou jejich všeobecné obchodní podmínky? To je super vědět dopředu do čeho jde, tak se mi to líbí, dík za ten odkaz, nás už brzo čeká podpis smlouvy a vůbec jsem netušila, že se tohle dá číst dopředu. :-D

      Reagovat
  • 23. 2. 2013 (18.17)
    Trvalý odkaz

    Ekonomické stavby umí stavět dobře, jen si myslím, že je konkurence přímo nesnáší, protože maj fúru kšeftů a reklamu všude, kam se podíváte.

    Reagovat
  • 20. 2. 2013 (17.10)
    Trvalý odkaz

    Tuhle jsem narazil v hospode na typka co s nima taky stavel a celkem si to vychvaloval. Jsem si myslel podle internetu ze stoji za starou belu, ale chlapik me vyvedl z omylu, licil jak to probihalo, jak se jim bydli a znelo rozumne tka teda nevim co si o tom myslet mam.

    Reagovat
  • 13. 2. 2013 (20.37)
    Trvalý odkaz

    Já si osatatně taky myslím,že kvalita prací, tkeré ekonomickés stavby odvádějí stojí za kladné hodnocení. Máme v příbuzenstvu jednu rodinu, která s nimi už dům postavila a všem se nám moc líbil, nevidím v té jejich práci nic špatného.

    Reagovat
    • 25. 3. 2013 (8.47)
      Trvalý odkaz

      Ale tohle vypadá jako hodnocení nějaké nezávislé firmy ne? Já vím, že ES hodnotí taky klienti, dávají zaměstancům nějaké známky a určují tak kvalitu jejich práce. Já si osobně myslím, že tahle firma patří na trhu mezi ty lepší.

      Reagovat
  • 6. 2. 2013 (19.42)
    Trvalý odkaz

    Fíhanec to je sakra dlouhá diskuze o Ekonomkách. My od nich dům nemáme, ale staví kus od nás a roste to, takže asi O.K. myslím.

    Reagovat
  • 29. 1. 2013 (16.39)
    Trvalý odkaz

    A cim se jako ruci v tom programu na pozemek o kterym se pise v tom clanku? Myslenka se mi libi, jen nechapu ten princip. Vite nekdo?

    Reagovat
  • 19. 1. 2013 (21.53)
    Trvalý odkaz

    My máme od ES zdeněj dům, první patro + podkroví a je to pěknej barák. Taky nám ho stavětli v nějakým to nízkoenergetickým standardu, aby se ušetřilo na vytápění, dávali lepší okna, zateplovali a omezovali ty úniky, tak uvidíme po zimě. I když asi letos je to ještě brzo, dkyž je ten dům ještě trochu vlhkej co?

    Reagovat
  • 16. 1. 2013 (22.13)
    Trvalý odkaz

    JÁ JSEM JEDNOZNAČNĚ PRO ES. ŽÁDNÉ DALŠÍ KOMENTÁŘE V TÉTO DISKUZI PŘIDÁVAT NEBUDU, PŘESTOŽE PATŘÍM MEZI SPOKOJENÉ KLIENTY. NEMÁ TO TOTIŽ SMYSL. AŤ SE ROZHODNE KAŽDÝ PODLE SVÉHO UVÁŽENÍ.

    Reagovat
  • 11. 1. 2013 (19.59)
    Trvalý odkaz

    Ekonomické stavby na Ekobydleni.eu? Nevím, jestli staví ekodomky, každopádně ale staví pěkný a kvalitní stavby.

    Reagovat
  • 7. 1. 2013 (20.31)
    Trvalý odkaz

    TeĎ projektujeme, na jaře začínáme stavět. Se nemůžu dočkat.

    Reagovat
  • 25. 12. 2012 (13.44)
    Trvalý odkaz

    Pravda Luboši, dávaj projekt zdarma, my to tak měli. My si vybrali něco mezi typovým a individuálním, hodně jsme chtěli ten typový předělat, nechat jen základ a neplatili jsme ho. Dům jsme dostavili. A myslím, že máte pravdu i stou hrubou stavbu, že kdo dostaví aspoň hrubotu, neplatí za projektování nic navíc.

    Reagovat
  • 21. 12. 2012 (13.42)
    Trvalý odkaz

    Hano, těžko říci. Oni totiž nabízejí projekt zdarma, když s nima dům postavíte, s velkýma sankcema, když začnete stavět a odstoupíte v průběhu stavby. Myslím, že musíte postavenou aspoň hrubou stavbu, aby jste nic neplatili. Takže pokud chete projekt upravit, tak si myslím, že nic platit nebudete a možné to určitě je. Typové projekty upravovat lze. Zeptejte se na to přímo tam u nich. Individuální je samozejmě vždycky dražší než projekt již jednou hotový a rozprodávaný různým majitelům. Trvá to však dýl než když už z nějakého domu vycházíte.

    Reagovat
  • 14. 12. 2012 (20.38)
    Trvalý odkaz

    my se do ekonomek teprve chystame na schuzku, mame predvybrany typovy dum, ale budeme na nem chtit nejake upravy, snad to nebude stat moc navic…vite o tom nekdo neco?….o kolik se to tak navysi, kdyz chci ten jejich projekt upravit? nebo je levnejsi si nechat udelat vlastni projekt od zacatku?

    Reagovat
  • 22. 11. 2012 (21.24)
    Trvalý odkaz

    Podle mě je těch spokojenců většina, jenže ti nediskutují tolik, jako lidi, co maj s ES nebo jinou stavební firmou problémy, takže asi tak. Já osobně diskutuji většinou když mám nějaký problém nebo když se nudím a najdu na internetu téma, které se mě týká.

    Reagovat
    • 27. 12. 2012 (17.17)
      Trvalý odkaz

      Naprostej souhlas s vámi. Jsem spokojen, užívám si, jsem nespokojen, odrazuju ostatní.

      Reagovat
  • 11. 11. 2012 (17.12)
    Trvalý odkaz

    Nemůžete sem někdo kdo už s nima stavěl vložit nějakou fotku nebo odkaz na fotky domu, který vám postavila? Ráda bych se podívala na reál ne na jejich grafické domy. Díky Léňa

    Reagovat
    • 27. 4. 2013 (11.39)
      Trvalý odkaz

      Taky se mi tam líbí spoustu domků, už se chystáme na konzultaci stavebních podmínek a hlavně termínů. CHceme bydlet co nejdříve a když to tak čtu, tak mají dost rozestavěno a hodně zájemců o bydlení. Snad na nás zbyde letos ještě místo. :D

      Reagovat
  • 27. 10. 2012 (18.19)
    Trvalý odkaz

    Za mě palec nahoru, ES fandím, zkušenost nemám, ale to co pro lidi vymýšlí je nad síly všech ostatních stavebních spoelčností.

    Reagovat
    • 8. 7. 2014 (11.10)
      Trvalý odkaz

      Souhlas! Nikdy jsem neviděl tak širokou nabídku služeb pro klienty jako mají v téhle firmě. Od financí, stavbu, po úřední záležitosti. Paráda!

      Reagovat
  • 8. 10. 2012 (16.22)
    Trvalý odkaz

    ES maj mezi lidmi špatné povědomí, diskuze jim příliš nepřidávají. Ze zkušenosti vím, jak to chodí, nespokojení lidé píší a píší, jednou o tom někde na nějakém fóru diskutovali, shomažďují se a pak podávají žaloby, jenže marně, ES vždy vyhrajou. A aby ne, nám také postavili a bydlení máme přímo skvělé.

    Reagovat
    • 8. 8. 2013 (18.47)
      Trvalý odkaz

      Je fakt, že jsem o ES taky slyšel názory kladné i záporné a že jsem nakonec dal na sebe a teď bydlíme ve skvělém domu.

      Reagovat
    • 26. 11. 2013 (9.37)
      Trvalý odkaz

      Tak tomu jsem našla na webu tohle – přímo vyjádření pana Mencla, ředitele Ekonomických staveb: Kdo falešné diskuze píše? Střet konkurentů

      Na samém počátku byla konkurenční válka. Falešné diskuse začal vytvářet velký konkurent ES. ( z právních důvodů je jméno společnosti skryto ). Každý z jeho početných obchodníků má za úkol každý den vložit pod smyšlenou identitou minimálně pět negativních příspěvků na adresu svých nejvýznamnějších konkurentů. Vedle jiných společností také na adresu ES. Každý obchodník, každý den.

      Firmy si začaly tyto praktiky vracet navzájem. Přesto, že se ES do této špinavé hry nezapojily, staly se častým terčem podobných útoků. Později došlo ke komercializaci této služby. Tedy dnes již nemusí falešné příspěvky vkládat obchodníci na své konkurenty. Tato služba jde objednat. U specializovaných firem objednáte počet příspěvků na různé konkurenční značky. Cena jednoho takto objednaného příspěvku nepřesahuje 10,- Kč za kus. Tento trend dnes probíhá v mnoha oborech a v celém vyspělém světě. Je velmi pravděpodobné, že placené falešné diskusní příspěvky v Česku využívají i některé velké politické strany.

      Reagovat
  • 29. 9. 2012 (17.58)
    Trvalý odkaz

    Když už tu píšete o Ekonomických stavbách, vím, že mají super novinku, poskytují všem, klientům i ostatním lidem, kuponovou knížku na asi sedmdesát slev, takže kdo chcete, stahujte, ušetříte na autě, zahradě, bydlení i zařizování domácnosti, dovolené a spoustě dalšího.

    Reagovat
    • 8. 10. 2013 (11.47)
      Trvalý odkaz

      Už jsme využili na dětský nábytek do pokojíčků. Sleva myslím že to bylo 25% se nám docela hodila. :-D Všem tuhle knížku doporručuju, jestli jí ještě poskytujou.

      Reagovat
  • 25. 8. 2012 (10.07)
    Trvalý odkaz

    V ES podporují stacionář pro postižené děti Borůvka Borovany. Píší: Pomáhat pro nás není jen – poslat peníze. Pomáhat pro nás znamená být v kontaktu, porozumět a přirozeně pomoci také penězi. Video z návštěvy v Borůvce Borovany, kam rádi jezdíme pomáhat každý rok. http://vimeo.com/44858181

    Reagovat
  • 14. 8. 2012 (17.36)
    Trvalý odkaz

    To srutkova – Já už sice nestavím, ale bydlím v domě od ES, chcete se na něco snad zeptat?

    Reagovat
  • 11. 8. 2012 (19.59)
    Trvalý odkaz

    Halo, halo, je tu hrozne mrtvo uz, ale nestavite ted nahodou nekdo s ekonomickyma stavbama?

    Reagovat
    • 7. 8. 2013 (12.03)
      Trvalý odkaz

      My právě stavíme, ale máme teprve polovinu za sebou, už máme vyřešené všechny ty stavební dokumentace, desku pod dům a obvododvé zdivo, ale te´d už to roste hodně rychle, každý den přibude pár řad cihel, takže si myslím, že o víkendu nejpozději už bude vidět kostra domu a pak se půjde na krovy, střechu, okna, dveře, no a koncem roku už určitě budeme bydlet v domku a topit si v krbu. No kéž by. :-DDD

      Reagovat
  • 22. 7. 2012 (19.39)
    Trvalý odkaz

    Ta ES kancelář – viz. výše, to je teda masakr. HEHE. :-D

    Reagovat
  • 17. 7. 2012 (20.18)
    Trvalý odkaz

    K ES nemám nic, neznám jen, jen se mi líbí ten nápad s chytrým nájmem, to je fakt dobrý.

    Reagovat
  • 14. 7. 2012 (18.41)
    Trvalý odkaz

    CO ČLOVĚK TO NÁZOR, TĚŽKO SOUDIT PODLE DISKUSÍ.

    Reagovat
  • 7. 7. 2012 (17.11)
    Trvalý odkaz

    cauky, tak ja se taky pripojim do teto diskuze. Jak tak sleduji obcas diskuez, tak ES jsou docela castym tematem na netu. Ja jsem asi z tech stastnejsich, nam ES take dum postavily a ja musim rict, ze jsme nemeli zadne zavazne problemy, trvalo akorat delsi dobu zaridit stavebni povoleni,ale to urychlit neslo, cekalo se, az se odzkousi a zkolaudujou pripojky elektriky,vody a plynu k hranici pozemku. Vytvoreni projektu bylo bez problemu. K navyseni rozpoctu -jak tu obcas nekdo pisete u nas take doslo, ale proto, ze jsme chteli zarizeni drazsi, nez bylo firmou nacenene. A to je asi normalni, ze kdyz nekdo chce neco lepsiho, tak za to musí zaplatit nejakou tu korunu navic. Stavba probihala taky docela v pohode, nejakej mensi problem tam samozrejme byl, ale kdyz se neco vyskytlo, tak jsme to hned nechali opravit. Jinak ted uz bydlime a jsme spokojeny, takze muj osobni nazor na ES – dobry.

    Reagovat
    • 26. 3. 2013 (12.00)
      Trvalý odkaz

      Nám také vyřizovali všechno – projekt, povolení, hypotéku. Milionáři nejsme a dům máme, asi jako většina z vás, na splátky po dobu 30 let. Jenže jinak to asi ani v dnešní době nejde. Cena domu je dost srovnatelná s jinými velkými stavebními společnostmi, které dodávají domy na klíč. Samozřejmě, že jinak vyjde dům, když si ho postavíte sami nebo půjdete do nějaké maličké rodinné firmičky, která zaměstnává 5-10 lidí. Jenže pochybuju, že tam vám zařídí všechno to, co v ES.

      Reagovat
  • 30. 6. 2012 (19.01)
    Trvalý odkaz

    Tak za mě ES dobrý, já spokojený jsem, bydlíme v hezkém domku, už tři roky. Akorát takový programy za nás asi ještě nebyli, to slyším prvně.

    Reagovat
    • 26. 12. 2014 (22.29)
      Trvalý odkaz

      Za nás taky spokojenost jako za většinu lidí co tu píšeou. Dobrá práce lidi z Ekonomek, chválíme vás a doporučujeme dál. Bližší info rád podám na mailu martinus.no@gmail.com.

      Reagovat
    • 31. 10. 2018 (22.59)
      Trvalý odkaz

      Jé a když můžete s odstupem času okomentovat kvalitu stavby? Prosím napište, to už je poslední věc, kterou se chci uklidnit (že ES staví kvalitně a že i po letech vše skvěle funguje).

      Reagovat
  • 28. 6. 2012 (22.16)
    Trvalý odkaz

    Každej má na Ekonomky jiný názor, někdo je má rád a chválí si jejich práci, jiný je nenávidí, nevím, proč tomu tak je, ale asi má každý jinou situaci pro stavbu, jiné finanční podmínky, jiné požadavky. Já s nimi byl vcelku spokojen, když jsem stavěl, je to už pár let, nevím ,zda se jejich práce nějak změnila, ale v tu dobu, co jsem s nima jednal já bych je znovu doporučil.

    Reagovat
    • 29. 4. 2014 (19.59)
      Trvalý odkaz

      Já jsem tu ES kancelář celkem detailně pročítal a myslím si, že chyba bude nejen na strašně klienta, ale možná i na straně ES. Každý to vidí ze svého úhlu pohledu a my nezasvěcený těžko posoudíme co bylo tím hlavním problémem. Lidi budou tvrdit, že ES nepracovaly tak jak měli, že šlo o nekvalitní práci. ES budou zase tvrdit, že lidi neplatitli a tím pádem se nemohlo stavět. Těžký, když do toho nevidíte. Vždy je lepší zeptat se někoho, kdo už od nich dům má než pořád něco hleat na interenteu.

      Reagovat
  • 22. 4. 2012 (14.58)
    Trvalý odkaz

    Dohledal jsem si tu reportáž a zase klasicky.. slušná komedie ze strany poškozených (o tom bez pochyby, že poškozeni byli) a slušná demagogie ze strany Primy.. klasika nad klasiky. O tom to je, stále se pohybovat od jedné strany k druhé, naprosto neobjektivní vnímání všech zúčastněných.. ať už čehokoliv.. to dělá ten bordel ve všem. Ale je vtipné, jak hloupí jsou ti lidé.. přistupovat na takové machinace a podepisovat směnky od fyzické osoby, která je majitelem firmy.. to je to, jak dnes všichni berou vzdělání.. polovina z nich by se i teď jistě podepsala pod petici za zrušení povinné maturity z MA a ČJ.. no, lehké odbočení, proč to vůbec komentuji:) Každopádně jsem zklamán přístupem tohoto serveru.

    Reagovat
  • 22. 4. 2012 (9.04)
    Trvalý odkaz

    zpravy na tv prima 20.4. Reportáž o stovkách klientú této firmy kterým zničila život. A pozor na tyto stranky mažou tu přispěvky v diskuzi. Nechají své věrné čtenáře ať se chytí do pasti. Penize za každou cenu.

    Reagovat
  • 22. 4. 2012 (8.02)
    Trvalý odkaz

    Nicméně smazání, ignorování negativního, a to s přímou konfrontací s reklamou produktu.. to je také velmi hezký český postup:) V takovém případě bych se nepozastavil ani nad poškozením firmy více, než by si i zasloužila:)

    Reagovat
      • 23. 4. 2012 (6.49)
        Trvalý odkaz

        Aha, tak už jsme přišli na problém – náš program zachytávající spam zpětně identifikoval některé komentáře (např. obsahující odkazy, nebo více komentářů přicházejících za sebou z jedné IP adresy) jako spam. Omlouváme se, nyní by již měly být všechny komentáře znovu obnoveny.

        Reagovat
    • 19. 8. 2014 (19.41)
      Trvalý odkaz

      Jenže těch spokojených je tisíckrát víc než těch jak vy říkáte poškozených. Podívejte se kolik domů ročně postaví, jsou jich stovky, takže se nedivte že se sem tam nějaký nespokojenec najde.

      Reagovat
  • 22. 4. 2012 (7.35)
    Trvalý odkaz

    To bych bral, ale v těch zprávách před 2 dny těch poškozených bylo minimálně 20. A to jednání Ekonomických staveb je patrně v souladu se špatnými zákony v ČR a o to je to horší. Jednání které je nemorální není vždy trestné. Je to každého věc od koho si nechá zničit život, ale stát by tomu neměl v tichosti přihlížet. Je to pořád o tom stejném automaty,lichva,podvody atd. , někdo řekne jsou blbý dobře jim tak. Ale co potom třeba děti, které v tom žijí a za nic nemůžou. A za to že se člověk narodí s nižší inteligencí taky nemůže.

    Reagovat
    • 26. 6. 2014 (20.51)
      Trvalý odkaz

      Petře taky máme dvě děti a nemám pocit, že by kvůli tomu že jsme si vybrali Ekonomické stavby za firmu, která nám postaví dům nějak trpěli. Ba naopak. Užívají si parádního domku a mají radost z toho, že už nemusí bydlet v paneláku, kde jsme je pořád okřikovali kvůli hluku. Jen výtah jim trochu chybí. To je jediné mínus našeho domu.:)

      Reagovat
  • 21. 4. 2012 (14.52)
    Trvalý odkaz

    Ne každý zákazník může být plně spokojen. Nevidím do toho a je mi to vcelku jedno, ale reportáž založena na pouhých dvou nespokojených, kteří evidentně porušují ujednané, narozdíl od firmy, což je i v reportáži jasně řečeno, i nestranným právním zástupcem, ač samozřejmě v pozadí.. to je reportáž na nic. Tedy na něco ano.. na právně a s trochou logiky nevěrohodné poškození firmy. Problém je, že ta logika musí být trochu vyšší, než je u převážné většiny lidí, tudíž to poškození může být značné. Nepůsobí to na mě dobře, reportáže by měly být nestranné a mělo by se ke všemu postupovat opatrně. Tak, aby to bylo v zájmu poškozených a ne v zájmu jen reportujících, kteří poškozením mnoha mají jen svou osobní čárku v pracovním rozpisu..

    Reagovat
  • 21. 4. 2012 (11.45)
    Trvalý odkaz

    Tak podle toho videa bych tenhle clanek uplne odstranil, protoze to je celkem husty.

    Reagovat
    • 14. 5. 2013 (10.40)
      Trvalý odkaz

      Nj, jenže ono je video a video. Já viděla černé ovce a bylo mi zcela jasné, že nikdy neudělají ten pořad tak, že jsou ES v právu…to by ten jejich pořad neměl smysl…ani jim tam nedali prostor pro vyjádření..to je to same jako tohle video….když někdo uveřejní video krásného domečku, tak to má na lidi úplně opačný efekt…těžké na posouzení, jak to fakt je….

      Reagovat
    • 28. 5. 2014 (7.15)
      Trvalý odkaz

      Nám taky postavili pěkný dům, celou dobu jsem si to fotil – od základů po stěhování, takže vím přesně, kdy co a jak postavili. Až budu mít někdy čas, tak z toho udělám taky krátkou prezentaci a dám vám to sem. Pak uvidíte, že ES umí stavět pěkně. Kvalitu z fotek nepoznáte, to vám říkám já, že to tak je

      Reagovat
    • 26. 9. 2013 (7.23)
      Trvalý odkaz

      Njn reportáží je natočených spousta, diskuzí taky, ale na druhou stranu už taky bydlí stovky nebo tisíce klientů, kterým Ekonomické stavby postavily dům. A těch spokojených je určitě víc než těch pár nešťastníků, kteří se setkaly s nějakým problémem a dopadlo to blbě.

      Reagovat
        • 28. 3. 2014 (8.41)
          Trvalý odkaz

          Já jsem četla desítky kladných ohlasů a byla na jedné referenční návštěvě přímo u klientů ES s dům se mi moc líbil. Nevím, proč je někdo maximálně spokojený, chválí vše co je s jejich činností spojené a druhý navádá na vše, co pro něj udělají. To je asi v lidech, to co někomu přijde super, druhý odsoudí. Těžko se asi zavděčit všem.

          Reagovat
  • 21. 4. 2012 (7.56)
    Trvalý odkaz

    Nebyla onich včera v televizi reportáž že připravili klienty o peníze a ti klienti ještě navíc zůstali zadluženi a nemají nic? Děkuji za odpověď.

    Reagovat
    • 24. 6. 2013 (19.37)
      Trvalý odkaz

      Reportáž je jedna věc, skutečnost druhá a my co do toho nevidíme můžeme jen těžko hodnotit. Já našel stránku, kde ES píšou o klientech se kterýma mají problémy, je to docela zajímavé čtení, ale protože já u toho nebyl a nestavěl jsem s nima, nevím, kde stojí pravda http://www.es-kancelar.cz/prosetreno/

      Reagovat
      • 30. 7. 2014 (14.15)
        Trvalý odkaz

        Hmm peknej dum ale ten nas je lepsi. Skoda ze u nas ES video nenatacely. Bych klido pido uklidila a taky neco takoveho u nas sfoukla. Mame bungalov 5+1 s garazi, moc hezka prace.

        Reagovat
    • 14. 1. 2014 (7.53)
      Trvalý odkaz

      Hodně souhlasím s příspěvky níže, reportáž je jedna věc, skutečnost druhá. Spíš se poptejte v okolí a známých, jak na tom jsou.Naše zkušenost je dobrá, ale to vás nemůže ovlivnit, když se neznáme. V reportáže neměli ES vůbec prostor k vyjádření, bylo to jednostrané. Já na nich taky malé chyby vidím, ale v podstatě kdybych to měla shrnout tak bych je dál doporučili práci odvedli velmi solidní.

      Reagovat
      • 11. 2. 2014 (8.13)
        Trvalý odkaz

        Já taky věřím spíš na to co vidim, než na to co kdo kde píše a publikuje, ať už jde o televizi. Vždycky je to jednostraná reportáž a musí to vyznít tak, jak je to ve scénáři. Já viděl už dva domy od Ekonomek a nenašel jsem tam nic, co by se mělo řešit soudně či jinak. Pěkenej domek, jen ty dluhy veliký, ale to prostě v dnešní době ani jinak nejde.

        Reagovat
    • 20. 5. 2014 (10.40)
      Trvalý odkaz

      Reportáží už tu bylo dost. Jednu jsem viděla a byl to teda silnej zážitek. Ani ne kvůli práci ES ale kvůli té klientce. Stačilo, aby se vyjádřila a bylo mi jasný že u té neuspěje nikdo nikdy. Všechno bylo špatně i to co by pro ostatní bylo luxusem. Každý je hold jiný a pak dochází k problémům. Ne nadarmo získali ES titul Kvalitní firma ne? https://www.facebook.com/ekonomickestavby/photos/a.354135561321210.83364.122400514494717/634969216571175/?type=1&theater

      Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *