Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 6. 4. 2017 (23.09)
    Trvalý odkaz

    Prodávaj taky Ekonomky samostatné projekty co mají na stránkách nebo to musí být vždy projekt se stavbou? Mně by stačil projekt, maj je suprový a k tomu bych možná přiložil ruku k dílu. Info pls.

    Reagovat
    • 8. 4. 2017 (12.14)
      Trvalý odkaz

      Ahoj Radku, projekty samostatně neprodávají. Vždycky jen jako komplexní služba. Ale tak buďto vemte jako inspiraci a domluvte si sám nějakého projektanta/architekta. Určitě si s tím poradí, samozřejmě nevím za jakou cenu. Anebo ještě lepší – využijte program ES zlaté ručičky. Budete mít jejich projekt zdarma a spoustu věcí na domě si budete moc udělat sám. Co vy na to?

      Reagovat
    • 30. 4. 2017 (20.18)
      Trvalý odkaz

      Projekty samostatný určitě ne!!!! Na to pozor, je to stavební firma ne firma na projekty. Ale pokud projekt chcete, postavte s nima a nebudete za něj platit.

      Reagovat
      • 30. 4. 2018 (23.05)
        Trvalý odkaz

        radši dům na klíč ;) soused se s tim plácá a nám už dům ekonomky dávno předali :D

        Reagovat
        • 31. 8. 2018 (18.50)
          Trvalý odkaz

          přesně, ekonomky nedělají projekty na prodej ale domy na klíč… a nejlíp

          Reagovat
    • 28. 10. 2018 (9.54)
      Trvalý odkaz

      Es samotné projekty určitě neprodávají. Je to firma která staví domy na klíč :-)

      Reagovat
    • 30. 11. 2018 (23.13)
      Trvalý odkaz

      Já bych si taky nejradši postavil dům sám podle projektu od ekonomek: Dominik 10 je můj vysněnej dům!

      Reagovat
    • 27. 12. 2018 (23.11)
      Trvalý odkaz

      Také si myslím, že ekonomické stavby neprodávají samostatné projekty. My chceme od ekonomek postavit, tak mě ani nenapadlo se na to ptát, ale myslím, že ne.

      Reagovat
    • 9. 1. 2019 (17.48)
      Trvalý odkaz

      nééé, ekonomky staví super domyk na klíč vy gumo!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Reagovat
  • 6. 4. 2017 (23.08)
    Trvalý odkaz

    Prodávaj taky Ekonomky samostatné projekty co mají na stránkách nebo to musí být vždy projekt se stavbou? Mně by stačil projekt, maj je suprový a k tomu bych možná přiložil ruku k dílu. Info pls.

    Reagovat
    • 30. 3. 2018 (22.01)
      Trvalý odkaz

      Tak to nevim to byste musel do es napsat nebo zavolat a jestli chcete stavět dům svépomocí tak to vám tedy držím palce.

      Reagovat
      • 5. 11. 2018 (11.59)
        Trvalý odkaz

        Podle mě ekonomky projekty neprodávají! Mě ani nenapadlo se ptát, když jsem chtěl dům na klíč, ale myslím si to.

        Reagovat
        • 9. 2. 2019 (22.23)
          Trvalý odkaz

          Taky si nejsem jistý, ale podle mě es projekty neprodávají, vyberete si projekt z jejich nabídky a postaví vám dům na klíč.

          Reagovat
    • 30. 5. 2018 (23.05)
      Trvalý odkaz

      Jestli toužíte makat na baráčku tak zkuste s ES ty šikovný ručičky ;-) My jsme s manžílkem chtěli přijít do hotovýho tak máme Mladou rodinu :-)

      Reagovat
  • 5. 4. 2017 (20.30)
    Trvalý odkaz

    Co to Modré z nebe od ES? Zaujal mě hlavně fotovoltaika ve střeše a myšlenka Elona Muska. To je fakt dobrej frajer. Vlastní několik neuvěřitelně inovativních spolčeností jako Tesla, Paypal, Space X . Je super, že se Ekonomky inspirují právě od takového borce. Četli jste někdo jeho životopis?

    Reagovat
    • 8. 4. 2017 (12.25)
      Trvalý odkaz

      Elon je opravdu genius a možná i trochu blázen. Nedávno jsem četl o jeho novém startupu Neuralink, kde chce propojit mozek člověka s umělou inteligencí. To už mi aktuálně přijd ehodně sci-fi. Každopádně ta střecha, se kterou počítají Ekonomické stavby už sci-fi není. Doporučuju kouknout na youtube. ES tu míří opravdu správným směrem.

      Reagovat
  • 5. 4. 2017 (15.58)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, jste finančně napadal nebo jste byl odepřen úvěr od své banky nebo jakékoliv finančně společnosti, pak starosti nic víc, protože jsem dát všechny druhy na 2% úrokovou sazbu bez zástavy, více informací na email: pastorpaulsmith@hotmail.com ,

    Reagovat
    • 7. 4. 2017 (21.31)
      Trvalý odkaz

      Tak každej má jinej vkus já bych taky tohle nechtěla, ale co. Fasádu si může udělat každej jakou chce. Já jsem pro nějakou takovou tlumenou barvičku – capuccinno nebo nějaké smetanová, to by se mi líbilo. Ale modrá zelená nebo červená, to fakt neeee.

      Reagovat
      • 24. 2. 2018 (20.11)
        Trvalý odkaz

        Fasáda už je detail, vybrat stavební firmu je zásadní. Ekonomky se mi jeví velmi slibně a tady se mi to potvrzuje.

        Reagovat
        • 24. 9. 2018 (23.12)
          Trvalý odkaz

          No vybrat savební firmu je nejdůležitější a ekonomky vypadají vskutku dost nadějně.

          Reagovat
      • 18. 3. 2018 (11.30)
        Trvalý odkaz

        Fasáda je detail na konec, hlavní je vybrat správnou a spolehlivou stavební firmu a tu už jsem si podle mě vybrala – E. stavby.

        Reagovat
    • 10. 2. 2018 (0.18)
      Trvalý odkaz

      každý má svůj vkus, ještě že tak, jinak by stáli všeude stejný domy. ekonomky beru.

      Reagovat
    • 22. 2. 2018 (16.17)
      Trvalý odkaz

      super domek, u ekonomek je holt z čeho vybírat :-) i z programů financování, my máme nulovou hotovost :-)

      Reagovat
    • 31. 10. 2018 (12.33)
      Trvalý odkaz

      Proti gustu žádnej dišputát :D Mě to taky přijde moc,ale můj návrh se nelíbí ani mé sestře a to máme stejné geny ;) Do tohodle mi ekonomky kecat nebudou :)

      Reagovat
  • 3. 4. 2017 (5.12)
    Trvalý odkaz

    Já chápu,že je to pro každého těžký krok, ale vždyť se zatím přeci musíte stát,ne. My jsme od ekonomek očekávali hodně a taky jsme to dostali, není důvod být zbytečně nervozní ještě před tím než se vlastně vůbec začne něco dít. Kdo se bojí nesmí do lesa a tady důkazů o ekonomkách je dost.

    Reagovat
    • 10. 4. 2017 (18.52)
      Trvalý odkaz

      My k tomu přistupovali pragmaticky. Řekli jsme si, co chceme. Vybrali jsme pár forem, které splňovali naše požadavky (nebylo jich moc, byli jsme už v prvním kroku nároční). Všechny jsme navštívili a vyžádali si jejich smlouvu. Manželův brácha je právník, tak nám pomohl se ve smlouvách a nabídkách vyznat. Nakonec nám jako nejlepší vyšly Ekonomické stavby. Sice těsně, ale vyhrály. Zatím jsme u projektování, ale nelitujeme.

      Reagovat
    • 4. 2. 2018 (22.36)
      Trvalý odkaz

      No já jsem také náročná tak uvidíme u mě, doufám v to samé: že budou ekonomky precizní :-)

      Reagovat
    • 22. 2. 2018 (16.18)
      Trvalý odkaz

      ká se taky trochu bála aby všechno dopadlo ok, ale obavy byli zbytečné, s ekonomkami je netřeba se bát :-)

      Reagovat
    • 3. 3. 2018 (23.12)
      Trvalý odkaz

      Také budu do poslední chvíle rozechvělí ale už jsem se definitivně rozhodl že stavbou pověřím ekonomické stavby.

      Reagovat
  • 2. 4. 2017 (22.37)
    Trvalý odkaz

    Tak u nás jedou soutěž kdo z koho,my sravíme s ekonomkama,sousedi samy,sice s náskokem,ale už je slušně doháníme.

    Reagovat
    • 21. 4. 2017 (23.17)
      Trvalý odkaz

      My máme pozemek v nové lokalitě, tak taky se sousedy závodíme :) Náš favorit jsou EKonomky, ani nevím koho vybrali oni, ale jsme lepšejší :)

      Reagovat
      • 15. 3. 2019 (0.32)
        Trvalý odkaz

        Ekonomkám to prostě jde, nejen u nás všude. To jsem rád, že jsem je našel.

        Reagovat
    • 2. 8. 2017 (7.06)
      Trvalý odkaz

      Nad tím jsem taky uvažovala, uvažovali,, ale nakonec jsme to zavrhli. Přece jenom zase tolik času nemáme, to si ho raději užijeme jinak.

      Reagovat
    • 6. 3. 2018 (23.50)
      Trvalý odkaz

      to jsou bláznivci. jak se chtějí rovnat profesionálí stavební firmě jako jsou ekonomky? to můžou přeci rovnou vzdát…

      Reagovat
    • 25. 3. 2018 (22.43)
      Trvalý odkaz

      Ekonomky staví krásně, to by musela konkurence stavět dřevostavbu, aby je předhonili :D

      Reagovat
  • 2. 4. 2017 (16.18)
    Trvalý odkaz

    Já se taky přidávám s hodnocením,my si s ekonomkama užili jeden čas svoje.Už jsme přestěhovaní a rádi vzpomínáme na ty doby, kdy se stavělo a budovalo.Byla to bezproblémová stavba,na všem jsme se domluvili a není nad to.Když tak nad tím přemýšlím,vlastně to bylo jedno z mála bezstarostných období.

    Reagovat
  • 1. 4. 2017 (21.39)
    Trvalý odkaz

    Četli jste v programu Modré z nebe o těch střechách Elona Muska? TO je úplná bomba, že by přímo střešní taška byla fotovoltaickým článkem. To mi skoro přijd ejako sci-fi a ES už o tom píšou ve svém katalogu. Klobuk dolů, že ty trendy takhle sledují.

    Reagovat
    • 7. 1. 2019 (20.34)
      Trvalý odkaz

      Ekonomky mě nepřestávají udivovat, pořád objevuju něco nového, co je zase tohle? :-)))

      Reagovat
  • 31. 3. 2017 (16.17)
    Trvalý odkaz

    Potřebujete úvěr? I Jen chci říct, děkuji panu Roddy Kdo Just Help Me s úvěrem teď jsem tak šťastná, pokud potřebujete úvěr laskavě e-mail: rodycarterloan@gmail.com

    Reagovat
  • 31. 3. 2017 (15.37)
    Trvalý odkaz

    Taky nemám co bych Ekonomkám vytkla, my jsme byli nad míru spokojení. Opravdu se vším. Doporučujeme všem, co právě stavbu a stavební firmu řeší.

    Reagovat
    • 16. 4. 2017 (16.00)
      Trvalý odkaz

      Já su taky spokojená. Bylo to vpohodě. chlapi makaly, stavba šlapala. Eko stavby doporučám všem.

      Reagovat
    • 11. 3. 2018 (0.44)
      Trvalý odkaz

      to mi eříkejta že na ekon. stavbách nenajdete mouchu? :-)

      Reagovat
      • 9. 1. 2019 (15.59)
        Trvalý odkaz

        kdo chce, najde si mouchu na všem :-) četli jste nahoře o tom domě ze slámy? To je sranda, haha. ale radši dům z cihel – od ES.

        Reagovat
  • 31. 3. 2017 (14.33)
    Trvalý odkaz

    Az budeme mit po zkusebce tak se taky v bance zeptame zda mame na hypotecni uver. Jsme v Plzni nove, zatim v bytu a moc se nam to nezamlouva. Chteli bysme neco vlastniho, jen mame oba novou praci a tak jeste nemuzeme zadat. ´:-( Zkusíme to za dva mesice a budeme doufat.

    Reagovat
    • 8. 4. 2017 (18.59)
      Trvalý odkaz

      i s finančníma otázkama se můžete obrátit na Ekonomické stavby. Jako teď to asi nemá smysl, ale jakmile budete mít stabilní práci, tak bych se bankama být Váma nezdržovala a šla rovnou do ES – teda pokud chcete dům od nich. Někde u Plzně mají i sídlo, tak byste to neměli daleko :)

      Reagovat
    • 2. 5. 2017 (8.48)
      Trvalý odkaz

      Já bych tady nerada dělal reklamu u které banky jsme to řešili my, ale oni vám v ekonomkám fakt dobře poradí, buď sami vyřídí nebo doporučí, s tím si neděljte hlavu. Jo dneska je to o těch 3 měsících, banky potřebujou určitou záruku. S tím bydlením v bytě se vám vůbec, nedivím. MY tak žili provizorně dlouhé 2 roky a bylo to teda děs. Ale nebojte to uteče jako voda.

      Reagovat
  • 28. 3. 2017 (22.43)
    Trvalý odkaz

    Kdo se bojí nesmí do lesa a to platí i v případě vlastního domu. Kdo bude pořád říkat že se bojí aby nevybral špatnou firmu, aby měl na splátky, aby tohle, aby tamto, tak nebude mít nikdy nic. Peníze jsou sice v tohle životě až na prvním místě, ale bez risku nezískáte nic. A jak tu vidíte, Ekonomické stavby stavět umí. Fungují už spoustu let, ročně postaví přes 500 domů, tak není důvod k obavám. KDyby tomu tak nebylo, dávno už by jejich činost skončila.

    Reagovat
    • 29. 3. 2017 (20.43)
      Trvalý odkaz

      Moje řeč. Jako moji rodiče přemýšleli celý život a nemovitost do dneška nekoupili. Já tuhle chybu opakovat nechci. Jasně, člověk musí postupovat s jistou dávkou opatrnosti a stavební firmu pečlivě zvolit. Ale o ES je tech informací a důkazů tolik, že je na první pohled jasné, že jde o solidní a hlavně stabilní společnost. Navíc jsem i četl, že jde o společnost několika rodin. Podle mě touhle volbou nikdo chybu udělat nemůže.

      Reagovat
  • 27. 3. 2017 (19.19)
    Trvalý odkaz

    Jako to záleží na každém,na to asi není univerzální rada.Každý to má jinak a těžko radit.My si třeba nechali hypotéku vyřídit rovnou u ekonomek.Původně jsme navštívili banku,ale co tam na nás vychrlili,nestačili jsme se divit, v tomhle třeba v ekonomkách mají úplně jiný přístup,takže asi tak.Sami musíte vyhodnotit co je pro vás nejvýhodnější.

    Reagovat
  • 26. 3. 2017 (22.25)
    Trvalý odkaz

    Mně asi těch pár negativních referencí na začátku téhle diskuze neodradilo. Nemáme v plánu od smlouvy odstpuvat. O sankcích víme, slyšeli jsme o tom už dost, abysme si na to udělali názor. Do hrubé stavby dostavíme určitě a pokud vše bude v pohodě, tak dostavíme celý barák jen s nima bez našeho přičinněí. Tak si stavbu na klíč představujeme a tak také chceme aby to dopadlo. Známí mají dům od Ek.staveb už roky a neřešili ani problémy při stavbě ani reklamace.

    Reagovat
    • 8. 4. 2017 (19.14)
      Trvalý odkaz

      Hele, tak je to velká firma. A každá velká firma jednou za čas nějakej průšvih řešit musí. POdle mě ale spokojení klienti převažují. Alespoň podle diskuzí tady a jinde. Já bych se toho nebála. Samozřejmě člověk nekupuje rohlík a stavba domu je pořádnej závazek za spoustu peněz. je potřeba pořádně prověřovat a vybrat pro každého to nejlepší. pro někoho to budou Ekonomky, pro někoho někdo jiný.

      Reagovat
      • 2. 8. 2017 (7.08)
        Trvalý odkaz

        Přesně tak lidi jsou různí a ne všichni se na světě se dohodnou na jednotném řešení, těch pár nedrorzumění bych vůbec neřešila ,)

        Reagovat
        • 17. 2. 2018 (15.03)
          Trvalý odkaz

          Já nevím jak se může vůbec někdo s ekonomkami nedohodnout :-)

          Reagovat
  • 26. 3. 2017 (15.49)
    Trvalý odkaz

    Máte už taky nový katalog Ekonomickýchs taveb? Je bílý a je nazván KATALOG RODINNÝCH DOMŮ 2017 zděné, nízkoenergetické. Je to fakt tlustá kniha. Poštačka se s tím musela pěkně nadřít,-) Ale mě teda udělal velkou radost. opět spousta inspirací, rad, a parádních domů. Moje oblíbené večerní čtení a tak trošku i snění. Už taky máte?

    Reagovat
    • 29. 3. 2017 (21.00)
      Trvalý odkaz

      Taky už se s ním doma mazlím:) Paráda. Ty domečky jedna báseň. 300 stran zábavy pro všechny. S přítelem v něm pořád listujeme a pošťuchuju ho, který dům mi koupí :)

      Reagovat
      • 24. 10. 2018 (20.13)
        Trvalý odkaz

        A koupí? Sjednejte si v Eko stavbách schůzku a uvidíte, že neodolá ;)

        Reagovat
    • 30. 3. 2017 (22.59)
      Trvalý odkaz

      Nemám, kde objednat? my máme od kamarádky půjčený jen loňský. Ráda bych i ten nový. Půjčili jsme si ho ze zvědavosti letos ho chceme z nutnosti, už totiž taky budeme konečně stavět. Pošlete odkaz prosím?

      Reagovat
  • 24. 3. 2017 (22.11)
    Trvalý odkaz

    Zkušenost máme zatím jen z toho co jsme slyšeli od bráchy. Dům jsme viděli jen 1x, no dům, byla to zatím jen hrubá stavba loni (v červnu). Letos už brácha říkal, že se bude brzo končit, tak snad jim to dobře dopadne. Tak jako vám osataním. My se snad taky někdy odhodláme azančeme bydlení řešit. U rodičů fakt nic moc, chce to svoje. něco malýho, ale valstního.

    Reagovat
  • 24. 3. 2017 (0.35)
    Trvalý odkaz

    Stavbě zdar lidi! Kdo už bydlí – užijte si to! Kdo staví – ať se dílo podaří! Kdo bude stavět – ať vybere správně! My máme vybráno, čekáme na projekt. Jak jste na tom vy?

    Reagovat
      • 30. 3. 2018 (18.57)
        Trvalý odkaz

        Teprve vybíráte a ekonomky vám dají klíče za rok? To je šupec tedy.

        Reagovat
        • 18. 1. 2019 (21.34)
          Trvalý odkaz

          Oni nabízejí ekonomky různě dlouhé stavby ne? Nebo podle velikosti domu záleží délka stavby? A co ještě může ovlivnit délku stavby?

          Reagovat
    • 8. 7. 2017 (14.48)
      Trvalý odkaz

      Já jsem teda ráda,že už máme postavěno, ale každá epata má v životě to své. My si jí s ekonomkama hezky užili.

      Reagovat
      • 2. 1. 2019 (23.49)
        Trvalý odkaz

        myšleno upřímně nebo ironicky?
        stavba bude vždycky náročná,ale s ekonomkami by to mohlo být víc v pohodě :-)

        Reagovat
        • 28. 3. 2019 (23.55)
          Trvalý odkaz

          S ekonomkama je to naprosto v pohodě, buďte klidná. Vždyť i jeden jejich program se jmenuje „pohodová stavba“ :-) My měli teda Mladou rodinu

          Reagovat
    • 6. 2. 2018 (23.43)
      Trvalý odkaz

      Jsme na začátku a nedočkaví. Na E. stavby máme skvělé reference takže veliké těšení :-)

      Reagovat
      • 28. 5. 2018 (22.52)
        Trvalý odkaz

        Na ES máte skvělé reference oprávněně, já jsem s domem maximálně spokojená! :-)

        Reagovat
        • 31. 12. 2018 (23.53)
          Trvalý odkaz

          Tak se trošku rozepište? jak stavba s ES probíhala a tak?

          Reagovat
      • 19. 3. 2019 (0.45)
        Trvalý odkaz

        A už se těšíte reálně nebo zatím teoreticky? Ekonomky už z prací začali? Jaký jste vybrali projekt? … a jinak nejsem vůbec zvědavý

        Reagovat
  • 22. 3. 2017 (0.12)
    Trvalý odkaz

    I my dali na osobní reference známých a už s Ek. stavbama stavíme. Je to sice ještě práce do podzimu tak asi, máme jen desku, teď se bude stavět dál, ale to už vydržíme. Hlavní je, že úředničina je za náma, čekání přes zimu taky a teď už se to konečně rozjede naplno.

    Reagovat
    • 25. 3. 2017 (15.22)
      Trvalý odkaz

      Ondro, držím palce ať Vám vše s Ekonomkama dobře dopadne. Trošku Vám zavidím, my ještě s úředničinou bojujeme :)

      Reagovat
      • 26. 3. 2017 (22.04)
        Trvalý odkaz

        Však ty papíry zdolá jednou každej nebojte. My už začínáme v dubnu se stavbou, počasí začíná přát, už se naváží matroš, takže jsme zase o krok vlastnímu bydlení blíž.

        Reagovat
  • 20. 3. 2017 (19.02)
    Trvalý odkaz

    Máte už někdo najetej ten novej program EKonomických staveb Modré z nebe? Vypadá to opravdu luxusně!! Nevíte co všechno bude v ceně a jak to bude fungovat? Bude si to moci střední třída dovolit? Podle prezentace to vypadá na přesně to, co bychom asi s přítelem chtěli. Plánuju se v Es vyzeptat na detaily a podrobnosti, ale chtěla jsem jít trochu připravená.

    Reagovat
    • 21. 3. 2017 (19.27)
      Trvalý odkaz

      Je to novinka. S tím asi ještě nebude mít nikdo zkušenosti. Ale jak znám Ekonomky, tak to určitě bude pěkně vymazlené. Inteligentní ovládání domu by se mi rozhodně líbilo. Je to jasný trend a stavět dnes nemoderní dům mi přijde neuvážené. Přeci jen ten dům stavím na celý život, tak abych i za pár let byl trošku in. Celkově tenhle program asi bude hodně zaměřený na moderní, trendy a efektivní věcičky.

      Reagovat
  • 19. 3. 2017 (21.53)
    Trvalý odkaz

    Staví Ekonomické stavby i pasivní RD nebo jen nízko energetické? Děkuji. Alena

    Reagovat
    • 9. 4. 2017 (19.39)
      Trvalý odkaz

      Aleno, ano staví i pasivní domy. Doporučuji v novém katalogu nalistovat stránku 81, je tam vše podrobně vysvětleno. A když byste chtěla něco doplnit, tak bych určitě zkusil toho garanta programu. Každopádně chválím. Taky bych dneska už volil jedině pasivní dům.

      Reagovat
      • 4. 3. 2018 (19.43)
        Trvalý odkaz

        Jsem ráda že jdou Es s trendy protože pasivní dům chci. Mají tolik výhod že bych byl blázen kdybych ho nechtěl.

        Reagovat
  • 18. 3. 2017 (23.03)
    Trvalý odkaz

    ADMINISTRATIVA VYŘEŠENÁ, TAKŽE SE MÁ CO NEVIDĚT ZAČÍT DĚLAT / STAVĚT. NOOOO KONEČNNNĚĚĚĚ! :P

    Reagovat
    • 23. 3. 2017 (23.46)
      Trvalý odkaz

      Jak dlouho to papírování ohledně stavby trvalo prosim? Tak čtvrt roku? Nebo dýl? Chceme taky stavět, ale nevíme, jak to správně naplávat abysme nestavěli přes zimu. Poradíte?

      Reagovat
      • 29. 3. 2017 (11.21)
        Trvalý odkaz

        Zalezi na tom jaky dum chcete, jestli podle typoveho gservisackyho projektu nebo svuj vlastni projekt a podle toho se odviji ta doba. U toho typoveho tak 3 meice, u toho vlastniho tak 5 myslim. My meli typovy, chvatali jsme.

        Reagovat
    • 2. 8. 2017 (7.10)
      Trvalý odkaz

      No to by mě taky zajímalo kolik vám administrativa sežrala času? Z toho mám docela obavu, živě si pamatuju, když jsme vyřizovali koupi pozemku, to by děs.

      Reagovat
  • 17. 3. 2017 (23.57)
    Trvalý odkaz

    Můžu dotaz? Co všechno mají ES v ceně rodinného domu, kterou uvádí na svých stránkách? To je dům, stavba, pozemek nebo i nějaké jiné služby a vybavení? Nevím co si pod tou cenou všechno představit.

    Reagovat
    • 18. 3. 2017 (21.25)
      Trvalý odkaz

      U každýho domu mají všeobecné a technické podmínky, kde je docela podrobně rozepsáno, co všechno máte v ceně domu. Jasně, že stavba je komplet v ceně -je to stavba na klíč, máte tam i celkem dobře vypsané materiály. Pozemek v ceně není, ten máte buď svůj nebo si ho koupíte. Ale všechny služby podle mě jsou v ceně, alespoň takové ty věci jako projekt, stavební povolení, záruka deset let, finanční služby a tak. A v ceně stavby je všechno, tedy základová deska, dph, prostě sakum prdum vše.

      Reagovat
    • 26. 3. 2018 (21.52)
      Trvalý odkaz

      Máte to krásně vypsáno na jejich stránkách, mimochodem stejně profesionálně udělané jako jsou ekonomky celé :D

      Reagovat
    • 11. 9. 2018 (22.19)
      Trvalý odkaz

      Rozhodně je ta cena bez pozemku, vy jste blázen člověče. Pozemek dneska stojí skoro co ten dům, to by ek. stavby přišly na buben :D

      Reagovat
  • 17. 3. 2017 (23.03)
    Trvalý odkaz

    My si taky nechali vyřidit všechny služby, teda spíš jsme si je nasmlouvali a teď je teprve budou Ekonomky realizovat, tak jsem zvědavá, jak to bude všechno probíhat. Teď děláme projekt. A říkám si, když to lidem nabízí, chlubí se tím, že je to v ceně domu, tak proč toho nevyužít a dělat si to sám. Oni na to maj lidi, ví jak se v tom chodí, to já nemám ani tucha, takže pomoc ES v tomhle směru ráda využiju.

    Reagovat
    • 27. 8. 2018 (22.13)
      Trvalý odkaz

      Tak sem potom poreferujte, moc by mě to zajímalo co je na tom pravdy co sem píšete a já to o Ekonomkách také slyšela a přála bych si, aby to byla pravda :)

      Reagovat
    • 7. 2. 2019 (22.54)
      Trvalý odkaz

      ES se tím nechlubí, ES to udělají. Mimochodem teď zase nabízejí kuchyni zdarma. Na to se musím podívat!!!

      Reagovat
  • 16. 3. 2017 (23.11)
    Trvalý odkaz

    Dneska přišel katalog. Jupí jou, jupí jou… za chvíli dám vanu a zalehnu k němu. Papírovej je lepší jak online. :)))

    Reagovat
    • 24. 3. 2017 (22.27)
      Trvalý odkaz

      Nám ještě ne. Čekáme na něj už od pondělí. :( Tak snad další týden.

      Reagovat
      • 1. 4. 2017 (22.01)
        Trvalý odkaz

        My už ho taky máme :) a není to apríl :-) Je vážně super, určo Vám taky brzo přijde:-) Těště se na něj,-) Já si ho nosím i do práce :-) ale pšššššt :) práci potřebuju abych na vysněný domeček od ES měla :-) hihi :) Mějte fajn den :)

        Reagovat
    • 23. 3. 2018 (13.13)
      Trvalý odkaz

      Já chci taky, nejdřív obrázek a pak opravdový dům od ekonomických staveb. Viděl jsem jejich dům naživo, je úžasný.

      Reagovat
  • 15. 3. 2017 (23.43)
    Trvalý odkaz

    U nás zatím pohoda, jsme v té prvotní fázi, kdy řešíme jaký dům, projekt, peníze, stavební povolení, přípojky. Už se blížíme k cíli a co nevidět se má začít dělat na domu. No už aby bylo pekně, papíry se dořešily a všechno mohlo konečně začít.

    Reagovat
  • 14. 3. 2017 (9.07)
    Trvalý odkaz

    Ahoj,

    Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčky, úvěru na bydlení
    Auto úvěry, konsolidaci dluhu úvěry,
    Nezajištěných kapitálové půjčky
    Riziko, atd. Nebo jste byl odepřen úvěr od banky nebo finanční instituce
    Zřídit jedno nebo více řešení, nejsou důvodem.
    Jsem soukromý věřitel, úvěrů pro podniky a jednotlivce na nízké úrovni
    2% úrokové sazby a cenově dostupné. Zájem? Kontaktujte nás pro vaše
    Převod úvěrů dnes v 28 hodin. KONTAKT:
    Juanadelgado797@gmail.com

    Reagovat
  • 12. 3. 2017 (19.26)
    Trvalý odkaz

    Tak ted mame dilema,byl nam nabidnut nadherny,opravdu nadherny pozemek,ale je tak prtavoucky,ze se na zahradu vesla tak maximalne houpacka. Ale zase ta cena by nam dovolila si postavit lepsi dům. Musime se rozhodnout do konce mesice,zaroven to resime s ekonomkama,no bude to ještě zajimave.

    Reagovat
    • 15. 3. 2017 (22.57)
      Trvalý odkaz

      No tak to je teda docela blbá situace. Supercena za pozemek je lákavá ale přeci jen barák kupujete hlavně kvůli zahradě a té volnosti kolem domu ne? Tohle zvažte, abyste pak nelitovali. :(

      Reagovat
    • 21. 3. 2017 (23.46)
      Trvalý odkaz

      Bych to poptala ještě v ES oni maj taky nabídku pozemků a mají kontakty, takže šance nějaký dobrý pozemek získat mají větší než máte vy. Já bych pozemek chtěla aspoň tak 700m2, aby se nechalo na zahradu něco postavit – domek na nářadí, pergola nebo sezení, malá zahrádka a časem něco nakoupání – jezírko nebo bazén. JInak mi přpadá dům zbytečný.

      Reagovat
    • 23. 2. 2018 (16.46)
      Trvalý odkaz

      Tak nevim jak je ten pozemek veliký, ale aby jste měli zastvěnou výraznou část pozemku, musíte mít povolení, který vám ale nejspíš nedají. Poraďte se v ekonomkách, tam máte záruku, že vám poradí správně ;)

      Reagovat
  • 12. 3. 2017 (19.05)
    Trvalý odkaz

    Je znát, že pracujeme s odborným týmem Ekonomických staveb: líbí se mi že je nic nezaskočí a jsou na všechny nevšední situace připravený. Pokud se jedná o všechno okolo je na ně prostě spoleh, nemusím se ničeho obávat, nemusím nic hlídat, všechno jde automaticky. Je to dobrým zvykem.

    Reagovat
    • 31. 3. 2017 (13.57)
      Trvalý odkaz

      Stavba na klíč jak má být, souhlasííííím. Vlastní zkušenost.

      Reagovat
      • 2. 8. 2017 (7.13)
        Trvalý odkaz

        Rozhodně, chci to užít se vším všudy a rovnou se nastěhovat. Každý máme své hektické životy, tak proč nevužít toho konfortu nechat si postavit dům na klíč.

        Reagovat
  • 11. 3. 2017 (21.59)
    Trvalý odkaz

    Jako stejně tak jako někdo chválí, tak i někdo pomlouvá. Má-li k tomu důvod a došlo k nějaké křivdě, ať to udělá, s tím plně souhlasím. Pokud však pomlouvá a kritizije bedůvodně a tak tomu v dnešní době dost často všude chodí, tak je to podlost. Třeba takový konkurenční boj je naprostá ubohost. Chápu to, že je to boj o zákazníky, ale zase když se někdo snaží poctivě budovat firmu a někdo silnější, chytřejší, vych…..nější mu jí ničí a buduje si na pomluvách svou, to není fér. Jak to ve skutečnosti je těžko říct. Za mě jen tento jediný koment a to Ekonomické stavby jste suprovní!:-)

    Reagovat
  • 11. 3. 2017 (11.33)
    Trvalý odkaz

    Tak ted máme enějaký čas na rozmyšlenou, než podepíšeme smlouvu, vypadá to slibně.A myslím,že už nám v tom nic nebrání.Klacků pod nohy nám už naházel stavbní úřad dost, takže jsme si vybrali svý a tedko už to půjde hladce. Ale v ekonomkách nám říkali,že je to celkem normální,tak`teda jo,no.

    Reagovat
    • 16. 3. 2017 (13.07)
      Trvalý odkaz

      Hlavně v es vám pomůžou kdy máte problém, mají tam na to lidi a maji lepší práva než obyč člověk co tomu jak se říká nerozumí. Už začíná jaro, tak to budete mít hezkej rok. 3/4 budou moc t bez přestávky stavět a vy se možná koncem roku budete stěhovat do domku. Ať se daří.

      Reagovat
    • 26. 11. 2018 (0.15)
      Trvalý odkaz

      Jaké klacky? Byli nějaké potíže? A oni vám s tím ekonomky nepíchli? Já myslela, že to dělají?

      Reagovat
  • 9. 3. 2017 (23.06)
    Trvalý odkaz

    Já bych za Ekonomky i dýchala. Nikde nám nenabídli to, co nám nabídli oni. Hypojsme dostali taky jen díky šikovnosti manažerů této firmy, postavili nám moc pěkně a celou dobu jsme s nima i dobře vycházeli. Jsem moc štastná že jsme na ně v časopise narazili, předtím jsem něměla tušení, že existují. Máme díky nim moc pěkné bydlení, vlastní bydlení. :-D

    Reagovat
    • 11. 3. 2017 (22.23)
      Trvalý odkaz

      Na nás taky svou nabídkou zapůsobily. Už jí máme doma a teď o tom s mužem diskutujeme. Zatím to vypadá že na ni kývneme. Máme týden na rozmyšlenou a pak další schůzku u nich. Nějaký problémy někdo? Nebo pohoda?

      Reagovat
    • 22. 3. 2017 (23.10)
      Trvalý odkaz

      Naše spolupráce byla taky pohodová, nabídka moc zajímavá a proto sme do toho taky šli. Bydlení máme mít do června, tak věříme, že se všechno stihne v termínu.

      Reagovat
      • 6. 9. 2018 (23.10)
        Trvalý odkaz

        Podle toho co píšete už v domečku od ES bydlíte, napište sem prosím, jak to všechno dopadlo ;-)

        Reagovat
      • 28. 3. 2019 (0.24)
        Trvalý odkaz

        jů to už skoro dva roky bydlíte, to musí bejt žůžo bydlet v domečku od ek. staveb

        Reagovat
    • 9. 3. 2018 (23.43)
      Trvalý odkaz

      Já ekonomky sleduji také po tom co jsem objevila jejich reklamu, na netu a trošku je lustruju na internetu kde se dá a zatím super. Asi do baráčku půjdu s touhle stavební firmou.

      Reagovat
  • 9. 3. 2017 (0.13)
    Trvalý odkaz

    Téma pozemky od Ekonom.staveb nás taky zajímá. Hledáme se ženou pozemek a firmu která nám postaví a právě Ekonom.stavby máme ve výběru. No a možná by to bylo lepší, kdyby nám ten pozemek zajistili oni. Přeci jen nevíte na koho a co narazíte, takže někdy můžete koupit pozemek jako stavební a nakonec vám tam stavět nedovolí. Známej v Písku pěkně naletěl, bylo to i v televizi, koupil pozemek a pod ním byla skládka. :-( Nu což, tohle je dobrej typ díky za něj, jdem se kouknout na ten jejich realitní web hledat jestli tam mají něco i u nás. :-))

    Reagovat
    • 12. 3. 2017 (20.16)
      Trvalý odkaz

      Však oni tohle nabízejí, zavolejte jim a vše od pozemku až po předání hotového domu udělají za vás. Nebuďte „hloupí“ a nechce za sebe udělat vše co jde. Stavba baráku je šíleně náročná nejen časově ale i znalostma a fyzicky a kdo v tom neumí chodit, ten to nepostaví. My krom pozemku měli od nich vše a super spolupráce.

      Reagovat
      • 22. 8. 2018 (23.47)
        Trvalý odkaz

        Máte pravdu, já jsem člověk, který se chce na všem podílet, ale to bych se ze všeho musel zbláznit. Ekonomkám po všem důvěřuju a svěřím se jim.

        Reagovat
  • 8. 3. 2017 (23.37)
    Trvalý odkaz

    My jsme podepsali a nelitujeme. Neměli jsme nějak extra vysoké příjmy, hypotéku jsme dostali, hypotéku poctivě splácíme, bydlíme a nejsme chudáci co nemají na jídlo. Nikdo s náma nevymetl, s nikým jsme se nemuseli soudit, stavba proběhla nomrálně jako každá jiná, takže já se nebojím říci i vám ostatním JDĚTE DO STAVBY S EKONOMKAMA TAKY.

    Reagovat
    • 13. 3. 2017 (17.26)
      Trvalý odkaz

      PŘESNĚ TOHLE JSEM POTŘEBOVALA SLYŠET. LIDI TI OBČAS PÍŠOU ŽE MAJÍ PROBLÉMY S HYPOTÉTOU ALE NEVIM JAKÝ A TO MĚ TROCHU ODRAZUJE. KDYŽ MI BANKA PŮJČÍ, TAK STAVBA UŽ JE POTOM V POHODĚ?

      Reagovat
      • 16. 3. 2017 (22.24)
        Trvalý odkaz

        přesně tak problémy s hypo mají jen ti co nemají dostatečné příjmy a nebo nemají na splátky, pak je to těžký, ale kdo má stabilní povolání a nežije z huby do huby, tak ten problémy nemá, ekonomek bych se nebála ty umí

        Reagovat
      • 20. 3. 2017 (22.02)
        Trvalý odkaz

        S hypo mají lidi problémy, když nemají na sclátky, to je jasný. Zjsitěte si přesně podmínky úvěru, poplatky za vedení, schválení, úroková sazba a podmnky za předčasný splacení. No a pokud vám to vyjde na celý dům i pozemek nebo tak, že vše zafinancujete z hypo + z vlastních peněz, tak není třeba obávat se. Si to ověřte klidně v bance i v ES, dva názory a když budou stejné, je to ok.

        Reagovat
  • 7. 3. 2017 (22.57)
    Trvalý odkaz

    Když se rozhodnu pro ES mám se připravit na něco v čem je háček nebo je všechno v naprostý pohodě? Co záruka, jak ji dodržují? Když je něco špatně, jak to řeší? Dělají problémy nebo vám vyhoví aby měli dobrou pověst? Reklamovali jste už někdo něco? Já to právě dělám u spotřebního zboží furt, tak chci vědět, co u baráku, až problém někdy možná nastane.

    Reagovat
    • 9. 3. 2017 (23.29)
      Trvalý odkaz

      Hlavně čtěte pořádně smlouvu a prokoumejte do detailů podmínky hypotéky. Když se vám něco nebude zdát ptejte se v ES nebo právníků nebo jinde. Pak už bude vše ok.

      Reagovat
      • 28. 3. 2017 (21.46)
        Trvalý odkaz

        Smlouva je pohodová, když máte peníze na splácení. Když ne, nestavte. Nikdo vám nebude dělat blbečka a pěkně si to zaplatíte. Dům není pro lidi co nemají peníze, vím o čem mluvim. Dlouho jsme si ho dovolit nemohli, splátky byly moc vysoké. Teď máme o dost lepší práci a tím i příjmy, takže stavět přece jen budeme.

        Reagovat
    • 26. 3. 2017 (15.24)
      Trvalý odkaz

      Lojzo, Ekonomky jsou právě na tohle úplně super. Mají záruku 10 let, to vám nedá nikdo u spotřebního zboží ani u domu. Navíc fungují na principu, kterým říkají servisní prohlídky. To znamená, že nemusíte sám nic reklamovat, ale ža sami od sebe k Vám několikrát během záruky přijedou a dům zkontrolují a seřídí. Všechny eventuální problémy tak můžete koncetrovat v jeden okamžik. A taky je super, že to nění žádná začínající firma, je tu už hodně let, tak je hodně pravděpodobný, že tu budou i za těch deset..

      Reagovat
      • 1. 11. 2018 (21.01)
        Trvalý odkaz

        Dneska jsem o ES zase četla v časopice o bydlení. Prý postaví kolem 400 domů za rok, to je mazec a nejlepší vysvědčení ne?

        Reagovat
    • 27. 10. 2018 (10.03)
      Trvalý odkaz

      od známé vím, že bydlí skoro rok a nic k reklamaci nebylo
      naopak se zajímali ekonomky jestli je všechno ok

      Reagovat
    • 24. 3. 2017 (21.37)
      Trvalý odkaz

      Co je malý, to je milý, jen se v tom musí nechat žít. :) K tomu kousek zeleně a hned je život veselej.

      Reagovat
    • 8. 2. 2018 (20.25)
      Trvalý odkaz

      Malý stačí a ekonomky asi skvěle postaví že? Škoda, že sem emůžete dát fotku ;)

      Reagovat
  • 6. 3. 2017 (6.48)
    Trvalý odkaz

    Čerkají nás elektroinstalce, rozvody vody, vstup do komínu-už se to konečně začíná trochu rýsovat i vevitř. Do teď mi to připadalo, že to roste jako z vody, ale jak se dělá vevnitř tak se mi to táhne. Ale zase je vidět, že ekonomky udělali kus práce a do léta by se mělo všechno v pohodě stihnout

    Reagovat
    • 30. 3. 2017 (22.14)
      Trvalý odkaz

      Jak dloho to trvalo než se začalo dělat uvnitř? Nám začínají dělat teď tu základovou desku. Tak 5 měsíců?

      Reagovat
      • 16. 10. 2018 (20.08)
        Trvalý odkaz

        mě to uteklo tak strašně rychle že mě ani nenapadlo sledovat jak která fáze domu dlouho trvala
        ekonomky byli super – každou chvíli jsme se jezdili dívat jak stavba pokračuje

        Reagovat
    • 28. 3. 2018 (22.22)
      Trvalý odkaz

      Prožívala jsem to podobně, ale nebojte uteče to rychle. Máme od Ekonomek čerstvě klíče, je to nepopsatelný pocit!

      Reagovat
  • 6. 3. 2017 (0.44)
    Trvalý odkaz

    Nevěřila jaké barvy se dají nakombinovat, jaký nábytek se dá dát dohromady, to jsou možnosti nad kterými jen zírám. Jo já se tomu divím, ale za nás to tak běžné nebylo, tak si to užívám. V domě jsem bydlela odjakživa, ale bydlet v novém od ekonomek to je něco jiného, to se nedá srovnat, tolik práce co ubude.

    Reagovat
    • 31. 3. 2017 (14.57)
      Trvalý odkaz

      Dodrželi po dostavění smluvně danou cenu RD? Nebo jste museli doplácet vícepráce?

      Reagovat
      • 5. 4. 2017 (21.14)
        Trvalý odkaz

        Dodrželi. Předtím jsme si totiž odsouhlasili všechny úpravy a věci které jsme chtěli mít v domku navíc. Cena pak byla dodržná, termín plus mínus taky ten jsme komunikovali během stavby, takže to bylo v podstatě o naší dohodě.

        Reagovat
  • 5. 3. 2017 (9.48)
    Trvalý odkaz

    Tak teda ekonomky mají ty bunagalovy nádnherné, vymazlené.

    Reagovat
    • 25. 3. 2017 (21.47)
      Trvalý odkaz

      Je dražší bungalov nebo klasický patrový dům? Bungalovy se mi líbí víc, ale v tom patrovým mi přijde víc místa. Tak ještě řešíme do kterýho domu jít.

      Reagovat
    • 29. 3. 2017 (21.27)
      Trvalý odkaz

      Maj a proto si taky jeden z nich necháme stavět. :D Už aby to dokončili. Čekačka na stěhování zdá se býti nekonečná. :( Ale termíny zatím drží, takže není nač si stěžovat.

      Reagovat
    • 2. 8. 2017 (7.15)
      Trvalý odkaz

      Mají, taky chceme jít do bungalovu, zdá se mi hodně praktický po všech možných stránkách. Jéje tady by se diskutovalo do aleluja ,)

      Reagovat
    • 28. 5. 2018 (23.10)
      Trvalý odkaz

      Ekonomky mají mnoho a mnoho krásných projektů a služeb a zaměstnanců – uvidíte

      Reagovat
      • 8. 12. 2018 (22.36)
        Trvalý odkaz

        Už se těším. Po novém roce jdeme hned na schůzku do ekonomických staveb a nemůžu se dočkat! To budou krásné těšící Vánoce :-)

        Reagovat
    • 24. 8. 2018 (23.10)
      Trvalý odkaz

      Máte pravdu, ekonoky mají kouzelné bungalovi a já se snažím z těch všech vybrat ten pravý pro mě, pro mého manžela a jednou i pro naše děti.

      Reagovat
      • 15. 2. 2019 (21.53)
        Trvalý odkaz

        Taky mi to chvilku trvalo, nakonce jsem se ženou vybral ten pravý, bylo jich hodně…

        Reagovat
  • 5. 3. 2017 (9.16)
    Trvalý odkaz

    Tak pole(parcela) je připravená a může se začít. Už jsem ano nedoufala, že začneme v březnu, protože se vyskytly nějaké nečekané komplikace se sousedy. To by člověk nevěřil čeho jsou lidi dnes schopni, aby vám znepříjemnili život, naštěstí v tom ekonomky umí chosit a domluvili jsme se i bez soudu, jak původně budoucí sousedi vyhrožovali.

    Reagovat
  • 4. 3. 2017 (21.23)
    Trvalý odkaz

    Dřív nebo pozdějc jsem sem chtěla napsat,tak to udělám už teď. Dostavěno sice ještě nemáme, ale už tak se můžu za ekonomky postavit a doporučit je.

    Reagovat
    • 13. 3. 2017 (18.11)
      Trvalý odkaz

      Nenabízíte náhdodou soukromou schůzku s pokecem o stavbě? Ráda bych mluvila s někým kdo právě staví. My se chystáme. Díky Permoníku za zpětnou vazbu. Milena

      Reagovat
    • 18. 3. 2017 (22.19)
      Trvalý odkaz

      Tak to se máte, my nemáme ještě ani katalog. pořád čekáme až dorazí. Jak dlouho vám to trvalo? Já myslela že je to za den nebo dva a už jsme ho objednávali před týdnem. Díky za info.

      Reagovat
      • 7. 4. 2017 (13.38)
        Trvalý odkaz

        Nám týden a pár dní, max. deset asi. Už máme ten nový pro rok 2017, je parádní. Užijte si ho. A kafíčkem na sluníčku je to super počtení. :)

        Reagovat
    • 25. 3. 2017 (22.28)
      Trvalý odkaz

      My budeme taky psát, jak se snima stavělo. Ale, až budeme bydlet. Zatím ještě hledáme stavební firmu v okolí Písku. Ekonomky se nám taky zobrazily v nabídce, takže poptáváme cenu domu a služeb s tím souvisejících. Líbí se nám moc.

      Reagovat
  • 4. 3. 2017 (10.34)
    Trvalý odkaz

    Vidím, že Ekonomické stavby za sebou mají řadu ocenění: firma roku, kvalitní firma roku dům roku, spolupracují a sponzorují centrum Hájek. To je chválihodné, že když někdo vydělá tak se umí podělit a dát část z toh na dobré účely. No a ta ocenění mluví za všechno.

    Reagovat
    • 20. 3. 2017 (22.49)
      Trvalý odkaz

      ocenění mají nejedno, každej rok nějaké dostanou a nejen v čr, ale i sr a poslku asi takže to není náhoda, že je získávání, prostě umí a lidi to musí vědět, takže do světa s touhle informací – miluju ekonomky, postavili nám super domeček

      Reagovat
      • 22. 3. 2017 (23.36)
        Trvalý odkaz

        JSOU TO TOPKY VE STAVEBNICTVÍ, TAK TY OCENĚNÍ MAJÍ ZASLOUŽENĚ!!!!!

        Reagovat
        • 30. 4. 2018 (23.01)
          Trvalý odkaz

          no tak když jsou Es topky tak chci dům také od nich :-)

          Reagovat
    • 15. 3. 2018 (23.31)
      Trvalý odkaz

      Jsem na ekonomky hrdá: postavili pro mou rodinu perfektní dům a ještě pomáhají :*

      Reagovat
  • 3. 3. 2017 (19.24)
    Trvalý odkaz

    Nase situace se ma tak ze do mesice se s ekonomkama budeme stehovat. Tak nam drzte palce at to prezijeme bez uhony.

    Reagovat
    • 26. 3. 2017 (21.45)
      Trvalý odkaz

      Jak dlouho vám stavěli? Typový nebo vlastní projekt? Cena shodná s nabídkou? Problémy nebo pohoda? Jak to bylo prosím? Taky je chceme. Prosím o zp.vazbu.

      Reagovat
  • 3. 3. 2017 (17.28)
    Trvalý odkaz

    S každým přibývajícm rokem oceňuji bydlení v domě na vesnici a mimo každodenní ruch velkoměsta. Vlsatně tomu chtěla náhod, že jsme našli pozemek u ekonomek a rovnou jsme si od nich nechali postavit dům, měli jsme komplet servis a dva v jednom. To jsme tentkokrát ani nečekali, že se takhle zadaří.

    Reagovat
    • 11. 3. 2017 (11.59)
      Trvalý odkaz

      No vidíte to by mi nenapadlo, že to taky takhle jde.Já si Ekonomky oblíbila hned a koukám, že jsem si o nich zdaleka ještě nenastudovala vše.

      Reagovat
      • 5. 1. 2019 (23.18)
        Trvalý odkaz

        Potřebujete vědět o e. stavbách ještě něco? Já už mám nastudováno a e. stavby rozestavěno ;)

        Reagovat
    • 30. 3. 2018 (22.34)
      Trvalý odkaz

      Ještě by bylo príma kdyby jste napsala s přibývajícím rokem jak stárne nebo nestárne es stavba ;)

      Reagovat
  • 3. 3. 2017 (16.29)
    Trvalý odkaz

    Bydlení je hra, tak to ted u nás bereme, ale to pravé tóčo ještě nenastalo. Do nýnějška jsme vybírala a přebírali katalogy, psali si návrhy, stříhaly domy, zahrady, bazeny a vytvořili takřka ideální domov. A nejsvíc u nás uspěli Ekonomické stavby, na tom jsme se téměř jednohlasně shodli.

    Reagovat
  • 3. 3. 2017 (11.01)
    Trvalý odkaz

    Dobrej, já vím už se to tady i tam někde psalo, ale přece ještě jednou a určitě ne naposled položím dotaz, za jak dlouho je vyřízené veškeré povolení, než se kopne do země. Máme jen holý pozemek, bez připojení. Žádné žádosti na Čezu nebo tak ještě podané nemáme, ale víme že pozemek je vhodný k zástavě rodinného domu, jsme tak vedeni v územním plánu.

    Reagovat
  • 2. 3. 2017 (21.45)
    Trvalý odkaz

    Bydlet v novém to je úplně jiný rozměr žití, jak krásně se nám tady dýchá. Díkes ekonomky i vám.

    Reagovat
    • 20. 3. 2017 (13.32)
      Trvalý odkaz

      Kde vám postavili Míšo? Co konečná cena? Byla stejná jak ve smlouvě? Termín dodržen? Nějaké problémy? Zatím hledáme firmu a řešíme jaký dům vůbec chcem – montovaný, dřevostavba, zděný. Ekonomky dělají jen zděné že? A spokojenost? Já bych taky nejradši takový.

      Reagovat
  • 1. 3. 2017 (19.28)
    Trvalý odkaz

    Jsme mladý pár a čekáme rodinu, zajímalo by mě, jestli máme šanci postavit si dům. Nějaké úspory máme, naši by nám mohli ručit. U Ekonomických staveb nějakou šanci vidím. Říkám si, že není čas na to zbytečně odkládat, když ta možnost tady je. Možná by nastala i vhodnější doba, ale zase na druhou stranu může a nemusí. A s dětmi už to taky nebude růžové.

    Reagovat
    • 13. 3. 2017 (21.27)
      Trvalý odkaz

      šanci určitě máte, stačí se tam zeptat jaký program by vám nejvíce pasoval na vaši situaci a taky kolik vám půjčí – když budete mít pak už jenom jeden příjem, no to je otázka, ale mají tam iprogramy pro rodiny, kterým zatím stačí málo a pak si dům přistaví, jemnujee se to rostoucí dům a to je fkat super vychytávka – koukněte na to na jjeich stránky https://www.ekonomicke-stavby.cz/program-rostouci-dum

      Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *