Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 17. 11. 2015 (18.34)
    Trvalý odkaz

    Už jsme se taky konečně rozhodli a končeíme s placením nájmu. Budeme investovat do vlastního. Pesně tak jak to hlásají EKonomky ve svých reklamách. Hypotéka a provoz domu vyjde u menšího domu jen o 3500 tisíce měšíčně víc a na to máme, takže se změny ebojíme. Jen aby to bylo rychlý a bezproblémový a bude to paráda.

    Reagovat
    • 30. 12. 2015 (22.35)
      Trvalý odkaz

      Chtěl bych touto cestou poděkovat spolčenosti Ekonomické stavby s.r.o. zato, že naší rodine i ve složité finanční situaci umožnila využít programu Chytrý nájem. Dnes bydlíme takřka ve svém, sice platíme nájemné, ale ve spolupráci s týmem ES se připravujeme na definitivní odkup našeho baráčku. Opravdu velký dík.

      Reagovat
    • 27. 2. 2018 (23.41)
      Trvalý odkaz

      Moje řeč. U půjčky sice taky něco přeplatíte, ale aspoň neházíte všechny peníze z okna. Navíc Ekonomky jsou jistota, už to zkouším na vlastní kůži a krásně to funguje jak má.

      Reagovat
  • 16. 11. 2015 (16.47)
    Trvalý odkaz

    Nám už nic k životu nechybí. Máme krásnej dům. Ekonomické stavby všem moc moc doporučuju.

    Reagovat
    • 25. 11. 2015 (14.48)
      Trvalý odkaz

      Znám ten pocit(hřejivý pocit na srdíčku). Ekonomické stavby to jsou taková zlatíčka. S nimi to vše šlo o poznání lépe. Já takový člověk tichý jak se říká jsem tak dokázala projevit a vyřádit na projektu. Sammozřejmě s jejich velkou pomocí. A výsledek je skvělí. Už několi našich návštěv si z našeho domu odnesli pár inspirací a snad se budou také těšit takové radosti.

      Reagovat
  • 14. 11. 2015 (20.07)
    Trvalý odkaz

    U nás se staví už od loňska, letos nás čeká velké finále. Hlavní roli bude hrát předávání klíčů od našeho domu, bomba ne? A pak budem velká oslava téhle naší premiéry v podobě dvou denní kolaučky. Hosty už máme vybrané, jídlo a pití promyšlené, jen ty klíče nám pořád chybí. EKONOMKY na to mají ještě měsíc, tak uvidím, jak se pochlapí. :)

    Reagovat
  • 13. 11. 2015 (12.07)
    Trvalý odkaz

    Já jsem teda o soudech s ES slyšela, ale tuhle negativní zkušenost nemohu vůbec potvrdit, u nás vše proběhlo hladce, už rok bydlíme, zatím jsme problém neměli a pevně doufám a moc si přeji, aby už se nikde nic neobjevilo. Přemýšlím o tom, proč se někdo soudí a někdo pěje ódy na kvalitu prací ES (jako třeba já s mužem) a nemohu na to přijít. Podle mě je hlavním problémem něco ohledně financí, že se neplatí nebo banka nepouští z nějakého důvodu peníze, stavba stojí, protahují se termíny, nebo je znemožněn další průběh stavby, lidi to v tom tlaku a v potřebě bydlet nebo prodat stávající bydlení potřebujou za každou cenu urychlit a ono to nejde, tak odstoupí a pak už asi Ekonomky uplatňují svoje saknce za nedodržení podmínek. Tak si to představuju já. Jinak fakt nevím, u nás to bylo fakt pohodový.

    Reagovat
    • 29. 1. 2016 (16.36)
      Trvalý odkaz

      O ekonomických stavbách vím jen ze svého okolí, základní věci jako že mají 10-ti letou záruku a že nabízejí také pozemky,který zrovna scháníme. O soudech teda nic. Jsme v úplným začátku ani se nedovedu představit, že kd budeme bydlet.Vlastně ano mic nemám představu kolik takový dům vyjde a hlavně pak jeho provoz,ale určitě to bude bez fondu oprav ,.) a bez starostlivých důchodců na každém patře.

      Reagovat
  • 11. 11. 2015 (23.31)
    Trvalý odkaz

    U nás také spokojenost veliká. Ze začátku velký strach kvůli diskuzím, ale byl zbytečný. Po zkušenosti vím, že jsou tu psané nesmysly v ES neprospěch. Lidi věřte tomu co postaví, ne to co kdo píše.

    Reagovat
  • 11. 11. 2015 (23.03)
    Trvalý odkaz

    My mame do stehovani ještě daleko. Zatím mame jen podepsanou smlouvu, teprve resime projekt. Myslim, ze nas ceka stehovani tak za rok a pul, driv to asi nebude. 

    Reagovat
  • 10. 11. 2015 (9.15)
    Trvalý odkaz

    Vyhlídla jsem si Františka -dům 5+1 za 305000 kč a v progarmu mladá rodina vyjde měsíční splátka na 8973 kč. Máme vlastní byt, takže se nemusíme bratá tak vysokou hypotéky. Ale v tom případě uvažuju nad tím, jestli by nebyll lepší jiný program. U domu je vypsaný ještě program zlaté ručičky a to u nás nepřipadá v úvahu. A ještě koukám, že chtrý nájem, ale to taky není ono.

    Reagovat
  • 9. 11. 2015 (21.49)
    Trvalý odkaz

    Ekonomické stavby u nás postoupily do užšího výběru. Ale už nemáme moc času, do konce měsíce se musíme rozhodnout.

    Reagovat
    • 16. 11. 2015 (16.49)
      Trvalý odkaz

      Neváhejte, není nad čím. Ekonomické stavby jsou nejlepší.

      Reagovat
    • 25. 10. 2018 (19.05)
      Trvalý odkaz

      A se kterými jinými stavebními firmami ekonomické stavby srovnáváte? :-) Ale ekonomické stavby to nejspíš vyhrajou že?

      Reagovat
    • 17. 11. 2015 (15.51)
      Trvalý odkaz

      U nás ve vsi mají domky hlavně tisíc odstínů žluté a béžové, některé lehce do zelena, i modra. To moc nemusím. Tu žlutou ještě jo, ostatní už spíš ne. A ty moderní, co vídám, takové ty kostky jak já říkám,ty jsou většinou šedobílé, bílohnědé… Takové neutrální barvičky, kombinace dřevo, kamen.

      Reagovat
    • 27. 11. 2018 (21.00)
      Trvalý odkaz

      Před měsícem jsem to s mužem taky řešila, bylo moho variant a nakonec jsem se zamilovala do světle fialového domu a vybrali jsme stejnou barvu. Es udělali fasádu skvěle.

      Reagovat
  • 6. 11. 2015 (12.26)
    Trvalý odkaz

    V pondělí se chystáme do Zruče Sence na naši první schůzku s Ekonomickými stavbami. Zatím jsme byli v kontaktu jen přes telefon. Prosím rychle o rady, na co se máme krom smlouvy nejvíc soustředit. Rozpočet stavby vám dodají za jak dlouho od sdělení naší přestavy rodinného domu? Budou už vědět orientační cenu v pondělí, když jim ukážeme katalogový dům a budeme požadovat dvě úpravy? Prosím o vaše rady a názory. Janáčková

    Reagovat
  • 5. 11. 2015 (21.21)
    Trvalý odkaz

    Šance postavit se nenamane tak často a za tak výhodných podmínek jako u Eko staveb,to opravdu nemá smysl váhat. Jako třeba já včera propásla akci na heru,ale to není taková tregedie my už postaveno máme.

    Reagovat
    • 3. 1. 2016 (15.44)
      Trvalý odkaz

      To je pravda,úroky už asi níž nepůjdou spíš naopak. Pozemek máme jen pořád nevíme co na něm postavíme. Ekonomické stavby mají nabídku širokou, ale těžko se v ní orientujem když sami nevíme co chceme.

      Reagovat
  • 3. 11. 2015 (14.17)
    Trvalý odkaz

    neváhejte lidi tahleta firma je fakt solidní, zkušenost mluví za vše, já na ty diskuze až tak nedam a chci všechno vidět na vlasní voči no a tak jsem taky udělal a vyplatilo se mi to, dům už máme a bydlíme

    Reagovat
    • 7. 11. 2015 (21.25)
      Trvalý odkaz

      my nikdy nebyli v zadnem ukazkovem dome, zadne diskuse jsme nesledovali a bydlime si skvele, dum od ekonomek mame paradni, tak to sem taky rada napisu :) Uz to mame rok vsechno zasebou

      Reagovat
  • 31. 10. 2015 (11.53)
    Trvalý odkaz

    Hm jak tak koukám do těch diskuzí a to už vidím dneska asi pátou tak se ty Ekonomky jeví jako solidní firma. Dávám si je do užšího výběru. Chceme postavit dvougenerační dům a ten oni mají v nabídce taky. Cena srovnatelná. Záleží ještě co obsahuje. Poptám v té jejich kavárně a uvidíme. Díky za vaše příspěvky, aspoň mám jednoduší rozhodování.

    Reagovat
    • 6. 11. 2015 (13.43)
      Trvalý odkaz

      Koukám na FB ES s.r.o. a hledám k té jejich práci nějaké diskuze a něla jsem tuhlectu. Jako te´d tam nabízí dům, sice maličkej,ale za 6900 měsíční splátku. Je to vůbec reálné? To je asi be pozemku že? A kolik tak stojí splátka pozemku na měsíc? Obojí tak 10 000? Já dávám v bytě 8500 nájem + 2500 energie, což je dost. To by se mi víc líbil domek se zahradou. Víte jak to je? Tady ten odkaz: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.939510032783757.1073742096.122400514494717&type=3

      Reagovat
    • 2. 11. 2018 (18.21)
      Trvalý odkaz

      J8 jsem si dnes u kadeřnice pročetla časopis o bydlení a v závěru je tam soupis českých stavebních firem. Nevím jestli jsou tam všechny nebo jen ty co si to zaplatili, ale ekonomky mi přijdou podle popisu nejlepší. Zkoumám dál a tady mi taky přijdou skvělý. Budu zkoumat dál … :-)

      Reagovat
  • 31. 10. 2015 (8.12)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, také jsme ve fázi kdy řešíme projekt. S manželem jsme dost v boji, protože se mi do spousta záležitostí montuje. Například momentálně řešíme kooupelnu, já chci rohovou vanu, on ne. Že je to sice hezký, ale akorát zabírá místo a zase tolik prostorná není. Tak teď jsem na vážkách. Co mi poradíte? Rohová vana byla vždycky můj sen a teď, když konečně budu mít ten barák se mi jí nechce vzdát.

    Reagovat
  • 27. 10. 2015 (21.46)
    Trvalý odkaz

    Ze zařizování povolení pro stavbu a hypotéky jsme měly po zkušenostech stavících sousedů celkem velký strach. Ne z toho, že bysme to nedokázali objehat ale protože spíš nevíme jak se řeší problémy které mohou nastat a že je má skoro každý. Ekonomky nám nbídky, že všechno vyřeší za nás, tak jsme po jejich nabídce hned chňapli a podepsali. Svým slibům dostály, splnili naše očekávání, takže já dopručuju dál.

    Reagovat
  • 25. 10. 2015 (14.50)
    Trvalý odkaz

    Ekonomické stavby to je rodinná firma jak jsem zjistila je tam znát ten jejich lidský přístup. Zatím jsme moc moc spokojení.

    Reagovat
    • 25. 10. 2015 (19.05)
      Trvalý odkaz

      Rodinná firma Eliško? To jako malá, nebo že se tam všichni znaj a jsou příbuzný? Já mysllela že je to nějaká mega firma s pobočkama po celé Čr, ale to asi jo, když koukám na ten net, tak mají spoutu mít, kde dělají. A lidé je tam hafo. Jak ste to myslela? :)

      Reagovat
      • 1. 11. 2015 (20.33)
        Trvalý odkaz

        Já otom taky četla. Ekonomické stavby jsou velká firma, která působi po celé republice, ale ve vedení a základ firmy tvoří rodina. Jejich ředitel o tom někde psal, že to je jedna z jejich mnoha výhod.Ale nevím, asi na tom úplně nezáleží. Hlavní je, že jsou ferovi k lidem

        Reagovat
    • 30. 8. 2018 (23.10)
      Trvalý odkaz

      Ekonomky jsou možná rodinná ale rozhodně ne malá stavební firma :-) Velká, při tom precizní a obtavá.

      Reagovat
  • 24. 10. 2015 (21.45)
    Trvalý odkaz

    Kolikrát už jsem si říkala, že eko stavby oslovím a ještě se tak nestalo. Takové krásné zprávy o nich číst.

    Reagovat
  • 22. 10. 2015 (19.47)
    Trvalý odkaz

    Někde se píše že se někdo s es soudil někdo říká že byl nespokojený, my byli. my jsme se nedousili nebylo proč, spolurpáce probíhala naprosto úžasně, já mohu ekonomky vřele doporučit :-D:-D:-D:-D:-D a vy koukám taky

    Reagovat
    • 27. 10. 2015 (22.52)
      Trvalý odkaz

      Jsme nastěhovaný!!!!!! Dům už je v zařízení, tam máme hotovo, ale pozemek ještě není upravený, to nás čekát teď na podzim a pak ještě na jaře. Na plot se chystáme o víkendu. Už máme nakoupený materiál a vyměřeno, kde budou jednotlivé sloupky stát. Pak musíme do zimy ještě stihnout rozhrnout hlínu a vybetonovat přísptřešek. Ale to nevím, zda už nenecháme na jaro. Uvidíme co počasí. S trávou taky váháme, jestli už není pozdě jí nasít začátkem listopadu, aby jí náhodou mrazíky nezničili. No uvidíme, to se ještě poradíme v zahradnictví. Jé, už aby tohle bylo za námi a my si mohli užívat krásného trávníčku na zahradě a jarního a letního grilování v přístřešku. Už se na příští léto moc těším!!!!!

      Reagovat
  • 21. 10. 2015 (21.10)
    Trvalý odkaz

    Pro letošní vánoce máme ježíška danýho, zabalíme nebo spíš vybalíme se domeček od ekonomických staveb. Máme slíbeno, že na konci listopadu bude hotovo a polovina prosince bude ve znamení přesidlování.

    Reagovat
  • 21. 10. 2015 (9.18)
    Trvalý odkaz

    Už týden prohlížím katalog a pořád neví, jsem bezradná. Když ty domy jsou hezký všechny.

    Reagovat
  • 20. 10. 2015 (21.02)
    Trvalý odkaz

    O úvěr tu nikdo zájem nemá, všichni řeší stavbu, tak pryč s tím. Nabízí někdo RD od ES k nahlédnutí? Třeba za mírnou úplatu? Jsme z Jižních Čech! Díky za případné nabídky. Pište pls na nabidkyES@seznam.cz. M.K.

    Reagovat
  • 20. 10. 2015 (7.07)
    Trvalý odkaz

    Ahoj!
    Máte zájem o získání úvěru začíná na 3% úrokovou sazbou? Ať už jsou vaše potřeby jsou úvěr; osobní,
    investice, refinancování, založením nového podniku? My vám mohou pomoci s flexibilní re-platba plan.Your úvěrovou historii bez ohledu; my bychom rádi zvážit své žádosti úvěru. Uveďte podrobnosti níže
    k přezkumu:

    1. Výše úvěru potřebné?
    Účel 2. Úvěr:
    3.Loan Doba trvání:
    4.Country:
    5.City:
    6.Phone číslo:
    6. Odpověď přes můj osobní e-mail v případě zájmu (harrysmith00003@gmail.com)

    Upřímně
    Mr.harry kovář

    Reagovat
  • 16. 10. 2015 (13.19)
    Trvalý odkaz

    Na kolik tak vyjdou domy od ES? Jsou dražší nebo levnější než jinde? zjišťvéaal jste to někdo? A co k tomu všemu dávají za služby? Na kolik to pak vyjde celý, když chci dům na klíč?

    Reagovat
    • 25. 10. 2015 (14.08)
      Trvalý odkaz

      Co jsme zjišŤovali mi, tak cena domů Ekononomických staveb je tak průměrná. Najdou se menší lokální firmy nebo jednotlivc, kteří nabízejí postavit dům levněji. Ale ES k tomu nabízejí extremně širokou paletu služeb, který nikdo jiný ani neumí. Ať už projekt a stavební povolení zdarma, pomoc s hypotékou, pomoc s nalezením pozemku a pod. A nesmím zapomenout na desetiletou záruku. Navíc ES je forma s historií, záruka proto má velkou váhu. Jak se říkí, nejsme tak bohatí, abychom si mohli nechat postavit dům od nejlevnější firmy:) a zvolili jsme ES.

      Reagovat
  • 16. 10. 2015 (11.21)
    Trvalý odkaz

    Ekobydlení od ES asi nemáme ale pěkný moderní nízkoeneretický bungalov jo. A je lepší než nějaký dřevostavbi nebo montovaný domi co přivezou na díly. Já chtěl vždycky zděný dům a ten mám, takže za mě jo. :-P

    Reagovat
  • 15. 10. 2015 (21.43)
    Trvalý odkaz

    Anno jak dlouho vam rekli ze budou stavet? Meli jste projekt zdarma jak inzeruji? Plni sliby co maji vsude napsany? Diky za info.

    Reagovat
    • 25. 10. 2015 (20.37)
      Trvalý odkaz

      projekt fakt zdarma, my měli individální, tay bez doplatku, přípava podkladů, hypotéky, porjketu, povolení cca 5 měsíců, stavba 9, takže max. tak rok a 1/4 nebo 1/2 vic určitě ne

      Reagovat
  • 11. 10. 2015 (14.17)
    Trvalý odkaz

    Dům roste a já jsem nad míru spokojená, až takovou pohodu jsem nečekala. Ekonomické stavby vážně zařídí všechno, stačí jen dodržovat jejich pokyny a jede to jako po másle.

    Reagovat
  • 10. 10. 2015 (22.33)
    Trvalý odkaz

    Montovaný domky co tu reklamujete ani dřevostavby to nebylo nic pros nás. Chtěli jsme zděnou klasiku. Našli jsme ES a to bylo to co jsme hledali – firmu která umí víc než s enám jenom mmohlo zdát. Očekávání splnili na plné čáře. :) Kdo chce stavět stavte s nima.

    Reagovat
  • 10. 10. 2015 (1.00)
    Trvalý odkaz

    Pozor !!

    To je informovat širokou veřejnost (dlužníka), který Luiz finanční společnosti jsou v současné době nabízí všechny druhy úvěru s komfortním splátkový kalendář, Naše úrokových sazbách je 3% za prohlásit za neplatné s dohodou trvání splatnosti, naše půjčka rozsah je od $ 5,000.00 do $ 100,000,000.00 MAX. a bez ohledu na místo nebo stav kreditu. Pro dotazy E-mail: luisfinanciallsev@gmail.com

    Vážné Žadatel by nám měla poskytnout s níže, který zahrnuje:

    * Jméno:
    * Adresa:
    * Země:
    * Povolání:
    * Sazba Příjem:
    * Mobil:
    * Požadovaná částka:
    * Půjčka Doba trvání:
    * Úvěru Účel:

    Díky za váš čas si prohlédnout inzerát a prozkoumat z tohoto skvělou příležitost. Všichni žadatelé musí být nad 18 let.

    Název společnosti: Luiz finanční společnost
    E-mail: luisfinanciallsev@gmail.com

    Reagovat
  • 9. 10. 2015 (21.57)
    Trvalý odkaz

    Věděla jsem moc dobře co čeho jdu a Ekonmky splnily moje očekávání. :) Bombácká spolupráce to byla. :) Miluju náš dům už teď a to se máme stěhovat až příští středu. :)

    Reagovat
    • 12. 10. 2015 (21.45)
      Trvalý odkaz

      stěhovačko tak to stěhováním vám strašně závidím, kéž bysme se taky dostali už do takovýhle fáze (my máme před sebou ještě tak rok nebo rok a půl nevim) :( ale co, dočkali jste se vy, dočkáme se určo i my :)

      Reagovat
  • 6. 10. 2015 (13.28)
    Trvalý odkaz

    Už máme čísla na papíře a vypadá to slibně, lépe než jsme čekali. Dobré reference o Ekonomických stavbách se nám potrvzují na vlastních zkušenostech.

    Reagovat
    • 22. 10. 2015 (10.37)
      Trvalý odkaz

      S ekonomickými stavbami jsme postavili loni, jsme ráda hlavně díky příznivému počasí jsme se stěhovali před termínem. Letos si myslím, že tak pěkné počasí už nebude.

      Reagovat
      • 23. 10. 2015 (13.59)
        Trvalý odkaz

        Snad jo KLÁRKO, nestrašte, my letos stavíme a chcem do zimy stihnout maximum. :)

        Reagovat
      • 24. 10. 2015 (17.54)
        Trvalý odkaz

        však ona určitě ještě zima jen tak nebude, to že napadlo na karlovarsku trochu sněhu nic neznamená. U nás je dnesk 15stupnů a to je skoro zač. lisotpadu. U nás se staví o sto šest, vypadá to dobře, dělaj, makt, jako v létě. :)

        Reagovat
  • 30. 9. 2015 (14.20)
    Trvalý odkaz

    JOoo JOoo JOoo je to tammmm! Máme klíče a můžeme se stěhovat. :) Náš sen se stal skutečností. ES dík moc!

    Reagovat
    • 19. 10. 2015 (17.07)
      Trvalý odkaz

      Teda vy se máte, že už máte tenhleten šíleně dlouhej stavební proces za s sebou. Chci se zpetat jestli opravdu ekonomické st. Dodrželi svoje sliby a postavili v teermínu. Děkuju za odpověd. Čas je pro nás priortia.

      Reagovat
  • 27. 9. 2015 (23.12)
    Trvalý odkaz

    Proč se lopotit na stavbě když si můžeme nechat postavit na klíč? Nechápu lidi co staví ručně když na to eksistují firmy. Zbytečná otročina pro tlidi to to neumí, velká dřina, strašně času.Zkušenost mluvít jasně, ek.stavby jsou nejlšpčí.

    Reagovat
    • 15. 10. 2015 (21.35)
      Trvalý odkaz

      Stavet svepomoci? Nejsem blazen takze nikdy. Proto tu hledam firmy co stavi u nas na klic a vypada toze jsem prave jednu takovou nasel. Jdu tam zitra volat pro info. No tak stave zdar lidi.

      Reagovat
        • 10. 11. 2015 (21.57)
          Trvalý odkaz

          Záleží na tom jaký máte priority. Jestli je to rodina a čas na ně a klid, tak na klíč. Samozřejmě pokud máte prachy. Pokud máte času nazbyt a nevadí vám dřina a chcete ušetřit, tak vlastníma rukama. Ale já bych do toho fakt nešel. Nehodlám na baráku vypustit duši.

          Reagovat
  • 26. 9. 2015 (0.00)
    Trvalý odkaz

    Procházka to asi nebude, budeme asi hrozně nervit, ale zase ten pocit, že nemusíte denně na stavbu a stavět si to sami, ten si budu maximálně užívat. :) V tom svámi souhlasím lidičky diskutující. :) Já se tak těším, to si ani neumíte představit, to bude fakt paráda. :)))) Teda aspoň doufám, pořád mám ještě růžové brýle na očích….. snad to tak zůstane až do konce stavby a spoulupráce bude na jedničku.

    Reagovat
  • 23. 9. 2015 (13.37)
    Trvalý odkaz

    Ahoj lidi, tak jsem našla tuhle prima aktuální diskuzi, bude se mi hodit. Příšttí týden jedeme na domluvu s ES ohledně naší stavby. Chcem bungalov 4+1 skrytým venkovním stáním. Cenově se bude pohybovat asi kolem 3 mil. Myslím. Chci se zeptat, kolik stojí úpravy projektu, který mají na stránkách již jako hotový? Je to vůbec možné měnit nějak zásadně nebo u toho typového projektu jsou povoený jen menší změny? Díky moc za info.

    Reagovat
    • 30. 9. 2015 (13.16)
      Trvalý odkaz

      reno, pořádni si to tady opravdu pročtěte určitě to tu bylo zmiňováno. Jakékoliv úpravy na projektu jsoi v ceně. Nevím jak vy, ale asi málo komu sedne typový projekt vyloženě na ruku. A změny jsou tedy na snadě. Takže se nbojte popstit uzdu své fantazie a tvořte si na svém domečku. Já si ho vlastně celý překopala a z původního zbyly sotva základy a nikdo s tím problém neměl, nebo se aspoň tak nikdo netvářil.

      Reagovat
  • 22. 9. 2015 (8.20)
    Trvalý odkaz

    Já jsem vybíral hodně dlouho a nejvíc mi na ekonomkách bavili nadstandartní bonusy

    Reagovat
    • 26. 9. 2015 (20.55)
      Trvalý odkaz

      Jaky bonusy mate na mysli? Ty sluzby nebo nejaky „darky“ v podobe nabytku nebo slev nebo ja nevim co jeste?

      Reagovat
      • 18. 11. 2015 (22.17)
        Trvalý odkaz

        Za nas byly bonusy v podobe kuponovy slevovy knizky. Ted uz davaji asi neco jineho. Videla jsem nekde na webu ze k nejakemu programu je to kuchyne a pak davaji zaruku deset let a tricet let servis zdarma. To je vic nez nejaka sleva na skrin nebo zahradni sestavu. Tomu verte.

        Reagovat
  • 19. 9. 2015 (23.01)
    Trvalý odkaz

    Když jsme hledali stavební firmu, jako první jsme si zjišťovali možnosti financování. Většinou jsme však naráželi na problémy ze strany bank. Popravdě, moc se s námi bavit nechtěli, zas tak moc výhodní klienti jsme pro ně nebyli. Hledali jsme teda firmu, která by poskytovala kompletní servis i s financováním. I u těch stavebních firem to byl většinou problém, chtěli, abychom si úvěr vyřídili sami a podobně. Pak jsme s manželkou narazili na nabídku Ekonomických staveb a ta nám přišla víc jak zajímavá. No a zda stavětna klíč nebo podomácku bylo jasné hned od začátku. Kdysi jsem pomáhal stavět otci náš rodinný dům a už bych do toho nikdy dobrovolně nešel, takže tohle byla fakt jasná volba od první myšlenky na rodiný dům.

    Reagovat
  • 18. 9. 2015 (11.20)
    Trvalý odkaz

    Že vám nejsou slova pohoda a stavba dohromady? viz článe nahoře? Mně docela jo a to asi proto že jsem pro to se ženou nemusel dělat skoro nic. Ženuška domluvila schůzu ve firmě, dojeli jsme tam a hned jsme věděli že další firmy hledat nebudeme. Vyšlo to a máme co jsme vždycky chtěli. Prima dům.

    Reagovat
    • 24. 9. 2015 (21.35)
      Trvalý odkaz

      POHODOVÁ STAVBA TAK PŘESNĚ TAKOVÁ JE STAVBA S EKONOMKAMA!!!!!!!

      Reagovat
      • 30. 9. 2015 (13.49)
        Trvalý odkaz

        tak to mohu jen potvrdit
        žádný starosti, stresy, hoňky zaněčim co stejně neumíte, všechno udělají za vás
        kdo chce klid a párádní dům mýt tak ať staví s Ekonomikcýma stavbama

        Reagovat
      • 30. 10. 2015 (15.02)
        Trvalý odkaz

        Tak jsme se taky nechali zlákat nabídkou Ekonomických staveb. Ještě nedávno jsme se jen kochali jejich nabídkou domečků, ale teď už jsme si řekli, že to riskneme taky a půjdeme na schůzku zjistit, jestli nám na dům taky půjčí a kolik by ten náš asi tak stál. Držte pěsti, ať nám to taky vyjde.

        Reagovat
    • 29. 11. 2015 (22.07)
      Trvalý odkaz

      My jsme to měli do slova a do písmene na pohodu. Kdyby šlo všechno tak lehce jako postavit dům s ekonomkama. My teď například řešíme se servisem auto to a to už není taková pohádka. Je to jen o přístupu, když se chce tak to jde. A že ekonomkám se chtělo. Kdo je línej nic nevidělá. Njevíc jsme se těšili na zahradu, která nám nejvíc chyběla a teď přemýšlím, že si vybudujeme zimní zahradu, ale to už sami.

      Reagovat
    • 19. 1. 2016 (8.14)
      Trvalý odkaz

      My jsme se taky chytili na pohodu,a můžu vám říct, že se to vyplatilo. Žádné starosti a stavba jede bez problémů,dostáváme pravidlené reporty a průběhu stavby a na všech stranách spokojenost. Finančně to pro ns bylo velmi výhodně,nebylo nad čím váhat. Soory za pravopis a gramatiku,ale už jsem měla dávno někde být. Stavění zdar a lidi no stres.Já pádim vstříc lepším zítřkům.

      Reagovat
    • 18. 10. 2015 (23.47)
      Trvalý odkaz

      Nikdy bysme nešly do motnovanýho ani devěnýho domu, to mi přijde divný. Je to sice ryclejší, ale podle mě jkvalita ve zdi. Takže u mě maj šanci jedině nízkonákladový zděný baráky. Od koho je mi fuck, ale ekonmky je dělaj a lidi je chválej takže hklidně od nich.

      Reagovat
      • 13. 11. 2015 (12.31)
        Trvalý odkaz

        Drevostavbu sme nikdy nechtěli, to je blbost. Proto jsme hledali firmu z okoli co dela nizkonakladovy domy a nasli prave ekonomicky stavby. Firma dobra, prace taky, dum se nam moc libi.

        Reagovat
  • 17. 9. 2015 (22.21)
    Trvalý odkaz

    Tak jsme moc rádi, že i nám se podařilo dostavit dům s úspěchem jako většině vás diskutujících. To je taková úleva, to si nedokáže ten kdo nestaví představit. Teď už jenom týden než se tam budeme moci nastěhovat takže balíme a balíme a čekáme na povel ke stěhování. Joooo, vyšlo nám to.

    Reagovat
    • 28. 9. 2015 (7.56)
      Trvalý odkaz

      a hledala cely zivot na vsem jen to spatne a zilo se mi desne. Porad samy stresy, problemy, starosti. Zmenila jsem pristup, divam se na svet jinak a je mi lip. I kdyz se nam na stavbe uplne se nedarilo tak jak bylo v planu, nedelala jsem sceny. Nahlasila zavadu, opravilo se to. Nevidela jsem problemy videla jsem krasny barak, ktery budeme za chvili mit. A tak je to se vsim. Delejte to taky tak. Stoji to za to. Ale protoze je to diskuze od Ekonomkach ne o me, tak na zaver jedno velke diky Ekonomky.

      Reagovat
  • 16. 9. 2015 (12.16)
    Trvalý odkaz

    jj dobrá reklama od spokojeného klienta je pro jakoukoliv firmu nejvíc v tom souhlasím a proto taky ekonomky chválím – vlastní zkušenost

    Reagovat
    • 20. 9. 2015 (18.06)
      Trvalý odkaz

      JO TAK S TÍM SOUHLASÍM TAKY, MÁM VLASTNÍ FIRMU A TAKY SU RÁD ZA KAŽDOU POCHVALU CO MI PŘIJDE NA MAIL NEBO NĚKDO OSOBNĚ POVÍ. DĚLÁ TO FIRMĚ DOBRÝ JMÉNO TAKŽE JÁ TO FIRMÁM OPLÁCÍM A DÁVÁM EKONOMKÁM TAKY TO NEJLEPŠÍ HODNOCEÍ JAKÉ JDE.

      Reagovat
  • 15. 9. 2015 (22.15)
    Trvalý odkaz

    Ja bych mohla davat s muzem dvojnasobek tehle splatky takze tak kolem deseti tisíc asi a za to bych ocekavala dum dvojnasobne velky, to je fer ne? :) takze nabidka ja to vic nez lakava…jdu to zase studovat, zatím jsem prolitla jen par uvodnich stranek, domku a taky diskuzi

    Reagovat
  • 14. 9. 2015 (23.02)
    Trvalý odkaz

    Četl jsem, viděl jsem, slyšel jsem, jsem rozhodnutý. Pouštíme se do stavby s ES. Míra

    Reagovat
    • 22. 9. 2015 (18.35)
      Trvalý odkaz

      tak to jste na tom JAK MY. :) Schůzka, konzultace, podpis, teď čekáme na termín u projektanta, takže mám první úvodní fázi ZA SEBOU. :)

      Reagovat
    • 21. 10. 2015 (17.31)
      Trvalý odkaz

      My se pro tuhle firmu rozhodli už před půl rokem a zatím jsme hodně spokojeni. Sice nám teprve staví hrubou stavbu, takže moc zkušeností ještě nemáme, ale i tak se nám líbí jak to mají všechno zorganizovaný, jak pracujou, komunikujou a tak. Zatím teda ok, ozvu se ještě za půl nebo ¾ roku až bude úplně hotovo.

      Reagovat
  • 13. 9. 2015 (18.45)
    Trvalý odkaz

    CO DODAT K PRÁCI ES? ASI NIC, VÍ CO DĚLAJÍ A DĚLAJÍ TO DOBŘE, TAKŽE KDO PRÁVĚ PLÁNUJE STAVĚT TAK VÍTE KAM SE OBRÁTIT. :-P

    Reagovat
    • 19. 11. 2015 (12.53)
      Trvalý odkaz

      Plánujeme,promýšlíme.Jsou to naši velcí kandidáti.Ekonomické stavby,už jen ten název v nás evokuje cosi pozitivního.

      Reagovat
  • 11. 9. 2015 (14.10)
    Trvalý odkaz

    Schůzka byla pro nás rozhodující. Na začátku si nás získalo sebejisté vystupování manažera ES. Měli jsme spoustu stavebních i finančních dotazů a on na všechno Ochotně odpovídal.Každý pro nás vypadající problém měl řešení. Báli jsme se, aby nás neposlali hned domů, kdy nemáme žádnou uspořenou hotovost.Reakce byla úplně jiná. Nabídli nám řešení v podobě programů Úvěr na pozemek a Nulová hotovost a výsledkem je teď nás vysněný rodinný dům. Díky moc všem z ES.

    Reagovat
    • 15. 9. 2015 (21.44)
      Trvalý odkaz

      Oni prostě ví co dělat na všechno mají řešení a to se mi na nich nejvíc líbí. Nám taky ušili program na míru a pomohli s financováním a te´d už pár měsíců bydlíme ve svém. Máme krásný bungalov za 3,3 milionu. Splácet budeme sice 25 let ale tak to norálně chodí všude.

      Reagovat
      • 23. 11. 2015 (21.29)
        Trvalý odkaz

        Hlavbě umí s lidma jednat. Ví jak to umí podat. Dobře nám poradili, ve spoustě věcí jsme byli nejistí a bojácní. Nakonec se nebylo vůbec bát čeho. Postavit dům není zase taková věda. Děláá se to od jak živa. Tím teda nechci zhazovat jejich práci, to ani náhodou, protože každý to fakt dělat nemůže. Zůstaňte nad věcí a zbytečně to neřešte. v e konomických stavbách jsou úplně v pohodě.

        Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *