Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 2. 7. 2015 (15.11)
    Trvalý odkaz

    jo tak to velkej souhlas. my měly taky ytong a za pár týdnů měli stavaři z ekonomek hrubou stavbu hotovou. střecha pak trvala dýl. ten krov byl celkem fuška.

    Reagovat
    • 10. 7. 2015 (20.32)
      Trvalý odkaz

      To je fakt dnes už to jde vše rychle a hlavně kvalitně. Nepochybuju o tom, že ekonomky to mají vychytaný.

      Reagovat
    • 20. 10. 2018 (22.51)
      Trvalý odkaz

      tak u nás krov těžký maximálně na váhu – za tři dny postavený
      skvělý fachmani – vybírají je ES

      Reagovat
  • 30. 6. 2015 (14.26)
    Trvalý odkaz

    TAK UŽ MÁME HOTOVÉ ZÁKLADY A DŮM KAŽDÝM DNEM ZAČÍNÁ RŮST, JE TO PARÁDA, JAK TO ROSTE. TY BÍLÝ CIHLY FAKT NESTKUTEČNĚ RYCHLE PŘIBÝVAJÍ. :)

    Reagovat
  • 29. 6. 2015 (22.36)
    Trvalý odkaz

    Nj, ale kde mám jistotu, že to bude v pohodě? Jaký jsou tam sankce pro firmu když nepostaví včas? Pro mě celkem zásadní, protože máme smlouvu na byt a neradi bysme bydleli pak pod mostem kdyby to nestihli. :(

    Reagovat
  • 28. 6. 2015 (6.56)
    Trvalý odkaz

    Hlavní je vybrat si správnou firmu a pak už jde všechno samo. Aspoň s Ekonomkama jo.

    Reagovat
  • 27. 6. 2015 (16.39)
    Trvalý odkaz

    Cesta k domu od Ekonomických staveb je velmi jednoduchá. Pro všechny, kdo by měli zájem posílám stručnej návod. Jako první krok doporučuju objednat jejich katalog. Je zcela zdarma a přijde Vám takřka okamžitě. Nalznete tam spoustu cenných informací a taky nějaké typy domů, ze kterých můžete vycházet. Další krok doporučuju domluvit schůzku v Ekonomických stavbách. Tam se Vám bude víc než hodinu věnovat zástupce ES, který Vám vysvětlí vše co a jak a zodpoví Vaše dotazy. Pokud se Vám bude předložená nabídka líbit, pak podepiště smlouvu a svěřte se do rukou odborníků. Následně se Vás ujme tým lidí a vše běží jak na drátkách. Je to fakt jednoduché.

    Reagovat
  • 26. 6. 2015 (20.57)
    Trvalý odkaz

    Hypotéky opět letí vysoko- hurá období skončilo- ještě, že jsme dali na odborníky a včas si zařídili financování našeho snu. Respektivě vše obstarali Ekonomické stavby. Na pět let je zafixováno a bude klid.

    Reagovat
  • 23. 6. 2015 (13.21)
    Trvalý odkaz

    ůvodně jsme si jen zahrávali s myšlenkou že by se nám líbil vlastní dům. Začali jsme si prohlížet katalogy, internet a te´d se té myšlenky nemůžeme vůbec zbavit. Od tý doby co toužíme po domu nás panelák neskutečně štve No nevím, jak tohle dopadne, zajímalo by mě jestli bysme na něj vůbec měli. Asi si zajdeme na nezávaznou schůzku do Ekonomek a budme pak doma špekulovat, co s tím naším plánem dál. :)

    Reagovat
  • 21. 6. 2015 (23.52)
    Trvalý odkaz

    Jakmile jsem objevila na intenernetu mezi stavebníma fimrmam z plzeňska ekonomky měla jsem hned jasno že je to firma se kterou chci stavět. Ne já sama, ale s mužem, jen ten o tom ještě neví, je to novinka dnešního večera. Zatím čtu a hledám a vybírám a chci mu to oznámit až bude mít příští týden narozky. Dorazí mi do té doby katalog? Už jsem ho před chvílí objednala.

    Reagovat
  • 19. 6. 2015 (19.13)
    Trvalý odkaz

    Víte co, kdo věří, ten věří, kdo ne, ten se může podívat na postavený dům. To je nejlepší reference ne?

    Reagovat
  • 17. 6. 2015 (10.15)
    Trvalý odkaz

    Potvrzuju Michalova slova. :) Máme na věc stejný názor. Votýpkovi

    Reagovat
  • 16. 6. 2015 (18.42)
    Trvalý odkaz

    Ptáte se proč jsme šli do stavby s Ekonomkama? Protože před lety se mi jevily jako nejlepší stavební firma podle reklamy. Teď už vím, že jsou nejlepší, i kdyby reklamu neměli. Jejich práce je skvěle odvedená, všechno dokonale zařízené a my jako rodina moc spokojená. Michal

    Reagovat
    • 26. 6. 2015 (23.06)
      Trvalý odkaz

      No paráda, když to tu pročítám tak vidím te jsou skoro všichni s firmou ES spokojený. To je dobrej impulz k tomu, abych se teda do té stavby s nima taky konečně pustil. Dík za vaše názory, až postavím, taky nějaký přidám. Libor

      Reagovat
  • 12. 6. 2015 (21.04)
    Trvalý odkaz

    Pozor. Na této stránce se nachází pouze SPAM! Nejedná se o skutečné reference lidí!

    Reagovat
    • 14. 6. 2015 (8.46)
      Trvalý odkaz

      To musel dojít už asi všem kdo se tu vyskytují pravidělněji, je to unisono jeno a to stejné, jestlipak to nebude sekretářka ES, každé ráno dojde do prác, vyřídí poštu a napíše jeden komentář jak je to super.

      Reagovat
      • 14. 6. 2015 (15.28)
        Trvalý odkaz

        Doporučuji si do tabulky zaznamenat časy a pajduláky posledních např. 100 příspěvků, a po vyhodnocení to bude všem hned jasné.

        Ale když má někdo radost, tak proč mu jim ji brát.

        Reagovat
      • 15. 6. 2015 (8.39)
        Trvalý odkaz

        Chtěl jsem na to jenom upozornit, protože někdy se člověk nadchne a pak nevnímá nic okolo.

        Reagovat
    • 25. 6. 2015 (9.04)
      Trvalý odkaz

      SPAM NESPAM JOSEFE, AT SI KAZDEJ UDELA VLASTNI NAZOR. KDO NEVERI DISKUZIM AT SE JEDE PODIVAT NA POSTAVENEJ DUM, MAJI JICH DESITKY. TO JE LEPSI REFERENCE JAK ANONYMNI DISKUZE.

      Reagovat
      • 25. 9. 2018 (23.37)
        Trvalý odkaz

        Desítky k nakouknutí, ale ekonomky postavili stovky nebo spíš tisícovky domů :-)

        Reagovat
  • 12. 6. 2015 (11.11)
    Trvalý odkaz

    Ekonomické stavby ze Zruče musím také pochválit. Jejich práce je hodna práce opravdových profíků. Dům postavili v termínu, za smluvenou cenu, velmi pěkně. Výsledkem je naše maximálně spokojená rodina.

    Reagovat
  • 11. 6. 2015 (20.38)
    Trvalý odkaz

    Taky jsme si je vloni vibrali a naše rozhodnutí bilo správné. Ekonomické stavby jsou prostě nejlepší

    Reagovat
  • 10. 6. 2015 (6.18)
    Trvalý odkaz

    Byli jsme rozhodnutí, že s ekonomkama postavíme, dokonce jsme byli na schůzce, ale pak jsem brouzdala po netu a našla příspěvky lidí, kteří údajně díky ekonomkám nemají ani dům a ani peníze. Dále pak i čt v ovcích odvidílala několik reportáží o údajně podvedených klientech.
    Teď jsem celkem na vážkách zda s něma stavět. Máte někdo nějakou zkušenost, třeba s v reportážích a diskuzích zmiňovanou směnkou?

    Děkuji moc za odpověď. :)

    Reagovat
    • 24. 6. 2015 (23.06)
      Trvalý odkaz

      Nikdy bych nepřemlovuat nikoho ať staví s ekonomkama nebo s xyzetama. To je každýho věc, jakou firmu si vybere. Já jen říkám, že jsem taky kdysi hodně váhal koho vybrat a koho ne a dopadlo to tak, že jsem rozhodl pro ekonomky a te´djsem spokojenej. Nelituju ničeho. Dobrá firma, dobrý lidi, skvělej dům. Náš dům.

      Reagovat
  • 8. 6. 2015 (17.47)
    Trvalý odkaz

    Kdyz jsme to tu tak procitali tak jsme se rozhodli ze uz nechceme cekat a ze chceme prozivat to same co vy. Radovat se ze stavby, kterou za nas budou ridit a provadet ekonomicke stavby. No a tak jsem dneska zvedla tlf a volala tam a schuzku mame 20.6.2015. Tak to jsem zvedava jaky to pak nabere spad.

    Reagovat
  • 4. 6. 2015 (21.46)
    Trvalý odkaz

    V pondělí jsme taky volali do Ekonomických staveb, nechali jsme se zlákat těmi super pozitivními komenty tady. Jenže čekají lhůta je hodně dlouhá, zájemců prý mají mraky, takže si musíme tři týdny počkat. Zatím nám poslali jen katalog, abychom se doma nenudili. Do týdne prý dorazí, tak aspoň budu mít z čeho vybírat. :) Pak už to jde brzo po té schůzce? Jaké máte zkušenosti vy?

    Reagovat
  • 4. 6. 2015 (11.21)
    Trvalý odkaz

    Bungalovy mají orpavdu nádherné, to je pravda. Já bych ho také moc chtěl, manžel chce spíš patrový dům s podkrovím. Já se v tomhle směru klidně podřídím hlavně že se budeme moci vystěhovat s paneláku.

    Reagovat
  • 29. 5. 2015 (21.20)
    Trvalý odkaz

    Nedávno jsme na tom byli jako někteří z vás. Váhali jsme zda stavět s ES nebo ne, zda takový či makový dům, prostě milion otázek v hlavě, strach z hypotéky. Řekli jsme si a dost, konec strachů, na hypotéku bydlí už kdekdo, šli jsme do toho a dobře jsme udělali. Dneska už bydlíme, splácíme měsíčně 11700, což je o něco málo víc jak nájem a pohoda jazz lidi. :)

    Reagovat
    • 5. 6. 2015 (16.53)
      Trvalý odkaz

      Taky máme dům na hypotéku a není to žádnej problém. Na nájem taky musíte našetřit a hypo je v dnešní době skoro stejně vysoká. Ekonomky nám navíc zajistitli u nich v bance super sazbu takže jsme moc spokojený.

      Reagovat
      • 10. 6. 2015 (14.22)
        Trvalý odkaz

        My šli taky do hypotéky, jinak bysme se k bydlení v domě nikdy nepropracovali. Pracujeme oba dva a splácíme v pohodě. Myslím že v dnešní době není hypotéku uplatit žádný problém. Navíc když vám ES zařídí parádně nízkou hyposazbu.

        Reagovat
        • 28. 6. 2015 (23.59)
          Trvalý odkaz

          nám banka nedala hypo na celý dům takže my máme na 2/3 hypotéku a zbytek máme pučený od našich, dluh taky veliký ale není nad to mýt vlastní dům

          Reagovat
  • 28. 5. 2015 (8.51)
    Trvalý odkaz

    Myslela jsem si, že budu nad tím, zda Ekonomky nebo jinou stavební firmu, váhat delší dobu. No a když to tu tak čtu, tak fakt není potřeba nic řešit. Tohle je pohoda, která musí vyjít i nám, když vyšla tolika vám :)

    Reagovat
    • 9. 6. 2015 (20.38)
      Trvalý odkaz

      Už to tu bylo řečeno x-krát, Ekonomky jsou prostě TOP a nabízí stoprocentně nejvíc služeb za stejný peníze jak ostatní. Takže kdo chce servis kvalitu a pohodu ať volí Ekonomky. Mluvím z vlastní zkušenosti je to pak lehárko.

      Reagovat
  • 26. 5. 2015 (13.55)
    Trvalý odkaz

    To si právě taky myslíme, že nikdo vám nedá víc služeb za cenu domu kterou nabízí – povolení, financování, projekt, stavba, záruka, pozáruční servis a mnoho dalších. My máme jasno. Ekonomky vyhrály.

    Reagovat
    • 12. 6. 2015 (13.08)
      Trvalý odkaz

      Stopro vám nikdo víc nedá. To už jsme ověřovaly a potávaly u jiných firem a kdyby daly, tak za pěkně slušnou přirážku. Takže ve službách v poměru k ceně jsou stopro nejlepší.

      Reagovat
  • 25. 5. 2015 (13.32)
    Trvalý odkaz

    Já sice těm vašim lepítkům nerozumím, ale vím, že jsou Ekonomky prostě dobrý.

    Reagovat
  • 25. 5. 2015 (11.18)
    Trvalý odkaz

    Další dobrá vizitka toho jak jsou ekonomikcý stavby dobrou firmou a to, že plní normy ISO 9001. Co já o té normě slyšel tak je dost náročné je plnit. Při kontrole např.sledujou i to jestli používají lepítka jako záložky, že to odvádí od práce nebo co. Prostě jeden z dalších důkazů, že jsme se ekonomky rozhodli ve finále a udělali jsme dobře.Je radost takový zprávy číst.

    Reagovat
  • 24. 5. 2015 (20.35)
    Trvalý odkaz

    Diskuzní fóra mě přesvědčily o tom že nemá cenu zbytečně váhat jesli EKONOMKY ano nebo ne. Prostě do toho jdem a za rok si povímed, jak jsme dopadli. Těšíme se na dům tak moc, že už nebudeme dýl otálet. Zbytečná ztráta času.

    Reagovat
    • 27. 5. 2015 (9.32)
      Trvalý odkaz

      v poslendí době se hodně rozmohlo to že lidi hledají na fórech informace o výrobkách firmách a tak a já osobně si myslím že nejlepší hodnocení dá ten který v tomhle případě s ekonomkama stavěl a který vás pustí do svého domu hned totiž uvidíte co si o tom máte myslit a na výrazu lidí poznáte jestli jsou š´tastný nebo ne

      Reagovat
  • 22. 5. 2015 (11.13)
    Trvalý odkaz

    My si dělali průzkum toho co u nás v okolí stavební firmi nabízí, porovnání materiálu, služeb, záruky, doby stavby a ceny samozřejě a Ekonomické stavby to vyhráli naplné čáře. Dům už skoro máme, spokojenost prozatím veliká, takže uvidíme, zda už se nic nepokazí. Jestli ne, tak to je super servis, který budu všude chválit.

    Reagovat
    • 19. 10. 2018 (18.40)
      Trvalý odkaz

      A jak dům vypadá s odstupem času? Je mi jasný že když vám ho E. stavby předali tak byl úžasný. Ale jak vypadaá po třech letech? Vše funguje? E. stavby se zajímají?

      Reagovat
  • 20. 5. 2015 (12.00)
    Trvalý odkaz

    Nevím jak pro vás ale pro mě byly, jsou a budou Ekonomky vždycky Nr. 1. Lepší služby za stejný peníze vám nikdo nedá.

    Reagovat
    • 8. 6. 2015 (20.15)
      Trvalý odkaz

      neda to uz vime taky, psal jsem nekolika stavebnim firmma chtel jsem porovnat nabidku a ceny a divil jssm se celkem dost kdyz jsem zjistil že ekonomicke stavby nabizi za stejnate peníze tak o tretinu vis sluzeb takze jasne vyhraly a uz nam stavi

      Reagovat
  • 18. 5. 2015 (20.50)
    Trvalý odkaz

    Miluju svojí rodinu, miluju svoje děti a teď nově miluju i náš nový dům. Miluju Ekonomky, které nám ho postavily a všechny služby, které nám k němu dávají. Je to prostě paráda, žese nám konečně začalo dařit. Beru to postavení domu a stěhování jako nový začátek našeho života. Snad se nám v něm bude bydlet dobře. To samé bych přála moc i vám všem ostatním, co právě stavíte. :) Lada

    Reagovat
  • 17. 5. 2015 (10.44)
    Trvalý odkaz

    Já si nemůžu pomoct, ale tohle prostě nádhera dům Samuel novinka na facebooku. Katalogový fotky jsou sice krásný, ale není nad reál.

    Reagovat
  • 15. 5. 2015 (10.53)
    Trvalý odkaz

    Nezáviďte:D! Stavte! Obavy ze stavby s ES jsou zbytečný. To je nejlepší způsob jak se propracovat k vlastnímu domu. :D

    Reagovat
    • 5. 6. 2015 (17.39)
      Trvalý odkaz

      Ha dobrá odpověď a moje řeč. Nezávidět, stavět! Řídíme se tím taky a už od března stavíme. Dělá se obvodové zdivo, asi tak za dva týdny se už bude pracovat na krovech, už naváží dřevo.

      Reagovat
  • 14. 5. 2015 (20.31)
    Trvalý odkaz

    Já vám nevím, já vám všem asi závidím. :) Já chci taky dům a pořád nemám odvahu tak hledám koukám čtu a všude se mi objevují ekonomické stavby. Vypadaj dobře.

    Reagovat
    • 19. 5. 2015 (11.02)
      Trvalý odkaz

      „Otazníku“ tak s tím něco dělejte. Vždyť v dnešní době může stavět každý, který má normální práci a vydělá si na živobytí plus mu ještě něco zbyde. Nájem je v dnenšní době často dražší než splátka hypotéky a to nemluvě ot om, že to dáváte někomu cizímu ne sobě! Změńte postoj k bydlení a jak píšou Ekonomky, investujte do svého.

      Reagovat
  • 12. 5. 2015 (21.37)
    Trvalý odkaz

    Kdybychom tušili jak snadné bude postavit dům na klíč, nesedlěi bychom zbytečně pět let v paneláku. Už nikdy více do žádné králíkárny. A pokud váháte stejně jako my a nemůžete se rozhoupat, tak do toho praštěte hned. Bude vám líp, věřte mi. Ta zahrádka kolem domku a venkovní grilovací párty se sousedama, to dělá s člověkem divy. :)

    Reagovat
    • 15. 5. 2015 (20.20)
      Trvalý odkaz

      My jsme se tahle rozhodli už před dvěma lety a teď už bydlíme v Lukášovi. Byl to dobrý tah.Udělejte to taky tak.

      Reagovat
    • 25. 5. 2015 (11.43)
      Trvalý odkaz

      Tohle přesně já pořáed řikam mýmu manžovi. Proč sakra pořád čekáme a váháme a platíme nájem Ouředníkovi, když můžeme platit Rajfce a splácet rovnou hypotéku našeho domu. On se pořád něčeho bojí a pak stejně za rok přijde s tím, že mám pravdu. No musím asi zintenzivnit nátlak, jinak to nevidim. :D

      Reagovat
      • 22. 6. 2015 (23.02)
        Trvalý odkaz

        JESTLI VÁHÁTE NAD TÍM KOHO SI VYBRAT PRO STAVBU DOMU A POPTÁVÁTE RŮZNÝ FIRMY KAŠLETE NA TO A DĚTE NA JISTOTU. TOU JSOU EKONOMKY

        Reagovat
  • 11. 5. 2015 (15.26)
    Trvalý odkaz

    Nám se bude bydlet ještě líp, vím to. Dostavujeme a co nevidět se budeme stěhovat. Během stavby se u nás zlepšilo všechno, hlavně vztahy v rodině. Máme na sebe s mužem víc času než předtím a už se do nového moc těšíme. Dana

    Reagovat
    • 16. 5. 2015 (19.36)
      Trvalý odkaz

      Tak to zní jako nový život v novém domě od es, co? To je paráda, ať se vám to vydaří. Nám se taky bydlí moc dobře, domek máme moc pěkný, hezky postavený a hlavně skvěle uspořádaný, každý máme to svoje soukromí. Je to fajn.

      Reagovat
  • 8. 5. 2015 (21.51)
    Trvalý odkaz

    nevím komu ste to tady přáli ael nám se bydlí v domě od ekonomicksých stavbe naprosto skvěle

    Reagovat
    • 13. 5. 2015 (19.56)
      Trvalý odkaz

      Není nic lepšího jak vlastní domov. Možná ještě to, že vám ho někdo postaví a vy se do něj jenom nastěhujete co?

      Reagovat
      • 4. 6. 2015 (11.56)
        Trvalý odkaz

        To je asi hlavní důvod proč si lidi nechají postavit na klíč. Málokdo se s tím chce párat, každý chce co nejdřív bydlet, takže já tomu úplně rozumim. UDělali jsme to taky tak a nelitujeme ničeho. Moc Ekonomické stavby za jejich činnost chválim.

        Reagovat
    • 31. 5. 2015 (20.48)
      Trvalý odkaz

      Nám se v domě od Ek.st.bydlí taky parádně. Nějak se nám tím utužil i vztah a za to jsme moc ráda. Máme teď společný zájmy a všechno je teď takový nějaký snažší. Nový dům, nový život? Že by konečně to vytoužené děcko? :)

      Reagovat
  • 6. 5. 2015 (10.28)
    Trvalý odkaz

    Nevim jestli to dobře chápu s tím pasivním domem ale na ES webu píšou že zvýšené náklady na stavbu pasivního domu za Vás zaplatí stát a že díky programu ZELENÁ ÚSPORÁM získáte pasivní standard domu bez nutnosti ho doplácet.Tak to je výzva ne? jen nevím, jak se teda o tu dotaci žádá a zda ji dostane každý. Nic o tom nevím. Vy jo?

    Reagovat
    • 24. 5. 2015 (7.50)
      Trvalý odkaz

      Mně by ten pasivní dům taky zajímal. Chceme se pustit do stavby a chceme dům, co šetří náklady na vytápění domu. Takže buď ten nízkoenergetický nebo ten pasivní, ale moc nevím, jak to funguje. Co všechno je potřeba k vyřízení té dotace Zelená úsporám. To za vás řeší taky Ekonomické stavby nebo to si musíte nějak zajistit sami? Kdo víte, poraďte pls jak. Díkec.

      Reagovat
  • 30. 4. 2015 (10.11)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo bližší info k tomu pasivní domu co mají teď v programu ekonomické stavby? Máte ho někdo? O kolik dráž vyjde než ten jejich nízkoenergetický standart?

    Reagovat
  • 29. 4. 2015 (10.02)
    Trvalý odkaz

    No, tak co k tomu tady dodat? Řečeno už bylo jka tak koukám vše. Snad ať se vám i nám v tom RD od ES dobře žije. :)

    Reagovat
    • 21. 5. 2015 (17.23)
      Trvalý odkaz

      myslím že v domě od es se bydlí skvěle všem, nám určitě, skorosousedům taky a těm ostatním tipuju též…neznám nikoho kdo by si na es stěžoval, vyjo?

      Reagovat
  • 27. 4. 2015 (11.06)
    Trvalý odkaz

    Četli jste to? ES píšou na FB že hyposazby jdou zase dolů, je to vůbec ještě možný? Kopíruju kus jejich textu, bomba. To si nechám líbit! Takže je to jasný, fakt stavíme. :)

    Konečná březnová úroková sazba skončila na velmi pěkných 2,16%. Banky přitom poskytly téměř 9,5 tis. hypotéčních úvěrů v celkovém objemu více než 16,5 mld. Kč. To jsou přírůstky, oproti únoru, o více než 45%! I když predikovat výsledky začíná být poměrně fádní, musím i na duben předpokládat pokles průměrné sazby. Co se týká počtu a objemu poskytnutých hypoték, předpokládám čísla slabší než v březnu, přesto budou samozřejmě velmi pěkná.

    Reagovat
    • 28. 4. 2015 (11.25)
      Trvalý odkaz

      Sakra to je nemilá informace pro ty co už v domě od Ekonomek bydlí. My máme sazbu 3,69% s fixem na 5 let. No hold si ještě skoro tři roky počkáme a pak budou sazby na procentu ne? Haha, jsem zvědav, jak moc půjdou ještě dolů, když už jsou skoro na minimu.

      Reagovat
  • 27. 4. 2015 (10.30)
    Trvalý odkaz

    Byteček jsme vyměnili za domeček a mám docela hoňku se o všechno řádně postarat. K tomu mi letos přibyde zahrádka, Není to teda žádná sranda lítat okolo domu. Ale soukromí to je tady k nezaplacení to je fatk. I víc návštěv si užíváme s pokojem na víc a grylem. Teď jsem za to ráda, že mě manžel do toho vyhecoval. Nebyla jsem pro to říkám bez mučení. Ale už po první schůzce v ekonomických stavbách jsem změnila názor.

    Reagovat
    • 11. 6. 2015 (21.16)
      Trvalý odkaz

      vlastní zahrádka je k nezaplacení, proto jsme taky do stavby domu s ekonomkama šli, chtěli jsme kousek zeleně, to nám v paneláku chybělo, teď to máme a tý práce co to obnáší vůbec nelitum ba naopak měli jsme to udělat už před lety

      Reagovat
      • 22. 6. 2015 (0.21)
        Trvalý odkaz

        my měnili dům hlavně proto že vpaneláku už se nedalo žít, vedro, hluk, žádný soukromí, nemožnost kamkoliv vyjít, něke posedět, grilovat, prostě bída z nouzí, te´d máem všechno a je to pohoda, ekonomky dík

        Reagovat
        • 2. 7. 2015 (17.01)
          Trvalý odkaz

          Přesně z tohohle důvodu chceme taky do domečku s malou zahrádkou. Už se moc těšíme až se nám to povede zrealizovat. Jenže když to tak pročítám tak stavba domu není nic jednoduchého, spíš naopak. Samy to nedáme, to víme jistě, takže si necháme postavit kompletně od stavební firmy z okolí. Ekonomické stavby se nám moc líbí, tak uvidíme, jestli svou nabídkou vyhrajou.

          Reagovat
  • 26. 4. 2015 (21.39)
    Trvalý odkaz

    La la la la la la rodinka Šefčíkova se právě přestěhovala. A kdo jim dům postavil? Kdo jim život zpříjemnil? Odpověď je tady, Ekonomické stavby!

    Reagovat
    • 30. 5. 2015 (21.49)
      Trvalý odkaz

      Chacha, Šefčíkovi mají nějkaý básnický střevo či co. No já bych to chtěla hodit do rýmu ale my ještě nemáme co, my jedeme teprve 10.6.2015 na schůzku. Až bude dům, bude i veršíček slibuju.

      Reagovat
  • 25. 4. 2015 (19.20)
    Trvalý odkaz

    U Ekonomek funguje všechno tak jak slíbí, nemusíte se ničeho bát. Mluvím ze zkušenosti, moc fajnová spolupráce.

    Reagovat
      • 9. 5. 2015 (18.13)
        Trvalý odkaz

        Souhlasím a právě proto hlásám do světa že ekonomocké stavby z plzně jsou nejlepší.

        Reagovat
      • 12. 5. 2015 (22.10)
        Trvalý odkaz

        Nejdřív jsme se rozhodovali,zda si nepostavíme sami, ale po dlouhých debatách jsme došli k závěru, že bychom sami na stavbu neměli čas, takže bychom bydleli až za několik let. A to jsme rozhodně nechtěli. Prostě jsme si přáli „přijít k hotovému“ a mít starosti jen o to, jaké koupit záclony, kam postavit sedačku a jak vymalovat dětský pokoj. Stavební firmu jsme vybírali taky poměrně dlouho. Upřímně řečeno, hledání bylo tak vysilující, že nás dokonce napadlo, že raději vůbec stavět nebudeme. Říkali jsme si: bydlíme, park je před domem, do práce to máme kousek, malá má školku pár kroků… Jsme ale rádi, že jsme se nakonec rozhodli pro Ekonomické stavby. Jsme spokojeni po všech stránkách a doporučujeme je dál.

        Reagovat
  • 23. 4. 2015 (20.30)
    Trvalý odkaz

    Chtěla jsem se zepata jak to funguje v těch EKonomkách. jestli to doře chápu tak to má každý klient přidělenýho nějakýho stavebního šéfa a ten tu stavbu organizuje a hlídá? Prostě jestlimá nějakou konkrétní osobu se kterou budu vše řešit nebo je na každou fázi stavby někdo jiný? jak to pls je?

    Reagovat
    • 24. 4. 2015 (11.45)
      Trvalý odkaz

      Mílo, ano je to přesně tak. Máme přiděleného manažera stavby a ten je s námi po celou dobu. A je to opravdu zlatíčko. Můžeme ho kontaktovat kdykoliv něco potřebujeme, vždy je milý a vstřícný.

      Reagovat
    • 26. 4. 2015 (11.42)
      Trvalý odkaz

      Mílo, máš přidělenej celej tým lidí. manažera projektu, ten ti zařizuje všechno kolem přípravy stavby. Zprostředková ti info od projektanta, komunikje s tebou rozpočet a stavební povolení. Pak máš manažerku financí, ta řeší všechno kolem financí – pomahá tui s úvěrama, říka co kdy kam máš zaplatit a tak. A pak ten nejdůležitější, jak už tu psala Apolena je manažer stavby – ten Ti hlídá stavbu domečku, aby byla podle tvych predstav,-)

      Reagovat
  • 23. 4. 2015 (20.04)
    Trvalý odkaz

    Je fajn, že ekonomky mimo jiné sponzorujou i neziskovou organizaci Borůvka. Že část svých vydělaných peněz dávají na dobrou věc.

    Reagovat
    • 1. 3. 2018 (0.52)
      Trvalý odkaz

      To na mě dělá pro změnu skvělý dojem, ekonomky mě nepřestávají oslňovat.

      Reagovat
  • 23. 4. 2015 (19.25)
    Trvalý odkaz

    Tak jsme dneska byli na IBF veletrhu a Ekonomické stavby nám padli hodně do oka. Máme katalog, spoustu užitečných informací, takže se te´d pustíme do bádání a uvidíme, třeba si je vybereme pro stavbu domu.

    Reagovat
    • 24. 4. 2015 (11.41)
      Trvalý odkaz

      Tam se bohužel nedostanem, máme to dost daleko. Je to až v Brně, ne? A prý tam mají být i Gondíci, to musí být docela sranda. My byli na forarchu v Praze na podzim, takže si dovedu představit jaký to tam je. Dozvěděli jsme se tam tolika věcí. Vlastně tam jsme na ně přišli a teď jsme tak v půlce stavby, byl to fofr. Ani nebylo nic moc za potřebí řešit. Určitě tyto výstavy mají opodstatnění.

      Reagovat
      • 24. 4. 2015 (17.23)
        Trvalý odkaz

        Ject na výstavu nemusíte, stačí někam zajít na pobočku a tam se dozvíte do samé a možná ještě víc protože budou mít na vaší návštěvu víc času než na veletrhu. Tam chodí hafo lidí a každej se na něco ptá. Záleží na tom, kolik zájemců tam budou najednout mít a kolik lidí z EKonmek je bude obsluhovat. My jsme jeli do Plzně na pobočku a byli jsme spokojení. Ale říkám, takový veletrh je určitě taky dobrá věc. :)

        Reagovat
  • 22. 4. 2015 (7.55)
    Trvalý odkaz

    Chcete vědět proč jsme se rozhodly pro Ekonomické stavby? Protože jsou nejlepší. To jsme věděli už před tím než jsme s nima začly stavět a teď se to všechno potvrdilo. V pondělí nám dali klíče od našeho domu a te´d už jsme přestěhovaní. Sice všude krabice, ale to neva. To se bude ešit postupně. Počítač a telka funguje, takže si přijdu na své i já, počítačový maniak. To ostatní zmákneme během příštího týdne nebo dvou. Berem si dovču a jdeme vyklízet krabice.

    Reagovat
    • 25. 6. 2015 (8.18)
      Trvalý odkaz

      krabice nereste budte radi ze uz bydlite :) co ja bych za to dala,my jeste nememe ani s ekonomkama podepsano smlouvu a nejradsi uz bych pobalila byt a stehovala se jinam, no tak az za rok a pul nebo dva co nadelam

      Reagovat
  • 22. 4. 2015 (7.00)
    Trvalý odkaz

    Začala jsem hledat informace o Ekonomických stavbách a nestačím se divit, co toho všude je. Ježiš to je obří firma. Lidi jsem mile překvapená. Za to dostávají další bod k dobru.

    Reagovat
    • 25. 4. 2015 (20.09)
      Trvalý odkaz

      Obří jsou a navíc mají už spoustu let zkušeností, takže za mě jasní vítězové všech stavebních výběrových řízení.

      Reagovat
      • 11. 5. 2015 (16.42)
        Trvalý odkaz

        MAJI NEJEN LETITÉ ZKUŠENOSTI ALE I STABILNÍ FIREMNÍ ZÁZEMÍ, SPOUSTU FIREM KTERÉ S NIMI SPOLUPRACUJOU, VÍ CO DĚLAJÍ A UMÍ, TAKŽE ZA NÁS ANO.

        Reagovat
    • 9. 5. 2015 (17.27)
      Trvalý odkaz

      Však už taky fungují na trhu pěknou dobu a mají spoustu zkušeností. Rozrůstají se, jsou po celé ČR, myslím i na Slovenksu a Polsku, ale abych nekecala, pořád vyhrávají nějaké tituly, vymýšlí nové věci pro lidi. Dobrá firma je to.

      Reagovat
      • 16. 6. 2015 (19.18)
        Trvalý odkaz

        Vědět hned na začátku, že jsou Ekonomky jedničky, nemuseli jsme trávit tolik času čtením diskuzí. Měli jsme do toho skočit po hlavě a už bydlet. Sice nás ještě od stěhování dělí tak 3 měsíce, ale to už v pohodě vydržíme. Ta vidina vlastního domu je silnější než čekání na to, až to bude. :)

        Reagovat
      • 23. 6. 2015 (18.28)
        Trvalý odkaz

        o zahraničí nevim ale vim ze mají tak deset poboček v čechách a to je paráda, aspoń nemusí všichni jezdit do Zruče, to je pro dost lidí celkem zruky :)

        Reagovat
        • 29. 6. 2015 (6.09)
          Trvalý odkaz

          Mám z toho stejný kladný pocit. Asi už nemá smysl hedat jinde, podle mně zbytečná ztráta času.

          Reagovat

Napsat komentář: Kazi Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *