Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

    • 21. 7. 2017 (9.35)
      Trvalý odkaz

      My už ho máme doma skoro měsíc. Máme vybráno, objednáno a čekáme až se vyřeší stavební povolení a začne se kopat do země. :D

      Reagovat
      • 4. 2. 2018 (19.42)
        Trvalý odkaz

        Základ je základ :-) Jaký jste vybrali od es projekt? Potřebovala bych se s někým jen tak poradit než budu volat do es :-)

        Reagovat
        • 7. 11. 2018 (19.04)
          Trvalý odkaz

          Jako pro inspiraci? Protože s výběrem vám poradí nejlíp právě v Ekonomkách a nemusíte se stydět, že tomu nerozumíte :-D

          Reagovat
    • 28. 9. 2017 (20.24)
      Trvalý odkaz

      To jich je 150,to neni mozny,jak si z toho mam vybrat,na netu je aspon jakysi filtr,ze ktereho si muzu neco vyskrtat.Ale prohlídnout si je to je taky o něčem jiném.

      Reagovat
      • 3. 7. 2018 (22.33)
        Trvalý odkaz

        Taky se mi jich líbí tolik… tak snad poradí Ekonomky a nebudeme s mužem za blázny :)

        Reagovat
      • 25. 10. 2018 (17.29)
        Trvalý odkaz

        Na internetu máte super filtr, ekonomkáčci mají krásně udělaný stránky!!!

        Reagovat
    • 30. 1. 2018 (19.36)
      Trvalý odkaz

      Platí to i v novém roce? Chtěl bych si o katalog ES napsat. Tím to doufám začne a hotovým domem skončí :-)

      Reagovat
      • 16. 4. 2018 (23.38)
        Trvalý odkaz

        u nás to katalogem taky začlo, to je asi běžný postup |:D do ekonomek jsem se zamilovala na první, ruhý i další pokus :*

        Reagovat
        • 28. 5. 2018 (19.12)
          Trvalý odkaz

          Můžu si napsat zdarma o katalog do Ekonomických staveb? Boží, jdu na to!

          Reagovat
        • 3. 9. 2018 (0.05)
          Trvalý odkaz

          To si trodám, že proběhne i u mě :D Láska na první pohled proběhl, uvidíme ES jak to bude dál ;)

          Reagovat
        • 19. 11. 2018 (21.07)
          Trvalý odkaz

          Máte pravdu. Já jsem se definitivně pro projektu s manželem shodla avybrala ž přímo v ekonomkách, Měli pro nás argumenty, které vidí a zná jen profesionál.

          Reagovat
          • 31. 1. 2019 (23.47)
            Trvalý odkaz

            Ekonomky jsou profíci, vždyť jsou na trhu tolik let a postavili stovky domů.

    • 3. 2. 2018 (20.57)
      Trvalý odkaz

      Chci katalog ES, děkuji za tip, neni nad to si v tom doma v klidu listovat. Z webovek už mám dva tipy, ale dlouho do tý obrazovky koukat nemůžu bez toho, aby mě začali bolet oči.

      Reagovat
    • 6. 2. 2018 (17.11)
      Trvalý odkaz

      Já chci 150 domů od ES na obrázku a jeden opravdový od ES na mém pozemku

      Reagovat
      • 4. 2. 2019 (23.30)
        Trvalý odkaz

        To jako chcete katalog jejich domů? Tak si o něj do Ekonomek napište ne?

        Reagovat
      • 1. 3. 2019 (0.38)
        Trvalý odkaz

        a k čemu vám bude potom těch 149 co si nevyberete? :D
        no asi pitomá otázka – hlavně, že budete mít od ES te jeden opravdový :)

        Reagovat
    • 27. 2. 2018 (22.29)
      Trvalý odkaz

      Katalog chci,věřím,že se mi v něm bude hledat pohodlněji,u kompu mám pocit,že z takovýho množství nemůžu nikdy vybrat,obrovská nabídka.

      Reagovat
      • 27. 11. 2018 (12.25)
        Trvalý odkaz

        A v papírovém katalogu toho bude míň? Ekonomky mají obří výběr to je fakt.

        Reagovat
    • 9. 3. 2018 (23.10)
      Trvalý odkaz

      já já já jenom já…nejdřív es katalog…a potom es dům

      Reagovat
    • 19. 3. 2018 (23.15)
      Trvalý odkaz

      Díky za pošťouchnutí, hned dneska objednám a zítra hodím s manželem na téma: dům od ES :-)

      Reagovat
    • 30. 3. 2018 (18.20)
      Trvalý odkaz

      To je tedy otázka, já přeci, už jsem si z nabídky Ek. staveb předvybral na webu, ale teď hezky z papíru.

      Reagovat
    • 19. 6. 2018 (21.34)
      Trvalý odkaz

      no tak o katalog es si napíšu, ještě když je zadarmo, to bude pěkné počtení

      Reagovat
      • 21. 10. 2018 (19.39)
        Trvalý odkaz

        ideální literatura na WC :-) a to je ode mě poklona ;-) budu si v klidu vybírat projekt :-D a pak už se jen objednat se ženuškou na schůzku

        Reagovat
    • 12. 9. 2018 (23.27)
      Trvalý odkaz

      Já chci katalog ES a chci ho brzy! Nemůžu se dočkat až v tom budu v klidu listovat.

      Reagovat
      • 21. 10. 2018 (20.01)
        Trvalý odkaz

        tak neni nic jednoduššího než si ho objednat ;-) prý přijde rychle :-) ekonomky se s ničím prý moc nemažou :-D

        Reagovat
    • 21. 11. 2018 (22.25)
      Trvalý odkaz

      Dávají? Musím do sídla ES? Nedá se o něj napsat v elektronické podobě nebo neposlali by mi ho poštou?

      Reagovat
    • 6. 12. 2018 (23.06)
      Trvalý odkaz

      Katalog Ekonomických staveb bych také prosila. Kam o nej nepíšu nebo zavolám?

      Reagovat
    • 15. 2. 2019 (21.38)
      Trvalý odkaz

      Napíšu si o něj a pošlou mi ho zdarma? O důvod víc proč se mi ES líbí.

      Reagovat
    • 27. 2. 2019 (22.29)
      Trvalý odkaz

      jájájá, chci katalog a potom brzy dům
      pomohou mi ek. stavby s pozemkem a s projektem?

      Reagovat
    • 15. 3. 2019 (0.23)
      Trvalý odkaz

      150 domů? hustý
      zdarma? hustý
      čím začnu? asi cenou, on se mi ten výběr zúží :-)

      Reagovat
    • 8. 4. 2019 (23.56)
      Trvalý odkaz

      Takže si teď můžu napsat zadáčo o ekonomkáckej katalog?

      Reagovat
  • 18. 7. 2017 (12.52)
    Trvalý odkaz

    Spolupráce s Ek.St. no problemo, fakt nic, co bysme jim mohli vytknout. Doporučení je na místě.

    Reagovat
    • 29. 9. 2017 (20.44)
      Trvalý odkaz

      My se řídíme heslem všichni za všechno, s ekonomkama si rozumíme, hned jsme si sedli a jde nám o to samé.

      Reagovat
      • 15. 4. 2018 (22.02)
        Trvalý odkaz

        Nerozumim přesně co chcete říct,ale nadšení z Ek. staveb rozumí,jsem z nich úplně na větvi :-)))

        Reagovat
    • 30. 11. 2018 (22.35)
      Trvalý odkaz

      Super, to si rád počtu, třeba se už nebudu muset na některý věci v ekonomkách potom ptát ;)

      Reagovat
    • 23. 3. 2018 (11.57)
      Trvalý odkaz

      Paráda ,ale já jsem spíš na klasiku, ještě že e. stavby nabízejí všechno :-)

      Reagovat
    • 26. 3. 2018 (21.41)
      Trvalý odkaz

      Krásný, moc krásný. Koukám, že máme stejný vkus, i na stavební firmu – Ekonomické stavby :-)

      Reagovat
  • 16. 7. 2017 (16.43)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo dvojdomek od Ekonomickych staveb? Líbí se nám. V nabídce na stránkách jich mají 21, vybírat z čeho je, ale ty ceny jsou vysoké. No vysoké, jako za dva baráky, takže asi normál. Jenže já pořád nevím zda je dobrý krok nasáčkovat si do vedlejšího baráku tchýni s tchánem. Sice jako dobrý, že vycházíme dobře, pohlídají dítě, pomůžou, to jo, ale chápete ne? Co pak až nebudou? Nevím jak by se pak bydlelo s někým cizim. Pozemek máme jen jeden a to od nich. Takže dilema obrovský. :(

    Reagovat
    • 30. 7. 2017 (22.20)
      Trvalý odkaz

      Já nevím, dřív se takhle hodně bydlelo několik generaci rodiny pohromadě Ale za mě to teď nedělá úplně dobrotu. Raději než dvojdům bych si vybrala nějakej pš’ěknej katalogovej domek od Ekonomek. Třeba i na pozemku blízko rodičů, ale určitě ne je mít každý den za zadkem. Člověk potřebuje trochu soukromí.

      Reagovat
      • 14. 3. 2018 (22.56)
        Trvalý odkaz

        rozhodně každý svůj vchod. es mají v nabídce i dvojdomi větší a manší – to mě zaujalo

        Reagovat
  • 16. 7. 2017 (13.57)
    Trvalý odkaz

    Už i my jsme byli na schůzce a podepsali smlouvu. Takže se stáváme členem téhle .brovské..stavební grupy. Držte palce, ať bydlíme v termínu. My vám budem taky. :D :D :D

    Reagovat
    • 17. 2. 2018 (22.15)
      Trvalý odkaz

      Ty jo, vy jste podepsali s ES už na schůzce číslo jedna? Tak to já si to pro jistotu nechám projít se ženou hlavou do druhé schůzky ;)

      Reagovat
      • 18. 10. 2018 (19.53)
        Trvalý odkaz

        Tak jestli měli nějakou osobní zkušenost od známých nebo z rodiny tak se nedivím, že podepsali hned na první schůzce. Já bych to udělala nejradši taky, ale manžel mě zadržel. Tak jsme podepsali o čtrnáct dní později po zralém uvážení :-)

        Reagovat
  • 15. 7. 2017 (22.01)
    Trvalý odkaz

    Kam jste jeli na tu návštěvu do domu klientů od ES? Jak to vypadalo? Jede s vámi někdo z ES nebo jedete sami? Mluvíte s lidma nebo jen prohlídnete prázdný dům?

    Reagovat
    • 10. 2. 2018 (19.49)
      Trvalý odkaz

      Prohlíželi jsme zabydlený dům a byla to super akce, která nás přesvědčila o tom, že ES jsou ti praví :-)

      Reagovat
  • 15. 7. 2017 (21.25)
    Trvalý odkaz

    Jaky program je podle vás nejvýhodnejši? Dělala jsem si ten „mlynek“ na programy a vyšlo mi jich několik a nevyznam se v tom. Poradite?

    Reagovat
    • 20. 7. 2017 (11.13)
      Trvalý odkaz

      No to tezko takhle radit. Takovy, jaky mate vstupni podminky. My meli nasetreno a meli jsme pozemek, takze pro nad to byla mlada rodina. Pokud nemate nic, tak nulova hotovost. Pokud chcete dum rychle tak rychle reseni, pokud na splatky najmu, tak chytry najem. Ten je hlavne pro lidi co maj problemy s hypotekou. Takze to se musite zeptat spis tam, rict jak na tom jste, co chcete a pak vybrat ten pravy.

      Reagovat
    • 2. 8. 2017 (9.02)
      Trvalý odkaz

      Mlýnek na programy?? to mi nic neříka, ani nevím, že něco takového mají. A to je mám docela načtený. Ale my asi nechcem nic speciálního prostě vymazlit individuální projekt, stavební povolení a postavit eno nuno domecek. jak prosté a jednoduché

      Reagovat
    • 30. 5. 2018 (22.51)
      Trvalý odkaz

      Poraďte se v ekonomkách. Já jsem se v tom taky moc nevyznal a když mi v E. stavbách vyložili karty na stůl tak jsme zjistili že se pro mojí situaci hodí program který bych nečekal.

      Reagovat
      • 31. 12. 2018 (20.18)
        Trvalý odkaz

        Já si nechám v ekonomkách poradit a uvidíme jak to dopadne. Věřím, že pro mě ekonomky najdou tu nejlepší variantu.
        PF 2019
        Tonda

        Reagovat
  • 9. 7. 2017 (16.45)
    Trvalý odkaz

    Máte nějaké finanční potíže? Potřebujete půjčku pro
    Konsolidace dluhu, stavebnictví, úvěry na nemovitosti, refinancování,
    Osobní nebo nouzové bankovky? Jste obchodník?
    Ženy, které plánují rozšířit své podnikání, nabízíme všemožné
    Úvěrů. Pokud máte zájem, kontaktujte nás dnes o:

    Franklindobsonfinancialhome@outlook.com pro více informací.

    Reagovat
  • 8. 7. 2017 (14.04)
    Trvalý odkaz

    S přibývajícími roky si čím dál víc vážím bydlení v domě, já už bych na to asi ani teď neměla sílu a hlavně energii jít znova do stavby domu. Lenivým, lenivým. I když ne že bysme s tím měli práci, ekonomky se o všechno postarali.

    Reagovat
    • 31. 7. 2017 (21.30)
      Trvalý odkaz

      Já jsem taky lenoch lenivá, ale sen o rodinným baráčku mám odjakživa. Tak bych se snad i hecla a něco přetrpěla. Ale jsem ráda, že píšete , že s Ekostavbama to byla pohoda. To by se mi totiž líbilo taky, SNad se k tomu letos dokopeme. Dám vědět.

      Reagovat
    • 27. 6. 2018 (23.57)
      Trvalý odkaz

      Takže už máte od ES postaveno delší dobu? Napište sem prosím, jak je dům s odtupem času kvalitní. Ta desetiletá záruka je super že?

      Reagovat
      • 25. 7. 2018 (20.13)
        Trvalý odkaz

        Já slyšela že ekonomkáři sami jezdí dům kontrolovat :D Ale nevím co je na tom pravdy. Asi se budu muset někoho optat ;)

        Reagovat
        • 13. 9. 2018 (22.32)
          Trvalý odkaz

          Když vám někdo odpoví budu rád. Mě je trochu trapné ptát se v eknomkách jestli mi budou kontrolovat baráček :-)

          Reagovat
      • 31. 12. 2018 (20.38)
        Trvalý odkaz

        přidávám se k prosbě:
        jak vypadá dům postavený ekonomkami po několika letech? jsou znát známky nějakého vážnější opotřebení?
        děkuji

        Reagovat
    • 6. 1. 2019 (23.36)
      Trvalý odkaz

      Tak proto chci ekonomky taky, nemám čas na stavbu, chci poctivou stavbu na klíč!

      Reagovat
  • 7. 7. 2017 (22.28)
    Trvalý odkaz

    Na facebooku ES je zajimavý odkaz na blog Davida Mencla, kde vysvětluje smysl překlonovacích půjček od ES. Je hezké vidět, že se snaží někdo an českém trhu nabídnout alternativu pro nás mladé, na které všichni ostatní z vysoka kašlou. Kde bych si jako měl naspořit vlastní úspory? Díky za pomocnou ruku Davide.

    Reagovat
    • 8. 7. 2017 (23.23)
      Trvalý odkaz

      Já teda v tomhle souhlasím spíš s iniciativou České národní banky. Lidi by měli být schopní si nejprve našetřit a pak teprve se pustit do stavby domu. Jsem řpeci jen stará škola. Ale je skvělé pro všechny ostatní, že jsou tu ES, které díky svému kapitálu umožní ostatním realizovat stavbu.

      Reagovat
    • 24. 7. 2017 (20.28)
      Trvalý odkaz

      Já jsem zvědavej jak tohle dopadle. Sleduju to a čekám vývoj. Je zajímavé sledovat ty protichůdné názory v médiích. Jen mě chybí názor nějakého nestranného odborníka, který by to rozsekl. Každopádně zatím se nic neschválilo a uvidíme jak to dopadne. Taky asi bude záležet jak dopadnou volby. Náročné téma.

      Reagovat
      • 26. 11. 2018 (21.09)
        Trvalý odkaz

        Vy tu řešíte politiku nebo co? Já se chci rozhdodnou jestli Ekonomické stavby …

        Reagovat
  • 7. 7. 2017 (22.07)
    Trvalý odkaz

    Konečně jsme se nastěhovali. Děti mají svoje pokojíčky já kuchyň i pracovnu a manžel garáž. Stěhování je šílené a kdo to nezažil neuvěří. Ale vědomí, že žijete v domě, krerý jste si vysnili je úžasné. Né, že by stavba probíhala úplně bez problémů, ale musím říct, že stavění přes ES byl dobrý tah, všechny ty problémy vyřešily za nás ale k naší spokojenosti. Tak dnes tu spíme první noc. Co natom že nemáme ani zdaleka všechno vybaleno, ale stejně si necháme něco hezkého zdát… Snad se nám to vyplní

    Reagovat
  • 7. 7. 2017 (21.54)
    Trvalý odkaz

    Hledám dům, který bude splňovat několik podmínek. Nemusí být obrovský, ale musí být hodně praktický. To zanmená ninimálně dvě toalety a to alespoň jedna samostatně a dvě koupelny, jedna jen se sprchou, druhá s vanou. taky musí mít šatnu. Docela by se mi libily některé domy v ES, musím si projít poslední katalog.

    Reagovat
    • 8. 7. 2017 (23.27)
      Trvalý odkaz

      To je právě výhoda ES, že si můžeš projekt úplně individuálně vymazlit podle svého. Můžeš buď vyjít z nějakého typového řešení, co tě zaujme nv katalogu nebo na www stránkách anebo klidně můžeš přijít s vlastním náčtrkem. tak jako tak si uděláš dům podle sebe. Samozřejmě aby to technicky odpovídalo, ale o to už se ti postarají.

      Reagovat
      • 1. 8. 2017 (14.22)
        Trvalý odkaz

        To mi právě přišlo jako nejvýznamnější výhoda Ekonomických staveb. Individuální projektování domu. A navíc zcela zdarma. Bez mučení přiznám, že to byla ta pomyslná kapka na jazýčku vah, která u nás vybrala Ekonomické stavby. Ikdyž další benefity taky rozhodně stojí za to.

        Reagovat
        • 10. 1. 2019 (23.20)
          Trvalý odkaz

          Projekt mojí rodině za cenu na interetu? Tak to jsem se do ES bezpodmínečně zamilovala :*

          Reagovat
    • 24. 9. 2017 (21.51)
      Trvalý odkaz

      Tak když si pořídíte dostatečně velký dům, tak tohle není problém. Ekonomky vám tam nacpou co budete chtít. Buď už takový dům v anbídce mají nebo vám ho vytvoří na míru. Umí obojí. A když s nima budete stavět, tak to projektování neplatíte. To se mi na tom moc líbí.

      Reagovat
  • 7. 7. 2017 (9.26)
    Trvalý odkaz

    Tak už máme taky katalog a hledáme TEN NÁŠ. :-D Doufáme, že vybereme co nevidět a že ten typový projekt bude vyhovovat tomu že máme dvě děti a chceme i malou pracovnu a když to půjde i malou sportovní místnost (posilku se saunou). Ale to už by bylo spíš jako nevíc, když to nepůjde, budeme chodit dál do fitka.

    Reagovat
    • 2. 8. 2017 (6.46)
      Trvalý odkaz

      My jsme taky teprve ve fázi vybírací. A docela jsem ráda za tuhle diskuzi, dočetla jsem se tady pár zajímavých tipů. Ten dnešní internetový svět je taky k něčemu dobrý ,)

      Reagovat
      • 14. 12. 2018 (1.04)
        Trvalý odkaz

        na internetu si toho dneska můžete přečíst dneska hodně…a já jsem rád,že čtu takový hezký věci o ES,když jsem si je už skoro vybral

        Reagovat
  • 6. 7. 2017 (15.10)
    Trvalý odkaz

    Rostoucí vypadá jako skvělej nápad, taky na něj koukáme. Jen nevím jestli to vyjde dráž a o kolik když to postavíte na 2x, všechna technika znovu na stavbu a když už máte hotové mezitím ty zahradní věci, plot, trávník… Jak to děláte lidi, To nejdřív uděláte kus baráku a teperve za roky až máte hotovou tu druhou část domu řešíte okolí? nějak si to neumim v praxi představit. ALe myšlenka suprová.

    Reagovat
    • 7. 7. 2017 (20.46)
      Trvalý odkaz

      Já bych teda taky byl pro, to vyřešit najednou. Prostě přece víš jak asi budeš potřebovat mít velký dům pro celou rodinu. Přijde mi jednoduší si vše u ES vymazlit v individuálním projektu. Pak dodělat zahradu a vše okolo…prostě komplet. Ale Super, že Ekonomky nabízí možnosti pro každýho.

      Reagovat
  • 5. 7. 2017 (18.12)
    Trvalý odkaz

    My už máme taky nabídku na RD bungalov, splátka 9500 měsíčně. K tomu má být provoz kolem 3500 takže to bysme dohromady určitě dali. V paneláku teď platíme 10300. A to už takový rozdíl teda není.

    Reagovat
    • 7. 7. 2017 (8.56)
      Trvalý odkaz

      To zní dobře. Jak máte velký dům při téhle ceně? Jakou banku jste si vzali na hypotéku? Nám vyšla splátka na 11500 asi a na ten provoz jsme se ještě neptali, to teprve pojedem na smluvenou schůzku.

      Reagovat
    • 31. 12. 2017 (20.32)
      Trvalý odkaz

      Taky to tak kolem téhle částky máme + teda starost o zahradu navíc, ale něco za něco. Hypotéka od ekonomek pořád vyšla nejvýhodněji

      Reagovat
    • 1. 4. 2018 (20.41)
      Trvalý odkaz

      To tedy není velký rozdíl, tedy finančně, protože bydlení si o moc vylepšíte :-) Es mají dobrý splátky.

      Reagovat
    • 22. 11. 2018 (20.58)
      Trvalý odkaz

      U nás v platu to velký rozdíl bohužel je. Mají ekoomky i něco pro chudší jako jsme my? :-)))

      Reagovat
    • 7. 7. 2017 (21.00)
      Trvalý odkaz

      Leni, já myslím, že je to na těch stránkách, na které jste dala odkaz, docela pěkně popsané. Myslím, že si to své zákazníky určitě najde. prostě pro všechny, kteří nemůžou dnes dostat hypotéku vymyslelo ES další elegantní řešení. přijde mi to super. Na začátku prostě složíš hotovost, ES vše koupí, postaví a tebe nechaj bydlet v nízkým nájmu do domy, než si budeš moci dům koupit. Je to férové a je jen na Tobě kdy si ho koupíš- to znamená žádný zásadní stres.

      Reagovat
    • 2. 7. 2017 (18.16)
      Trvalý odkaz

      Mně se hrozně líbí jakou tam mají kuchyňi a obývák, to je moc krásný styl. Takový bych si taky přála u našeho domu. Teprve se nám ale staví, ještě to potrvá, než se ke kuchyni propracujeme. Ale máme jí v ceně, tak možná budeme mít taky takovou pěknou od ES.

      Reagovat
    • 17. 10. 2018 (22.14)
      Trvalý odkaz

      Dům je tisíckrát lepší než panelákový byt proboha. A vybrat si výbornou stavební firmu není žádný problém – ES.

      Reagovat
      • 11. 11. 2018 (23.19)
        Trvalý odkaz

        Taky jsem rád že jsme zadali stavbu ek. stavbám. Všechno probíhá skvěle, do vánoc se stačíme přestěhovat, ostatně jak bylo ve smlouvě.

        Reagovat
  • 1. 7. 2017 (12.34)
    Trvalý odkaz

    To počasí na prázdniny vážně pěkně začalo, já se tak těšila na první léto po dlouhých letech na zahradě v novém domečku od ekonomek a zatím se to moc netváčí, ně že by v domě nebylo co dělat. Ještě pořád se zařizuje a to bydlíme už měsíc a z původního bytu jsme si toho vlastně brali minimum. Okna a dveře ty jsem myla asi týden, je toho uklízení dost, trošičku nezvyk oproti bytu.

    Reagovat
  • 30. 6. 2017 (21.21)
    Trvalý odkaz

    Viděli jste dům Ekonomek označenej jako Lukáš 17? Já si ho poprvé všimnul až díky červnovému bulletinu, co mi přišel na mail. Podle mě ideální dům. Dispozičně 4+kk, rozumná měsíční splátka. Ještě tady k němu čtu, že byl navržen jako minimální bydlení pro menší či méně náročné rodiny, s důrazem na nízkou pořizovací cenu i provozní náklady. Já bych teda v takovým domě byl maximálně spokojenej, asi jsem nenáročnšj :)

    Reagovat
    • 28. 10. 2018 (9.50)
      Trvalý odkaz

      Mě se nejvíc líbí domy z řady Lukáš, takže ode mě jako od manýelky byste měl souhlas jak s výběrem stavební firmy tak s výběrem projektu!!! :-)

      Reagovat
  • 30. 6. 2017 (16.20)
    Trvalý odkaz

    My si vybrali za pár dní. Nastavili si cenu, bungalov a počet místností a z nabízeného sme měli brzo jasno. Je supr že sou u těch domu rovnou i fotky jak to vypadá uvnitř. Takže kdo vi co chce vybere snadno. Nejhorší teď bude to čekání na projekt a stavení povolení, to mě zabije. Na stavbu už se těšim.

    Reagovat
  • 29. 6. 2017 (14.10)
    Trvalý odkaz

    I my už můžeme konečně o své zkušenosti napsat. Minulou středu jsme dostali klíče od našeho bungalovu. Je víc než parádní. Prostě ten pocit, když držíte ty klíče a odemykáte něco svého, to je super. Přeju vám to všem zažít to. Konečně nám něco říká pane / paní.

    Reagovat
    • 1. 7. 2017 (12.53)
      Trvalý odkaz

      Jo to je nekonečný příběh, každý si v tom najde to své, každý má jiné poždavky jiné hodnoty. My šli ve finále do zděného od Ekonomek.

      Reagovat
      • 2. 7. 2017 (18.37)
        Trvalý odkaz

        Taky jsme nechtěli žádnou dřevostavbu, chtěli jsme normální zděný přízemní dům. NO a už se na něm dělá. Diskuze jsme neřešili nevím co je nebo není pravdivé, to jsou všechno jen dohady. Testujeme to na vlastní kůži a zatím to vypadá že to dopadne dobře.

        Reagovat
      • 21. 5. 2018 (21.51)
        Trvalý odkaz

        Záplava stavebních firem, záplava banka, záplava projektů, záplava možností…kdo si v tom má vybrat viďte? Ale naštěstí mi imponují e. stavby a volba se rýsuje.

        Reagovat
    • 4. 7. 2017 (13.18)
      Trvalý odkaz

      Skvělý odkaz díky za něj. Pořád řešíme kolik co navíc může stát a taky je to skvěle popsaný. Takže pokud podepíšu smlouvu s konkrétními věci navíc, tak to je už ve smlouvě uvedené a rovnou i vyčíslené? Pokud si vymyslím něco během stavby dělají se nějaký odsouhlasovací dodatky nebo jak?

      Reagovat
    • 7. 1. 2019 (19.15)
      Trvalý odkaz

      čemu říkáte vícepráce? nějaké práce nad rámec klíče na dům v základu? co třeba? Nevím čeho se to může u Es týkat?

      Reagovat
  • 26. 6. 2017 (22.46)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, pane,

    Potrebujete naléhavou pujcku k zahájení podnikání nebo potrebujete pujcku na refinancování. Potrebujete pujcku na splacení dluhu? Potrebujete pujcku na nákup auta nebo domu? Pokud ano, nemusíte se už starat, nabízíme všechny druhy pujcek za prijatelnou úrokovou sazbu bez kreditní kontroly !!! Kontaktujte nás dnes prostrednictvím e-mailu. E-mail: ibrahimhoffman@yandex.com
    Vyplnte žádost o úver:
    1) Úplné jméno: ……………………..
    (2): Zeme / stát: ………………..
    (3) Požadované množství: ………………..
    (4) Doba trvání úveru: ………………..
    (5): Telefonní císlo: ……………….

    Dekuji

    Reagovat
  • 25. 6. 2017 (18.06)
    Trvalý odkaz

    Chceme vlastní dům, ale vůbec se nám nedaří najít pozemek, který by nestál milion nebo přes. Jak se vám dařilo? Nechceme velký, ale ty ceny jsou šílený: :´- (

    Reagovat
    • 28. 6. 2017 (23.15)
      Trvalý odkaz

      My máme u plzně přes 600m2 na dům kolem 10x10m, takže zahrádka bude ještě kolem 500m2. Cena přes 700 000. Drahý, ale v moc pěkné zástavbě nových domků. Většina se jich teprve začíná stavět, repektive vymezuje pro stavbu. My už řešíme projekt, takže nám to taky brzo začne.

      Reagovat
      • 22. 3. 2018 (22.26)
        Trvalý odkaz

        To není vůbec drahý jesli je to na pěkném místě, lokalita co se líbí se pohybuje 2500,- za m2, to je teprv maso :/ Doufám, že mi s tím ekonomky píchnou:)

        Reagovat
        • 25. 8. 2018 (16.26)
          Trvalý odkaz

          No přesně, pozemky jsou hrozně drahý, vyjdou skoro stejně draze jako samotný dům, takže nejdřív pozemek a potom dům. Ale obojí umí zařídit E. stavby takže super.

          Reagovat
          • 9. 2. 2019 (22.20)
            Trvalý odkaz

            Opravdu? To jsem nevěděl, to by mohlo být výhodné ne? A jak to funguje? Es mají nějaký server s pozemky nebo si zadám k nim požadavek?

      • 11. 2. 2019 (21.13)
        Trvalý odkaz

        To zas tak drahý vůbec neni, dneska jsou pozemky i daleko dražší, to máte přes Ek. stavby???

        Reagovat
    • 30. 6. 2017 (22.06)
      Trvalý odkaz

      Teď ty ceny pozemků letí doslova do nebes. Ideální, když někdo může nějaký pozemek dostat od rodičů. Za normálná cenu v blízkosti velkých měst je skoro nemožné sehnat. Hledáme už delší dobu, asi taky využijeme služeb EKonomických staveb a jejich pozemkového servisu. Snad nám něco rozumnýho seženou. Máte s tím někdo zkušenost?

      Reagovat
      • 2. 8. 2017 (6.48)
        Trvalý odkaz

        Za pozemek jsem ráda, my ho koupili před 10 lety, mezitím ho splatili, a ted se chystáme stavět. Zatím vybíráme u Ekonomek dům.

        Reagovat
        • 31. 12. 2018 (23.33)
          Trvalý odkaz

          ty jo, tak už asi nepatříte mezi nejmladší? tedy nechci vás nijak dotknout. a stavební firmu jste vybrala taky ekonomické stavby?

          Reagovat
    • 5. 7. 2017 (17.55)
      Trvalý odkaz

      No s tím pozemkem je to blbý. Milion je taková skoro normální cena, pokud nechcete nějakej pidi kousek zahrady. To je pak otázka priorit – buď obec kde nejsou žádný školy, školky, krámky, doktoři a bude to dál od města a tam se můžete dostal na pěknou cenu za metr čtvereční. No ale když budete chtít něco blízko většího města se vší infrastrukturou no tak tam už to bude min za 1200 metr čtvereční i víc, tojo.

      Reagovat
    • 11. 3. 2019 (23.06)
      Trvalý odkaz

      a ekonomkám jste řekli? nám sehnali pěkný pozemek za supr cenu ;-)

      Reagovat
  • 25. 6. 2017 (17.58)
    Trvalý odkaz

    Na co se používá ta záloha 170 tisíc při stavbě domu s Ekonomkama? Na stavbu samotnou nebo na poplatky za pozemek, vyřízení hypotéky, spojené s projektem, atd.?

    Reagovat
    • 28. 6. 2017 (23.19)
      Trvalý odkaz

      To je záloha na stavbu domu. Když s nima dostavíte, tak vám jí pak odečtou z konečné sumy, takže o ni nepřijdete. Je to pro případ, že v průběhu skončíte, tak aby měli na poplatky za projekt, za vyřizování povolení a hypotéky, kdybyste náhodou kvůli něčemu od smlouvy odstoupily.

      Reagovat
    • 30. 6. 2017 (21.51)
      Trvalý odkaz

      primárně se ta záloha podle smlouvy používá na úhradu prvních nákladů s projektovými pracemi. Pokud ale budete s ES stavět dům, pak máte od nich projekt a stavební povolení zadarmo a proto se pak ta záloha odečítá z konečné ceny ze smlouyv o dílo. Takže tím vlastně platíte dům. Tak se to aspoň píše v naší smlouvě o dílo a tak jsem to i pochopil. My teprve letos stavět budeme, už dolaďujeme hypotéku, projekt už máme od ES doma.

      Reagovat
    • 26. 10. 2018 (17.52)
      Trvalý odkaz

      Asi záloha na projekt a ten už máme vybraný: Kristýna 27. Je kouzelný a za super cenu.

      Reagovat
  • 23. 6. 2017 (17.10)
    Trvalý odkaz

    Chytrý nájem zní moc dobře. Kdo už jste s ním získat dům od ES? Je to výhodné nebo je lepší klasická stavba? Zatím máme pořád panelákový dům, takže s placením nájmu máme bohaté zkušenosti. Rádi bychom takhle platili za vlastní byldení ne do kapsy paní majitelce. Co vy na to? Lepší stavět od začátku nebo platit nájem a odkoupit?

    Reagovat
    • 24. 6. 2017 (22.55)
      Trvalý odkaz

      Jak je výhodný chytrý nájem nevím, my máme hypotéku a na tu se to platí dobře. Já bych šla do hypotéky se sazbou kolem 2% jako máme my, to je super. Urok minimální, byldení skvělé. U toho nájmu si myslim, že to vyjde dřáž.

      Reagovat
    • 8. 7. 2017 (23.34)
      Trvalý odkaz

      Hele jestli nemůžete aktuálně využít možnosti získat hypotéku, tak bych spíš doporučil nový program Ekonomek se jméneme pomocná ruka. Tam prostě v klidu bydlíte v nájmu a až můžete získat hypoteku, tak dům koupíte. Výhoda je právě v tom nájmu – je za dům docela dost dobrý. A nejste ve stresu, můžete ho libovolně prodlužovat.

      Reagovat
  • 23. 6. 2017 (10.27)
    Trvalý odkaz

    Mě zaujal tenhle dům pro tři generace nebo to klidně může být brané i jako řadovka pro tři rodiny, z galerie domů Ekonomických staveb.

    Reagovat
  • 22. 6. 2017 (21.20)
    Trvalý odkaz

    Co vy? Jak jste spokojený s tím programem Rostoucího domu? Kdo si ho nechal postavit? Jak to přesně probíhá? Myslím to stavení a placení na etapy?

    Reagovat
    • 17. 3. 2018 (18.26)
      Trvalý odkaz

      I když mi to ekonomky vysvětlovali ( že ta další fáze není složitá) tak jsem si vybrala radši dům, který už neporoste :-)

      Reagovat
  • 22. 6. 2017 (10.05)
    Trvalý odkaz

    Už máme katalog a teď jsme teda v pytli. Tolik pěkných domů, že nevíme který si vybrat. Ty ukázky rozpoložení jednotlivých místností jsou super, ale u toho chce hodně myslet, jak je to velký, na jaký strany, jak průchozí, jak využitý prostor pro to co do domu chceme dát. No bude to pěkných pár týdnů vybírání. :)

    Reagovat
    • 25. 6. 2017 (17.33)
      Trvalý odkaz

      Tak to jsme ve stejných trablích. Taky vybíráme a nevíme. Nabídka je opravdu pestrá. Co domek, to něčím jiným zajímavý a my nevíme co vybrat, jak to zkombinovat a udělat, abysme dostali všechno to pěkný do jednoho rpojektu a nemuseli tak čekat na individuální projekt. :) No prekérka to vám povim.

      Reagovat
  • 22. 6. 2017 (9.40)
    Trvalý odkaz

    Kamarádce taky staví domek Ekonomické stavby a když jsem s ní o tom mluvila, tak říkala, že jí taková spolupráce vyhovuje, vše prý zatím podle plánu. Bydlet mají koncem října, takže ještě 4 měsíce a už se stěhují. Zatím jsem neslyšela žádné nespokojené reakce ve svém okolí, jen pár tady.

    Reagovat
    • 3. 6. 2018 (22.52)
      Trvalý odkaz

      a proč by jim taky spolupráce s es nevyhovovala? ;) já jsem moooc spokojená :)

      Reagovat
  • 22. 6. 2017 (2.13)
    Trvalý odkaz

    Jsme křesťanská organizace vytvořená na pomoc lidem, kteří potřebují pomoc, jako je finanční pomoc. Takže pokud procházíte finančními potížemi nebo máte finanční potíže a potřebujete peníze na zahájení vlastního podnikání nebo potřebujete půjčku na splacení dluhu nebo placení z vašeho účtu na začátku dobré dohody, nebo se snažíte Získáte úvěry od domácích bank, kontaktujte nás dnes, e-mail: garciajsacramento@gmail.com pro Bibli říká: „Lukáš 11:10 každý, kdo žádá, přijímá, ten, kdo hledá, najde a klukovi se otevřou dveře. Nechte tuto příležitost vynechat, protože Ježíš je dnes včera stejný a navždy víc. Prosím to vážně a Bůh se bojí lidí.

    Reagovat
  • 16. 6. 2017 (19.23)
    Trvalý odkaz

    čtvrteční schůzka za námi, zatím to vypadá dobře, odpovědli nám na všechny dotazy, teď si to musíme doma ještě dobře promyslet, dovybrat dům, dořešit detaily a za další týden pojedeme na schůzku a tam už to nejspíš podepíšeme

    Reagovat
    • 19. 6. 2017 (22.37)
      Trvalý odkaz

      Co všechno jste na schůzce řešili? Máte nějaký seznam? Moc mě to zajímá. Díky.

      Reagovat
      • 30. 3. 2018 (14.20)
        Trvalý odkaz

        Na schůzku seznam otázek doporučuji, abyste na nic nezapomněli. Ekonomky mě za to pochválili :-)

        Reagovat
      • 11. 6. 2018 (21.46)
        Trvalý odkaz

        Já si seznam otázek na první schůzku s ES rozhodně udělám abych na něco nezapomněl!

        Reagovat
        • 16. 11. 2018 (21.36)
          Trvalý odkaz

          to taky doporučuji. já si to nenapsala a půlku toho zapomněla :D
          es jsou ochotní – klidně pište dlouhé zvědavé seznami :D

          Reagovat
        • 23. 11. 2018 (22.20)
          Trvalý odkaz

          Dobrej nápad. Seznam věcí co mě zajímá si píšu,ale nenapadlo by mě nosit si to na tu schůzku do ekonomek :D

          Reagovat
      • 26. 8. 2018 (16.14)
        Trvalý odkaz

        Seznam otázek doporučuji ;) Já měla tolik otázek k Es, že bych to určitě zapomněla :D

        Reagovat
      • 24. 11. 2018 (22.13)
        Trvalý odkaz

        Nezapomeňte se ptát i an otázky které se mohou pro vás zdát hloupé nebo zbytečné. Je důležité si udělat zcela jasno a v Ek. stavbách na vás budou mít čas i trpělivost, uvidíte.

        Reagovat
    • 4. 7. 2017 (20.22)
      Trvalý odkaz

      Taky se přidávám k dotazu jak taková první schůzka ve firmě vypadá. Chystáme se na ní.

      Reagovat
      • 9. 7. 2017 (22.12)
        Trvalý odkaz

        Řešili jsme jaký dům máme v úmyslu vybrat. Řešili jsme jak dlouho bude vše trvat. Řešili jsme co vše nám ES můžou nabídnout. Řešili jsme naši bezpečnou splátku. Řešili jsme jaký materiály (to řešil můj chlap) A tak pristě všechno co nás napadlo. Bylo to fajn. Smlouvu jsme podepsali na druhé schůzce.

        Reagovat
        • 18. 7. 2017 (21.01)
          Trvalý odkaz

          Tak takhle nějak si to taky přectavuju. Vyřešit dotazy a problémy, probrat peníze, dům, možnosti, materiály, termíny, doma si to promyslet a pak teprve kdyžtak podepsat. Žádny ukvapený podpisy na první schůzce.

          Reagovat
          • 26. 8. 2018 (20.10)
            Trvalý odkaz

            Podepsat na první schůzce můžou jenom naivky, rozmyslet, pročíst, ověřit, podepsat ;)

    • 2. 8. 2017 (6.51)
      Trvalý odkaz

      Jo, no já jsem z té první dost nervozní a to k ní máme ještě vlastně dost daleko. Jak to probíhalo, s čím jste tam šli?

      Reagovat
      • 20. 8. 2018 (23.27)
        Trvalý odkaz

        Také jsem byla s první schůzky v Ekonomkách nervózní,ale ukázalo se,že úplně zbytečně ;-) Jsou milí,vstřícní,ochotní…prostě skvělí. Hlavně se nebjte ptát na všechno,co se vás zeptají!

        Reagovat
    • 25. 7. 2018 (22.57)
      Trvalý odkaz

      Hi to je hezké že to čtu protože já mám pro ekonomky seznam otázek. Doufám že je z toho neklepne pepka :D

      Reagovat
    • 31. 10. 2018 (9.46)
      Trvalý odkaz

      To musí být krásný pocit. Také bych to chtěl zažít a splnit rodině největší sen. Asi se do E. staveb objednám, i za cenu, že ze sebe udělám blba. Myslím si, že na to proste nemáme, ale třeba mají E. stavby řešení nebo jsme zbytečně skeptický.

      Reagovat
    • 5. 12. 2018 (0.25)
      Trvalý odkaz

      Nikdo nenaléhá? Je v ES příjemná atmosféra? Nechci mít pocit, že mě někdo do něčeho tlačí. To by mě odradilo…

      Reagovat
  • 16. 6. 2017 (8.14)
    Trvalý odkaz

    To jsem ráda, že jsem narazila na tuhle diskuzi,ani nevim jestli je ten článek ještě vůbec aktuální,ale zas jsem se dozvěděla něco víc o ekonomkách.

    Reagovat
    • 31. 10. 2018 (9.52)
      Trvalý odkaz

      Který článek myslíte? Ten nahoře? To je nějaká staroba. Ekonomky nejsou žádná noční můra, naopak. To měl někdo blbej den a vylil si to na Ekonomkách, mě to tak přijde.

      Reagovat
  • 13. 6. 2017 (16.04)
    Trvalý odkaz

    Rozhdonutí žed budeme taky stavět už máme dávno za sebou, ale teď řešíme jestli dřevostavbu nebo zděný dům a taky se nemůžme shodnout. Mě se nechce čekat, přítel zase nechce dům ze dřeva, takže jsme na mrtvém bodě už 14 dní. Co vy na to? Proč jste chtěli zděný dům od ES a ne dřevostavbu? nějaký pro a proti?

    Reagovat
  • 13. 6. 2017 (13.39)
    Trvalý odkaz

    Pozemek už máme koupený a převedený na nás a můžeme začít projektovat. Dům jsme vybrali, smlouvu s ES už taky máme a teď už jen čekáme schůzku s projektantem aby se začalo něco konečně dít. Respektive ono už se dlouho něco děje, ale nikde to ještě není vidět. Dít ve smyslu stavět, na to už se hoodddně těšíme. :D

    Reagovat
    • 3. 7. 2017 (21.31)
      Trvalý odkaz

      Jo papíry jsou k ničemu, protože to vypadá že se to nehýbe. Základová deska už je důvod k oslavě a pak ty zdi, to už je boží, protože už to chytá podobu domu. :-P Jsme na tom stejně. :-D

      Reagovat
    • 28. 3. 2019 (20.45)
      Trvalý odkaz

      A ekonomky zdržovali nebo proč píšete že se konečně něco děje? Mě se to nezdá proto se ptám.

      Reagovat
  • 12. 6. 2017 (22.56)
    Trvalý odkaz

    Dneska jsme se objednávali dopoledne také na schůzku. Tak už sepisujeme naše otázky a těšíme se, s jakou se budeme vracet domů. Myslete na nás, chceme taky stavět.

    Reagovat
    • 17. 6. 2017 (21.57)
      Trvalý odkaz

      My jedeme na konci června. :D Koukám že se tam u nich asi dveře netrhnou co? Diskuze maj více než živé, FB přeplněný fotkami postaveného, projekty, samé ocenění. Moc pěkná prezentace. Už abysme prezentovali na webu svůj dům my.

      Reagovat
      • 18. 6. 2017 (22.15)
        Trvalý odkaz

        Máme stejný sen Olešničko. :) Třeba se nám splní nastejně. My už taky vybíráme dům.

        Reagovat
      • 27. 2. 2019 (10.57)
        Trvalý odkaz

        To si myslim že se v ekonomkách se dveře netrhnou, vžyť staví stovky domů ročně. Četl jsem to v časopise.

        Reagovat
  • 12. 6. 2017 (20.20)
    Trvalý odkaz

    Za nájem prachy taky fakt vyhazovat nechci a pro to se zdá ponuka od ekonomek na Chytrý nájem víc než zajímavá. Každej si to musí spočítat sám, ale pro nás to vychází logicky finančně určitě výrazně úsporněji, než dosavadní bydlení v bytě. Nečetl jsem ještě komplet podmínky, které to obnáší ale určitě to nebude dostupné každýmu nebo se pletu? S bydlením v současný době nemáme problém, ale chystáme se rozrůst.

    Reagovat
    • 12. 6. 2017 (23.21)
      Trvalý odkaz

      Mě by tohle také moc zajímalo. Taky už jsem to hledal a moc nevím ,jak přesně to funguje. Zajímá mě kolik se na takovém průměrném domu za 3,5 mil + pozemek 1 mil přeplatí oproti klasické hypotéce na 30 let.

      Reagovat
      • 1. 8. 2017 (14.28)
        Trvalý odkaz

        Já to na schůzce řešil. Samozřejmě vyhazovat za nájem bytu je nesmysl. Ale pokud můžete financovat klasickou cestou, tak je určitě nejlepší hypotéka. Chytrý nájem je spíš pro lidi, kteří nejsou klasickou cestou ani náhodou financovatelní. Takže bych se spíš soustředil na klasickou variantu, alespoň tak mi to na schůzce vysvětlovali.

        Reagovat
    • 9. 7. 2017 (22.18)
      Trvalý odkaz

      Za nájem už bych taky nevyhazoval. My teda bydleli s rodiči, ale už stačilo. každopádně využijeme program Pomocná ruka. Máme totiž nějaký finanční restíky a musíme je dořešit. Do té doby budeme bydlet v nájmuu Es. Přijde mi to fajn řešení a hlavně se člověk nemusí pořád stěžovat.

      Reagovat
  • 6. 6. 2017 (18.35)
    Trvalý odkaz

    Nevíte někdo, jestli Ekonomické stavby staví i v Německu? S přítelkou tam oba pracujem a dojíždíme pravidelně z Plzně. O rodinném domečku v Německu bychom rozhodně přemýšleli, pokud by to bylo za kvalitu a ceny Ekonomek, ale info jsem nikde nedohledal. Neví někdo?

    Reagovat
    • 9. 6. 2017 (15.01)
      Trvalý odkaz

      Myslím že Německo ne. Nikdy jsem nic takového neslyšela, taky vím jen o ČR a SR.

      Reagovat
      • 23. 6. 2017 (9.24)
        Trvalý odkaz

        Já vím jistě, že jsou v Polsku. Viděla jsem někde na facebooku možná na stránkách ocenění za domy v Polsku. Takže tam určitě fungují. Ale Německo také nevím. Každopádně není nic snažšího než se prostě zeptat :) Aspoň tak mě to učili doma :)

        Reagovat
        • 9. 11. 2018 (21.53)
          Trvalý odkaz

          A proč vás zajímá Německo? Hlavní je že Eko. stavby staví skvěle a hodně tady ;-)

          Reagovat
          • 29. 11. 2018 (20.37)
            Trvalý odkaz

            Myslíte,že Ekonomické stavby postaví nejvíc domů v čechách? Někde jsem četl,že postaví asi 400 domů ročně, to je přeci strašně moc:-)

  • 4. 6. 2017 (19.56)
    Trvalý odkaz

    Koukám na video dům Petra (moje jmenovkyně) v nádherné zahradě na stránkách Ekonomických staveb. Úplne jsem se zasnila. Malej domeček, ale to okolí hrozně malebné. Pěkná zahrada, bazén. Hned bych se stěhovala. Ale asi si budu muset nechat postavit vlastní :)

    Reagovat
    • 16. 6. 2017 (16.40)
      Trvalý odkaz

      Taky jsem ho skoukla, je opravdu moc hezounký. A díky takovým ochotným lidem, kteří dají nakouknout do svého domova a my se můžeme třeba i jen inspirovat

      Reagovat
      • 26. 1. 2019 (22.38)
        Trvalý odkaz

        jojo, díky těmhle lidem jsme jeli na referenčku
        sama bych si ale do baráku cizí lidi nepustila

        Reagovat
  • 4. 6. 2017 (18.50)
    Trvalý odkaz

    přijde mi rozhodně lepší platit hypotéku než utrácet za nájem. Ekonomické stavby tuhle myšlenku propagují hodně dlouho. A myslím, že má smysl. Jen je škoda, že nám to naši poslanci včele s ČNB komplikují a nutí nás si nejprve naspořit, což je pro mladou rodinu při dnešních cenách nájmu hodně náročné

    Reagovat
    • 13. 6. 2017 (13.22)
      Trvalý odkaz

      No a jaký jsou teda teď podmínky té hypotéky? Všude se píše že se to změnilo k horšímu, ale já nevím, jak moc. To jako normální člověk bez úspor hypotéku nedostane i když vydělává třeba 30 000 čistého nebo jak? Nechápu to. Díky za koment. A.

      Reagovat
    • 11. 1. 2019 (21.55)
      Trvalý odkaz

      To je pravda ale ekonomky mají řešení i pro ně ne? :-) Říkají tomu programu mladá rodina :-)

      Reagovat
  • 4. 6. 2017 (17.42)
    Trvalý odkaz

    Tak na ta ekonomky se budu muset taky podívat,když je tu tak chválíte.Já už od nich viděl jeden dům,náhodně a ten se mi líbil.Víc zatím nevím.

    Reagovat
    • 30. 9. 2018 (23.35)
      Trvalý odkaz

      Jen jeden dům? Myslíte reálný dům? Protože na internetu jsem jich viděl už mnoho.

      Reagovat
    • 27. 12. 2018 (0.22)
      Trvalý odkaz

      Tak už jste ES prozkoumal? Přišel jste stejně jako já na to, že jsou super a nemají u nás konkurenci? ;)

      Reagovat
  • 4. 6. 2017 (16.53)
    Trvalý odkaz

    Já se za ekonomky také připojuji, máme s nimi bohaté životní zkušenosti a nebojte se jich :)

    Reagovat
    • 6. 6. 2017 (22.47)
      Trvalý odkaz

      Co je bohaté zkušenosti? Bydlíte už? V termínu? Za cenu kterou jste si na schůzce dohodli? Reklamace byly? Jak se k nim stavěly? Už vám dělají ty prohlídky domu co mají 30 let dělat?

      Reagovat
      • 14. 6. 2017 (20.50)
        Trvalý odkaz

        My už třeba skoro bydlíme, ještě tak 3-4 týdny, podle smlouvy. Vypadá to nadějně. Cena dodržena. Reklamace zatím nevíme, ještě dům nepoužíváme. Servisní prohlídky máme nasmlouvané na 30 let, záruku na 10 let, takže to si myslím že dodrženo také bude. Zatím dojem velmi dobrý. Dům pravidelně kontrolujeme, takže snad ani ty reklamace nebudou.

        Reagovat
      • 19. 6. 2017 (22.18)
        Trvalý odkaz

        Ano bydlíme v termínu za smlouvenou cenu. Vícepráce jsme si odsouhlasili ve smlouvě, takže žádné negativní překvapení nás po dostavbě nečekalo. Spokojenost.

        Reagovat
      • 3. 7. 2017 (17.59)
        Trvalý odkaz

        Vodičků už bydlí. A to jsme MY! V termínu úplně ne, prodleva přes měsíc, problém s kanalizacema se nám ani jim nedařilo nějak řešit. Takže proto to zpoždění. Cena ze smlouvy. Každý navýšení se musí písemně odsouhlasit. Reklamace zatím ne. Ale myslim že je řeší. Na stavbě jsme jednu řešily a opravily vše do puntíku. Teď po dostavbě zatím nic. Prohlídky ještě ne, bydlíme teprve krátce.

        Reagovat
        • 29. 10. 2018 (19.16)
          Trvalý odkaz

          Teď jste mě trošku vyděsil, že jste řešil něco s kanalizacema??? To yřeší Ek. stavby ne? Já nic řešit nechci, nemam na to čas!

          Reagovat
    • 25. 11. 2018 (23.11)
      Trvalý odkaz

      Bohaté životní zkušenosti? To úplně nevím jak to myslíte, to je jak kdyby pro vás postavili nejmíň tři domu. I když proč ne, jestli máte hodně děti nebo sourozenců :-) Také bych chtěla osobní doporučení :-) I když už jsem se nejspíš pro ES rozhodla i bez něho

      Reagovat
  • 3. 6. 2017 (16.07)
    Trvalý odkaz

    My máme s ES postaveno už půl roku. myslím, že teď s odstupem času bych mohl napsat recenzi. Upřímně spolupráce na začátku mi přišla trochu hektická. rychle vybraný pozemek, rychle nakreslený projekt. Ale s odstupem času to hodnotím dobře. Mohli jsme pak za hodně krátkou dobu bydlet, což jsme vlastně chtěli. A to nejdůležitější – stavba opravdu kvalitní a vypadá to super. Termín stihli přesně dle smlouvy. Cena taky odpovídala smlouvě. Za mě 9 z deseti kvězdiček.

    Reagovat
    • 8. 6. 2017 (23.38)
      Trvalý odkaz

      Kdepak jste stavěli Evane? Takže ve výsledku to hektické co se vám na začátku zdálo bylo ve finále dobré? My dost na bydlení chvátáme, nájemní smlouvu prodlužovat na další roky nechceme, chceme svoje bydlení, ale teprve poptáváme hypošku, takže tak ještě rok v paneláku pobudeme. Ale pak už nikdy více. Jenom zahrádka, bazén, sezení a klid.

      Reagovat
    • 8. 7. 2017 (17.41)
      Trvalý odkaz

      To zní dobře. Nám by trošku hektický přístup vůbec nevadil. My na bydlení celkem dost spěcháme. Jakmile budeme vědět, ž už nám zbývá měsíc dva tři do konce, můžeme prodat byt a umořit tak část hypotéky. Takhle ještě nechceme byt nabízet do realitky, protože nevíme zda se budou stíhat termíny včas. Nerada bych pak skončila na ulici. Zatím vybíráme dům a příští týden voláme o schůzku.

      Reagovat
    • 2. 8. 2017 (6.55)
      Trvalý odkaz

      Já se tedy až stydím, ale o Ekonomkách jsem do ted nikdy neslyšela, to až ted co začínáme zajímat o bydlení, jakoby se s nimi roztrhl pytel ,)

      Reagovat
  • 1. 6. 2017 (10.41)
    Trvalý odkaz

    Kdo hledá informace o ES tak tady jich najde víc než dost – FB stránky, Kavárna, 1svět a Bulletiny. Každá ta kategorie má svojí stránku, takže je tam milion poznámek, dotazů, zpráv, fotek, příkladů. Určitě to ulehčí rozhodování. https://www.ekonomicke-stavby.cz/informace

    Reagovat
    • 3. 6. 2017 (15.38)
      Trvalý odkaz

      Jarko, mám ještě lepší tip. Nedávno jsem to viděla na jiný diskuzi. Všechno to co píšeš je samozřejmě super a najdete tam spoustu informací o Ekonomických stavbách. Vlastně to aby měl jeden spoustu volnýho času aby to vše nastudoval:) Ale takovou maximální koncetraci o ES najdete na http://www.1svet.cz/

      Reagovat
      • 19. 7. 2017 (16.16)
        Trvalý odkaz

        Díky moc, to je boží web. Fakt jeden stavební a finanční pohromadě. To mi dost ulehčí stavební přípravy a plánování domu. Díky.

        Reagovat
    • 27. 6. 2017 (21.51)
      Trvalý odkaz

      Super odkaz, díky moc a ten 1 svět taky pěkný počtení pro stavebníky. O prázdninách to všechno zpracujem a od září začínáme řešit nový bydlení. Chcem to stihnout než půjde malá do 1 třídy. Už jí bude pět, tak to snad dáme. :)

      Reagovat
    • 9. 7. 2017 (22.21)
      Trvalý odkaz

      Mně se hlavně líbí, že o Ekonkkách je toho všude spousta. Můžeš je nastduovat všude na WEBU, přečíst si zkušenosti jiných a nebo taky a to mi přijde nejlepší navštívit bydlející klienty. Prostě osobní zkušenost je k nezaplacení. A ES nám nábidli spoustu možností kam se můžeme přijít kouknout.

      Reagovat
    • 2. 9. 2017 (17.31)
      Trvalý odkaz

      Tak takový sen bych si taky ráda splnila, my jsme ještě ani nevybrali firmu :/ Uvažujeme o Ekonomických stavbách

      Reagovat
      • 25. 9. 2017 (13.36)
        Trvalý odkaz

        A co vám v rozhodování brání? Jestli něco nevíte, tak se ptejte. Nechte si zpracovat nabídky, poptejte kdo co nabízí za jakou cenu, zjistěte si zda vám v bance půjčí a když jo, tak hurá do toho. Není nač čekat, všichni chtějí stavět, ať pak dlouho nečekáte.

        Reagovat
  • 1. 6. 2017 (0.21)
    Trvalý odkaz

    Vcera prisel katalog, super plan na vikend. Vybereme dum, dalsi tyden pujdeme uz na predem domluvenou schuzku a pak se uvidi, jak to vse dopadne. Stavet chceme moc.

    Reagovat
    • 16. 6. 2017 (21.41)
      Trvalý odkaz

      JO tak to se vám bude vybírat rychle, když už máte zamluvenej termín. To my jsme pořád vklidu, pořád listujeme, hledáme, pročítáme, debatujeme, popíjíme u toho pivko a žádný rozhodnutí (konečný myslim) ještě nepadlo. Tak já to u dělám jak vy. Cinknu tam taky, domluvím schůzku a to nás donutí. Bomba nápad Inko. :)

      Reagovat
      • 24. 6. 2017 (22.19)
        Trvalý odkaz

        My taky nejdřív termín. Nerada bych týdny vybírala a pak zjistila, že na dům nemáme. To bych byla vzteklá. Takhle si to nejdřív zjistim a když nám vyjdou sptlátky budu hledat dům, kterým se nám do nich vejde.

        Reagovat
        • 8. 7. 2017 (18.48)
          Trvalý odkaz

          Jo tam vám řeknou jestli máte na splatky hypo. Když budete, budete vybirat, když ne, budete jen snít. :( Takze drzim palce at vam to klapne.

          Reagovat
        • 31. 8. 2018 (23.51)
          Trvalý odkaz

          To je to první co na schůzce s ES řešíte: Co si přejete a jestli na to máte ;) Výborný systém – odcházela jsem nadšená a madšení mi zůstává i během stavby.

          Reagovat
          • 20. 3. 2019 (17.49)
            Trvalý odkaz

            To mi přijde jako dobrý přístup. Žádné mazání medu kolem úst. Zjistím co mi Es s mými finančními možnostmi můžou postavit a je to.

      • 19. 7. 2017 (15.41)
        Trvalý odkaz

        Tohle je nej způsob jak se k něčemu dokopat. Pokud máte spoustu času, nic vás nenutí to hrotit. Pokud máte termín schůzky, musíte se na ní připravit. Dělali jsme to taky tak. :)

        Reagovat
    • 18. 6. 2017 (22.32)
      Trvalý odkaz

      Nám ještě ne, my pořád čekáme, psali mailem, že bude začátkem týdne, takže snad pondělí nebo úterý. Už se taky těšíme

      Reagovat
    • 29. 6. 2017 (22.45)
      Trvalý odkaz

      To si ale zamluvte schůzku už teď. Nemislete si že si zavoláte a hned pojedete, my čekaly skoro 15 dní, mají dost lidí hlavně teď v létě.

      Reagovat
      • 30. 6. 2017 (22.51)
        Trvalý odkaz

        To čekání se vyplatí, na tu schůzku i na tu roční stavbu. Máme totiž ten nejlepší dům co kdo má.

        Reagovat
        • 23. 2. 2018 (21.01)
          Trvalý odkaz

          Ajaja to mě trochu strašíte. Jak dlouho jste čekali na schůzku s ES? Staví asi hodně domů pro hodně lidí co?

          Reagovat
    • 20. 5. 2018 (22.25)
      Trvalý odkaz

      S ekonomkama to jde svižně, máte se na co těšit – hlavně na hotový dům :-) Barča

      Reagovat

Napsat komentář: Veruše Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *