Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 26. 1. 2017 (0.05)
    Trvalý odkaz

    Super spolupráce s ES to byla, mohu jen doporučit ostatnim.

    Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.35)
      Trvalý odkaz

      Tak oni ekonomky už jsou i na youtube, no vidíte :) kam oni se všude nedostanou.

      Reagovat
    • 6. 3. 2017 (7.59)
      Trvalý odkaz

      Já na to taky koukalal jako blázen, ale je fakt že dneska už je všechno možné. Hold pokrok nezastavíš. A to je vlastně dobře, nebudeme zpátečničtí, ve světě tohle je vlastně běžný, jen k nám se to pomalu dostává až ted. A ekonomky využily šance a prorazily tady s tím.

      Reagovat
  • 22. 1. 2017 (22.14)
    Trvalý odkaz

    Ahoj,
    Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčky, úvěru na bydlení
    úvěry auto, konsolidaci dluhu úvěry,
    nezajištěných kapitálové půjčky
    Riziko, atd., Nebo jste byl odepřen úvěr od banky nebo finanční instituce
    Nastavit jednu nebo více řešení, nejsou důvodem.
    Jsem soukromý věřitel, úvěry firem a jednotlivců na nízké úrovni
    Úroková sazba ve výši 2% a cenově dostupné. Zajímám? Kontaktujte nás pro vaše
    Převést úvěr dnes do 28 hodin. KONTAKT:
    juanadelgado797@gmail.com

    Reagovat
  • 22. 1. 2017 (13.33)
    Trvalý odkaz

    Víkend se chýlí ke konci a my se příští týden chystáme do Zruče k Ekonomickým stavbám. Jedeme celkem z daleka, ale už po několika konzultacích po telefonu a mailu jsme celkem slušně nalomení a víme, že nejdeme do nejistoty. Asi to spíš bude oficiální oslovení a seznámení se. Opravdu se moc těším, jsem a nemůžu se dočkat, doufám že si plácneme.

    Reagovat
    • 14. 11. 2018 (9.36)
      Trvalý odkaz

      Tak jestli už jste zamilovaní tak není co řešit a přeju vám, abyste byli s ES spokojení jako my.

      Reagovat
      • 27. 3. 2019 (0.03)
        Trvalý odkaz

        A jako my. Ekonomky odvedli skvělou práci a my jsme po nastěhovaná nejšťastnější rodina!

        Reagovat
  • 21. 1. 2017 (23.37)
    Trvalý odkaz

    Taky hledáme nové bydlení. Nevíme zda už nějaký postavený „novobyt nebo nějaké bydlení v řadovce, to je levnější nebo nějaký malý vlastní samostatný domek. Cenově je to trochu rozdílné, domek nejdražší, ale soukromí největší a tak pořád váháme co a jak. Ekonomické stavby splňují vše co chceme, takže dost favoryti. Takže teď hledáme plusy a mínusy a konkrétní nabídky na ty byty a a uvidíme, jak to naše hledání a pak i to financování dopadne.

    Reagovat
    • 20. 2. 2017 (17.29)
      Trvalý odkaz

      Také jsme jeden čas uvažovali o bydlení v řadovce,ale nakonec jsme od toho upustili a pořídili si kalsický dům a soukromí, to je k nezapalcení.

      Reagovat
      • 27. 2. 2017 (18.56)
        Trvalý odkaz

        Věřím,že budete spokojení,my jsme byli.Budu na vás myslet.

        Reagovat
      • 18. 10. 2018 (20.00)
        Trvalý odkaz

        A stavěli vám také ES? Asi ano, to byste sem jinak napsali :D A zkušenost prosím?

        Reagovat
      • 1. 2. 2019 (0.25)
        Trvalý odkaz

        No řadovka vyjde na míň peněz ne? Prodávají Es také řadovky?

        Reagovat
    • 26. 2. 2018 (22.41)
      Trvalý odkaz

      Se ženou jsme zvažovali podobně jako vy různé alternativy bydlení a když to hodně zkrátím tak jsme se rozhodli pro domek na klíč od ES ;)

      Reagovat
  • 21. 1. 2017 (0.21)
    Trvalý odkaz

    DOPORUCENI PRO VSECHNY – VYBRAT SI DUM, PODEPSAT SMLOUVU, HODIT SI NOHY NA STUL, VENOVAT SE PRACI A RODINE A CEKAT AZ EKONOMKY DUM POSTAVI. TAKHLE TO MA VYPADAT A TAK TO TAKY PRI STAVBE NA KLIC S EKONOMKAMA JE. ZKUSENOST VLASTNI.

    Reagovat
  • 19. 1. 2017 (11.26)
    Trvalý odkaz

    Koukám, že klienti Ekonomek rostou jako houby po dešti. Ale vůbec se nedivím. Takhle komplexní službu prostě na českém trhu nenajdete. upřímně je propaguju kudy chodím By mi měly platit za reklamu Ale nemůžu si pomoct.

    Reagovat
    • 22. 1. 2017 (22.44)
      Trvalý odkaz

      A vy už odnich dům máte? a CENA opdovídala tomu to vám dali do smlovuy? Žádný další navýšení? A jak to teda všechno probíhá? Dělaj vsechno za vás? Krom podpisování? Už se moc těším, až na nás dojde řada a bude povolení a začne se. Dík.

      Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.39)
      Trvalý odkaz

      To je pravda, za ty dva roky co jsme stavěli my, ekonomkám slušně narostl počet postavěných domů.

      Reagovat
    • 15. 9. 2018 (14.13)
      Trvalý odkaz

      No vidíte a možná si to i lidi myslí, že děláte placenou reklamu :-) A dům od nich tedy máte?

      Reagovat
  • 17. 1. 2017 (20.06)
    Trvalý odkaz

    Tak už i my jsme došli k názoru, že bychom konečně mohli řešit naše stávající bydlení. Řešili jsme dilema jestli nejdřív hledat firmu nebo pozemek nebo typ domu nebo finance jestli na „to“ vůbec budeme mít. O ekonomických stavbách jsme nikdy neslyšeli, ale to je tím, že jsme to k životu dosud nepotřebovali. Prostě jsme našli leták ve schránce a jakoby to věděli, že teď zrovna hledáme staveb. firmu (ale to je vždycky tak nebo si to aspoň namlouváme). Abych to zkrátila. už máme podpisy za sebou a čekáme na zázrak. Už bych chtěla být daleko aspoň jako vy.

    Reagovat
    • 19. 1. 2017 (10.51)
      Trvalý odkaz

      Ahoj Kájino, my si nechali hypoteku vyřídit od ekonomek, bylo to pohodlnější a vyjednali nám hodně dobré podmínky. Myslím, že starostí a vyřizování jsme kolem i tak měli dost. Brala jsem to jako velkou výhodu a bonus k tomu zdarma. A docela obdivuje odvážlivce co do toho jdou sami a že jich není zrovna málo, každý na co má. My bychom si sami dům postavit nezvládli. Zdraví Linda

      Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.41)
      Trvalý odkaz

      Kájino, my brali pozemek i hypotéku přes ekonomky, mělo to nesporné výhody.

      Reagovat
      • 17. 2. 2018 (21.51)
        Trvalý odkaz

        Máme s ekonomkami stejné plány, vyšlo to ve výsledku výrezně levněji???

        Reagovat
    • 25. 3. 2018 (23.14)
      Trvalý odkaz

      Hypotéka od komerčky, staví ekonomky, myslím, ideální kombinace :-)

      Reagovat
      • 8. 12. 2018 (20.35)
        Trvalý odkaz

        Tak mi spíš poraďte do jaký jít banky, protože stavební firma je u mě jasná (Ekonomické stavby).

        Reagovat
  • 16. 1. 2017 (13.09)
    Trvalý odkaz

    Nám se v novém domě daří dobře a chceme poděkovat především ekonomickým stavám za jejich profesionální práci, vstříctnost a trpělivost. Na projektu jsme si dali záležet a vyplatilo se, sice nás to stálo čas na víc, ale ten ku prospěchu. Vám všem je v klidu můžu doporučit, dal bych za ně ruku do ohně. Co jsme podepsali, to jsme dostali a oceňuji jejich pozitivní přístup k věci :) Závěrem hodnocení na jedničku.

    Reagovat
  • 16. 1. 2017 (0.18)
    Trvalý odkaz

    Staví někdo Č.Budějovice nebo okolí? Myslím s Ekonomkama od Plzně. Ráda bych nějaké bližší info k tomu. Jste ochotni se sejít. Pište mi sem, budu si to hlídat. Heslo: Pro KAČKU. Díky

    Reagovat
  • 13. 1. 2017 (19.40)
    Trvalý odkaz

    Což vybráno bysme měli hned, mám tam asi 3 domy který jsou naprosto boží. Ale ještě nevíme zda budeme mít na splátky a pak na provoz takového nízkoenergetického domku. To se právě chceme v ES ještě zeptat. Schůzka už objednána telefonicky, tak jem velmi zvědavá, jak pochodíme.

    Reagovat
  • 12. 1. 2017 (23.39)
    Trvalý odkaz

    Bydleli jsme dlouhé roky v pronajatém bytě. Majitelka nebyla moc příjemná, vše pro ni byl problém. Nájem byl dosti vysoký – 9500 za 3+1 v menším městě se mi zdá hodně. A tak jsme se jednou s manželem naštvali a řekli si dost. Sedli jsme si nad papír, počítali, přemýšleli a začali vážně uvažovat o vlastním domu. No a dnes už bydlíme i se svou malou dcerou ve vlastním domku, pár kilometrů od krajského města. Jsme spokojeni. Nebojte se udělat takové rozhodnutí jako my, stojí to za to!!!!

    Reagovat
  • 11. 1. 2017 (13.24)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo program chytrý nájem od ES kdy platíte ES jakési splátky domu namísto nájemného s možností odkupu domu do osobního vlastnictví? Jak je to drahé oproti klasické stavbě a hypotéce hned od začátku? U toho chytrého nájmu se stěhujete až po postavení? Myslím jako jestli vám to postaví taky na míru za vlastní peníze nebo jestli mají nějaké domy už hotové a u těch vám tech chytrý nájem nabízí? Jak to přesně funguje? Napiště prosim. Ta myšlenka se mi hodně líbí.

    Reagovat
  • 10. 1. 2017 (0.09)
    Trvalý odkaz

    Tak katalog už přišel, konečně. Je lepší než jsme čekali. Tak už nám nezbývá jen listovat, hledat, propočítávat a domluvit si pak taky tu schůzku. :)

    Reagovat
    • 19. 10. 2018 (18.27)
      Trvalý odkaz

      a proč konečně? trvalo to dlouho? já si chi katalog ES taky objednta tak kdy ho mam čekat

      Reagovat
  • 10. 1. 2017 (0.00)
    Trvalý odkaz

    Začala jsem hledat něco o Ek.stavbách. Viděla jsem billboard u silnice a myšlenka na vlastní bydlení byla více než lákavá. Twl, co těch diskuzí na tohle téma existuje a jak mají pěkné domečky, to jsem netušila. :) No začnu se tímhle tématém víc zabývat. V první řadě taky musím nejdřív pořešit zda nám na to banka půjčí a za jakých podmínek a pak se teprve půjdu zeptat kolik přesně by stál takový dům jaký bysme chtěli. Nebo to udělat opačně nevím, to ještě promyslím. Co čtu většina z vás je spokojených to je dobrý vědět.

    Reagovat
  • 7. 1. 2017 (22.46)
    Trvalý odkaz

    Co je to ten inteligentní dům? Máte na to někde odkaz? To zní dobře. Nevím jestli jste to viděli u ES nebo u jiné firmy, ale zní dobře. Myslím že když na tokový vymoženosti mít budete postaví vám to kdekdo. Já mám hlavní požadavek na nízkoenergetičnost domu, to je pro mě hlavní kritérium.B-]

    Reagovat
    • 6. 3. 2017 (8.06)
      Trvalý odkaz

      Nemám, a nemám ještě žádný dům. Ted se teprve rozjíždím a chystám se na ekonomky, zaujali mě hned a snad už žádnou firmu hledat nebudu. Kolikrát už jsem to odložila ale ted už si to nenechám ujít, tak že si tady přelouskávám recenze a trochu se v tom začínám orientovat.

      Reagovat
    • 15. 2. 2018 (11.46)
      Trvalý odkaz

      inteligentní dům? co to E. stavby vymysleli? :D měří mu IQ? :D

      Reagovat
      • 5. 1. 2019 (23.35)
        Trvalý odkaz

        HIHI, TO JE LEGRAČNÍ. ES MAJÍ MAJÍ SUPR NÁPADY CO JSEM ZATÍM MĚL MOŽNOST VYPOZOROVAT.

        Reagovat
  • 7. 1. 2017 (22.08)
    Trvalý odkaz

    Já bych za Ekonomky i dýchala. Nikde nám nenabídli to, co právě oni. Hypotéku jsme dostali taky jen díky šikovnosti manažerů této firmy, postavili nám moc pěkně a ceou dobu jsme s nima i dobře vycházeli. Jsem moc štastná že jsme na ně v časopise narazili, předtím jsem něměla tušení, že existují. Máme díky nim moc pěkné bydlení, vlastní bydlení. :-D

    Reagovat
  • 31. 12. 2016 (21.30)
    Trvalý odkaz

    Já bych toho chtěl ale dům to teď není. Ten jsem chtěl před lety a právě ES byli tou firmou která nám ho postavila.Hypotéku taky máme a nemáme z ní trauma. Jen se musíme trochu víc otáček aby bylo na splátky. Jinak jsem rád že takový věci existujou. Bez ní bysme nebyldely.

    Reagovat
  • 29. 12. 2016 (13.13)
    Trvalý odkaz

    Jsme v průběhu stavby našeho RD u Phy. Ta stavební příprava mi přišla nekonečná. Ještě že to řešili za nás lidi ve firmě, mně už by dávno šlehlo z toho lítání po úřadech. Ještě v listopadu jsme to jezdili kontrolovat, teď stojíme kvůli zimě. Zatím dobrý, bez výhrad. Dělníci jsou zruční, celkem makaj. Termíny zatím jakž takž dodržujou, takže zatím dávám hodnocení kladné. Na konci stavbi si povíme víc.

    Reagovat
  • 28. 12. 2016 (20.49)
    Trvalý odkaz

    My jsme narazili na ES v časopisech o bydlení. Ze začátku to pro nás byly jen jedny z mnoha kontaktů na různé stavební společnosti. Shodou okolností jsme ale zjistili, že i naše známá zrovna staví dům právě s ES. Vyslechli jsme si tedy s chutí její postřehy a zkušenosti a na jejich základě jsme se rozhodli to s ES zkusit. Samozřejmě nejdříve jen formou první schůzky. No a dopadlo to tak, že už máme postaveno a bydlíme ve svém vlastním domě. Zkušenost dobrá.

    Reagovat
  • 27. 12. 2016 (17.08)
    Trvalý odkaz

    Stavbu svepomoci jsme vyradili z nasich uvah hodne rychle. Resili jsme stavbu s x rodinama ktery uz postavili a po tom co jsme slyseli jsme meli brzo jasno.Zkusenosti se stavbou nemame prach zadny, stejne bysme museli schanet delniky a zedniky, stavbyvedoucího a dohlizet na praci kterou vam tam odvadi. No a to nam prislo hodne casove i finance narocne. Takze dum na klic od Ekonomickych staveb bude pro nas idelnim resenim.

    Reagovat
  • 26. 12. 2016 (22.13)
    Trvalý odkaz

    Já našla Ekonomické stavby na googlu v placené sekci reklamy. Jejich nabídka se nám moc líbila takže jsme se do stavění s nima pustili. No ted už budeme snad po jaru bydlet. Doufám, že se netěším zbytečně. Ještě se dodělává uvnitř, ještě není hotová fasáda a ploty kolem domu a dlažba, takže doufám, že nebude počasí proti nám, zima letos moc nebude a dovolí jim to co nejdřív dodělat.

    Reagovat
    • 28. 12. 2016 (21.03)
      Trvalý odkaz

      a jak to teda funguje v zimě? vám teď staví nebo ne? nebo se může dělat vevnitř, když nejsou mrazy? to mě dost zajímá

      Reagovat
      • 20. 1. 2017 (23.59)
        Trvalý odkaz

        Staví kde se nechá topit a dělat vevnitř, kde mrzne a má se dělat venku tam stavba stojí.

        Reagovat
        • 2. 11. 2018 (17.59)
          Trvalý odkaz

          myslím si to také i když to nemám z ověřeného zdroje
          pro nás začnou ekonomky pod omluvě stavět v dubnu takže tahle otázka odpadá :-)

          Reagovat
    • 11. 1. 2017 (14.45)
      Trvalý odkaz

      Tak to už máte dobrý, to je parádní. Jste pár měsíců od konce, my ještě tak rok a půl, nás čeká teprve koncem ledna schůzka na projednání finanční stránky stavby a pokud to bude O.K., tak pak řešení jak velký dům, jaký, z čeho, jak vybavený, kde a tak budeme vlastně chtít. Nechceme teď rovnou vybírat když nevíme, zda na stavbu a spátky vůbec máme a za jakých podmínek. Taky doufám, že se k vám do stavební party E.S. přidáme. :D

      Reagovat
  • 26. 12. 2016 (0.35)
    Trvalý odkaz

    Naše rozhodnutí proč nebydlet v pronajatém bytě, ale ve svém vlastním „čemkoliv“ bylo víc než jasné. Zvažovali jsme byt a dům, vyhrál to dům, byl sice dražší, ale větší, s větším soukromím a hlavně vlastní zahradou. První impuls k tomuhle kroku byla výše nájmu, která se = dvěma třetinám našich současných splátek hypotéky. Navíc jsme objevili pomezemek v místě, kde je školka, škola, zdravotní středisko, lékárna, a obchůdek, kde mají od potravin,drogerii, papírnictví, snad vše, co vás napadne. Krom vybavenosti obce je to i blízko k vodě – manžel je vášnivý rybář, máme to pár kroků do lesa, kde se rádi procházíme. A přitom jsme pořád cca minut od města. Je to paráda. Lada

    Reagovat
  • 22. 12. 2016 (14.35)
    Trvalý odkaz

    Přesně tak jsme posutopovali i my Radiči. Informace ze všech stran, FB, weby, diskuze, osobní, i refence z jejich atlasu. Objeli jsme pár lidí, dost o tom přečetli a jdeme do toho. Působnosti mají letitou, lidí čím dál víc, a domečky, co postaví josu super. Projektant je taky šikovnej, už nám kreslí náš dům, takže si mylsim, že i my dopadneme dobře.

    Reagovat
    • 18. 1. 2017 (17.17)
      Trvalý odkaz

      Já myslím, že takové rady a zkušenosti jsou k nezaplacení, kdo jiný vám podá ty pravé „drby“ než někdo s nimi má osobní zkušenosti.

      Reagovat
      • 17. 2. 2018 (18.31)
        Trvalý odkaz

        Nejlepší info by mohl podat někdo kdo s nimi dosrvěl během posledního roku, je tu někdo takový? Měla bych pár otázek :)

        Reagovat
      • 28. 1. 2019 (23.53)
        Trvalý odkaz

        ale fuj drby, myslíte zkušenosti? O tom bych si také s někým ráda popovídla, jak ek. stavby komikují, staví, financují…

        Reagovat
  • 19. 12. 2016 (23.33)
    Trvalý odkaz

    U nás se předělávala jen jedna pitomost co udělali dělníci, v koupelně nám postavili blbě takovou zídku za umyvadlo, hold to blbě propočetli nebo nevím co dělali, ale my na to přišli hned ve fázi, kdy to bylo jen vyzděné, takže kousek ubourali, opravili a nic jiného už nepo… :-)) Za mě veliká spokojenost, jsou šikovní, hlavně v tom, jak to mají celé perfektně zorganizované, to je bomba.

    Reagovat
  • 19. 12. 2016 (23.20)
    Trvalý odkaz

    U nas hrali nejvetsi roli penize. Dum jsme moc chtlei ale penez nazbyt taky nebylo. Hledali jsme reseni, jak postavit rychle levne kvalitne a pritom jeste usetrit nekde na tom, ze si taky něco udelame. Maloktera stavebni firma nam chtela na tyhle podmínky pristoupit. Ekonomky to nabizeli, takze jsme nevahali a uz spolupracujem.

    Reagovat
    • 20. 12. 2016 (23.27)
      Trvalý odkaz

      Lido my si taky musseli vybrat menší domek aby nám stačily platy na splátky hypotéky. I když máme domek jen 4+1 menších rozměrů, tak za tu zahrádku a malej bazén u domku nám to prostě stálo. Prostě soukromí je soukromí a to nic nenahradí.

      Reagovat
    • 10. 1. 2017 (22.44)
      Trvalý odkaz

      No tak na rychle – mají program Rychlé řešení – to si berete už nějaký připravený typový projekt. Na levně to nevím, to je asi srovnatelný, ale když si vemete Zlaté ručičky, tak budete mít slevu a vám se splní to, že si něco uděláte sami. A kvalitně, tam je Program Kvalita – záruka za materiály. Takže to všechno určitě vaše očekávání splnilo ne? :D

      Reagovat
    • 6. 9. 2018 (23.23)
      Trvalý odkaz

      Tomu se říká šťastný konec. Já taky věřím, že když se najde nějaký zádrhel, tak to Ekonomkáři vyřeší levou zadní .

      Reagovat
      • 24. 11. 2018 (22.24)
        Trvalý odkaz

        Já si tedy žádné zádrhele nepřipouštím a Ekonomickým stavbách naprosto důvěřuji.

        Reagovat
  • 18. 12. 2016 (22.26)
    Trvalý odkaz

    Mluvíte o Ekonomických stavbách Zruč Plzeň? Do téhle firmy se chystáme na schůzku. Tak hledáme nějaké info o jejich práci a zkušenosti zkušenějších. :P Zní to dobře, zatím mám pro muže samé optimistické zprávy.

    Reagovat
    • 7. 2. 2018 (0.04)
      Trvalý odkaz

      Pro muže obecně nebo pro vsšeho manžela? Ekonomky pro všechny dobrý, já jsem třeba svobodná matka s hodnými a štědrými rodiči.

      Reagovat
  • 15. 12. 2016 (22.48)
    Trvalý odkaz

    Já oceňuju na spolupráci s ES hlavně to, že splnili naše očekávání. Ten risk na začátku moc příjemný nebyl, to nebudeme zapírat. Začátky s prázdnou kapsou nejsou jednoduché, ale kdo se nebojí, tomu se to určitě vyplatí. Stejně tak jako nám. Tím, že bydlíme v domku, jsme víc rodina než předtím, víc společně pracujeme, víc si užíváme společných chvil na zahradě, je to prima pocit.

    Reagovat
  • 13. 12. 2016 (22.07)
    Trvalý odkaz

    Sakra lidi nepruďte mě! Všichni stavíte, bílíte, kopete a my neděláme nic, jen čumíme do kompu a řešíme kdo nám postaví, co a za kolik. Nemáme v tom vůbec jasno a řešíme to už 14 dní. Už jsi taky finišovat. :-DDDD Užijte si to!!!!!!!!!!!!!!! Danuše

    Reagovat
    • 15. 3. 2018 (22.20)
      Trvalý odkaz

      Čtrnáct dní je jako nic, já jsem hledal a ověřoval tři měsíce a nakonce to vyhrály ekonomické stavby, jak jinak.

      Reagovat
  • 12. 12. 2016 (23.46)
    Trvalý odkaz

    Taky máme bydlení od ES – bungalov 4+1, hypotéku v Hypotéční bance, vyřizovanou přes ES, splátky na 25 let, ale lidi, o tom to je. Málokdo má fakt tu hotovost, splátky se nechají uplatit, a kdybyste náhodou přišli o práci, tak se to nějak nechá v bance na pár měsíců pořešit. Trvale samozřejmě ne, ale možná jsou na to nějaké pojistky nevim. To nemáme. Nás hypotéka neodradila, spíš nám pomohla k vlastnímu domu.

    Reagovat
    • 14. 12. 2016 (14.22)
      Trvalý odkaz

      Já se taky hypošky nebojim. Má ji v ddnšní době tak 99% lidí, bez ní nebydlí skoro nikdo. hlavní je mít dobrou banku a dobrou fixní sazbu, aby neskákala sem a tam a pokud jste člověk co zodpovědně maká, tak není problém splácet. Jo, nemakačenka to maj pak těžký. Hypotéky se nebojte a Ekonomek už vůbec ne, jsou v pohodě. Máme už od nich taky postaveno.

      Reagovat
      • 25. 1. 2017 (23.30)
        Trvalý odkaz

        I my máme hypotéku, splácíme už dva roky a pohoda. Fix máme na 5 let, tak uvidíme jaký pak budou sazby, zda nám hypotéka podraží nebo zda zlevní. Podepisovali jsme za 3,7%, teď už se psalo, že sou kolem 2%, což je dost rozdíl. No snad se nám zadaří pár stovek měsíčně ubrat. Dobrý by byli.

        Reagovat
  • 12. 12. 2016 (0.23)
    Trvalý odkaz

    My víc jak spokojený protože nám zařídily všechno co sme chtěli a my nemuseli dělat nic. A to mi přišlo na celý tý stavbě nejlepší. Podepsat a nastěhovat se. Takhle to má probýhat všude.

    Reagovat
    • 12. 12. 2016 (23.10)
      Trvalý odkaz

      presne tak takhle ma vypadat kazda stavba, firma ma vyzrat vwechny starosti a lidi si maj uzivat zivota a cekat na vysledek

      Reagovat
      • 15. 2. 2019 (21.56)
        Trvalý odkaz

        Chci zadat – chvíli čekat – no a pak už se jen stěhovat. Ekonomky v užším výběru stavebních firem…

        Reagovat
    • 17. 12. 2016 (23.44)
      Trvalý odkaz

      Pro nás je jedinou přijatelnou možností to že nám někdo postaví na klíč jiank do toho nejdem. Nejsme sebevrazi abysme se deně pachtili na stavbě a dřeli se jak koně, my to budem jen platit. A tak to chce podle mě věčina lidí.

      Reagovat
    • 17. 1. 2017 (16.04)
      Trvalý odkaz

      Ano ano. Svatá pravda, proto jsme si je taky vybrali. Sliby plní, termíny taky, ceny sedí. Chválíme.

      Reagovat
    • 23. 1. 2017 (22.14)
      Trvalý odkaz

      ano ano ano souhlasíme taky, stavba na klíč je prostě neskutečná pohoda když vyberete správnou firmu a tou práve es jsou

      Reagovat
    • 20. 2. 2017 (17.34)
      Trvalý odkaz

      Jo, to já taky uvítala, nechat starosti na jiných a přijít k hotovému. A ekonomky se toho chopili na jedničku.

      Reagovat
      • 28. 3. 2019 (23.58)
        Trvalý odkaz

        Vždyť si za to účtujou, ale to je v pořádku. Jsou odborníci, myslím nejlepší ve svém oboru. A ještě u mí všechno tak pěkně vysvětlit.

        Reagovat
    • 6. 3. 2017 (8.12)
      Trvalý odkaz

      Já na to taky spoláhám že se o všechno postarají.Vůbec tomu nerozumím,takže budu asi nebo spíš budeme za neználky,ale na to jsou asi zvyklí. Tak rámcově předtsavu máme, ale ještě je potřeba to dotáhnout do konce. Ale to už nechám na ekonomkách aby nám poradili a trochu nasměřovali správným směrem.

      Reagovat
    • 27. 2. 2019 (22.45)
      Trvalý odkaz

      Nemuseli jste dělat nic? Tak minimálně vydělávat ne? :D Ale asi chápu jak t myslíte a přál bych si to stejně: krásný dům bez starostí :)

      Reagovat
  • 9. 12. 2016 (14.57)
    Trvalý odkaz

    Nejlepší reference je vidět na vlastní oči. Domluvte si proto schůzku s někým od ES v těch referenčních domech nebo mimo ES přes známé a pak se rozhodujte. To je nejvíc!!!! Žádný diskuze, realita je lepší.

    Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.45)
      Trvalý odkaz

      Jo to určitě doporučuju, kouknout se na vlastní oči doporučuju. Ekonomky mají po republice vzorových domů dost, je z čeho vybírat.

      Reagovat
  • 9. 12. 2016 (13.37)
    Trvalý odkaz

    Za me jasne stavebni firmu s dobryma referencema. Segra stavela sama s manzelem, my s Ekonomickejma stavbama.My bydleli o vic jak rok driv, oni plati mensi hypoteku. Oboji ma sve kladne i stinne stranky, ale te driny co je to stalo, to si neumite predstavit. Kdo nezazil nemuze soudit, je to otrocina na entou. My se jen chodili na stavbu divat, oni dreli jako kone. Do toho bych nikdy nesla a oni uz ted rikaji, ze sice usetrili, ale pri stavbe domu o pet let zestarli.

    Reagovat
    • 4. 12. 2016 (16.48)
      Trvalý odkaz

      Tenhle portál je primárně o zkušenostech s Ekonomickými stavbami. přijde mi nemístné sem dávat nějakou nabídku půjčky, které nemá hlavu ani patu. Kdybyste měl zkušenost s Ekonomickými stavbami, tak piště. Takhle mi to přijde hodně of topic.

      Reagovat
      • 29. 11. 2018 (20.43)
        Trvalý odkaz

        Souhlasim, nevim proč to sem lidi cpou, se tu chci dočíst co nejvíc o ES :P

        Reagovat
  • 30. 11. 2016 (21.11)
    Trvalý odkaz

    My si vybrali RD přes 100m2 za necelý tři miliony a pozemek máme k tomu menší, jen 500m2 i s domem, ale tak lepší menší než žádný. Na dražší a větší už nezbylo.Zatím jsme dost spokojení.

    Reagovat
    • 8. 12. 2016 (23.49)
      Trvalý odkaz

      My kupovali sobě pozemek u Plzně před 10 lety za 1100/m2, teď chce stavět bráchovo dcera a stojí už 1800/m2. Tak to je pak sakra rozdíl jestli si koupíte 500 nebo 1000m2. Dům kolem 3,5 mil se taky asi sehnat dá, takže je otázkou kolik vám zbyde na vybavení a ten pozemek no. Zvažte to dobře na začátku, ať vám udělají ES varianty propočtů a pak uvidíte.

      Reagovat
  • 30. 11. 2016 (20.53)
    Trvalý odkaz

    JA JSEM NIKDY NA RECENZE NEKOUKAL, PRISLO MI TO JAKO NESMYSLNE, NORMALNE JSEM SE K NIM OBJEDNAL, VSE VYJEDNAL, DUM POSTAVILI A TED JSEM SI RIKAL, ZE S ODSTUPEM CASU MRKNU JESTLI JESTLI FUNGUJOU JAKO DRIV, MAJ TOLIK KSEFTU A NESTACIM SE DIVIT KOLIK LIDI O NICH MLUVI, V DOBREM I ZLEM, RESI JE, NA NECO SE PTA, NO JAKO JE TOHO HODNE TEDA A JAK TO TAK VIDIM, VETSINA SI POCHVALUJE JEJICH PRACI JAKO MY.

    Reagovat
    • 3. 12. 2016 (19.20)
      Trvalý odkaz

      To jste upřímně v dnešní době výjimka. Nemyslím tím, že jste spokojeni s Ekonomickými stavbami. Takových lidí je jistě spousty. Ale myslím s tím, že jste nečetly recenze. Dneska i když člověk kupuje pračku nebo Tv, tak prohlíží na netu zkušenosti, hledá cenu a doplňkové služby. A u domu by si to člověk měl rozmyslet ještě stokrát tolik. Opatrnost je na místě. Asi jste měli štěští, že jste vybrali zrovna Ekonomky

      Reagovat
    • 18. 1. 2017 (14.56)
      Trvalý odkaz

      Taky jsme referernce nepotřebovali a jak to dopadlo? Bydlíme! Přestože někdo na práci ES nadává, nám vše klaplo a my jsme spokojený.

      Reagovat
  • 29. 11. 2016 (20.26)
    Trvalý odkaz

    Rád ekonomky pochválím i prostřednictvím interneteových diskuzích, všechno proběhlo bez větších zádrhelů a komplikací. Jsou to profíci a vědí jak na to. Mají skvělou reklamu, jejich všude plno a objevili jsme i nové sousedy, kteří také před lety stavěli s ekonomkami. Našim kamarádům jsme předali katalog a už také řeší nové bydlení. Žena je ráda, že do Vánoc budeme přestěhovaní a já že už bude konečně klid.

    Reagovat
    • 9. 12. 2016 (0.14)
      Trvalý odkaz

      Jo do vánoc, to by se nám taky líbilo. My budeme rádi, když budeme bydlet příští rok. Už se maká na projektu. :) Tak snad se na jaro začně a do zimy vše dodělá. Vidite to reálně? Vy co už bydlíte?

      Reagovat
      • 26. 12. 2016 (22.34)
        Trvalý odkaz

        Když budete mít do jara stavební povolení, tak to do vánoc reálné bude. Jinak bohužel ne. Stavba tak 3/4 roku zebere, pokud nejsou žádné komplikace, jinak to trvá i dýl. To je případ od případu.

        Reagovat
  • 29. 11. 2016 (17.41)
    Trvalý odkaz

    My neviděli nic, s nikým jsme před podpisem smlouvy nemluvili, jen si Ekonomky našli v časáku, dojeli na schůzku, prokonzultovali co jsme chtěli vědět, podepsali, postavili a přestěhovali se a bylo to.

    Reagovat
    • 3. 12. 2016 (19.25)
      Trvalý odkaz

      Opravdu kacabo?:) zrovna jsem tu jedněm lidem psala, že to e dneska už vzácnost rozhodovat se bez recennzí jen vlastně podle intuice nebo reklamy. Ale hlavně že jste vybrali správnou firmu!

      Reagovat
      • 9. 12. 2016 (15.36)
        Trvalý odkaz

        Já internetu a diskuzím taky moc nevěřím. Jako podívám se ale moc na to nedám, vim jak to v tomhle konkurencním boji chodí a mám na to svůj nazor. :)

        Reagovat
        • 15. 12. 2016 (22.24)
          Trvalý odkaz

          Diskuzí o Ekonomkách je na netu víc než dost, stačí pořádně zapátrat, pár jich pročíst a hned si uděláte úsudek. Na mě působí vesměs dobře, sem tam je něco hnusnýho, ale většina těch příběhů a nározů je pochvalných. Tady budeme chtít příští rok opustit činžák a stavět. A jak já říkám, že nutný to dobře promyslet, proto hledám už takhle s přectihem.

          Reagovat
      • 24. 1. 2017 (15.25)
        Trvalý odkaz

        No jo tak ono to někdy nejde čekat roky než si všechny diskuze důkladně projdu. Ono je to stejně dost ošemetný protože kde mám jistotu že tohle nepsala konkurence nebo firma samotná? Jak kladný tak záporný jsou anonymní, takže my to riskli a dobře do padlo. Rozhodnutí bylo správné. :)

        Reagovat
    • 27. 12. 2016 (17.45)
      Trvalý odkaz

      Kvuli tomu sme k nim sly taky. Jedinym nasim cilem bylo bydlet bez hnuti prstu a ekonomicke stavby pro nas vse zaridili k nasi spokojenosti. My se opravdu jen stehovali. Luxus spoluprace.

      Reagovat
      • 29. 10. 2018 (19.38)
        Trvalý odkaz

        Tak to dneska nejsou jediná stavební firma která staví na klíč = pro klienta bez starostí. Proč bych si měla vybrat zrovna ES? Já to vím, ale co vyjímečného mi podle vás nabídnou ES?

        Reagovat
      • 29. 11. 2018 (20.47)
        Trvalý odkaz

        Tak o to vám šlo? Nejste lenoch :P Mě jde především o kvalitní stavbu a zajímavě a prakticky řešený projekt. Proto jsem si vybral Ek. stavby ;)

        Reagovat
  • 29. 11. 2016 (0.58)
    Trvalý odkaz

    PODEPSÁNO A TEĎ UŽ JEN BUDEME ČEKAT AŽ DOSTANEME KLÍČE. :d super plán co?

    Reagovat
    • 4. 12. 2016 (16.56)
      Trvalý odkaz

      Souhlas super plán. Důvěra je ve stavitelství alfa a omega. pokud nedůvěřujete svému staviteli nemá smysl se do tak velkýho investičného záměru pouštět. Na druhou stranu já si vždycky raději všechno dopředu pořádně ověřím, zjistím nějaké recenzce a pak tpevre vyberu a důvěřuju. Ale to jste možná taky udělala. A pokud tedy chápu správně, že jste zvolila Ekonomické stavby, tak ty jsou prověřené víc než dost,-)

      Reagovat
      • 10. 1. 2017 (22.12)
        Trvalý odkaz

        Za nás ES super velká stavební firma s nepřebernou nabídkou domů a programů snad pro každého. Mně se moc líbily a proto jsme se s nima taky domluvili na jarní spolupráci. Už se nám to taky blíží.

        Reagovat
    • 13. 12. 2016 (22.35)
      Trvalý odkaz

      nam se taky zamlouvaji
      zkusenost zatim jen odkoukana od sousedu, takze zatim vim jen to ze se tam poctive pres pozdim delalo a dum vypada hezky
      za mesic se taky budeme rozhodovat o tom s kym postavit a nejspis se poptame i v es na jejich stavebni a financni podmínky

      Reagovat
      • 28. 12. 2016 (19.30)
        Trvalý odkaz

        Nás čeká schůzka v půlce ledna, už jí máme domluvenou teď. Už si připravujeme dotazy a těšíme se na jejich reakce. Podle toho se budeme rozhodovat jak to se spoluprácí s nima bude (nebude).

        Reagovat
        • 18. 1. 2017 (20.39)
          Trvalý odkaz

          Tak to uz mate mozna schuzku za sebou co? Jaky to bylo? Vite vse na co jste chteli odpovedet? Podepsali jste nebo si berete cas na premysleni? My jedeme za tyden tak jsme taky zvedavy.

          Reagovat
      • 16. 1. 2017 (13.56)
        Trvalý odkaz

        My jsme původně přemýšleli, že koupíme starý dům, který zrekonstruujeme. Ale po položkovém rozpočtu a provedení stavby obecně, jsme si to rychle rozmylseli. Trávit volný čas a víkendy rekonstrukcí, to se nám opravdu nechtělo. Nakonec jsme se rozhodli pro zděný nízkoenergetický dům na klíč. Po všech útrapách s hledáním vhodného pozemku, se ES pustili do stavby. Momentálně vybíráme kuchyn, podlahy, dveře. Ještě nás čeká spoustu zařizování, ale to už je „zábava“.

        Reagovat
      • 18. 1. 2017 (17.26)
        Trvalý odkaz

        Ono to nějakou dobu trvá než se dostanete k samotému stavění, neotálela bych.

        Reagovat
        • 28. 1. 2017 (20.14)
          Trvalý odkaz

          Za jak dlouho vás objednají na schůzku? Týden, dva nebo dýl? Tuhle někde psali, že na rok 2016 měli vyčerpanou kapacitu už v září, což je teda pěkný. Zájem o ně je evidentní.

          Reagovat
    • 22. 12. 2016 (14.13)
      Trvalý odkaz

      Hanino :-) tak to si eště počkáte teda. Nám to trvalo rok a čtvrt než nám postavili. Ale je fakt, že jsme neměli ten rychloprojekt ale nechali jsme si navrhnout vlastní, takže tam to dost trvalo. No tak ať se dílo povede. :-D

      Reagovat
    • 26. 12. 2016 (1.20)
      Trvalý odkaz

      No tak to máte teda dobrý, že už máte podepsáno a plánujete klíče. :D My máme teprv katalog a ještě ani nevíme jaký dům by byl pro nás nejlepší. No máme co dělat…

      Reagovat
    • 30. 12. 2016 (22.00)
      Trvalý odkaz

      Udělaly sme to taky tak. Vzaly si firmu co staví na klič a misto toho si užívaly života. Dobrá volba lidi. Jen s tím rozdílem, že my už bydlíme. :)

      Reagovat
    • 15. 1. 2017 (23.49)
      Trvalý odkaz

      Tak za rok plus mínus. Těšte se lidi, je to super pocit. My už je máme. :)

      Reagovat
    • 23. 1. 2017 (22.44)
      Trvalý odkaz

      No to teda jo, to si jeste ale par mesicu pockate. :) Kdy zacinate? Jaro 2017? My zacali v lete 2016 se stavbou a v cervnu mame mit hotovo, tak se taky tesime az to bude.

      Reagovat
  • 27. 11. 2016 (23.34)
    Trvalý odkaz

    Halooo lidi, nechcete někdo v Plzni dát jedno kafíčko (zvu vás klidně i na skleničku nebo dortík), že bysme prohodili pár slov na téma Ekonomky? Chceme je ale chci slyšet názor někoho kdo už postavit nebo staví ne přímo od firmy, tak půjdeme kdyžtak až pak. V případě zájmu prosím zprávu na vfko789@seznam.cz. Dík moc a doufám, že se někdo ozve. :D

    Reagovat
    • 29. 11. 2016 (16.13)
      Trvalý odkaz

      My jsme z prahy a hodinový kafíčko by mě nezabilo. POkud chcete přijet, dejte vědět. Posílám vám kontakt do mailu. My můžeme jen ES chválit.

      Reagovat
      • 17. 1. 2017 (22.06)
        Trvalý odkaz

        Nechcete se spojit i s námi? Dejte vědět, kdyžtak připíšu mailika. Taky chceme s ES stavět a pokec na téma stavba s nima by se nám před podpisem taky hodil.

        Reagovat
  • 27. 11. 2016 (9.23)
    Trvalý odkaz

    Myslíte,že je rozumné začít stavět na zimu? Jak dlouho vlastně trvá proces než se vůbec může začít?Vůbec nemám představu jak to chodí,ale co vidiím u kamarádů v satelitu.tak co návštěva to novej dům nebo staví nove,ale příjde mi,že to tam roste geometrickou rychlostí.O ekonomických stavbách víme z doslechu tak zatím zjištujeme co se dá,velká výhoda je,že je máme kousek od našeho bydliště.Tak kdo ví.tak šup názory sem.

    Reagovat
    • 3. 12. 2016 (19.37)
      Trvalý odkaz

      Já bych na zimu nezačínal. pokud teda extrémně nespěcháte. Připravil bych si stavbu, takže projekt a stavební povolení tak, abych na jaře mohl začít. je podle mě fajn, když je stavba před zimou uzavřená – takže hrubá uzavřená. Ale samozřejmě bych se klienti poradil s nějakou stavební formou. V ES Vám poradí zcela jistě.

      Reagovat
    • 24. 12. 2016 (0.23)
      Trvalý odkaz

      Na zimu určitě nestavět. Leda max desku, víc ne, to by se nemuselo kvůli počasí stihnot a pak by do toho pršelo, sněžilo mrzlo a to by nebylo dobrý. Já říkam taky přes zimu řešit povolení, na jaře stavět, na vánoce bydlet. :) Ideální stavební postup ne?

      Reagovat
    • 29. 11. 2016 (22.30)
      Trvalý odkaz

      Super domky za super ceny. Jen koukejte na velikost, někdy jsou podle mě až moc maličké. Ale tak každý hledá něco jiného. Někdo věčí byt se zahrátkou, někdo palác. :) myslím, že si vybere každý.

      Reagovat
    • 20. 2. 2017 (17.37)
      Trvalý odkaz

      Hm, vypadají dobře, máte vkus. My už tedy postaveno máme, ale vždycky se ráda kouknu.

      Reagovat
  • 26. 11. 2016 (21.11)
    Trvalý odkaz

    Es jsou výborným rozhodnutím. Pro ty co ještě váhají tu mám můj názor: Na schůzku nepotřebujete skoro nic, jen vědět co vůbec chcete za dům, zda patrový nebo nízký, jaké materiály, jaké složení místností, kolik tak m ěsíčně můžete splácet a ostatní už vyřeší firma za vás. Navrhnou vám možná řešíte, propočtou hypotéku, řeknou vše potřebně a na vás už pak bude jen rozhodnutí, zda es ano nebo ne. My je měli a bylo to nejlepší naše rozhodnutí v životě. Krom děti teda. Takže kdo neví co, ať si tam dojde a pak váhá dál.

    Reagovat
    • 29. 11. 2016 (0.36)
      Trvalý odkaz

      My si vybrali na netu jedden dům který jsme tak asi chtěi a měli v hlavně každý tři svoje poslední výplaty a na schůzce jsme dořešili všechno co bylo potřeba. Pak jsme jeli na další podepsat smlouvu a byla ruka v rukávu. A teď, už se řeší stavební povolení, takže jaro nás překvapí základovou deskou.

      Reagovat
      • 30. 11. 2016 (22.11)
        Trvalý odkaz

        Schůzka ve firmě je super věc. Pokud máte dotazy, hned si tam všechno ujasníte a jedete domu skoro rozhodnutý že s nima postavíte. Doma jen proberete detaily a už to jede.

        Reagovat
        • 22. 1. 2017 (0.13)
          Trvalý odkaz

          Kolik tak na vás mají času? Hodinku dvě nebo je to otázkou pár minut? Máme asi milion dotazů na papíře a chcem na všechno odpověď + chcem aby nám spočetly splátky a probraly s náma náš dům a rozložení místností a tak. Nebo to není možné na té první schůzce tohle všechno pořešit?

          Reagovat
    • 4. 12. 2016 (17.00)
      Trvalý odkaz

      Dětem příliš nerorozumím. Upřímně se im zatím vyhýbám. Hlavně když vidím u známých jak je ta výchova náročná. ALe o Ekonomických stavbách mluvit můžu. Líbí se mi, že právě dokáži pomoci jak lidem, kteří mají jen obecné představy jako vy – prostě chtějí nějaký dům, který se jim líbí a nic moc okolo neřeší. A pak taky dokážou pomoci lidem z oboru, kteří si je třeba vybrali pro dlouhou záruku, nadstandardní proklientský servis, dobrou cenu nebo pro cokoliv jinýho.

      Reagovat
      • 31. 12. 2016 (22.10)
        Trvalý odkaz

        My taky zatím děti nemáme, ale časem chceme 3. Zatím volíme se ženou rostoucí dům pro nás dva, časem přistavíme i pro zbytek naší rodiny. :) To mi přijde jako nejlepší nápad ve stavbenictví.

        Reagovat
  • 26. 11. 2016 (15.07)
    Trvalý odkaz

    Ahoj všem. O Ekonomických stavebkách jsem toho přečetl opravdu hodně. Nikde jsem ale nedohledal moc informací o programu partnerství. Teda informací jsem našel dost, jde mi spíš o to, jestli má někdo s tímto programem zkušenost. Popíšu svoji situaci Mám relativně velkou lokalitu pozemků. Chtěl bych zde připravit infrastrukturu a pozemky potom prodávat ako stavební. Pořádně ale nevím jak na to. A hlavně na to nemám kapitál. Četl jsem, že Ekonomické stavby by mi v tomhle programu měly umět pomoci. Má někdo zkušenost? Míra

    Reagovat
    • 17. 12. 2016 (23.24)
      Trvalý odkaz

      Barevny kombinace jsme taky testovali a pro lidi co nemaj prectavivost je to paradni. Navolite si barvu fasady, oken, krovu, strechy a hend mate jasno, jak to co objednate bude na domu vypadat. Doporucuju pred podpisem smlouvy zkust.

      Reagovat
    • 18. 1. 2017 (21.28)
      Trvalý odkaz

      Tak to je bomba, to jsem netušila, že tam vůbec na stránkách maj. Hned to jdu prubnout na domek, co nám mají v dubnu začít stavět. Dík za tip.

      Reagovat
  • 23. 11. 2016 (22.54)
    Trvalý odkaz

    Zkušenost naší rodiny s Ek.stavbami je více než dobrá a to je podle mě víc než nějaké udělené ocenění. Každý má nastaven hodnoty jinak a já osobně v dnešní době nevěřím nikomu a ničemu dokud si to na vlastní kůži nevyzkouším. Takže taky už máme odzkkoušeno důkladne, služby Ek.staveb jsou perfektní troufám si říct žže až luxusní, protože plní vše do posledního puntíku. Dům je velmi vydařený po stránce vzhledové i kvalitní. Nemáme si nač stěžovat.

    Reagovat
    • 24. 11. 2016 (22.22)
      Trvalý odkaz

      Sasino souhlas. Sluzby nejlepsi co kdy kde kdo nabizet, zaruka i servis taky, zatim vse dodrzuji. Navic pry i domy odkupuji kdyby byl pru…, coz doufam, ze nam nehrozi ale tady nikdo nikdy nevi co bude zitra natoz za deset let. takze za nas taky spokojenost.

      Reagovat
      • 29. 12. 2016 (12.37)
        Trvalý odkaz

        ja věřim jen svý vlastní skušenosti a ta je parádní
        dům nám postavili a lepší být snad ani nemohl
        takže za mě jsou ekonomické stavby machři
        bez ohledu na ostatní reakce
        :-D:-)):-):-D:-)):-):-D:-)):-):-D:-)):-)

        Reagovat
        • 30. 12. 2016 (19.46)
          Trvalý odkaz

          My si taky nechali vyřidit všechny služby, teda spíš jsme si je nasmlouvali a teď je teprve budou ekonomky realizovat, tak jsem zvědavá, jak to bude všechno probíhat. Teď děláme projekt. A říkám si, když to lidem nabízí, chlubí se tím, že je to v ceně domu, tak proč toho nevyužít a dělat si to sám. Oni na to maj lidi, ví jak se v tom chodí, to já nemám ani tucha, takže pomoc ES v tomhle směru ráda využiju.

          Reagovat

Napsat komentář: Hana Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *