Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 22. 11. 2016 (23.13)
    Trvalý odkaz

    Jak je to s přípojkama na inženýrský sítě? Je to v ceně domu nebo v ceně pozemku? Nebo nikde? Kolik to případně stojí navíc?

    Reagovat
    • 28. 10. 2018 (10.01)
      Trvalý odkaz

      Tak to by mě nenapadlo řešit, nám ekonomky sehnaly pozemek s přípojkama, tak mě nenapadlo se ptát :)

      Reagovat
      • 2. 1. 2019 (23.58)
        Trvalý odkaz

        A od kdy shánějí ekonomky i pozemky? Já to nikde nenašel?

        Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.49)
      Trvalý odkaz

      Tak to je opravdu malý domeček, ale i tak se dá samozřejmě bydlet, my si od ekonomek vybrali o něco větší :)

      Reagovat
      • 9. 9. 2018 (22.22)
        Trvalý odkaz

        menší, větší… hlavně kvalitně postavený a to si myslím, že Ek. stavby umí. Navíc ten servis, hmmm.

        Reagovat
      • 27. 12. 2018 (0.31)
        Trvalý odkaz

        Já si se ženou musím také vybrat menší dům, ale když chceme domeček od ES a ne byt, tak jsme se prostě rozhodli, že do toho půjdem.

        Reagovat
  • 21. 11. 2016 (0.26)
    Trvalý odkaz

    Taky máme po schůzce. Byli jsme ve čtvrtek. Bylo to šílený, fakt narváno a to na nás měli tak hodinu. Hodně jsme stihli probrat, ještě nějaké dotazy asi mít budeme až zpracujeme ty informace, něco nám pošlou mailem, Zatím dobrý dojem, vypadá to na spolupráci. :P

    Reagovat
  • 20. 11. 2016 (23.59)
    Trvalý odkaz

    referenčky jsou super,, mslím že ekonomky jsou jediná stavební firma co tohle nabízí a za to moc dík my si na základě prohlídky nechali dům taky postavit, tak moc se nám líbil, že jsme měli hned jasno

    Reagovat
  • 18. 11. 2016 (22.36)
    Trvalý odkaz

    My třeba máme od Ekonomek dům 5+1 postavený na klíč, pozemek taky na hypo, jako dům, cena 3500000 celkem, z toho hypo 2700000, zbytek vlastní peníze a splátku máme cca 13000 na 30 let. Není to sice málo, ale máme pěkný velký dům, aspoň pro nás velký, oproti bytu, spokojenost veliká a když to srovnám s nájmem,kde jsme dávali už skoro 10000 plus elektriku a vodu, tak to je jasný řešení. Navíc jsme byli s Ekonomkama maximálně spokojeni, ve všem.

    Reagovat
  • 17. 11. 2016 (22.37)
    Trvalý odkaz

    Dotaz: Jak se staví Ekonomky k případným reklamacím? Víte někdo? Vše ostatní co jsem chtěla vědět už vím, ale tohle jsem nikde na diskuzích nedohledala. Je to pohoda když nabízí tu dlouho záruku a ty dlouhý servisní prohlídky. Nebo jsou problémy?To u nás asi rozhodne o tom zda je vzít nebo ne. Děkuju.Bibi

    Reagovat
    • 22. 11. 2016 (22.53)
      Trvalý odkaz

      My reklamace ještě neměli žádné, takže nemohu soudit, ale bydlíme už 7 měsíců. Máme záruku od 5-10 let, podle toho na co a sjednané servisní prohlídky na 30 let, takže doufáme, že problém s reklamacemi žýdný nebude.

      Reagovat
  • 17. 11. 2016 (22.11)
    Trvalý odkaz

    Zkušenost zatím moc velikou nemáma, ale podpis už máme za sebou, projekt bude za týden připravený ke schválení. Je toho za námi ještě málo ale zatím jsme velmi spokojeni s tím jak to u nich chodí. Uvidíme co pak samotná stavba.

    Reagovat
  • 15. 11. 2016 (16.34)
    Trvalý odkaz

    Tak co lidi, jak se daří? Jde vám to? :) Na FB mají další pěkný domky, koukněte.

    Reagovat
    • 16. 11. 2016 (23.20)
      Trvalý odkaz

      Domky na FB sleduju pořád. Ještě nestavíme a ještě pár měsíců nebudeme. Partner ještě pořád neví zda do toho jít nebo ne. Já chci, on se dost bojí. Má nejistou práci neví se, jak to u nich teď bude, tak ještě čekáme. Snad budeme mít štěstí jako vy a vše se nám za rok nebo dva podaří.

      Reagovat
      • 19. 1. 2017 (16.22)
        Trvalý odkaz

        Jsme v podobné situaci, a slyšela jsem něco pojištění v době neschopnosi splácet tak se na to chci pozeptat,asi přímo v bance kde bysme chtěli žádat o hypoteku.Jinak máte pravdu je FB je pořád co sledovat,ale už dlou mi nepřišel novej bulletin.A taky asi s novým rokem vyjde nový katalog,na to se budu muset taky podívat na jejich stránky jestli už se dá objednat.

        Reagovat
    • 18. 1. 2017 (17.29)
      Trvalý odkaz

      Koukám, koukám sleduju pravidelně, i když už sami postaveno máme ráda se pokochám.

      Reagovat
  • 10. 11. 2016 (22.51)
    Trvalý odkaz

    Dostavujeme a co nevidět se budeme stěhovat. Během stavby se u nás zlepšilo všechno, hlavně vztahy v rodině. Máme na sebe s mužem víc času než předtím a už se do nového moc těšíme. Dana

    Reagovat
    • 12. 11. 2016 (15.39)
      Trvalý odkaz

      Dani, a vy jste stavěli s Ekonomickými stavbami? A bylo to tedy na pohodu. Já právě mám ze stavby domu trošku obavy. Sousedi se při stavbě baráčku tak rozhádali, že jsou skoro na rozvod. A to bych nerada. Je teda fakt, že oni stavěli svépomocí sami a že jim to hrozně trvalo. Taky problémy shypotékou a tak. Ř9kám si, že když se svěříme do rukou ES, že by to nemuselo být tak hrozný. Ale nerada bych naše manželství nějak pošramotila…

      Reagovat
    • 16. 11. 2018 (22.03)
      Trvalý odkaz

      To je logické. Hned jak přišel katalog celá rodina se do něj ponořila. Já jsem první noc skoro nespal :-)

      Reagovat
  • 9. 11. 2016 (17.01)
    Trvalý odkaz

    Čas pokročil a my se blížíme do finále, slíbený termín se blíží a my to vážně stihneme do vánoc, být nastěhování, bude to trochu hektické, ale i přesto se těším. známí zčali stavět cca o půl roku dříve, tedy sami, ale bohužel ještě zdaleka nemají hotovo. Jsem ráda, že jsme na konec využili ekonomických staveb a bylo takřka bez práce, všem vřele doporuřuji. Víc zjistíte na jejich stránkách, určitě tam jukněte.

    Reagovat
  • 7. 11. 2016 (13.33)
    Trvalý odkaz

    O ES jsem slyšela prvně, když stavěli kámošovi. Nyní hledáme firmu my a tak jsem si dala s kámošem spicha ohledně té stavby a mluvil dost nadšeně. Dům nám ukáže tenhle týden a pak se uvidí. KDyž se nám bude líbit, tak se zkusíme ve firmě poptat na naše podmínky. Když to bude přijatelný, koukneme po pozemku a pustíme se do práce. Vlastní bydlení je totiž nám megasen.

    Reagovat
    • 13. 11. 2016 (23.13)
      Trvalý odkaz

      Tak už jsme na té schůzce u kamaráda byli. Domeček měli víc než nádherný. Moc se nám líbil nejen zvenčí, ale i to jak to měli udělané vevnitř. To už sice nebyla práce ES, ale to nevadí. MLuvili nadšeně, vypadali moc spokojeně, bylo to závidění hodné. Zkusíme taky poptat pozemek a pak se uvidí, co nám ES poví. KDyž něco najdou a budeme mít na splátky, tak chceme taky postavit.

      Reagovat
  • 31. 10. 2016 (23.36)
    Trvalý odkaz

    NECHCETE SI MĚ NĚKDO POZVAT K SOBĚ DOMŮ NA KAFÍČKO A PROBRAT MOJE OBAVY ZE STAVBY S ES? PROSÍM MOC. PIŠTE PROSÍM NA MALALUKYNA444@GMAIL.COM.DÍKY MOC ZA OCHOTU, POKUD SE NĚKDO NAJDE.

    Reagovat
  • 31. 10. 2016 (0.10)
    Trvalý odkaz

    Nechali jsme si postavit zrcadlově otočený a dispozičně mírně upravený RD. S architektem jsme se domluvili na zvýšení nadezdívek. Díky tomu budeme mít dětské pokoje a ložnice v podkroví mnohem prostornější. Pak jsme udělali v projektu ještě menší úpravy k naší spokojenosti. Takové, aby to šlo provést a abychom na to měli. Takže teď budeme už brzo bydlet v typově upravém domě podle našich představ. A musím říci, že už se na to stěhování moc těšíme.

    Reagovat
  • 29. 10. 2016 (22.39)
    Trvalý odkaz

    Už je to tak. Náš sen se stal díky Ekonomickým stavbám skutečností!!!! Už bydlíme a je nám skvěle. Jděte do toho taky lidi!!!!! :)

    Reagovat
    • 5. 3. 2017 (23.40)
      Trvalý odkaz

      Pěknej, taky jsme o něm uvažovali, ale nakonec jsme vybrali úplně ale úplně jinej. A je fakt že ekonomky těch domů mají přehršle. Docela se mi líbil ten automat, kam se zadají požadavky a vyjedou vám typy na dům. Ale ve finále jsme dům vybrali a rozhodli se až v ekonomkách.

      Reagovat
    • 1. 3. 2018 (0.28)
      Trvalý odkaz

      Moc pěkný, ale já si od eko. staveb vybrala hezčí a levnější ;)

      Reagovat
    • 27. 10. 2016 (19.11)
      Trvalý odkaz

      My toho jejich webu před měsícem a půl vuyžili a te´d už řešíme podmínky pro stavbu domu. Pomohli nám moc a tak si je volíme i pro stavbu našeho domu.

      Reagovat
    • 18. 11. 2016 (20.54)
      Trvalý odkaz

      My si od ES nechali pozemek najít, prověřit a pak jsme si objednali i dům, takže teď se nám staví a my jen čekáme, kdy už to bude.

      Reagovat
  • 25. 10. 2016 (21.32)
    Trvalý odkaz

    Pořád vahame zda stavět na klic nebo makat sami a nevime. Úspora penez by byla dost velka to je lakavý,ale ta stavba nás moc neláká. Víte od firmy kolik dáte za tu stavbu? Jako na kolik vyjde matroš a na kolik práce aby se to dalo nejak posoudit?

    Reagovat
    • 20. 11. 2018 (22.14)
      Trvalý odkaz

      A co si na domě udělte sám? Stejně musíte najímat řemeslníky nebo malé firmy a to je očistec. Jen toho času kolik to bude stát. Mě to za to nestojí. Zavolal jsem do ES.

      Reagovat
      • 1. 2. 2019 (0.32)
        Trvalý odkaz

        jů máte čas dělat a domě? to budete mít radost že se budeme moct pochlubit nejen es prací

        Reagovat
  • 25. 10. 2016 (0.05)
    Trvalý odkaz

    Kdo mě pozve na návštěvu lidi? Chci fakt pravdivý info o Ekonomkách, chceme s nima stavět a jsem ochotnej i zaplatit.Piště mi sem, předmět pro Petra. Petr

    Reagovat
    • 8. 11. 2016 (13.24)
      Trvalý odkaz

      Tady se obávám Petře že moc nabídek nedostanete. Málokdo chce v dnšní době ukazovat někomu cizímu bydlení. Se ani nedivim. Krade se o sto šest. To si neberete osobně, to ani náhodou jen mluvím za sebe, já bych do toho nešla ani za úplatu. Dnešní doba je zlá. Zkuste si refernce od ES tam to dělají lidi dobrovolně, tam se určitě dostanete a platit nebudete nic. :D Mějte se!

      Reagovat
      • 28. 12. 2018 (15.38)
        Trvalý odkaz

        Počkejte, vždyť ES dělají referenční návštěvy domů :-)

        Reagovat
  • 24. 10. 2016 (23.05)
    Trvalý odkaz

    Příští týden máme schůzku ve Zruči ve firmě E.S. sro. Když podepíšeme smlouvu, tak to už se letos na stavbě neudělá nic co? To nebude hotové do konce roku ani stavební povolení. Chceme ten rychloprojekt, takže tam se ani nic moc měnit nebude, ale i tak je 2 měsíce na úvěr a na projekt máto, že? Průměrná doba na tohle všechno i s povolením?

    Reagovat
  • 21. 10. 2016 (12.15)
    Trvalý odkaz

    Hodně se mi zamlouvá ta Nulová Hotovost. To funguje fakt tak, že tam přijdu z holym zadkem (obrazně řečeno, žádnou hotovost našetřenou nemam), budu chtít dům a oni mi ho postaví a my už pak budeme jen platit hypotéku na pozemek a dům? To by se mi líbilo. A to jestli mam na splátky mi řeknou už na té prvotní infoschůzce? Nerad bych šel do něčeho na co pak nebudu mít.

    Reagovat
    • 21. 10. 2016 (13.41)
      Trvalý odkaz

      To Libor: Libčo, to je dobrý nápad přejmenovat nulovou hotovost za holý zadek :) Je to trefné. Taky jsme tohoto programu využili a taky jsme neměli našetřenou ani korunu. pristě jsme žili tak říkajíc z ruky do huby. Jinak k tvýmu dotazu. Manažer se nás na první schůzce ptal na bezpečnou splátku, kterou si můžeme dovolit kždý měsíc platit. Pak chtěl vědět jaký dům máme vybraný a jestli máme pozemek nebo případně za kolik pozemek chceme. To hodil do nějaké výpočtu a řekl nám jestli si to můžeme dovolit vzhledem k té naší bezepečné splátce.

      Reagovat
  • 19. 10. 2016 (12.09)
    Trvalý odkaz

    Manžel teď dělá průzkum trhu, co kde jaké firmy za kolik nabízejí, co k tomu přidávají navíc za služby, výhody, z čeho staví a tak. Takže čekám s jakýma nabídkama přijde a na jeho finální rozhodnutí, zda stavět budeme nebo nebudeme. Moc bych chtěla a moc by se mi líbila firma Ekonomické stavby. Uvidíme s tím přijde on. :) Poptává u nich také.

    Reagovat
    • 21. 10. 2016 (13.44)
      Trvalý odkaz

      To Terez: terezko přistupujete k tomu rozumně, to chválím. Jde o stavbu domu, chce si to pořádně vybrat a vše promyslet. Postupovali jsme hodně podobně. Jen díky tomu, že jsme neměli žádné vlastní peníze, tak jsme vlastně nikoho jiného než Ekonomky vybrat nemohli. Nikde to bez hotovosti nejde:/ Ale my teda rozhodně nelitujeme.

      Reagovat
  • 18. 10. 2016 (20.22)
    Trvalý odkaz

    Máme nějakou šanci na hypotéku ve výši 3,5 mil dům plus tak nějak 750 tisíc pozemek, když jsem na mateřské ještě dva roky a manžel dělá a má tak 32 tisíc hrubého? Pomůžete mi to někdo zjistit než se poženu na schůzku do Ekonom.staveb? Nerada bych tam jela 70km abych pak zjistila že jsme outsideři. :( Snad mi rozumíte. Děkuju všem ochotným šikovným lidičkám.

    Reagovat
      • 28. 10. 2016 (23.02)
        Trvalý odkaz

        Já bych šla řešit HÚ přímo do ES, protože oni tam nabízejí různé banky a dají vám tu provás nejvýhodnější. Takže zbytečný si to počítat někde na netu a pak to řešit znovu ve firmě. KDyž se vám nabídka líbit nebude nemusíte nic podepisovat. Takže jde jen o email, dotaz do kavárny nebo schůzku. Co chcete.

        Reagovat
        • 31. 10. 2016 (0.00)
          Trvalý odkaz

          Přesně tak, kašlete na internetový propočty hypoték, jde jim jen o kontakt, volejte nebo pište do ES a chtějte pana Lebla, ten vám tam poradí.

          Reagovat
        • 25. 8. 2018 (22.39)
          Trvalý odkaz

          Já si všechno zjistím v Ekonomkách na první schůzce, pak ověřím v bance a před podepsáním smlouvy vše s manželem v klidu promyslíme.

          Reagovat
          • 26. 11. 2018 (0.41)
            Trvalý odkaz

            V ekonomkách se můžete na všechno v klidu zeptat a oni vám nechají klid na rozhodnutí. Věřím, že se většina rozhodne stejně jako my: Ekonomky si vybere a nechá si od nich dům na klíč postavit.

  • 15. 10. 2016 (2.30)
    Trvalý odkaz

    Ahoj.,

    Mé jméno je pan Juluis, a jsem soukromý úvěr věřitel, nabízím úvěr s úrokovou sazbou 3%, pokud budete potřebovat tyto úvěry kontaktujte nás teď.

    Vánoční půjčka
    Osobní půjčka
    Hypotéka
    Auto úvěr
    Studentská půjčka

    Pak se obraťte nyní homefortheneedy06@gmail.com pro více informací.

    Díky

    Reagovat
  • 14. 10. 2016 (15.39)
    Trvalý odkaz

    Podnájem máme domluvený zatím na rok. Už jsme tu pár týdnů a šílíme z toho hluku všude kolem, v paneláku je slyšet úplně všechno a není tu kam jít. Ach jo. To mi štve. Takže zvažujeme co pak, jestli si koupit něco mimo milion dalších bytů kolem (nějakou novostavbu kde žije pár rodin) nebo si postavit menší domek. Jenže nevim, zda se to nechá za ten rok připravit od A do Z. O tom jaký dům by to byl můžeme rozhodnout za víkend, když budeme vědět jestli dosteneme úvěr. No tak co myslíte? Jaké máte zkušenosti? Je to reálné nebo ne? Ještě teď když bude navíc zima?

    Reagovat
    • 19. 10. 2016 (21.28)
      Trvalý odkaz

      Maj na to nějaký zkrácený programy – rychlý program nebo rychlé řešení nebo tak něco, kdy si prej vezmete typový dům a tím pádem ušetříte xměsíců projektování. Jestli to vyjde do roka už nevím, ale myslím že i míň, to si zjištěte. Já rozhodně radši malý dům než velký byt. Panelák bych nedal.

      Reagovat
  • 12. 10. 2016 (23.18)
    Trvalý odkaz

    Nechci se chlubit, ale už se ta spolupráce blíží i nám. Podepsáno, projekt hotový, hypotéka vyřízená, tak letos snad ještě tu desku stihnem. Čekáme na stavební povolení.

    Reagovat
    • 28. 10. 2016 (23.18)
      Trvalý odkaz

      My už desku letos Milčo nestihnem, ale to nevadí. Letos nás čeká podpis smlouvy a projekt + taky asi vyřešení hypotéky, pak se příští rok udělá stavební povolení no a pak už se taky u nás bude něco stavět. Jeto ještě dlouhá štreka před námi, ale těšímse už se určitě stejně tolik jako vy.

      Reagovat
      • 24. 10. 2018 (20.22)
        Trvalý odkaz

        To zní hrozně zdlouhavě, ale v ekonomkách to vyřídí rychle že jo?

        Reagovat
  • 11. 10. 2016 (23.38)
    Trvalý odkaz

    Někdo osobní zkušenost s nákupem pozemku z ES realitního webu? Dobrý, špatný? Na co si dát pozor? Cena za službu? Dík

    Reagovat
    • 14. 10. 2016 (12.57)
      Trvalý odkaz

      Za mě dobrý. Velká výhoda je, že neplatíš provizi realitce. je to jako bys kupoval pozemek od normální fyzické osoby. Pak taky pokud s Ekonomickými stavbami budeš i stavět, tak rovnou víš co vše je potřeba pro stavební povolení, některé pozemky stavební povolení už maj. Takže jestli si u nich vybereš, tak rozhodně duporučuju

      Reagovat
    • 9. 12. 2018 (14.54)
      Trvalý odkaz

      Dávat si pozor asi ai není třeba, akorát buďte hodně konkrétní, ať jste s polohou pozemku spokojení ;) Es umí sehnat ;)

      Reagovat
      • 29. 12. 2018 (0.24)
        Trvalý odkaz

        Člověk by měl být náročný a Ekonomky fakt umí sehnat, potvrzuji :-)

        Reagovat
  • 10. 10. 2016 (13.04)
    Trvalý odkaz

    My se pro ně rozhodli kvůli tomu, že je známe od kámoše. Pak kvůli projektu v ceně, vyřízení povolení a hypotéky. Navíc jsme měli i linku do kuchyně, záruku na některé části domu 10 let a 30 let údržba domu. To vyhrálo nad konkurencí.

    Reagovat
  • 10. 10. 2016 (12.30)
    Trvalý odkaz

    I LOVE YOU – i takhle se dá vyjádřit, jak moc jsem s prací Ekonomek na našem domě spokojená. :P

    Reagovat
    • 15. 10. 2016 (14.50)
      Trvalý odkaz

      Bětko, tohle bych teda radši asi slyšela od svyho přitele :) a klidně každý den :) Ikdyž je fakt, že když člověk svůj dům miluje, tak se cití hezky a je šťstanej. A Ekonomické stavby člověka štastným dovedou udělat :) Takže se přidávám k Vám!

      Reagovat
      • 18. 10. 2016 (16.48)
        Trvalý odkaz

        Já jsme v hodnocení o dost skromější, mně stačí na jejich hodnocení říct jen to, že pracovat umí a maj nápady. JEště trochu vylepšit rychlost reakce na maily a spokojenost je 100%.

        Reagovat
        • 12. 9. 2018 (23.35)
          Trvalý odkaz

          a proč jste si netelefonovali?
          to je přeci jen rychlejší ne?
          ale jinak spokojennost s ES ne?

          Reagovat
  • 8. 10. 2016 (22.46)
    Trvalý odkaz

    Program Excellent neznám, Úvěr na pozemek jsme nepotřebovali, vybrali jsme si Mladou rodinu a udělali jsme dobře. Dostali jsme k tomu luxusní kuchyň a z toho jsem byla celé hin! Manžel je radši za 30ti leté servisní prohlídky, takže spokojenost na obou stranách.

    Reagovat
    • 9. 10. 2016 (14.24)
      Trvalý odkaz

      Koukal jsem na webové stranky Ekonomických staveb a tam už program Excelent není v nabídce. Asi ho nahradili něčím moderněším nebo lepším (jak je znám). Mladá rodina s tou kuchyní mi přijde bomba. A ty servisní rohlídky můžu mít ke každému programu nebo ne? to bych řekl, že je hodně důležitá věc.

      Reagovat
      • 9. 10. 2016 (14.31)
        Trvalý odkaz

        Tak už jsem to dohledal k těm servisním prohlídkám. tak aby to tu nezůstávalo otevřeno a nezodpovězeno – cituju – „Pravidelné servisní prohlídky budeme poskytovat každému dokončenému domu po dobu nejméně 30 let“ Ekonomické stavby. Takže mi z toho plyne, že si k tomu můžete vybrat i jiný program, protože tenhle platí automaticky pro všechny.

        Reagovat
        • 20. 2. 2018 (18.29)
          Trvalý odkaz

          tak to je asi poslední věc která mě definitivně přesvědčila o tom že ekonomky chci. pokud vím tak tohle jiná stavební firma nenabízí.

          Reagovat
  • 6. 10. 2016 (15.53)
    Trvalý odkaz

    Kvalita za přijatelnou cenu, dodržné termíny, služby před, při i po stavbě. TO jsou EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

    Reagovat
    • 7. 10. 2016 (20.41)
      Trvalý odkaz

      Ano souhlasíme.My přidáme ještě linku navíc a topení. Mají na to programy, stačí jen zvolit ten správný. Tak to taky udělejte.

      Reagovat
  • 2. 10. 2016 (13.35)
    Trvalý odkaz

    I naše rodina se zařadila mezi klienty této společnosti (Ekonomické stavby). Manželka řešila všechny ty služby, co Ekonomky nabízí, do toho jsem já moc nekecal. Mě zajímá pouze kvalita stavby. Zatím jsme ve fázi hrubé uzavřené stavby a mohu říct, že jsem spokojený. Výrobní skupina funguje spolehlivě. Nemáme žádné zásadní neshody a drobné věci jsme si vyříkali a vyšli mi vstříc. Zatím dobrý, uvidíme dál

    Reagovat
  • 2. 10. 2016 (13.11)
    Trvalý odkaz

    Vyzkoušeli jsme program Pohodová stavb od Ekonomických staveb. Základ je popsaný v článku nad diskuzí, ale mohu potrvdit, že vše funguje jak se slíbilo. Měli jsme vlastní pozemek a hypo jsme řešili až bylo postaveno. Vše běželo hodně rychle. a my se díky tomu mohli stěhovat z bytu rovnou do domu. Mohu doporučit všem, kdo se nechce stresovat s hypotékou v průběhu stavby nebo se chce stěhovat z vlastního bytu rovnou do domu.

    Reagovat
  • 1. 10. 2016 (16.04)
    Trvalý odkaz

    Taky jsme původně uvažovali o ekonomických stavbách, ale po reportáži v černých ovcích jsme dali ruce pryč a rozhodli se pro firmu http://www.ddnk.cz/. Celá stavba proběhla v naprostém pořádku a v termínu. Dnes bydlíme v domku jako z těch obrázků, co mají na stránkách. Mohu jen doporučit.

    Reagovat
    • 2. 10. 2016 (12.53)
      Trvalý odkaz

      Tuhle firmu neznám, asi to bude něco menšího. Každopádně určitě existuje na českém trhu spousta kvalitních firem. Takže vaší zkušenosti a doporučení věřím. Já mám zkušenost s EKonomickými stavbami a mohu proto doporučit je. Reportáž v pořadu jsem viděl a nepřišlo mi to tak černobíle, navíc Ekonomické stavby obsluhují tisíce klientů. v takovém množství se vždycky objeví někdo nespokojený.. Já mohu posloužit pouze svoji zkušeností a ta je pozitivní.

      Reagovat
      • 4. 10. 2016 (15.14)
        Trvalý odkaz

        My máme taky zkušenost jen s ES a patří jim veliká pochvala.

        Reagovat
        • 29. 10. 2016 (22.58)
          Trvalý odkaz

          Dům od ES jsme viděly a chceme ho taky. Krásný dům postavený podle info od majitelů za necelý rok. Všechny služby braly od ES, dělali pro to minimum a vypadaly víc než spokojeně.

          Reagovat
      • 27. 12. 2018 (18.35)
        Trvalý odkaz

        Přesně. Vždycky se najde nějaký nespokojenec, těch kolem nás…říkám jím upíři. Pořád si na něco stěžují, někoho pomlouvají. A jak říkáte: Ekonomky postaví ročně stovky domů!

        Reagovat
    • 20. 10. 2016 (14.24)
      Trvalý odkaz

      Firma DDN neznám a ani po tom netoužím, chci jít do stavby s firmou s dlouholetou praksí a to právě ekonomické stavby jsou,navíc mají řadu ocenění a na to já beru ohled a těch fanoušků na fb, to je něco.

      Reagovat
    • 3. 3. 2017 (17.51)
      Trvalý odkaz

      Taky neznám, ale za ekonomky se můžu zaručit a kladných referncí tady i jinde najdete dost. A reportáž jsem taky neviděla.

      Reagovat
  • 1. 10. 2016 (13.55)
    Trvalý odkaz

    ČUS LIDI. TA POHODOVÁ STAVBA JE GOOD JOB OD EKONOMEK. PROSTĚ ŽÁDNÝ STAROSTI S ČERPÁNÍM, JEDNODUŠE VŠE ZACÁLUJEŠ AŽ NA KONCI. BĚŽÍ TO RYCHLE A TO PŘECE GO. PRO NÁS ZÁKAZNÍKY LUXUS. PROSTĚ UBUDE JEDEN STRES A TO S EPŘI STAVBĚ DOMU ROZHODNE HODÍ.

    Reagovat
  • 30. 9. 2016 (22.20)
    Trvalý odkaz

    No tak je to asi fakt o štěstí. Když někdo odřekne nebo nemůže, tak vámi ten volný termín vyplní. Když všichni na schůzkou přijdou, tak hold se čeká dlouho. Ale jako radši než jít jinam, to si radši taky počkam. Ekonomky jsou favoritem i pro nás.

    Reagovat
    • 1. 10. 2016 (9.47)
      Trvalý odkaz

      paní Batiková, naprostý souhlas. Jsme jasně rizhodnuti a těch pár dnů nebo týdnů si počoat na Ekonomické stavby , to opravdu vydržíme. lepší než pak několik desítek let bydlet v domě, kterej postavili nějací fušeři. Na es se zkrátka mohu spolehnout, tak si ně rádi nějakej čas potkáme. I z toho, že mají narváno se dá uszovat, že je to opravdu dobrá firma a nejen z toho

      Reagovat
  • 29. 9. 2016 (12.34)
    Trvalý odkaz

    Pokud máte zájem o pravidelné info ze stavebního oboru, tak si nechce posílat tyhle newslettery. Nic vám pak neunikne. A pro ty co uvažují někdy v budoucnu o vlastním domu je to ideální. Nic vám pak z akcí / novinek neunikne . http://www.ekonomicke-stavby.cz/bulletiny

    Reagovat
    • 29. 9. 2016 (15.32)
      Trvalý odkaz

      Čičino moc děkuju. To vypadá jako super tip. A to když se tam zakliknu, tak mi to teda bude chodit automaticky vždycky napořád? Bez starostí a zadáčo? Si procházím nějaké starší čísla a je to fajn počteníčko pro někoho, kdo chce stavět baráček. Díkec

      Reagovat
      • 4. 10. 2016 (21.38)
        Trvalý odkaz

        Stará drbno, přesně tak, jakmile si zajístíte odběr toho newsletteru, tak vám bude chodit na email až do odvolání. Někdy posalají často, někdy až za x měsíců, nemají v tom zatím žádný pořádek, ale někdy jsou tam fkat zajímavý věci.

        Reagovat
      • 19. 3. 2019 (0.49)
        Trvalý odkaz

        Já bych taly chtěla aby mi na FCB nebo MAIL chodily informace a novinky o ES, co pro to musím udělat?

        Reagovat
  • 29. 9. 2016 (12.17)
    Trvalý odkaz

    Taky mame moc pekny rd. Vybrali sme si ho z katalogu a uz ho mame postaveny.Jak si nekdo stezuje ze to trva dlouho, tak me rok tak dlouhej neprisel. Nemusel sem stavet, takze se mi to libilo. Ja bych es klidne dalsim stavebnikum doporucil.

    Reagovat
    • 29. 9. 2016 (15.46)
      Trvalý odkaz

      Martine, takže jste vybrali nějakej katalogovej domeček? a vyhovuje dispozice? Mně to přišlo škoda si ten domeček nenaprojektovat tak jak jsem si to vysnila, takže jsem vymýšlela, měnila, upravovala, navrhovala, nechával si podarit až jsem se tomu snu hodně blízko přiblížila. Maximální díky ES a tedy i projektantům ES.

      Reagovat
      • 1. 10. 2016 (13.44)
        Trvalý odkaz

        Ahoj Jaško, jsem taky Martin, ale jiný než ten nahoře:) Musím Ti dát zapravdu. Vybrat si typovej dům je spíš pro někoho, kdo hodně hodně spěchá. ALe dneska už EKonomky umí i individuální projekt do dvou a půl měsíce (vlastní zkušenost), takže to není žádná prodleva ve výstavbě. Rozhodně lidi nechejte si od projektanta poradit, řekněte mu vaše potřeby a pak vznikne přesně to co byste chtěli a hlavně potřebovali.

        Reagovat
        • 24. 10. 2016 (22.40)
          Trvalý odkaz

          Individual projekt za 2,5 měsíce? To jako fakt? Já myslela že takhle rychle dělají ty typové. Tak to o tom vlastním popřemýšlím taky. Já ho nechtěla jen kvůli délce projektování. Trochu na dům spěcháme. A je ten individual fakt v ceně domu / zdarma? Neplatim nic navíc? Známej dával za projekt kolem 100 000 u projektanta, ale stavět jinde než v ES.

          Reagovat
      • 16. 10. 2016 (22.45)
        Trvalý odkaz

        My si vzali ten superrychlej projekt nebo jak to nazvat. Prostě jak je to hotový, tak jsme to vzali, žádný předělávky, žádný úpravy jen zasazení do terénu domu a bylo to fakt rychlý. To se mi líbilo, jelo to jak po másle, bydlíme a je nám dobře. Servisní prohlídky mají co nevidět začít plnit, tak jsme sami zvědavi, jak to bude všechno probíhat.

        Reagovat
    • 11. 11. 2016 (15.33)
      Trvalý odkaz

      MY UŽ NE, MY UŽ SI V DOMĚ OD EKONOMEK BYDLÍME PŮL ROKU. V LÉTĚ JSME SE STĚHOVALI A TEĎ UŽ MÁME VŠE ZAŘÍZENÉ, JEN ZAHRADU ZATÍM NAPŮL. TA NÁS ČEKÁ PŘÍŠTÍ ROK, JINAK TEDA SUPER PRÁCE A SKVĚLÉ ROZHODNUTÍ JÍT DO VLASTNÍHO DOMU. NEVÁHEJTE, ZBYTEČNĚ TO TAK JEN PRODLUŽEJETE.

      Reagovat
    • 15. 10. 2018 (20.22)
      Trvalý odkaz

      My – nejspíš. Ještě nejsme stoprocentně rozhodnuti,ale vypadaá, že nás Ekonomky přesvědčí :-

      Reagovat
  • 26. 9. 2016 (23.17)
    Trvalý odkaz

    Lalala, je to fajn číst si to tu a vidět, že se firmě daří. Dařilo se i zas, bude nejspíše i v budoucnu.

    Reagovat
    • 10. 11. 2016 (22.05)
      Trvalý odkaz

      Ekonomkám se vždycky dařilo, daří a podle toho jak staví i dařit bude. Jsou to machři a umí.

      Reagovat
  • 20. 9. 2016 (16.17)
    Trvalý odkaz

    Jak je z „komentářů“ vidno, marketing na internetu v ES zvládají :-)

    Reagovat
    • 22. 9. 2016 (21.33)
      Trvalý odkaz

      Jo a podle čeho soudíte Sideli? Podle toho že máme všichni stejnýho panáčka? :D I s vámi?

      Reagovat
    • 29. 9. 2016 (18.45)
      Trvalý odkaz

      Taky jsem to ten článek četl.Hodně rozumně a dobře napsané. Upřímné argumenty, žádné tlachání. Líbí se mi styl jakým pan Mencl člínky píše. Je vidět, že je to kapacita. Jinak by Ekonomické stavby asi nebyly tam kde jsou

      Reagovat
  • 17. 9. 2016 (16.16)
    Trvalý odkaz

    Jo to je pravda. Já taky slýchám o téhle firmě odkudkoli. Televize, rádio, bilbordy, reklama v časopisech, na netu, na fb, jsou všude. Hold se jim asi dobře daří. Jen tak dál, líbíte se mi moc a jednou si vás taky objednám.

    Reagovat
    • 25. 9. 2016 (23.07)
      Trvalý odkaz

      Prej teď pracují na lepší formě reklamy než je v médiích. Prý chtějí budovat radši svoji prosperitu na pozitivních komentářích od skutečných klientů, protžoe to udělá lepší dojem než reklama někde publikovaná. Takže to se musí sakra snažit, aby lidi spokojený fakt byly a aby je pak chválily. No držím jim pěsti, mám jejich práci a dům od nich moc ráda.

      Reagovat
      • 30. 9. 2016 (19.37)
        Trvalý odkaz

        Same rozhodně souhlasím. Dneska už lidi otravuje klasická reklama, které je všude spousta. Reference nebo zkušenost je nade všechnu reklamu. Je vidět, že Ekonomické stavby tomu rozumí a ví co dělaj. A pak vlastně ani nejde o reklamu, jen spokojeného klienta, který nic nestojí, jen kvalitně odvést svoji práci. A to v ES umí…

        Reagovat
        • 6. 10. 2016 (15.14)
          Trvalý odkaz

          Je fakt že je lepší dát radši nějakou korunu spokojeným klientům než je rvát do reklamy na bilboardech. Spkojený klient může udělat mnohem lepší reklamu, když chce než rádium nebo telka třeba.

          Reagovat
          • 1. 1. 2019 (22.45)
            Trvalý odkaz

            To mluvíte o těch ukázkových návštěvách? Já jsem si říkala, že by to ty lidi nedělali zadarmo :-) Ale proč ne, budu o tom možná taky uvažovat až nám ekonomky dům dostaví.

    • 17. 10. 2016 (14.05)
      Trvalý odkaz

      Nojono když je někdo profík v oboru tak je o něm hold slyšet ze všech stran. :D Taky doufám že se mi firma jednou takhle dobře rozjede. Ekonmky fandim vám.

      Reagovat
      • 18. 11. 2016 (21.13)
        Trvalý odkaz

        My si krom hypošky nechali zařídit úplně všechno a kdoby to neudělal když za to nedáte ani korunu navíc. V ČR určitě každý. Každá uspořená koruna dobrá na zařizování nemyslíte? My ES chválíme.

        Reagovat
  • 15. 9. 2016 (13.47)
    Trvalý odkaz

    Stavět budem taky, ale jedině jako komplet dodávku. Já to dělat odmítám. Chci si radši počkat až to někdo udělá za mě. Takže volím stavební firmu, co staví bungalovy na klíč. A Ekonomické stavby jsou k tomu vyhovující.

    Reagovat
    • 17. 9. 2016 (15.39)
      Trvalý odkaz

      Jako v dnesni dobe muze stavet akorat sebevrah, clovek co nema sanci zaplatit si firmu nebo profik v oboru. Jinak si vsichni nechaji postavit. Neznam kolem nikoho kdo by do stavby svepomoci sel. Mne by ani nehlo se s tim pet let lopotit. Ja mam rada pohodli a manzel taky. Takze nas jasne firma na klic – ekonomicke stavby.

      Reagovat
      • 28. 9. 2016 (20.54)
        Trvalý odkaz

        Miluno , já právě znám hodně lidí , kteří staví sami . Hodně známejch . Ale když vidím , jak tím trpí jejich vztahy , tak bych do toho taky nešla ani omylem . Chlap je buď v práci nebo na stavbě . Žádnej odpočinek , jen stres . Navíc to trvá a trvá . Pokud se chce někdo rozvést , tak doporučuju stavět sami . Pro všechny ostatní doporučuju firmu jako Ekonomické stavby nebo někoho jinýho podobně šikovnýho .

        Reagovat
    • 26. 10. 2016 (23.13)
      Trvalý odkaz

      My taky jedině na klíč. V dnešní době už staví málokdo jen tak na vlastní pěst. Leda blázen co neví co s časem nebo člověk co nemá na stavbu na klíč. Nejsem ani jedno, banka půjčí, na splátky umím vydělat, takže no problem.

      Reagovat
    • 9. 10. 2018 (21.22)
      Trvalý odkaz

      Já jsem tak hodně v práci, že si nedovedu představit, že bych měla někde asistovat na stavbě. Taky jsem vybral ekonomické stavba. Komunikace výborná, doufám, že i stavba poběží.

      Reagovat
      • 10. 1. 2019 (23.28)
        Trvalý odkaz

        Už máte hotovo? Psal jste o ekonomkách před rokem, že začínáte…

        Reagovat
  • 15. 9. 2016 (13.30)
    Trvalý odkaz

    My měli taky refernce z první z ruky. Přímo od našich. Ty stavěli s ES před hodně lety a teďkon to čeká mě a manžela. Tak do toho jdem taky s nima. Řikame si, že když postavili dobře před lety našim tak postaví dobře i nam. Když fungujou celou tu dobu co naši bydlí a navíc maj takové letité zkušenosti a tolik nových programů, tak to musí být dobrý.

    Reagovat
    • 22. 9. 2016 (22.08)
      Trvalý odkaz

      Tak to se docela máte to vám závidím, že to víte z první ruky od rodičů, jak všechno probíhá. Já neznam nikoho kdo by mi mohl dům ukázat, takže soudím jen podle příspěvků v diskuzích. Našla jsem jich celkem dost, jen stopronázor ještě nemám. Převažují kladné příspěvky, sem tam je tu i záporný, tak nevím zda je problém v lidech nebo ve firmě. No budu badat ještě dal.

      Reagovat
    • 12. 9. 2016 (13.01)
      Trvalý odkaz

      Dům pěknej je, to je pravda, ale já jsem na tu modernu. Ty hranatý prosklený krychličky s rovnou střechou, k tomu dřevěné nebo kamenné obložení fasády, moooooře oken, zahrada, bazén, hodně lidí kolem. No a to ES taky nabízejí. Hold uspokojí se svou nabídkou asi každého.

      Reagovat
      • 16. 9. 2016 (17.32)
        Trvalý odkaz

        Tak tohle je fakt. ES dělají domy pro chudý i bohatý, pro usedlý i moderní, pro zdravé i nemocné (na vozíčku), pro malé rodiny i generační, prostě každý si u nich něco najde. A to je na tom právě super. My máme takový spíš moderní bungalov, kamarádka zase patrový s výklenkem. Takže co dům to tak trochu unikát. :)

        Reagovat
      • 1. 3. 2019 (0.47)
        Trvalý odkaz

        já tedy nevím, že by ekostavby nabízeli bazén a lidi kolem domu :-))) ale mě bude stačit skutečně „jen“ co nabízejí: dům na klíč bez starostí

        Reagovat
    • 18. 1. 2017 (17.37)
      Trvalý odkaz

      Tak ono není moderní jako moderní, každý si pod tím představí něco jiného. Já bych řekla, že je to o té technologii v domě.

      Reagovat
      • 17. 10. 2018 (22.22)
        Trvalý odkaz

        Staví tedy ek. stavby podle posledních trendů? Materiály, styl stavby atd?

        Reagovat
  • 9. 9. 2016 (11.10)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, máme pořízený 4 roky byt v novostavbě. Splácíme na něj hypotéku na 20 let. 4 roky už jsou tedy zaplacené, dalších 16 let chybí. Jenže byt nám nestačí, to už teď víme, když máme další děcko. Chceme menší domek. Jde to nějak promyslet – jakože postavit dům, prodat byt, uplatit tu první hypo a vzít si další? Přijde mi to komplikované, ale doufám že nereálné. Umí s tím Ekonomické stavby pracovat? Nevíte někdo? Moc se mi jako firma líbí.

    Reagovat
    • 11. 9. 2016 (21.53)
      Trvalý odkaz

      Určitě to jde,měli jsme podobnou situaci, bydleli jsme v bytě (sice našem), ale taky jsme si nechali stavět, byt prodali s tím, že jsme měli stanový den vystěhování a firma si musela máknout, abysme to stihli. U vás si hold nový kupující navíc vyřeší hypotéku na byt a převezme tak tu vaší hypotéku a vy si uděláte hypotéku na dům. Chce to ale odborníka a nějakýho dobrýho právníka na smlouvy, aby to všechno klaplo. Myslím že tohle pro vás udělaj v ceně domu i ekonomky, aspoň co se té vaší hypo týká. Zkuste se optat přímo tam.

      Reagovat
    • 28. 9. 2016 (21.42)
      Trvalý odkaz

      Koukněte na program Ekonomických staveb Pohodovvá stavba. Řekla bych, že je dělaný jako pro Vás. Tam právě platíte až potom co postavíte. Takže necháte Ekonomky aby Vám naprojektovaly a postavily baráček. A Až se budete moci přestěhovat, tak prodáte byt a vezmete novou větší hypo na dům. Možná tohle umí i jiné firmy, to jsem nezjišťovala, ale tohle mi přijde trefný. Najdete to v katalogu nebo na jejich webu. Odkaz se mi teď nechce hledat, ale určitě to najdete.

      Reagovat
    • 18. 1. 2017 (17.31)
      Trvalý odkaz

      Jéje na počty já nikdy nebyla a v ekonomkách vám jistě dobře poradí, oni na to mají speciální oddělení kde řeší jen to.

      Reagovat
  • 9. 9. 2016 (10.32)
    Trvalý odkaz

    Na schůzku se čeká vždy, protože nával do firmy je takovej, že asi nestíhaj. Se mrkněte na FB. Nedávno tam měli 5000 lidí po x měsících působnosti na této síti, teď skoro 240 000. Masakr totální. No hold kdo umí ten umí a lidi si to poví. U ES je ten zájem fakt velkej.

    Reagovat
    • 23. 9. 2016 (20.03)
      Trvalý odkaz

      Nemyslim si Barčo, že je to tak pořád. Nás vzali hned po víkendu a to jsme volali ve čtvrtek. Asi záleží na tom kolik toho zrovna v tom termínu maj. Ale že maj lidí víc než hafo, s tím souhlasím určitě.

      Reagovat
      • 28. 9. 2016 (21.59)
        Trvalý odkaz

        Barčo a Libuško, tak naše zkušenost je taková, že nám nabízeli termín až za měsíc. Uprosil jsem je, že mi zavolali, když jim někdo vypadl ze schůzky, tak jsme se dostali asi za 14 dní. Dneska už máme podepsáno a vše běží tak jak jsme se na schůzce domluvili. Ono se vlastně i vyplatí počkat. Každopádně souhlasím, že teda lidí mají hafo.

        Reagovat
      • 31. 8. 2018 (18.56)
        Trvalý odkaz

        objadnávačka u ekonomke rozhodně lepší (kratší) než u doktorů :D

        Reagovat

Napsat komentář: Vaňkovka Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *