Programy pro financování stavby domu

Jestliže právě stojíte před rozhodnutím postavit vlastní rodinný dům, jedním z nejdůležitějších bodů je otázka jeho financování. Ne každý je totiž v situaci, kdy si může bez problémů vzít hypotéku a začít stavět. Někomu chybí počáteční hotovost, někdo nemůže doložit dostatečně vysoké příjmy, někdo by chtěl celou stavbu zaplatit až po jejím dokončení, někdo nejprve potřebuje prodat byt a mladé rodiny by zase rády využily státních příspěvků.

Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Pavla 3 společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

Přesto by i tito lidé rádi bydleli ve vlastním úsporném či nízkoenergetickém domě. Společnost Ekonomické stavby zná problémy svých klientů a snaží se na ně reagovat. Připravila proto specializované programy, které jsou zaměřené právě na nejrůznější možnosti financování stavby domu.

Program Úvěr na pozemek

Jak už název tohoto programu napovídá, je určen pro ty, kteří mají problém s financováním nákupu pozemku. Někteří lidé by totiž potřebovali nejprve prodat byt a z těchto peněž pak financovat nákup pozemku. Když ale prodají byt v době, kdy ještě nemají ani pozemek na svůj budoucí dům, musí se na nějakou dobu stěhovat do podnájmu, což celou záležitost poměrně prodražuje.

Program Úvěr na pozemek využívají i lidé, kteří nemají hotovost na nákup pozemku a chtějí nejen stavbu, ale i nákup pozemku financovat z hypotéčního úvěru. Právě díky programu Úvěr na pozemek nemusí vyřizovat dvě samostatné hypotéky, ale mohou nejprve koupit pozemek a poté vyřídit jednu výhodnější hypotéku na dům i pozemek. Velkou výhodou tohoto programu je i fakt, že k Úvěru na pozemek nepotřebujete žádné ručitele ani ručení nemovitostí.

Program Excelent

Tento program bývá označován jako zcela revoluční. Je určen pro ty, kteří chtějí dům zaplatit až po dokončení stavby, tedy ve chvíli, kdy je dům zcela hotový. Přitom ale nechtějí kupovat již postavený dům, který by plně neodpovídal jejich představám, chtějí dům postavit podle svých představ.

Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby
Rodinný dům Galileo společnosti Ekonomické stavby, foto: Ekonomické stavby

V rámci programu Excelent si klient vybere pozemek, zvolí si typ domu a vybere si všechny volitelné materiály, jako dlažby, podlahy, barvy, atd. Ekonomické stavby za něj pozemek koupí, připraví stavební povolení a dům podle přání klienta postaví. Teprve až ve chvíli, kdy je dům kompletně hotový, ho klient zaplatí. Může k tomu využít hypoteční úvěr, který mu Ekonomické stavby mohou pomoci připravit.

Program Génius

Název tohoto programu možná zní poněkud nadneseně, ale není tomu tak. V rámci tohoto programu totiž můžete snížit měsíční splátku domu až o téměř 2000 Kč měsíčně. Zní to neuvěřitelně? Díky důslednému a chytrému čerpání státní dotace pro výrobu elektřiny solárním panelem je to ale možné!

Na střechu domu se totiž umístí malá solární elektrárna a vyrobená elektřina se prodává do sítě za státem garantovanou dotovanou cenu. Z části výnosu se zaplatí úvěr na pořízení panelu a zbytek se využije právě na snížení splátky na dům. Zní to velmi jednoduše, ale zpracování programu Génius bylo skutečně velmi náročné. Využijte zkušeností odborníků z Ekonomických staveb a snižte si splátky za váš dům.

Program Chytrý nájem

Nemáte možnost vzít si hypotéku na pořízení vlastního domu, ale zároveň nechcete bydlet v pronájmu a peníze za nájem de facto vyhazovat oknem? Rádi byste investovali do vlastního bydlení? Pak využijte unikátní program nazvaný Chytrý nájem. V rámci tohoto programu totiž zaplacený nájem nemizí v nenávratnu, ale postupně splácí cenu vašeho domu.

Po 30 letech nájmu, nebo v případě vašeho zájmu i dříve, si svůj dům můžete odkoupit za zůstatkovou cenu, která je díky pravidelně splácenému nájmu velmi nízká. Tento model financování je vhodný pro klienty, kteří nemají možnost vzít si hypotéku kvůli nedostatečným doložitelným příjmům.

Výhodou je, že ve chvíli, kdy se situace změní a klient už na hypotéku dosáhne, může si dům za aktuální zůstatkovou cenu odkoupit a dále splácet už jen klasickou hypotéku. Pokud hypotéku čerpat nechce, může dům splácet formou nájmu po celých 30 let a následně ho odkoupit za minimální zůstatkovou cenu.

Program Mladá rodina

Mladé rodiny jsou častými klienty společnosti Ekonomické stavby. Většina z nich se však potýká s problémem, že nemají našetřenou dostatečnou počáteční hotovost a ani nemohou splácet příliš vysoké splátky.

Program Mladá rodina chytře kombinuje několik bankovních produktů a díky tomu stačí vlastnit pozemek a počáteční hotovost ve výši 170 000 Kč. Odborníci z Ekonomických staveb pak připraví osobní model financování, díky kterému mohou mladí manželé ušetřit i několik tisíc korun na každé měsíční splátce.

Program Nulová hotovost

Ekonomické stavby - logoPro některé lidi může být nedostupný i program Mladá rodina, protože počáteční hotovost prostě nemají. Proto přišla společnost Ekonomické stavby s produktem nazvaným Nulová hotovost. Díky němu je rodinný dům dostupný opravdu pro každého.

Program využívá chytrou kombinaci hypotéčního a překlenovacího úvěru a díky tomu není počáteční hotovost potřeba. Program Nulová hotovost velmi často využívají mladí lidé, kteří si ještě peníze nestihli naspořit, ale přesto je pro ně často výhodnější platit splátky za dům, než platit nájem v pronajatém bytě.

Program Pohodová stavba

Že vám slova „pohoda“ a „stavba“ nejdou dohromady? Myslíte, že stavba domu musí být vždy spojena se spoustou problémů a starostí? Není tomu tak. Společnost Ekonomické stavby připravila program, v rámci kterého celou cenu svého domu zaplatíte až po jeho dokončení a předání. Program je určen pro ty, kteří nechtějí absolvovat průběžné financování hypotékou, které přináší řadu starostí a stojí hodně času.

Navíc se celá stavba zrychlí, protože její jednotlivé etapy nebudou závislé na rychlosti splátek z banky. Program Pohodová stavba také často využívají lidé, kteří pro financování nového domu potřebují hotovost získanou prodejem původního domu či bytu. Díky tomuto programu nemusí původní byt prodávat předem a v mezidobí bydlet v pronájmu a platit zbytečně drahý nájem.

Pro další informace prosím kontaktujte:

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466

330 08 Zruč – Senec

telefon: 377 825 782

fax: 377 825 782

mobil: 602 435 452

email: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz
FB: www.facebook.com/ekonomickestavby

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

reklamní sdělení

4 214 komentářů: „Programy pro financování stavby domu

  • 8. 9. 2016 (12.36)
    Trvalý odkaz

    Tak jako o tom zda stavět s kompletní dodávkou na klíč nebo zda si to dělat sami není snad už ani pochyb. Jako úspora je dobrá, ale ten čas který musíte organizaci nákupům a pak i stavbě věnovat to není nic pěknýho a málokdo ho v dnešní uspěchané době má. Takže za nás taky jako dodávka na klíč a už se těšíme, až to bude všechno za námi. Neděláme sice nic moc, krom jednání s firmou ES, ale i tak už to svoje hnízdo mít chcem.

    Reagovat
    • 28. 2. 2018 (22.20)
      Trvalý odkaz

      hnízdo za pár milionků :D ale já vám rozumim,uvažuju stejně a vyhlíd jsem si ekonomky a tady je celkem chválí,tak asi kráčím správným směrem :)

      Reagovat
      • 18. 3. 2018 (20.36)
        Trvalý odkaz

        Já jsem koukal že u ekonomek mají domy i do třech milionů a pěkný.

        Reagovat
      • 26. 8. 2018 (22.49)
        Trvalý odkaz

        kráčím stejným směrem, hurá stavět s ekonomickými stavbami
        to bude krásný bydleníčko

        Reagovat
  • 4. 9. 2016 (20.47)
    Trvalý odkaz

    Užívám si nový dům a všechno je to super. Vy všichni tady ten pocit si znáte a vůbec z toho nemám špatný svědomí, že jsme nepřidali ruku k dílu. Bezva spolupráce a loučení s ekonomkama bylo smutné, ale dál si budu nechávat posílat katalogy a číst bulletiny.

    Reagovat
    • 29. 9. 2016 (9.10)
      Trvalý odkaz

      MArky, tak to já naopak závidím Vám. Už máte postaveno a šťastně bydlíte. Jako jasněEkonomické stavby jsou super firma a spolupráce s nima mě baví. Ale cílem je ten domeček od nich …My jsme teprve na začátku projektu a doufám, že nebude tuhá zima abychom taky co nejdříve bydleli.A nezapomínejte, že máte servisní prohlídky, takže kolegy od ES budete pořád vídat.

      Reagovat
  • 30. 8. 2016 (9.06)
    Trvalý odkaz

    Mám dotaz, kolik vám dali ES hypotéku na dům, když to řešili za vás? Nám nabízí naše banky 2,5%. Je to málo nebo moc? Nemám s čím srovnávat. Díky Jana

    Reagovat
    • 7. 9. 2016 (11.20)
      Trvalý odkaz

      My měli 2,3%. Nevím, jak je to nyní, zda více či méně, ale my si to nechali od ES taky vyřešit. Nechtěla jsem obíhat banky a shánět nejvýhodnější sazby, na to nebyl čas a ani v tom neumím codit, takže financování i stavbu řešili Ekonomky za nás. To doporučuju.

      Reagovat
  • 29. 8. 2016 (17.53)
    Trvalý odkaz

    Kamaradka nam vzdycky rikala at nestavime s Ekonom.st. ze nemaj dobry reference na webu, jenze my se nenechali ovlivnit. Pred podpisem smlouvy jsme vydeli jeden jejichpostaveny dum a byl opravdu povedeny. Smlouvu jsme podepsali pred rokem a půl a do konce zari ma byt vsechno hotove a pripravene k predani. Jsme moc radi, ze nas diskuze neovlivnili. Myslim si negativni. Tech pozitivnich prispevku uz je tu tolik ze to o necem svedci.

    Reagovat
  • 24. 8. 2016 (19.41)
    Trvalý odkaz

    Se máte že už máte pozemek a stavíte.Nám se nedaří. Když najdeme, je šíleně drahý, když je cenově dostupný je úplně mimo území kde chceme nebo šílený, bez sítí a tak. Takže my pořád ještě hledáme. Už jsme se domluvili s ES že nám taky pomohou a zkusí pozemek poptat. Přeci jen mají větší sítě než my.

    Reagovat
  • 22. 8. 2016 (18.18)
    Trvalý odkaz

    Lído jak dlouho vám ta výstavba na klíč u ES travala? Bylo to do jednoho roku? Slíbí co splní? Je to všše ok nebo jsou tam nějaké problémy? My se teprve chystáme, tak ať neudláme přápadně nějakou blbost. dík.

    Reagovat
    • 19. 11. 2018 (21.14)
      Trvalý odkaz

      Tak už zajímají hlavně ty nápada na interiéry, dům už máme s ES domluvený a dořešený, staví jako draci…i když na ně dnes trošku sněžilo :-)))

      Reagovat
  • 22. 8. 2016 (13.47)
    Trvalý odkaz

    Kdy budu chtít stavět s ES, ale financování si chcem zařídit sami u naší banky, změní se pak podmínky pro stavbu nebo cena domu? nebo je to jedno, kde si seženu peníze? není to financování nějakou podmínkou? Dík

    Reagovat
    • 5. 3. 2017 (23.47)
      Trvalý odkaz

      Je to úplně jedno, jak si to člověk zařídí. Každý má jiné prostředky a jiné možnosti. A i na to jsou ekonomky připravené. My jsme si teda zařiziovali finance přes ně. Už přesně nevím jaké to bylo podmínky, ale určitě to nebylo podmíněné financemi na víc.

      Reagovat
    • 20. 2. 2018 (18.12)
      Trvalý odkaz

      To vůbec nehraje roli podle mě. My máme půjčku od baky a ikdo nemůuvil o tom, že by cena měla být jiná. A hlavně už staví a náš dům se klube do krásy. Léto už bude v novém a já se nemůžu dočkat. Juchchchůůůůů.

      Reagovat
    • 30. 8. 2018 (23.04)
      Trvalý odkaz

      Klidně jděte do banky, v tom vám nikdo nebrání, cena domu bude stejná. Tím jsem si jistá. Ekonomky jen umí pomoct na druhou ;)

      Reagovat
  • 21. 8. 2016 (21.47)
    Trvalý odkaz

    Ekonomky fandíme vám, jste prostě nejlepší. Kdo nevyzkouší nemůže soudit. My už dům máme, takže víme o čem tady píšu.

    Reagovat
  • 21. 8. 2016 (17.47)
    Trvalý odkaz

    Neroztrhl se s ekonomkama náhodou pytel, ted o nich slyšim vidim snad všude. Staví o 106. To bude osud, protože naší náplní volného času je právě zájem o dům. A ekonomky nám svým přístupem padli hned do oka. A taky samozřejmě jejich nabídkou domů, takový katalog domů jaký mají jsme zatím jinde neviděli.

    Reagovat
    • 8. 12. 2018 (22.45)
      Trvalý odkaz

      Já taky tak širokou nabídku projektů u jiné firmy neviděl, jsem úplně ohromený… to bude manželka koukat co dostane pod stromeček – katalog ES – doufám, že při nejmenším omdlí ;-)

      Reagovat
  • 20. 8. 2016 (21.58)
    Trvalý odkaz

    Tam záleží na tom co si s nima domluvíte za podmínky, oni umí obojí i stavbu na hypo a průběžný financování z banky, i to, když banka peníze nepustí, že vám půjčí na jejich úvěr krytý směnkou nebo mají programy kdy platíte až po předání klíčů nebo kdy si platíte nájem za bydlení a tím vlastně splácíte tu hypotéku. Je toho tolik, tak se radši zeptejte tam co by bylo pro vás nej.

    Reagovat
  • 20. 8. 2016 (21.10)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo postavenou Katku 35? http://www.ekonomicke-stavby.cz/domy/katka-35

    Zajímalo by mě jak to vypadá na živo a hlavně kolik nábytku se dovnitř vejde, nedokážu si to představit, zda by nám to ve dvou bez dětí na stáří stačilo. Takový byt ze zahradou si myslím, že to bude. :)

    Reagovat
  • 20. 8. 2016 (0.00)
    Trvalý odkaz

    Za týden nás čeká podpis smlouvy. Máme se ještě na něco zásadního soutředit, zeptat, něčeho se obávat? Rady, tipy, nápady, někdo? Díky moc.

    Reagovat
    • 22. 8. 2016 (18.08)
      Trvalý odkaz

      Hlavně to, aby vám vycházeli příjmy na splátky hypotéky, abyste měli nějakou hotovost, kdyby se něco špatnýho dělo, pak si domluvit nějaký sankce, kdyby náhodou ES nesplnili svoje sliby. Možná je to zbytečný, ale víte jak, v dnešní době je dobrý mít něco na papíru smluvně daného. Já se dost bojim. A pak si taky zjistěte kolik zaplatíte navíc, když si něco do projektu přidáte (nějaké vnitřní nebo venkovní úpravy).

      Reagovat
  • 15. 8. 2016 (21.28)
    Trvalý odkaz

    Maj to v malíku, to je pravda Lidko, ale tak jde o vaše prachy a lidi se bojí. Podvodníků je všude dost, takže obavy josu na místě. V případě ES se ale bát nemusíte, naše zkušenost je taky dobrá a jak tak koukám i zkušenost většíny lidí tady. A pokud nevěříte domluvte si ten ukázkový dům. Tam vám ta rodina taky poví svůj názor.

    Reagovat
    • 24. 8. 2016 (23.22)
      Trvalý odkaz

      REFERENČNÍ NÁVŠTĚVY Z ATLASU REFERENCÍ JSME TAKY VYUŽILI A MYSLÍM ŽE TO BYL PRÁVĚ TEN OKAMŽIK KDY JSME HNED VĚDĚLI, ŽE CHCEME S ES STAVĚT TAKY. KDYBYSME TAM NEJELI VÁHÁME MOŽNÁ JEŠTĚ TEĎ.

      Reagovat
  • 14. 8. 2016 (22.00)
    Trvalý odkaz

    Hallo

    Ik zag dat u leningen geeft klopt dat?

    Mvg
    Elseba Dupont

    Reagovat
  • 12. 8. 2016 (15.58)
    Trvalý odkaz

    My máme oba klasický zaměstnání, takže u nás teda žádný fixlování nehrozí. :D My máme všechno pěkně na účtu, takže potvrzení sedí s realitou. Dům se nám staví, hypotéku jsme dostali, sazbu 2,1%, takže parádní, neděláme pro stavbu nic a moc se nám tanhle způsob spolupráce líbí.

    Reagovat
    • 19. 8. 2016 (23.45)
      Trvalý odkaz

      Podnikatelé maj často problémy s příjmama, to je fatk. to pak nevím, jak es řeší. Lepší je zaměstnání pokud teda nemaj lidí 10 000 čistýho, to je asi málo. OStatní procház v bance dobře, když nemaj někde nasekaný dluhy a záznamy v registech. taky už stavíme a vypadá to zatím dobře.

      Reagovat
  • 7. 8. 2016 (17.42)
    Trvalý odkaz

    my na tom byli uplne podobne. Ekonomky si s tim umi poradit. nabizi nekolik variant jak to vyresit. zalezi jak jste na tom´dobre financne, ale ikdyz nemate velke prijmy a chcete se stehovat tzv. suchou nohou, coz byl nás pripad. Tak to ES umi. Proste vam zafinancuji stavbu toho domu. a vy jim to zaplatite az se prestehujete. Moje zkusenost je dobra.

    Reagovat
    • 11. 8. 2016 (16.45)
      Trvalý odkaz

      Cyklisto o jakém programu to mluvíte? Taky chci platit až po nastěhování. Je to nějak znevýhodněné oproti klasické hypotéce? Je to dražší, časově náročnější nebo tak něco? Díky za info.

      Reagovat
  • 5. 8. 2016 (12.36)
    Trvalý odkaz

    Mám dotaz lidi. Vy už určitě zkušenost máte. Jsem OSVČ a žena má klasický zaměstnání (pravidelný plat). Problém je v tom, že jámám dělaný přiznání paušálně, tzn. vydělám dost, ale paušál mi udělá velký náklady, přestože je ve skutečnosti nemám. Tím pádem mi vychází nízký příjem, přestože přiznávám všechno. Jak se to řeší? Úvěry ještě nemáme,takže to nevím. Bere se skutečný příjem na účtu nebo přiznání? Myslím pro účely hypotéky na dům a pozemek. Díky.

    Reagovat
    • 7. 8. 2016 (17.22)
      Trvalý odkaz

      To J.S.: Bohužel se bere příjem podle přiznání. Důležité taky je jak dlouho podnikáš a jak úspěšně. Samozřejmě můžeš zkusit jeden rok neuplatňoval paušály nebo si třeba i uměle navýšit příjem (k tomu tě ale nechcu navádět, to jen jako možnost)Ale když nemáte dluhy a manželka je normálně zaměstnanec, tak by to mohlo fungovat i tak. V Es ti s tím ale určo poradí….Nebál bych se na ně obrátit.

      Reagovat
  • 4. 8. 2016 (21.31)
    Trvalý odkaz

    Z programů doporučuju Mladou rodinu. Dostali jsme k ní krásnou kuchyň zdarma, přesně takovou jakou jsem si přála. A to je super dárek nemyslíte?

    Reagovat
  • 31. 7. 2016 (14.29)
    Trvalý odkaz

    Chvály není nikdy dost a tak děkuji Ek.stavbám ještě veřejně. Díky moc, vaše práce je opravdu skvělá. :)

    Reagovat
  • 30. 7. 2016 (21.23)
    Trvalý odkaz

    Lidko byla jsem na to stejně jak vy. Nervy stres a bylo to zbytečný. Stejně nic neovlivníte. Pokud máte bydlet v pohodě, budete. ES vám k tomu domku určitě pomůžou, jako pomohli i nám a před lety taky našim. Je to dobrá firma.

    Reagovat
  • 30. 7. 2016 (17.26)
    Trvalý odkaz

    Hledám firmu,momentálně jen na internetu a jako nejzajímavější mi zatim přišly Ekonomikcé stavby.

    Reagovat
    • 8. 8. 2016 (21.00)
      Trvalý odkaz

      Ekonomické stavby všech možných českých poboček patří asi mezi TOPku ve stavebnictví. Super programy, kvalita práce i nápady. Cenově srovnatelné. Maj i ukázkové domy takže se klidně můžete podívat a teprv pak se rozhodovat.

      Reagovat
    • 30. 8. 2016 (9.20)
      Trvalý odkaz

      Tak si zadejte do googlu stavební firmy + město, kde hledáte a hned máte výběr firem před sebou. Ekonomky vám tam určitě vyjedou taky, staví po celé ČR.

      Reagovat
  • 29. 7. 2016 (22.29)
    Trvalý odkaz

    Pokud člověk nepodvádí a platí daně nemá problém s přiznáním a nemusí se nikde nic fingovat. Manžel je podnikatel, příjmy přiznává, já jsem zam-ec a pohoda. Hypotéku máme na celou částku co jsme chtěli. Žádný problém jsme s ES neměli ani s bankou ne.

    Reagovat
    • 27. 10. 2018 (19.29)
      Trvalý odkaz

      no jo,ale hypotéky budou brzy větší problém, tak by chtělo rychle do E staveb zajít ne?!

      Reagovat
    • 24. 2. 2018 (20.28)
      Trvalý odkaz

      krásný dům a koukali jste i na jiné domy od ES? mají jich celou galerii :-)

      Reagovat
  • 29. 7. 2016 (10.54)
    Trvalý odkaz

    Tak to jsem ráda, že je to s ekonomkama takhle. To člověka potěší, že si vybral dobrou firmu.

    Reagovat
    • 29. 7. 2016 (22.40)
      Trvalý odkaz

      I my patříme mezi ty kteří už ví že s ES jsme nešlápli vedle. Dík za to. Umíte.

      Reagovat
      • 21. 8. 2016 (21.08)
        Trvalý odkaz

        My máme zkusenost zatim malou, takže ještě nemůžeme hodnotit komplexnost služeb, ale už te´d také víme, že jsme na 99% vybrali dobře. Když udrží tempo a kvalitu co předvádí doteď budeme spokojený.

        Reagovat
    • 15. 8. 2016 (21.12)
      Trvalý odkaz

      Názory na Ekonomky se dosti liší. Někdo si je moc chválí, někdo nadává, někdo je neutrální. My patříme mezi tu první nejpočetnější partu spokojených zákazníků. Podle nás moc dobrý ve všech směrech.

      Reagovat
    • 31. 8. 2016 (18.48)
      Trvalý odkaz

      Ekonomky jsou fakt pohodový a hlavně hodně uznávaný. Mají další ocenění dům roku. Fakt jedou na plný plyn nejen v počtu postavených domů, krásných projektech, ale i ve službách, které k tomu nabízejí. za nás velké ANO.

      Reagovat
  • 28. 7. 2016 (11.42)
    Trvalý odkaz

    Pro jistotu nechám smlouvy od ES zkontrolovat právníkem ( na to já jsem pintlich). A nic nám nebrání to podepsat.

    Reagovat
    • 31. 7. 2016 (13.42)
      Trvalý odkaz

      Jak je to s těma smlouvama když píšete, že si je můžete nechat zkontrolvoat u právníka? Půjčí vám je před podpisem domu na pročtení? Je tam něco na co si dávat při podpisu pozor nebo je to OK?Nás to taky čeká, tak se ptám radši dopředu.

      Reagovat
      • 20. 8. 2016 (23.20)
        Trvalý odkaz

        Nám smlouvy pochopitelně půjčili domů. Zanesli jsme je za advokátem. Ten nám říkal, že mu přijdou na rozdíl od jiných developerů docela ferové. Nějaké připomínky ale měl. TAk je zaslal právníkům Ekonomických staveb a vyměnili si k tomu nějaké maily. Moc jsme tomu nerozuměl, ale každopádně náš právník byl pak spokojený. A posvětil nám podpis.

        Reagovat
    • 25. 8. 2016 (22.05)
      Trvalý odkaz

      Koik jste za to ověření smlouvy platitli? My stavěli před dvěma lety a nenechávali jsme si ověřovt nic ani nás to nenapadlo a bydlení máme skvělý. Takže já si nemyslím že je to úplně nutné, pokud tam nehcete zapravat nějaké spešl podmínky.

      Reagovat
    • 25. 10. 2018 (18.23)
      Trvalý odkaz

      Myslíte, že je to nutný? Ekonomky už postavili tolika idem. To vás bude stát zbytečný nemalý peníze

      Reagovat
  • 28. 7. 2016 (7.48)
    Trvalý odkaz

    Na tu chvíli kdy se budeme stěhovat jsem čekala jako na smilování a nedokázala jsem si představit, že se vůbec dočkám. Ale v kombinací se svou časovou zaneprázděností, zařizováním vybavení domu a hlavně rychlostí a bet zbytečných odkladů a prodlev ekonomek se vše uteklo tak rychle, že jsem ani nestihla zaznamenat, že se za týden stěhujeme a já na to nejsem absolutně připravená.

    Reagovat
    • 6. 12. 2018 (23.35)
      Trvalý odkaz

      Krásný projekt – jako většina es projektů. Nevím z jakého konce to vzít abych vybrala ten pravý :-)

      Reagovat
  • 25. 7. 2016 (22.30)
    Trvalý odkaz

    3 měsíce řešíme jestli stavba rodinná nebo stavba od firmy. No cena byla lákavá když si to uděláme sami ale zase toho času co bysme to dělali to je nepřectavitelný. Hold bude barák dražší ale my nebudeme dělat nic krom těch pár dokončovacích prací co se dělat může. Program ručičky už máme domluvený a úspora bude dobrá.

    Reagovat
    • 9. 8. 2016 (10.12)
      Trvalý odkaz

      Dobry rozhodnuti Venousi. Bracha stavel sam a dodnes toho lituje. Dum ma sice peknej a urcite i dobre kvalitne postavenej, ale ten cas byl sileny. Malem prisel o rodinu se kterou se tam chtel stehovat. Byl porad na stavbe namisto doma. Uz by to tak nikdy nedelal, nechal by si postavit. Takze my se z nej poucili a nechame si stavet taky na klic.

      Reagovat
      • 4. 9. 2018 (0.28)
        Trvalý odkaz

        Taky stejný závěr – stavba na klíč a vybrali jsme stavební firmu ekonomické stavby.

        Reagovat
      • 15. 9. 2018 (14.20)
        Trvalý odkaz

        No po pravdě také jsem asi rok uvažoval o stavbě svépomocí, dělám si věci rád. Ale rozmyslel jsem si to, protože jsem obával právě toho, že mi vyrostou děti a já je vůbec neuvidím, protože budu buď v práci nebo na stavbě. žijeme jen jednou a život rychle utíká. Také chci dům na klíč a také jsem si vyhlédl Ekonomické stavby.

        Reagovat
  • 24. 7. 2016 (23.02)
    Trvalý odkaz

    Pokud se bojíte že koupíte zajíce v pytli, tak si objednejte ten ukázkový dům u skutečných klientů a dojeďte se tam podívat. Tady mluví za vše postavené domy a majitelé co v nich už bydlí ne diskuze kde si píše kdo chce co chce.

    Reagovat
    • 12. 8. 2016 (15.46)
      Trvalý odkaz

      Jojo taky jsme to tak udělali. Báli jsme se a nevěděli zda do stavby s ES jít nebo to radši zkusit jinde. Dostali jsme nabídku podívat se do ukázkového domu a bylo to super. Líbilo se nám tam moc, takže už také o svém vlastním domu jednáme. Zatím teprve dojednáváme financování a projekt, ale už jsme se do toho pustili. Myslíme že úplně bez obav.

      Reagovat
    • 10. 6. 2018 (0.01)
      Trvalý odkaz

      To je výborný nápad jak zjistit jak to v ekonomkávh opravdu chodí – nechám se vámi inspirovat!

      Reagovat
      • 17. 1. 2019 (23.29)
        Trvalý odkaz

        Inspirujte se jako já – referenční návštěvou ;-) Dnes už es staví a my se těšíme na stěhování :-)

        Reagovat
  • 23. 7. 2016 (22.48)
    Trvalý odkaz

    Těžko hodnotit co a jak bylo když jsme u toho nikdo z nás nebyl. TO je jak jedna paní povídala. A to já nerada. Takže já věřím jen tomu co vidim na vlastní oči.A to jak pracují ES jsem viděla u nás na stavbě, takže můj názor je takový, že je to solidní firma. A vy si o tom myslete co chcete. :D

    Reagovat
    • 11. 8. 2016 (21.19)
      Trvalý odkaz

      Ano je to tak, jak píšete. Podle mě je nejlepší něco na vlastní oči vidět než tu číst nějaké popisky od lidí. Někdo je spokojen se vším někdo s ničím, takže je to dost subjektivní. No ale ať si to každý rozhodne sám. Já jsem pro to navštívit referenční dům a pak se rozhodovat. Činy mluví za vše.

      Reagovat
      • 20. 2. 2018 (11.25)
        Trvalý odkaz

        no taky o té referenční návštěve uvažujeme, chctěl bych práci ekon. staveb vidět na vlastní oči, jinak jsem pro ně prakticky rozhodnutý

        Reagovat
        • 24. 8. 2018 (23.15)
          Trvalý odkaz

          TY REFERENČNÍ NÁVŠTĚVY JSOU SKVĚLÝ NÁPAD. nEVÍM O JINÉ STAVEBNÍ FIRMĚ KTERÁ BY JE DĚLALA. EKONOMKY JSOU VYJÍMEČNÍ NEJEN TÍM.

          Reagovat
          • 26. 11. 2018 (21.16)
            Trvalý odkaz

            Fakt to žádná jiná stavební firma nedělá? Já si myslel, že je to běžné. No je vidět, že jsem trochu mimo mísu. Zaujali mě ES hned na začátku a jinou stavební firmu už se mi nechtělo dívat.

  • 21. 7. 2016 (18.17)
    Trvalý odkaz

    Lído probíhala ta stavba dobře? Nebyly nějaké kompliace? Hlídali jste si dělníky? Jak často jstě měli s někým s ES schůzky kvůli stavbě? Potředbovali jste z ES směnku nebo se vám vše zafinancovalo z hypotéky? Moc děkuju za odpověď.

    Reagovat
    • 22. 7. 2016 (23.56)
      Trvalý odkaz

      NEJSEM SICE LÍDA ALE TO SNAD NEVA. SCHŮZKU NA STAVBĚ S MANAŽEREM VŽDY NA KONCI ETAPY. KONZULTACE KDYKOLIV NA TLF NEBO MAILU. KOMPLIKACE ŽÁDNÉ. KONTROLY SPÍŠ ZBĚŽNÉ KDYŽ JSME SE JELI MRKNOUT JAK TO ROSTE. VLASTNÍ DOHLED NE. SMĚNKA NE, MĚLI JSME HYPO A SVÝCH 300 000. VŠE OK.

      Reagovat
    • 31. 7. 2016 (11.06)
      Trvalý odkaz

      Tak je super, že tu stavební skupinu kontroluje za Ekonomky jejich manažer stavby. Kterej se nebojí jim při drobných problémech vyčinit a sjednat nápravu. Ale my si teda pro naši větši jistotu pořídili i vlastní stavební dozor. Přeci jen dům se staví jednou max dvakrát za život, tak jistota je jistota. U nás ale teda žádné velké problémy nebyly a drobnosti byly vyřešeny k naší spokojenosti.

      Reagovat
    • 25. 8. 2016 (22.29)
      Trvalý odkaz

      K otázce: dotaz pro Lídu: Dělníky jsme nehlídali, jen jsme se jezdili jednou týdně o víkendu kouknout co nového přibylo. Kontrolní dny s ES byly jen při dokončování stavební etapy.Směnka nebyla potřeba, my měli nějkaé vlastné peníze a hypotéku. Nemějte strachy.

      Reagovat
      • 1. 1. 2019 (0.00)
        Trvalý odkaz

        My taky na stavbu jezdili skoro každý týden, ale ne protoze bychom kontrolovali, ale radovali jsme se z toho jak stavba roste a pokračuje.

        Reagovat
    • 18. 11. 2018 (21.05)
      Trvalý odkaz

      Nikoho jsme nehlídali, měli jsme na E stavby skvělé informace, nebylo tedy třeba.

      Reagovat
      • 31. 12. 2018 (20.54)
        Trvalý odkaz

        Jak hlídat? Budete koukat zedníkům pod ruce? Vy tomu rozumíte? Nebo budete platit někoho navíc? Proč byste to dělali?

        Reagovat
  • 21. 7. 2016 (15.48)
    Trvalý odkaz

    CHci se vás zeptat, uričtě to víte. Taky hledám stavební firmu a ty Ekonomické stavby se mi líbí. Nevím když se staví, jestli se platí za tu stavbu hned při stavbě nebo až po předání klíčů. Hotově peníze nemáme, chceme hypotéku. Jak to prosím probíhá tohle? Dkěujeme.

    Reagovat
  • 21. 7. 2016 (14.50)
    Trvalý odkaz

    Ekonomky všem vřele doporučujeme- v každém směru spokojenost. Profesionalita na prvním místě.

    Reagovat
    • 29. 8. 2016 (17.23)
      Trvalý odkaz

      Souhlasím. Ekonomické stavby s.r.o. jsou firmou pro náročné klienty, kteří chtějí postavit na klíč. Kvalita odvedené práce tomu odpovídá. Opravdu udělají, co slíbí a vy můžete mít na svůj výběr stavební firmy na klíč náležitě hrdí. Doporučujeme s velkou radostí dále!

      Reagovat
      • 7. 11. 2018 (19.20)
        Trvalý odkaz

        Cítím se být naročný a moje žena ještě o chloupek víc než já. Ekonomky nás uspokojí?

        Reagovat
  • 21. 7. 2016 (12.22)
    Trvalý odkaz

    Což o to nám se taky líbilo pořídit si dům.Ale máme obavy jak to budeme finančně zvládat.Do toho bychom rádi druhé dítě a to budou další položky z našeho rozpočtu. Finančně na tom nejsme špatně,ale jak to bude s domem to si nedokažu spočítat.Koukala jsem,že ekonomické stavby nabízejí pořízení domu formou splácení nájemného s případným odkupem.Jestli jsem to dobře pochopila.O tom by se dalo uvažovat.

    Reagovat
    • 7. 8. 2016 (17.15)
      Trvalý odkaz

      Peti, hlavně si pořádně rozmyslete jestli chcete teďka dítě nebo stavět dům. Oboje dohromady jde podle mě zkloubit horko těžko. Zvlášť když máte napjatej rozpočet. Nejdříb bych postavila dům a pak teprve se vrhla na další dítě. Abyste byli pro banku bonitnější. přeci jen příjem z mateřské není nic extra. A v mezidobí můžete to početí trénovat :)

      Reagovat
  • 20. 7. 2016 (20.56)
    Trvalý odkaz

    Už píšu z balkonu nového domu a to je prostě ráj.Přesně jak jsem si u ekonomek vysnila.

    Reagovat
  • 20. 7. 2016 (14.45)
    Trvalý odkaz

    To mi povídejte, chování úředníků v některých případech beru jako šikanu :/ A vrcholem toho je, že své práci ani nerozumí a přehazují si nás jako kočka s myší. Naštěstí toho vyřizování z naši strany nebylo tolik, většina lejster padla právě na ekonomky. Takže to jim opravdu nezávidím. Já jsem ráda, že v e svém zaměstnání příjdu s min.lidí do kontaku..

    Reagovat
    • 30. 9. 2016 (14.21)
      Trvalý odkaz

      A právě proto jsme se taky pro ekonomické stavby rozhodli. Chtěli jsme stavět bez starostí a bez vlastní příčiny, jen st ím, že podepíšeme smlouvu, pořešíme s nima hopotéku, občas stavbu s někým zkontrolujeme a prokonzultujeme průběh a pak se jenom nastěhujeme. A přesně ekonomky naše očekávání splnili ve všem.

      Reagovat
  • 20. 7. 2016 (13.48)
    Trvalý odkaz

    Dal jste si někdo do domu luxfery? Viděla jsem to v jednom katalogu a vůbec to nevypadalo špatně. Budeme mimo jiné zařizovat koupelnu a ráda bych je tam zakomponovala. A nebo pro mimi do pokojíčku to by taky mohlo vypadat kouzelně. V koupelně by se teda musela odtrsnit kousek příčky, ale to už jsem diskutovala s manažerem stavby a to by neměl být problém. On je pán vůbec takovej hodnej a trpělivej.

    Reagovat
    • 23. 8. 2016 (21.37)
      Trvalý odkaz

      Luxfery mít určitě nebudeme ale viděli jsme je u známích v bytě, měliz nich udělanou takovou duhovou stěnu asi 4 nebo 5 barev a když na to svítí sluníčko tak to nevipadá špatně. My si chceme udělat v projektu taky úpravi a vím že to u Ekonomek jde, na to jsme se už ptali. Schůzku jsme si domluvili na začátek září, tak ať už je to tady.

      Reagovat
  • 19. 7. 2016 (0.18)
    Trvalý odkaz

    nevim teda jak stavili ekonomky před deseti lety viz komentář na úvodu diskuze ale teď staví moc dobře – osobní zkušenost

    Reagovat
    • 7. 8. 2016 (16.57)
      Trvalý odkaz

      Terezko naprosto souhlasím. Ekonomky teď staví luxusně. Ale co si budeme povídat, vzhledem k tomu co nabízí jim ani nic jiného nezbývá. Si vezmi třeba desetiletou záruku. Tu nemůžou nabídnout, když by si nebyly kvalitou své práce maximálně jistí. Ale zase tomu jdou chytře naproti. Třeba servisníma prohlídkama. prostě pravidelně sami stavbu monitorují a vymazlí případné nedostatky. Sympatické.

      Reagovat
    • 28. 3. 2018 (22.34)
      Trvalý odkaz

      s es super zkušenost a divil bych se kdyby to někdy bylo jinak

      Reagovat
    • 31. 7. 2018 (23.47)
      Trvalý odkaz

      Taky mě ta pohádka na začátku překvapila. Jak kdyby mluvili úplně o někom jiném než jsou ekonomické stavby. Jsou skvělí stavěli ségře a já o tom dost usilovně přemýšlím taky. Na tuhle diskuzi jsem narazila náhodou a ten začátek mě fakt překvapil.

      Reagovat
    • 26. 8. 2018 (20.32)
      Trvalý odkaz

      pokud je to na začátku vůbec pravda tak každý má právo na nápravu
      o ES čtu jen dobré – tak čeho se bát?

      Reagovat
  • 19. 7. 2016 (0.06)
    Trvalý odkaz

    Ekonomek se nebojte, ty jsou v pohodě. Horší je to s úředničinou kolem stavby, někdy dělají ty úřady dost cavyky, viz náš stavební případ. Ale to tu nebudu rozebírat, to by zabralo půl diskuze. Ekonomky staví opravdu dobře.

    Reagovat
    • 21. 7. 2016 (11.07)
      Trvalý odkaz

      Ano, s úřady jsme si také užili své, ale teď už na to vzpomínám s úsměvem. Za to spolupráce s ES byla na jedničku, pracovali samostatně, neměli jsme strach a potřebu cokoliv kontrolovat(snad jen na začátku, ale to je spíše nervozita z nového). Dům nám předali dokonce se 14ti denním předstihem(tu zimu se dalo dělat skoro pořád, počasí bylo ideální, ne tedy na lyžování).

      Reagovat
    • 30. 3. 2018 (21.41)
      Trvalý odkaz

      No počkejte a ek. stavby vám s těmi úřady nepomohly? Vždyť to dělají nebo jste je oslovili až po tom co jste si to vyběhali?

      Reagovat
  • 18. 7. 2016 (8.48)
    Trvalý odkaz

    Stačily dvě hodinky co jsme si promluvili na dohodnuté schůzce Ekonomických staveb a jsme docela slušně nalomený. Udělali dobrý dojem.

    Reagovat
    • 24. 7. 2016 (23.09)
      Trvalý odkaz

      Jak ta referenční návštěva u lidí v domě vypadá? Jedou z ES s vámi? Platíte dopravu a tu schůzku? Můžu s lidma otevřeně o stavbě komunikovat? Dík.

      Reagovat
      • 21. 2. 2018 (16.46)
        Trvalý odkaz

        Můžete otevřeně mluvit o čem chcete stejně jako v ekonomkách a nic to nestojí.

        Reagovat
        • 21. 9. 2018 (22.49)
          Trvalý odkaz

          to mi přijde jako děsně dobrý. pokecáte s lidmi kteří mají celou tu mašinérirí za sebe. trbe i něco super poradí

          Reagovat
    • 21. 8. 2016 (21.24)
      Trvalý odkaz

      Na schůzku se taky chystáme. Je tam čas pro spoustu dotazů? Máme jich fakt nespočet a tak se obávám aby tam s námi nemuseli sedět celý den. Jsou v pohodě? Nebo nat o maj vyhrazený nějaký čas?

      Reagovat
      • 11. 3. 2018 (0.26)
        Trvalý odkaz

        na první schůzce s es spousta času a při dalších schůzkách taky spousta času, budete vědět do čeho jdete než poprvé kopnou a to je velká výhoda

        Reagovat
  • 16. 7. 2016 (22.33)
    Trvalý odkaz

    Nebojte, jsou to zbytečný stresy. Byla jsem na tom podobně jak vy, pořád panika, zda to bude vše ok, zda neskončíme na dlažbě z dluhy, zda nám nepostaví vrak, zda to utáhneme a bude na splátky, prostžě pořád samá negativaa málem mě z toho cvaklo. Vše bylo v klidu žádný problémy a dům už je hotov. Vidím to teď jinak, stres nebyl třeba, věřte mi!!!!!

    Reagovat
  • 16. 7. 2016 (21.45)
    Trvalý odkaz

    Doufam, ze to narocnejsi obdobi mame za sebou a ted nas ceka to lepsi. Pro me to byly docela nervy, manzel to tak neprozival, ale dokud nam nedali razitko, ze se muze stavet tak jsem nebyla v klidu. Ja vim, ze ekonomky to maji v maliku.

    Reagovat

Napsat komentář: Komrsková Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *